Ga naar inhoud

Foto's Februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mariek wat is jouw meissie al weer groot, het is een echte dame aan het worden hihi, ook fijn dat haar schoonmoeder al zo'n grote fan van haar is;-)

Trudy, wat een lief lachje, een charmeurtje. Hoe gaat het verder met jullie?

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja gaat goed nu, even een schrik start gehad maar nu gaat het geweldig goed. Hij heeft gister zn 1e prikken gehad en dat ging ook super, heeft bijna geen last gehad alleen veel geslapen. Ik geniet iedere dag van het moeder zijn, het is nog mooier dan ik me van te voren had voorgesteld, hahah. En met jullie??

Geplaatst

Hildever, wat onwijs schattig met twee ondertandjes, hihi ziet er zo lief uit.

Trudy fijn dat je zo geniet van het moederschap, het is ook wel heel speciaal om mama te mogen zijn.

Liefs Dani.

Geplaatst

Heej Dames,

Wat en prachtige foto's van jullie mooie kinderen!!! Echt om trots op te zijn :-D

Ik ga er zo ook een paar fototjes van ons schatje erop zetten!

Liefs Elke

Geplaatst

Heej Dames,

Zoals beloofd, hier zijn de foto's van onze Tess :-D Deze foto's zijn van 2 dagen geleden en de laatste van vanmorgen.

Hier wilde graag het hele potje in een keer in haar mond stoppen, hahaha.

Foto-XKE8WEZK.jpg

Hier zit ze heerlijk haar fles helemaal alleen op te drinken!

Foto-4KAE77JY.jpg

En zo gat ze dit jaar met carnaval, hahaha. Dit had opa voor haar meegenomen :laugh:

Foto-OEQPWWES.jpg

Nou dat waren ze weer voor nu!

Liefs Elke en Tess

Geplaatst

Wat een ontzettend leuke fotos allemaal en wat een scheetjes.....leuk comentaar ook van de trotse ouders erbij.

Ik hoop binnenkort ook ons meisje ertussen te plaatsen, kan niet wachten tot het zover is....de 13e februarie uitgerekend.

Leuk idee deze topic, zal ook elke keer kijken of er nieuwe fotos zijn geplaatst.

Dinky

Geplaatst

Wat een mooie foto's allemaal. Echt super leuk om alle kids zo te zien haha.

Hildever: ik weet nog toen ik me hier aanmeldde, toen was ook jijn og niet zwanger en moet je nu zien al bijna 1jr. Ohhh wat gaat de tijd toch snel haha

Geplaatst

Wat een heerlijk kindjes allemaal. Zo leuk om een ieder zn spruitje(s) te mogen bewonderen!

Liefs, Jane

Geplaatst

hallo dames

danja leuk die carnaval outvit.

renee. maxe ligt er als een heel tevreden kind bij. mooi hoor.

liefs

Geplaatst

Hee meiden,

wat een plaatjes allemaal! Heerlijke meiden en mannen!

Nu kan ik ook niet achterblijven natuurlijk!

Foto-BUACHKZ4.jpg

En hier een foto van vanmiddag van Morris en zijn verloofde Yinthe haha.. Als dat ooit wat wordt kunnen ze zeggen dat ze elkaar niet vanaf hun geboorte maar zelfs van daarvoor kennen. (Ze komen beiden uit het VU en zijn op dezelfde dag teruggeplaatst, ze hebben dus hoogst waarschijnlijk samen in de koeling gelegen hahaha)

Foto-67H3JQIX.jpg

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, die foto kan echt niet! Yinthe ziet eruit alsof ze in een grote poepluier zit, haha. Hieronder een betere versie van het liefdeskoppel:

4feb_morrisenyinthe_x.jpg

Geplaatst

En wat zijn de andere kindjes ook schatjes!!

Het spreidbeugeltje valt me alles mee, Elke. Is Tess er al helemaal aan gewend?

En wat een mooie kindjes, Renee en Trudy.

En Hilde... wauw, wat is Thirse al een grote meid aan het worden! Kan niet wachten jullie beide weer te zien.

Geplaatst

haha wat een leuk verhaal van Morris en Yinthe!!

Dat kan niet anders dan een succes-story worden.

Geweldige foto ook!!

• 2 weken later...
Geplaatst
Het spreidbeugeltje valt me alles mee, Elke. Is Tess er al helemaal aan gewend?

Heej Mariek,

Ik had je vraag helemaal niet gezien!!

De gipsbroek van Tess valt reuze mee. Ze heeft em alweer bijna 5 weken. De 23ste gaat ie eraf. Ze gaan dan kijken of ie er helemaal af mag, nog een tijdje een spreitbroekje moet of dat ze nog 6 weken een gipsbroekje krijgt. Spannand dus! Ik zal zo een foto platsen met haar en haar gipsbroekje.

Liefs Elke

Geplaatst

Heej allemaal,

Hier nog een paar foto's van onze scheet!

Foto-UW7PIMQQ.jpg

Hier is mijn fotomodel!

Foto-GAVTLUWE.jpg

En hier nog een foto van Tess in haar gipsbroekje:

Foto-BNENZ4QR.jpg

Nou dat zijn ze weer voor even :clap2:

Liefs Elke

Geplaatst

Elke,

Wat een leuke foto's van Tess, zo te zien heeft zij weinig last van haar gipdsbroekje. Nu maar hopen dat het er de 25ste lekker af mag en hopen dat ze het niet nog eens 6wk moet hebben.

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier nog even 2 van Jens tijdens ons weekendje weg verleden week.

14597-5940033.jpg

HIj vond het heerlijk om in die band te liggen en dan geduwd te worden haha. Luiwammes he.

14597-5940049.jpg

Robbie is een hele moeilijke eter, maar Jensje gelukkig niet. Zelfs friet met kipnugget gaan er in. Hij genoot echt.

Geplaatst

Wat een mooie kindjes!!!

Hier weer een paar van ons meisje.

Ik ben vandaag jarig!

Foto-OYH76R3A-D.jpg

Met mijn mooie nijntje, gekregen van mijn grote zus!

Foto-6I73SENO-D.jpg

Lekker een hapje taart van oma

Foto-WY8BJK47-D.jpg

Kijken naar de mooie ballonnen met opa

Foto-IGRKISMT-D.jpg

En nog even een foto van mijn zwemkunsten, vandaag, met oma bij ouder en kind zwemmen!

Foto-DYOBGDDL-D.jpg

Groetjessssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden