Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey dames,

Wat een rood hier!!! December moet echt wat groener worden afgesloten. Vreselijk voor jullie meiden die dit keer weer teleurgesteld zijn. Hou de moed erin, ik hoop ontzetten dat 2010 een beter (vruchtbaarder) jaar voor jullie wordt!

De zwarte regeltjes nog heel veel sterkte met het wachten!

@ICSI: ik snap je wc-actie helemaal, had mij zo kunnen gebeuren... Succes morgenochtend!

Aafke

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi ICSI .... tis de 22ste vandaag en het is ochtend .... heb je al getest en zo ja wat is de uitslag ... hou ons niet langer in spanning .... gr. Nicole

Geplaatst

Lieve lieve meiden, ik kan alleen maar huilen!! vanochten om 6 uur hield in het niet meer. Test was snel en duidelijk: negatief.

heb een uur in de sneeuw gelopen. Ben helmaal leeg. Geen cryo's het is over. Nog geen ongi maar wel een ongi buik.

Vandaag is dus een nachtmerrie.

Ik wens jullie allemaal alleen maar goeds en dat jullie een mooie groene kerst mogen hebben.

liefs marjan

Geplaatst

He verd*rie Marjan, dit bericht is nu niet waar jij (en wij) op hadden gehoopt! Ik leef met je mee meid...jank maar lekker als dat nodig is en heel erg veel sterkte met de verwerking van deze teleurstelling...

Liefs en een dikke knuffel...

Geplaatst

Oh, marjan, wat vreselijk voor je! Ik had zulke goede hoop!

Ik hoop dat je dit verdriet een plekje kunt geven met je man. De timing is wel super KL*** zo vlak voor kerst.

Hou je taai, meis!

Liefs

Fran

Geplaatst

Ow Marjan, wat ontzettend &*%%%$%!!! Goed dat je de emoties de ruimte geeft, 'lekker' laten gaan. Veel sterkte met dit verwerken.

Hopelijk is kopje van het verdriet ervan af met kerst en kunnen jullie nog enigszins genieten als familie. Dan maar (extra?) aan de wijn dit jaar!

Geplaatst

Fren, jullie de 31e testen. Wow, heavy!!! Dat wordt zeker champagne, 'verdrinken' of dubbel dik vieren. ;-) We duimen hier voor dat laatste!

Dat gunnen wij de rest van de testers uiteraard ook, hou moed, hou hoop...

Geplaatst

Hi Miki,

Ja, vind het ook wel een mooie datum om te testen. We moeten overigens naar het zh voor een bloedtest en worden dan 's middags gebeld. Hoezo zenuwslopend?! Maar met die champagne komt het wel goed, zorg in ieder geval voor een goede fles, maar hoop dat ik alleen mag nippen :-)

Jullie hebben ook al een heftige geschiedenis achter de rug!

Geplaatst

het ziet er naar uit dat ik het bankje ga verlaten of die knalerwten, zoals we die bolletjes hier noemen, houden me vreselijk voor de gek

sinds vanmorgen wat roze achtige afscheiding en wat buikpijn

zit nu op wd 19 overmorgen moet ik eigenlijk testen maar als het dus doorzet kan ik dat ook wel vergeten :cry2:

Geplaatst

He Karin, da's niet zo'n leuk nieuws zeg! :sed:

Hoop echt voor je dat het niet doorzet meissie...sterkte...

Geplaatst

Hoi Nirak en ICSI, dat is heel spijtig!!!!!Nog even afwachten, totdat het goed doorzet? Je weet het maar nooit toch? Dat heb ik van de week zelf ook maar gedaan....Joy1

Geplaatst

Marjan...heel veel sterkte hoor!

Was vanmorgen al vroeg maar zag nog geen nieuws staan van je...nu wel dus..helaas geen mooi nieuws. Wens jou ook ondanks alles fijne kerstdagen.Misschien een beetje afleiding...

Fren..hoop dat jij t decemberbankje groen afsluit!

Karin..roze afscheiding zegt nog niks en menstruatie achtig gevoel ook niet..had beide toen ik positief teste van onze zoon. Hoop nog niet opgeven.

Geplaatst

Nou dames,

Het ziet er voorlopig naar uit dat mijn mooie groene regeltje uiteindelijk toch nog rood gaat kleuren aangezien ik sinds gisteren weer negatief test. Uitsluitsel krijg ik donderdag na een spoed-echo in het ziekenhuis. Omdat er nog totaal geen bloed te zien is en ik medicijnen gewoon door moet blijven slikken laat ik mezelf nog maar even op groen staan, in ieder geval tot donderdag. Voel me in ieder geval zwaar klote.

Marjan, ook jij veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling en ik hoop dat de maand toch echt voor een aantal van jullie vrolijker eindigt!

Aafke

Geplaatst

lieve allemaal, bedankt voor jullie medeleven. Ik heb het zh gebeld en ook hun zeggen nu dat ik in een grijs gebied zit en in het weekend opnieuw moet testen mits de rode zee door komt. WAT EEN BELACHELIJK BELEID. Je kan dit toch niet maken!!! Zeg dan tegen de mensen dat ze 14 dgn na TP moeten testen!!!

Natuurlijk heb ik nu hoop. Maar eerlijk is eerlijk de test was echt heel duidelijk en sinds vandaag heb ik lage rugpijn en voelt me buik zwaar. Wat een gedoe. Als ik morgen nog niet ongi ben, eis ik een ego of bloedtest of wat dan ook. Ik ga zo de kerst niet in.

zo dat lucht op. liefs marjan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden