Seetje Geplaatst 17 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2007 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....gelukt...hahahaha Quote
eiger Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 goh Lau, ze lijken wel meer op elkaar hoor, of is het door de foto.. lekker stel!!! cyn Quote
Angela Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 heerlijke foto`s weer dames Hier ondeugende luca en lekker ingepakt groetjes Quote
Seetje Geplaatst 18 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2007 ohhhhhhhhhhhh....wat een lekker ding....hahahaahha.....hij kan zo de sneeuw in...lekker ingepakt! En ook al zo`n mooie wagen.........wat een leuke foto`s! Quote
Bianca Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 Ohhhh, wat een prachtige foto's! Wat worden ze snel groot he? Quote
Angela Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 ze worden veel te snel groot hoor. Luca heeft nu maatje 86 in broek, wel omgeslagen hoor,maar 80 is net weer iets te kort,vooral in de kinderwagen. Truitjes maat 86,maar langzaam aan 92 !! Wat hij aan heeft is van cars maatje 92, niet echt te groot hoor. 86 is wat kort aan worden.... Gisteren ondergoed gekocht,lachen joh, maat 92 en het past,tja over zo een grote luiers.hahahaha Hempjes en onderbroekjes EN boxer. echt heel leuk, rompers met korte mouwtjes zijn voor snachts. Zo met die boxer lijkt ie zo groot zeg.... Zal binnenkort eens een foto maken. Bijna al het ondergoed van cars.....vind ik wel stoer die auto`s, tegenover die beertjes,is hij echt te groot voor hoor..... groetjes Quote
eiger Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 dat vind ik zo leuk van die boxers!! ooh echte mannetjes zijn het dan! leuk hoor, en mooie foto's weer. CYN Quote
Gast Amanda Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 jaaa foto van Luca in boxers haha, leuk. Ik had bij de hema ook zo'n leuk ondergoed gezien, camouflage printje erop. Maar ik wacht nog even, tot na de winter, vind die rompers wat warmer, die glippen niet uit de broek, hempjes vaak wel, en dan heeft ie meteen een blote rug, snap ie? Quote
Angela Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 Valt wel mee hoor Amanda, wel een hempje pakken wat je goed inkunt stoppen. Hij slaapt overigens snachts wel met rompers, toch iets hoger dicht. We hebben vooral nu al gekozen,omdat luca vaak eczeem heeft, in zijn nek,net of ie verbrand is,soms zo erg. Nu niet meer zo,maar het blijven gevoelige plekjes, en de rompers zit net daarop. Hempje,heeft dat dus neit en jeukt dan minde.r Heb vandaag echtt verschil gemerkt. Nu met koud weeer,moet ik luca zijn wangetjes en kin flink insmeren., ps zal een poging wagen emt boxer,zo leuk dan die dikke beentjes eronderuit.....hihihi groetjes Quote
Gast Amanda Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 op de site van lief heb je ook leuk ondergoed, wel niet zo goedkoop denk ik?Heb net de link gezet bij "webwinkels" Quote
rosalie Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 wat schattig weer al die foto's!!:icon_sunny: Quote
Seetje Geplaatst 20 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2007 Kijk ze heeft honger....hahahahah Lachen joh mijn knuffelkussen....hahahahahahah En na op visite te zijn geweest lekker in de auto slapen! Quote
eiger Geplaatst 20 November, 2007 Geplaatst 20 November, 2007 Josë, wat is ze toch leuk! Lekker eigenwijs met die bus melk ahahaha en ik blijf jaloers op dat haar!! cyn Quote
Angela Geplaatst 20 November, 2007 Geplaatst 20 November, 2007 Heerlijke foto`s zeg. ook een lachebekje hè.Mooie meid ook.... de stippen slaapzak...hahaha hier Luca met een ondeugend blikje in zijn ogen....jij riep mama??? Heb nog een foto in zijn boxer ,maar moet even denken of ik die plaats.... groetjes Quote
Seetje Geplaatst 20 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2007 leuk hoor die foto`s...ik moet zeggen dat ik die zak best leuk vind...hahahahahahh En angela bij twijfel niet doen! Quote
rosalie Geplaatst 20 November, 2007 Geplaatst 20 November, 2007 wat een lange haartjes heeft ze al!! lief hoor en ze kan zo goed zitten al!! Quote
Angela Geplaatst 20 November, 2007 Geplaatst 20 November, 2007 Hier zijn er toch 2, is eigenlijk hetzelfde als ie een zwembroekkie aan zou hebben,toch He wat moet je....hihi alleen boxer, lekkere vent,kan zo mee doen voor reclame,hahaha Tevens een filmpje gemaakt, van zijn pasjes. wELK VINDEN JULLIE LEUKER? WIl eentje op zijn site zetten,vind het zo stoer met die boxer. Nr 1 nr 2 jaaaaaaaa,het komt in beeld,geen link ervoor hoeven zetten. groetjes Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 jaaaaaaaa....goed hè...jheroen heeft de site geupt........maar ik vind filmpje 1 het leukste! Quote
Dutches Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 wat is Anne-Meya toch een lekkertje! Ben toch zo jaloers op haar haar. Zijn we dat niet allemaal?? Ze kijkt zo lekker wijs uit haar ogen. Leuk die boxer voor luca, hij wordt al een grote jongen zonder romper! Ik stem ook voor filmpje 1. Echt heel leuk om hem zo te zien lopen. Ik kan niet wachten tot het hier ook begint! Corine Quote
eiger Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 ik ook voor 1! wat een leuk ventje heb je toch. cyn Quote
rosalie Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 oh wat grappig dat onderbroekje!! wat gaat dat hard he!! groetjes rosalie Quote
beau Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Wat een heerlijke kindjes weer! En zeker ben ik jaloers op Anne-Meya's haar Corine hahaha. Quote
beau Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Hier nog een foto van mijn schatjes! Quote
Sab Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 ahh meiden, wat leuk weer! Booo: wat een lieverdjes zeg, lekker stoer kijken ze hahaha. Erg lief zijn ze en dat handje van de 1 op de ander schetig! Joos: lekker wijffie hoor. Lief zoals ze in de stoel ligt te tukken zeg! Leuk jurkje ook! Filmpje heb ik niet gekeken, sollie....doe maar 1 dan hahaha Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.