Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh nee toch...jeetje cynthia.......het word nu toch echt tijd dat ze ff helemaal niks hebben...al is het maar dat jij weer ff een beetje bij kan komen...en je hubbie natuurlijk ook!

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ojee ik had dit topic even gemist, Cyn..... wat vervelend joh! Hou die twins van je maar even in qarantaine (hoe schrijf je dat, juf Bo?) de komende wintermaanden. Niet naar kdv in elk geval, al die snotneuzen daar steken hun aan.

Heel veel beterschap!!!!!!!!

Geplaatst

ach Cynthia, jij ook al weer. Beterschap voor je hummeltjes zeg. Kon je het maar wegnemen van ze he? Wij moeten maar een weekend met z'n 2-en weg gaan om bij te tanken...

Sterkte meis en een dikke knuffel van mij.

Sab xx

Geplaatst

hallo, zijn we weer, het gaat hier langzaamaan vooruit, faas had net 37,9 , zonder zetpil dus dat gaat goed en de blaasjes drogen nu ook in dus ook de jeuk lijkt op t einde.

lieve gaat super momenteel, het kind eet, kruipt en kletst alleen maar, ze is ook erg gegroeid lijkt het, maat 68 wordt krap!!

heel lief jullie berichtjes, dikke knuf cynthia

• 2 weken later...
Geplaatst

Haal het onderwerp weer eens naar boven want ja LIEVE heeft dus nu de pokjes, ze zit echt helemaal onder vooral haar borstje en billen en mutsje....

ook bij het oog eentje, je ziet het een beetje op de foto bij de decemberafdeling

maar een pluspunt, ik ben ervan af!!!!..volgende week dan...

cynthia

Geplaatst

nou bij jou krijgen ze alles voor het eerste jaar en dan worden ze nooit meer ziek meis......ah zielig hoor.....ik ga ff kijken naar de foto!

Geplaatst

Ik wil niet klagend overkomen hoor, het valt wel mee, ze had net wel 39,2 koorts dus zetpil erin maar ze eet, drinkt en slaapt gewoon, iets hangeriger en meer huilen ach ja net in badje geweest nu lekker met wat sap voor Bumba

cyn

Geplaatst

vervelend zeg!! Gelukkig heeft ze er niet al te veel last van.

Maar je bent er wel bijna vanaf....

Geplaatst

cynthia...jij klagen....hou op meis...als er 1 zou mogen klagen ben jij het wel!

Gooi het er hier maar lekker uit hoor meis...en klagen doe je niet!

gelukkig heeft ze er niet veel last van....maar koorts is wel weer vervelend!

Geplaatst

haha, ja je moet af en toe wel klagen hoor cyn, anders denken wij dat jij een soort enge supermama bent! haha, oh sorry, ben je ook?

nee, echt veel sterkte maar weer meid, het is zooooooo naar, je kindje ziek en bij jou gaat t maar door!

Lis

Geplaatst

ik ben een supermom haqhaha nou helemaal niet denk ik wel eens want ik ga nu wel klagen, het is nl zoooooooo zielig, gisteren was ik wel positief maar nu zit de arme schat helemaal onder in haar mond ogen oren en overal zeg maar , continue 40 koorts, eten niet meer, gelukkig wel drinken maar ook diarree en spugen..

bij Faas was dit na 3 dagen voorbij dus nog 1 dag...morgen blijft mijn ma hier want zo naar het kdv niet dus.

cyn

Geplaatst

hey cyn,

wat klote zeg..

40 graden koorts dat is heftig man..

doet de dokter daar niks aan?

kan toch niet...

sterkte..

xxx roos

Geplaatst

oh cynthia wat zielig....nee zo niet naar het kdv...gelijk heb je hoor!

En je bent echt wel een supermama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus voor jou hoor!

IK hoop voor lieve dat ze er inderdaad nog maar 1 dag door moet!

kuffel voor lieve!

Geplaatst

Ahhh Cynthia wat erg voor jullie zeg. Gaat lekker bij jullie he? Ik hoop idd nog maar 1 dagje en dat ze dan weer wat opgeknapt is.

Heel veel sterkte meis en en dikke knuffel alleen voor jou dit keer hihi.

Bij Carolijn heerst er ook waterpokken op de creche dus dat krijgen wij ook binnen 3 weken ben ik bang, grrrrrrrrrr

Geplaatst

Nou sab...daar ben je dan lekker mee....en 10 dagen is het toch....dus tel maar uit....als ze het maar niet net met de kerst krijgt!

Geplaatst

het heerst vanaf vorige week op de creche....iekssss!!

We gaan dit weekend met z'n 2-en een weekend weg, zul je zien is ze straks ziek......ahhhhh

Geplaatst

Cynt, trek je het nog een beetje?

Hoe is het nu met Lieve?

Wel een bikkel trouwens hoor, blijven drinken is vaak erg moeilijk, maar dat doet ze dus goed?

Hopelijk neemt het morgen af?

Sjeetje zeg, maat 68 te klein? Iris heeft nu pas maat 68 hahaha.

Dikke knuffel en sterkte verder hoor.

Laura

Geplaatst

oooh sab de incubatietijd is 2 weken dus succes maar!

heel veel last van ontstekeingen bij haar bipsje..dat is natuurlijk broeierig?! iemqand tips!

Nou ze past 68 wel goed hoor, maar sommige kleertjes zijn te kort, ze is zo lang..ongeveer 76 cm( faas heeft maat 74 hoor!)

AM maat 80 ga weg joos..

cyn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden