Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We zijn niet meer zo schrijverig hier he? Hopelijk alles goed bij iedereen.

Wat ontzettend sneu voor Puck. Die heeft al veel te verduren zo. En haar familie natuurlijk ook. Ik hoop echt dat ze snel opknapt.

Nienke, hoe is het zonder Patrick? Ik vind het nog wel erg lekker dat mijn man 's middags thuis is. Hij doet nog de boodschappen enzo.

Hier is alles goed. Maandag op het consultatiebureau, ze was precies 1 maand oud. Woog 4160 gram (bij geboorte 3360 gram) en dat was precies gemiddeld. Lengte 55,5 cm (49 cm bij geboorte), iets bovengemiddeld. Verder alles ook goed, dus dan ben je snel klaar daar.

Ze kreeg nog 6 flesjes van 110cc, zat ze al een week op ongeveer, maar sinds een paar dagen is het ineens 5 flesjes van 130cc geworden. Ze leek soms nog honger te hebben na de 110cc fles, dus daarom af en toe al meer aan het geven en sinds een paar dagen elke voeding en zijn het dus ineens 5 flessen geworden. Ze slaapt 's nachts ook al aardig door.

Gisteren hadden we een drukke dag en avond, 22.00 de laatste fles en pas om 6.30u de volgende! Ik werd om 5.15u helemaal verschrikt wakker .. haha. Denk niet dat dit al standaard is, 8,5 uur ertussen, maar ze zit de laatste nachten wel op minstens 6. Overdag zit er dan 4 uur tussen ongeveer ... kijken of het zo blijft.

Slapen jullie baby's overdag nog veel? Ik merk trouwens aan Milou dat uitstapjes nu ook beter gaan, ze kan beter kijken en lijkt het ook echt leuk te vinden. Ze kan de prikkels beter aan ofzo. Niet dat we elke dag van alles doen, maar het is wel makkelijker. De lachjes beginnen ook vaker te komen, nog niet echt vaak, maar echt wel af en toe echte lachjes .. zoooo leuk.

Groetjes allemaal!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi

vanmiddag heeft ze haar eerste prikjes gehad zooo zielig liet zelf ook een traantje hoor.

overdag slaapt ze weinig tot niets. s'avonds rond 21 u word ze wat rustiger gaat ze vaak al slapen of ze blijft jengelen tot 23 u maar dan wel met hazetukjes.

ze vind het ook steeds leuker om weg te gaan. zonder dat ze daarna over haar toeren is. het lachen gaat heel goed ze maakt zelf al af en toe een geluidje zo lief.

groetjes silvia

Geplaatst

@Annelies, het is wel wennen om alleen met die kleine thuis te zijn. Dagen vliegen zo snel voorbij en eigenlijk kom ik niet aan heel veel toe. Superrelaxed voor jullie dat M_ilou het zo goed doet met haar voedingen en slaap!!

@Silvia, wat zielig! Heeft ze er na de prikken ook nog last van? Verhoging ofzo?

Julian krijgt op 9 september zijn eerste prikken en die krijgt hij hier thuis. Wij doen (op verzoek) mee aan de PIM studie van de rijksoverheid. Voordeel dat de prikken thuis gegeven worden, nadeel is dat er ook een paar keer bloed getrokken wordt.

Anders dan jullie veelbelovende verhalen drinkt Julian nog steeds 7 keer per dag. Telkens om de 3 a 4 uur, ook 's-nachts. Ik slaap dus hooguit 2 uur achter elkaar. Zeker nu Patrick ook weer werkt neem ik logischerwijs alle voedingen op me. Ik ga echter ook niet tot 12.00 uur in bed liggen, dat vind ik dan weer zonde. Ik slaap dus ongeveer 4 tot hooguit 6 uur op een dag. Er zit wel eens 5 uur tussen een voeding, maar dat is dan bijvoorbeeld van 19.00 tot 00.00!! Daar heb ik dus vrij weinig aan. Ook heeft hij om 02.00 uur vaak zijn wakkere uurtje.... Moet ik hem dan maar wakker houden overdag?? Dat is toch ook niet te doen. Want Julian slaapt best veel overdag. 's-Ochtends is hij altijd wakker. Ik ga er dus maar vanuit dat het vanzelf op zijn pootjes terecht komt. Hopelijk voordat ik ook weer moet werken ;-)

Julian lacht steeds meer, al houdt hij ook last van krampjes. Gisteren begonnen met Cinebaby van VSM, hopen dat dat gaat werken.

Trouwens vloei ik nu, bijna 7 weken na de bevalling, nog steeds!! Na ja, vloeien.... Meer een soort van lichtbruine (slijmvormige) afscheiding. Excuse me voor de details. Dus ik word maandag teruggebeld door de VK. Als het dan nog niet over is moet ik waarschijnlijk een echo laten maken om te zien of de placenta wel helemaal weg is....

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hai hai,

Nienke, hier is mijn man ook weer aan het werk na 3,5 heerlijke weken thuis. Was wel even wennen maar heb mijn ritme weer kunnen hervinden. Morgen gaan Rick en Emma voor het eerst wennen op de basisschool, dan wordt het stil in huis.

Slaap je overdag nog? Ik probeer als het lukt tussen de middag altijd nog even te slapen.

Nic, hoe gaat het met je oudste zoon? heeft hij het naar zijn zin op school? Is het logistiek gezien te regelen met halen en brengen, neem je Loic mee?

Silvia, hou je Anna-Lisa in de box overdag? Stijn slaapt overdag steeds hazeslaapjes maar gelukkig de avond en de nacht goed, komt 1x per nacht voor voeding.

Marije, veel beterschap voor Puck. Wanneer mag ze mee naar huis? Kijken ze ook gelijk naar de reflux?

Annelies, wat lekker dat je man de middagen thuis is. Wat doet Milou het goed zeg qua voedingen en slaapjes, heerlijk!.

Stijn zit helaas nog steeds op 7 voedingen van 110 cc (volgens mij teveel maar ga hem geen honger laten hebben).

Joke, wat een lieve foto van Bo!

Karin, hoe gaat het met je? Gaat je herstel voorspoedig? Ik merk dat het litteken nog wel erg gevoelig is, smeer het nu in met Littekencreme van Biodermal.

Groetjes, Astrid

Geplaatst

hoi hoi

overdag speelt ze veel in de box . maar leg haar wel in de reiswieg als ze moe is.

de nacht is redelijk gegaan ze werd om 3 u even wakker. heb haar toen haar speentje gegeven en ze slaapt nu nog. gisteravond had ze erg last van haar beentjes hoop dat het nu over is.

groetjes silvia

Geplaatst

Ha lieve meiden,

Even snel een berichtje vna mijn kant. Puck had inderdaad een virusinfectie en is daar goed ziek van geweest. Maar gelukkig mag ik haar vandaag ophalen en kan ze weer naar huis! Ze doet het erg goed. Ben blij en opgelucht dat er uit alle bloed-, plas- en poepkweken verder niets naar voren is gekomen (behalve dan dat virus). Ze weegt overigens nu 5400 gram, ze is dus niets tekort gekomen daar! En ze heeft ook al 2 nachten doorgeslapen in het ziekenhuis. Ik zou het niet over willen doen, maar dat is natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid..;-) En ze zit nu op 5 flesjes van 165ml, maar ook dat lijkt voor mevrouw nog niet genoeg. Ze lacht vaak van oor tot oor maar als het op eten aankomt, dan kan ze erg boos worden als het haar niet snel genoeg gaat... Wat een dame, ik ben trots op haar en ga haar zo ophalen. Ze hebben overigens ook naar de reflux gekeken, maar daarover later meer, ze kunnen er verder eigenlijk niet zoveel mee doen.

Ik heb al jullie berichtjes gelezen, en nog bedankt voor jullie medeleven, ik heb alleen geen tijd gehad om te reageren, sorry...

Ik gebruik trouwens nu de Pacco inbakerdoek na eerst de Puckababy geprobeerd te hebben. De Pacco bevalt heel goed, dank weer voor jullie tips...

Veel liefs, hopelijk tot gauw,

Marije

Geplaatst

Aww .. Marije, wat fijn dat je je kleine meid mag ophalen vandaag! Dat zal een opluchting zijn. Wat is ze goed aangekomen! Maar met 165cc per fles kan ik me dat voorstellen ... hihi. Ben benieuwd naar het reflux verhaal, wat vervelend dat ze daar niet veel aan kunnen doen.

Herkenbaar trouwens. Milou is heel rustig, maar als je de fles aan het geven bent en dan tussendoor die er even uithuilt ... krijsen!! Echt superhard, zo hard hoor ik haar normaal nooit. Moet er altijd wel om lachen.

Ons schema klopt niet helemaal. Weet niet zeker wat ik moet doen. Gisteren kwam ze steeds netjes om de 4 uur, om 18.30 nog en ik hoopte dan 4 uur later, zo rond 22.30 / 23.00. Maar mevrouwtje sliep lekker door en ging haar lange ruk alvast maken. Ze kwam pas om 2.15, dus weer bijna 8 uur later. En nu vanochtend om 7.15.

Had ik haar om 23.00u wakker moeten maken? Iemand ervaring mee? Ga mijn vraag ook maar even aan de mei/juni moeders stellen, kijken of iemand daar er ervaring mee heeft.

