Ga naar inhoud

IUI - praktische vraag

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

voor ons moet het allemaal nog beginnen.

De kwaliteit van het zaad van mijn man is absoluut niet goed. Daarom worden er nu regelmatig stalen ingevroren om zo te sparen voor een 'superstaal' voor IUI. Het laatste staal zou een 'vers levend staal' zijn. Maar hoe gaat dat in zijn werk? Staaltje maken, in potje doen en naar het ziekenhuis vertrekken? Of vrijen we gezellig thuis en insemineren ze dan de rest?

Dank je wel aan de ervaringsdeskundigen!

Geplaatst

Dat hangt volgens mij af van hoe ver je van het ziekenhuis woont. Meestal moet je je staal binnen 1 uur in het ziekenhuis hebben ingeleverd. Als je dat lukt van huis uit, dan kan het thuis en anders moet het in het ziekenhuis. Ik denk dat de meeste ziekenhuizen daar wel een speciaal "herenkamertje" voor hebben.

Of je daarvoor nog "zelf" samen mag zijn, hangt heel erg af van het protocol van het betreffende ziekenhuis. Wij mochten het wel (maar hadden ook geen zaadissues), maar ik weet dat anderen het niet mochten.

Succes!

Geplaatst

wij mochten geen gemeenschap(sex) hebben voor het insimineren omdat dan de 'slechte' zaad dan in de weg lag voor het goede gewassen zaad maar mijn man mocht het zaad wel thuis produceren en moesten dit binnen een uur in het ziekenhuis zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden