katelijne Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hallo voor ons moet het allemaal nog beginnen. De kwaliteit van het zaad van mijn man is absoluut niet goed. Daarom worden er nu regelmatig stalen ingevroren om zo te sparen voor een 'superstaal' voor IUI. Het laatste staal zou een 'vers levend staal' zijn. Maar hoe gaat dat in zijn werk? Staaltje maken, in potje doen en naar het ziekenhuis vertrekken? Of vrijen we gezellig thuis en insemineren ze dan de rest? Dank je wel aan de ervaringsdeskundigen! Quote
Esk Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Dat hangt volgens mij af van hoe ver je van het ziekenhuis woont. Meestal moet je je staal binnen 1 uur in het ziekenhuis hebben ingeleverd. Als je dat lukt van huis uit, dan kan het thuis en anders moet het in het ziekenhuis. Ik denk dat de meeste ziekenhuizen daar wel een speciaal "herenkamertje" voor hebben. Of je daarvoor nog "zelf" samen mag zijn, hangt heel erg af van het protocol van het betreffende ziekenhuis. Wij mochten het wel (maar hadden ook geen zaadissues), maar ik weet dat anderen het niet mochten. Succes! Quote
sandra Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 wij mochten geen gemeenschap(sex) hebben voor het insimineren omdat dan de 'slechte' zaad dan in de weg lag voor het goede gewassen zaad maar mijn man mocht het zaad wel thuis produceren en moesten dit binnen een uur in het ziekenhuis zijn Quote
katelijne Geplaatst 20 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2009 ok, dank je wel! aftellen tot dan en hopen dat er intussen een mirakel gebeurt :-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.