Ga naar inhoud

Babyboom deel 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb ook weer gekeken ,nu met tim op mijn schoot

heb even heel erg moeten huilen van GELUK!!!!!!

en ook vreselijk met merije,jeetje je weet precies

hoe zij zich voelen

steph

Geplaatst

Het was weer een indrukwekkende aflevering vond ik!

En hubbie vond dat ook.

Toch komt dan weer een heleboel terug hè?

Hebben jullie dat ook.

Die onzekerheid, dat testmoment......

Ik had precies hetzelfde wat jullie vonden van die ene moeder met die magnetronmaaltijd. Dat noemde zij koken hahahha.

En dat stel met die lange haren is volgens mij ook zwanger.

Ik vond het wel bijzonder hoor van die moeder die alleen is, dat ze 2 pogingen heeft gedaan en 2x zwanger. Jeetje zeg.......wat een geluk!

En wat kreeg ze vroeg een echo! Dan kan er gewoon nog geen hartje te zien zijn!

Verder vond ik het erg sneu voor Coretty.

De bodem zakt dan onder je voeten vandaan.......

En ik vond die jongen erg leuk die met dat koffertje naar het VU moest.

Zo lief en positief!

Kortom genoeg gespreksstof weer; tot volgende week :)

Geplaatst

ja t was weer dweilen... het viel wel mee niet zo erg als de vorige keer...

t stukje van coretty vond ik moeilijk om te zien. je kent haar een beetje en je weet al dat t fout gaat terwijl je t haar zo gunt. meoilijk.

en dat lieve stel (marije?) met die jongen en dat koffertje, ik hoopte zo dat t goed zou gaan. brrr, die testmomenten.

volgende week weer.

lis

Geplaatst

hier ook best weer emo hoor, al kreeg ik jeuk van dat stel van de magnetron, lekker voor de tv eten....???

Voor Marije en Coretty brak mijn hart hoor, poepoeh..moeilijk

cynthia

Geplaatst

Hier hebben we ook naar de derde aflevering van Babyboom gekeken gisteravond. Tjonge tjonge, de zakdoeken had ik wel weer nodig hoor. Ik koop maar een groot verpakking voor de volgende aflevering, hihi. Zoveel herkenning wat je dan ziet zoals bij Arnoud en Coretty... Tja, en ik schrijf al heel lang met Ruth/Coretty en als je ze dan nu zo op tv ziet, leef je extra mee. Lees net op het andere forum dat er nu weer helemaal geen zaad gevonden is bij het spermaonderzoek en als ik dat dan lees, voel ik zo met ze mee...

Ik kreeg ook wel de kriebels bij dat stel van die magnetronvoedsel hoor, haha, we hebben ze al een bijpassende naam gegeven... Haha. Kon op de een of andere manier niet zo goed over hoe zij spraken en dachten. Maar goed, ieder zn mening natuurlijk.

Volgende week zeker weer kijken.

Geplaatst

Als je op de site van babyboom kijk kan je bij de weblog van Esther en Robert (je weet wel dat stel met de opgewarmde maaltijd :) lezen haar reactie op de uitzending.

Ze had nog al wat opmerkingen over zich heen gehad.

Zie haar verslag.

Wel grappig om te lezen!

Geplaatst

ja die opmerkingen had ik ook allemaal...ze kwam heel hard over...en ja eerlijk is eerlijk....we zien natuurlijk niet hoe het is opgenomen en wanneer er iets word gezegt en op welke manier....daar denk je eigenlijk niet bij na als je zit te kijken!

Maar goed ik wil manuela zien...hahahahah

Geplaatst

Dat klopt Joos we hebben elkaar nog niet "live" gesproken deze week!

Ik weet niet Roos wanneer Manuela komt.

Hopenlijk snel; ik ben benieuwd!

Geplaatst

Ja,wij wachten zelf ook :unsure: ha ha ha

Even over dat ajax stel,Dat zijn de liefste mensen die ik ooit ben tegen gekomen,echt super positief en super aardig,jullie moeten hun blog eens lezen,het is heel verdrietig maar ze staan zo positief in het leven echt niet normaal.

Ze heten Diana en Jeroen.

Groetjes Manuela

Geplaatst

Hoi

ff gespiekt bij Dian en Jeroen. Ze liet vandaag een postieve test zien!!

maar op ziekenhuis wel hcg,maar aan de lage kant. dus afwachten.

Als ik haar idd lees, dat klnikt ze idd erg positef Manuela.

groetjes Angela

Geplaatst

ja manuela, die vond ik de vorige keer al zo lief....toen hij zei dat hij bij haar wilde blijven ook al kon ze geen kindjes krijgen!

Maar ik hoop toch echt dat ie niet naar voetballen gaat.....hahahahahahah

Mijn broer zou wel naar de autorace gaan hoor...hahahahaha

We wachten af!

Geplaatst

Ja Manuela dat denk ik ook dat hun echt heel lief zijn!

Ze komen ook zo over vind ik en je ziet ook dat ze echt van elkaar houden.

Zo lief!

Geplaatst

heb de herhaling gekeken en vond het erg zielig dat t mislukt was voor die artiesten zeg maar....nog net niet huilen...

Leuk stel, maar ik begrijp alleen niet hoe je het in je hoofd haalt om te blijven roken als je zo ziek bent geweest als hij EN kindjes wilt...sorry maar dat gaat er bij mij echt niet in....moest het even kwijt....

volgende week weer kijken

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden