Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Welk traphekje is er goed dames met grote kindjes...graag tips en advies! :tweety: Quote
Gast Amanda Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Wij hebben een ijzeren traphekje, ik vind de houten mooier, maar hubbie wilde persé deze.... :dontknow: tja.. Hij wilde deze omdat kindjes deze niet zelf open kunnen maken (zeggen ze..?) We hebben hem gekocht bij prénatal en kostte geloof ik iets 99€ ? Quote
Elin Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Wij hadden een simpel houten traphekje dat verstelbaar was, zodat ie overal tussen past. Hij was te openen door 2 knopjes in te drukken (1 aan de voor en 1 aan de achterkant. Suc6 met je keuze! We hadden er 2 (boven en beneden) en kosten 25€ per stuk Quote
eiger Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Hoi Joos, Wij hebben die van de ikea, die hadden we al voor de hond(die mag niet naar boven) en ik moet zeggen hij is heel fijn, hij gaat voor ons makkelijk open en voor de kids dus niet, wij hebben er 3 ivm vaste trap naar 3de etage.. cyn Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 ja ik moet er 4......dus 99 euro vind ik wel duur....ikea...kan ik eens gaan kijken....heb nog 50 eoro bon van ikea...goede tip cynthia. Elin waar had je het hekje gehaald? Quote
eiger Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 die van de ikea is dacht ik 29 euro met de familycard en die is gratis! cyn Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 okeeeeeeeeeeee...fam card...moet ik me even on gaan verdiepen! Wel fijn we hebben sinds vorig jaar of zo een ikea in amersfoort...hoeven we niet meer naar utrecht! Quote
Sab Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 wij hebben die van Veiligheidsartikelen - Babypark kiddy guard., de 3de van links. Erg handy omdat ze meerekken met de vorm van de trap en die hebben wij nodig want het is natuurlijk weer een bijzondere trap hahaha.hebben wij weer Quote
Elin Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 okeeeeeeeeeeee...fam card...moet ik me even on gaan verdiepen! Wel fijn we hebben sinds vorig jaar of zo een ikea in amersfoort...hoeven we niet meer naar utrecht! José, woon jij in Amersfoort? Ik werk er namelijk en op het moment dat ik dit typ zit ik op mijn werk en dus in Amersfoort, Geinig te lezen dat de wereld toch kleiner is dan ik soms denk Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 hahah...nee ik woon in soest.....er naast dus. Kan je ook zien in het topic...waar kom en jullie vandaan! Maar waar werk jij in amersfoort...of hou je dat liever voor je! Quote
Bianca Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 Ik zal eens goed gaan meelezen hier... Traphekjes, ja wij zijn ook aan het rondkijken, we hebben er twee nodig. Maar eerst de overloop en hal beneden opknappen, de week voor kerst wordt de vloerbedekking op de trap gelegd en dan ook meteen de traphekjes plaatsen (moeten we zel wel aanschaffen natuurlijk...) marissa begint een beetje te kruipen (teigeren), dus ze moeten er echt binnenkort komen. Quote
Gast Amanda Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 4 traphekjes? In wat voor kasteel wonen jullie? ;) Quote
eiger Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 hahaha amanda, nee sab woont in een kasteel............ Quote
Gast Amanda Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 haha ja Cynthia dat had ik al begrepen uit haar verhaal over het traphekje dat mee moet buigen, in een kasteel heb je natuurlijk allemaal van die wenteltrappen.. hahahaha LOL Quote
Seetje Geplaatst 21 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2007 hahahaha...nou lieve amanda....ons kasteel heeft een zolder waar ons kantoor is...en dus zal ze daar ook gaan kruipen....dus 2 beneden aan de trap en 2 boven aan de trap...en toen zat ons kasteel vol...hahahahahaah Quote
Elin Geplaatst 21 November, 2007 Geplaatst 21 November, 2007 hahah...nee ik woon in soest.....er naast dus. Kan je ook zien in het topic...waar kom en jullie vandaan! Maar waar werk jij in amersfoort...of hou je dat liever voor je! Sorry, dat topic heb ik nog niet meegekregen, en ja soest ligt er krap aan. Eh ik wil dat liever nog even voor me houden, bij een eventuele zwangerschap mag iedereen alles van me weten (op mijn pincode na dan) :icon_clown: Quote
Seetje Geplaatst 22 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2007 Is goed hoor meis...geen probleem!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, die pincode natuurlijk wel...die wil ik wel graag weten...hahahahaha Quote
rosalie Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 nou met die traphekjes wacht ik nog ff milan zit nog niet eens goed!! hahahahaha groetjes rosalie Quote
Angela Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 wij hadden ook 3 traphekjes nodig wij hebben een open trap naar zolder. dus daar moest ook eentje. op zolder komt ie niet,is wasmachine,strijke n vooral rommel.hahahah. Moet nog eens opknappen Ik heb ze van het merk Lindam, moet je beetje optillen om ze open te krijgen, je kunt ze stellen. Ik heb ze in de aanbieding gekocht bij leenbakker voor 30 per stuk/ Geloof dat ze ook te zien zijn op baby dump website. o ja zijn van hout groetjes ps ben er erg tevreden mee. Quote
Sab Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 Zeg!!! Nu is het wel genoeg over mijn huisje he???? Quote
Sab Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 :36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6: Quote
Gast Amanda Geplaatst 22 November, 2007 Geplaatst 22 November, 2007 huisJE schrijft ze ook nog hahahahaha Nee Sab, we houden erover op.. (voor nu dan.. hihi) Quote
Seetje Geplaatst 22 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2007 we houden op over je huisje en gaan verder over dat kasteel........:misc_expressions-wh Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.