Sab Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Hèhè eindelijk! Ik heb een BAANNiet te geloven maar het is waar haha. Het is weliswaar tijdelijk maar toch....ik weet niet voor hoelang want dat meisje is ziek en niemand weet voor hoelang natuurlijk. 5 december begin ik en ik ga de woensdagen, donderdagen en de vrijdagen werken. volgende week woensdag een inwerkdagje. Nou, ik mag mezelf dan tijdelijk management assistent noemen haha. Dit wilde ik toch wel even delen met jullie! Kus Sab xx Quote
rosalie Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 gefeliciteerd sappie!! en bij wat voor een bedrijf? groetjes rosalie Quote
beau Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Sab ik ben echt onwijs blij voor je!!!!!!!!!!! Onwijs gefeliciteerd!!!!!!! Dikke kus, beau Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Yes yes yes...eindelijk! Ik hoop dat je er veel plezier hebt daar! Van harte meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kus! Quote
Gast Amanda Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 :occasion15::occasion15::occasion15: Gefeliciteeeerd!!! Wat leuk Sab, heel veel plezier. En wat snel al, volgende week woensdag. Quote
Sab Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 Dank u dank u! Het is bij Fugro, management assistent (=secretaresse hoor hahahaha)Het is lekker dichtbij en ik kan mijn meisje donderdags zo bij mijn ouders afzetten want dat is practisch bij hun om de hoek! Goed he? Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 kijk dat is een mooi bedrijf.....misschien kan je als dat meisje beter is intern op iets anders solliciteren......is een groot bedrijf! Oh en wat lekker...dan kan ze 1 dag minder naar het kdv toch! Quote
Elin Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop voor jou dat ze nog even ziek blijft :a4628ea63ee3976fca4 Quote
eiger Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 wat een goed nieuws sab jippiejayeah!!!!!!!!!!!!!!!1 van harte , het is je zeer gegund! cynthia:wav: Quote
Sab Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 thanks meiden, ik ga het vieren met mijn liefje Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 hahahaah....ik moet wel om elin lachen...hahahahahaah...is een goeie elin! En ik maar denken dat ik erg ben...hahahahah Quote
rosalie Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 ga maar leker vieren ja!!:occasion5: Quote
Laura Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 GEFELICITEERD!!!!!!!!! Helemaal goed zeg, en wat mag je al snel beginnen. Dat meisje mag inderdaad nog wel even weg blijven. Dan kan jij bewijzen dat ze jou moeten houden, als ze terug komt en dan samen werken of zo? In ieder geval feli en fijne avond met je man. Kus Laura Quote
lis Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 zo, goed gevierd sab? katertje nu:ohmy:, of hebben jullie het rustig gehouden? Van harte gefeliciteerd!!!!! en lekker maandag en dinsdag vrij, heerlijk hoor, drie dagen werken (doe ik ook) ben benieuwd naar woensdag! Lis Quote
Dutches Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 He Sab, ik had het helemaal gemist gister. Van harte met je nieuwe baan meid! En wie weet wat er nog meer mogelijk is als het zieke kind terug komt. Jij bent gewoon veel beter en mag haar per direct voor altijd vervangen....(totaal niet etisch verantwoord om dit als ex-P&O-er te zeggen natuurlijk:booty:) En hebben jullie het goed gevierd gister? Nu lekker een :tongue2:gevoel? Geniet er maar van, soms moet je gewoon even uit de band springen. Nu zometeen lekker op de bank lekker meejanken met babyboom! Liefs Corine Quote
Sannvb Geplaatst 23 November, 2007 Geplaatst 23 November, 2007 Haha, k sluit me gewoon helemaal bij Corine aan. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, laat dat meisje nog maar een tijdje thuis zitten.... Quote
Seetje Geplaatst 27 November, 2007 Geplaatst 27 November, 2007 Sab...succes morgen met je inwerkdag! Quote
beau Geplaatst 27 November, 2007 Geplaatst 27 November, 2007 Sab heel veel succes morgen! En veel plezier ook! (ps: leuk plaatje Joos) Quote
Laura Geplaatst 27 November, 2007 Geplaatst 27 November, 2007 Sappie, succes morgen hoor! Hopelijk heb je niet teveel stress om iedereen met een volle maag op tijd klaar te krijgen en kan je morgen relaxed aan het inwerken beginnen. Toi toi toi Quote
rosalie Geplaatst 28 November, 2007 Geplaatst 28 November, 2007 en sappie? hoe was je 1e werkdag?? groetjes Rosallie Quote
Seetje Geplaatst 29 November, 2007 Geplaatst 29 November, 2007 ja hoe was het??????????????????????????????????? Quote
Sab Geplaatst 30 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2007 Meiden wat lief!!!! Ik had dit hele topic niet meer gezien hahaha. Dank u dank u, nou het was dus leuk zoals al ergens verteld haha. ENNNNN dat meisje dat er voor vast zat is overspannen en niet geliefd bij het management en laat je daar nou net de assistent van zijn hahaha. M.a.w. niemand zit te wachten op haar terugkeer, JIPPIE ow erg haha. Maar goed, volg. weeke woensdag echt beginnen en we zullen wel zien hoe en wat he? Ben ook nog gewoon erbij aan het solliciteren he? Lieffffff dat jullie zo aan me denken, :hug: voor jullie. Hey Joos, ze lijkt wel een beetje op me hahahaa X Sab Quote
Seetje Geplaatst 30 November, 2007 Geplaatst 30 November, 2007 hahahaha...doe die foto is wat groter....hahahahah Quote
beau Geplaatst 30 November, 2007 Geplaatst 30 November, 2007 Leuk je avatar!!!!!! Ik wil hem ook wel groter zien hahaha. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.