Nienke ... hoeveel cc per fles geef je? Wat bij ons heeft geholpen van 7>6 en van 6>5 flessen was de hoeveelheid per fles verhogen. Dan heb je wel een paar dagen dat ie teveel voeding krijgt (tenminste, was bij ons, ze kwam eerst nog gewoon 7 keer met de grotere hoeveelheid (die ze niet elke keer opdronk), maar na een paar dagen veranderde dat dan).

En wat bij ons volgens mij ook wat geholpen heeft, is toch 's middags iets gaan doen waarbij ze wakker blijft. Dan sliep ze 's avonds langer. Maar ik denk dat dat niet voor alle baby's geldt.

Wat ik ook gelezen heb als je kind soms overdag langer slaapt dan 's nachts, is toch overdag wakker maken op de tijden dat ie normaal 's nachts komt. Dat ie dan door gaat krijgen dat overdag overdag is.

En natuurlijk overdag geen nacht creeren, dus gordijnen open enzo, maar dat zal je vast alwel doen.

Maar het zal echt wel goed komen! Dat komt het bij alle kindjes. Maar hopelijk een beetje snel.

Wanneer moeten jullie weer werken?

Oh, en nog een andere vraag. Ik baker Milou nou overdag soms niet in, maar als ik haar dan in bed leg en strak toedek, mogen haar armen er dan uit? Hoe doen jullie dat?

Geplaatst

Goedemorgen! Even een korte vraag vooruitlopend op een langer bericht (als ik mijn handen vrij heb ;-) ), ik zie dat Annemarie toevallig met hetzelfde 'probleem' komt: Hoe doen jullie het met de voeding als het eigenlijk 'tijd' is voor de fles (om de drie uur) en jullie kindje nog slaapt? Thijs meldt zich meestal wel zelf om de drie uur - met veel kabaal - maar soms slaapt hij nog. Ik maak hem dan wakker, ergens tussen de drie en vier uur na de laatste voeding. Is dat goed of kan ik hem beter laten slapen??

Geplaatst

@Annelies, Julian krijgt inmiddels 120cc en dan nog komt hij vaak om de 3 uur. Hij drinkt zijn flessen ook niet altijd leeg, maar hij wil ook wel eens nog veel meer. Erg onduidelijk. Maar wat Astrid ook al zegt, ik ga hem geen honger laten lijden. Ik kan hem dus wel flessen van 150cc gaan geven (met schepjes dus 165) maar dat drinkt hij dan niet op.

Ook heeft hij nog steeds heeeel veel last van buikkrampjes. Het lijkt zelfs wel erger met die Cinebaby. Dus dat probeer ik nog een dag en dan maar weer uitzitten zonder. Erg zielig.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke, heb je Infacol al eens geprobeerd?

Stijn heeft hier baat bij lijkt het wel. Ik ga morgenochtend met hem naar de osteopaat om te kijken of zij iets aan het onrustige, hongerige gedrag kan doen i.c.m. de darmkrampjes.

Karin, overdag maak ik Stijn wel wakker, 's nachts niet, dan kijk ik wanneer hij komt.

Ik ga snel nog even de fles klaar maken voor stijn, het is weer tijd en dan Rick en Emma ophalen uit school...

Geplaatst

Wij worstelen ook met het slapen, gebeurt nu nl. met name overdag ipv snachts (geeuw!!!!) en overdag wakker maken lukt niet erg gemakkelijk (zeg maar niet......). Loïc drinkt nu gemiddeld 6 x per dag 125 plus vier schepjes = 135 cc, maar kan zo de hele middag en vooravond doorpitten zonder om voeding te vragen. Gisteren heb ik hem na de laatste voeding van 8 uur rond 11 uur maar gewoon slapend in bed gelegd maar toen kwam ie weer om 1 uur... om vervolgens de hele nacht wakker te blijven, en wij dus ook.

Kramp heeft hij gelukkig niet meer op deze nieuwe voeding, en lekker weinig poepluiers ook (1x een enorme berg in de twee dagen) maar hij spuugt wel veel voeding terug dus dat ga ik morgen maar eens navragen bij het CB.

Nienke, is het niet vaker zo dat bij homeopathische middelen de klachten eerst kunnen versterken voor ze afnemen? of stond dat hier niet bij vermeld?

Emma, vanaf volgende week ben ik alleen thuis en neem ik Loïc inderdaad gewoon mee naar school, alleen heb ik gemerkt dat dat met de maxicosi niet echt handig is in die smalle gangetjes met al die kinderen dus dat wordt de draagzak. De oudste blijft 3 x per week over dus ik hoef niet de hele dag heen en weer.

Nic

Geplaatst

hoi hoi

jeetje wat een gedoe . ik maak haar elke 4 uur wakker als ze slaapt meestal niet overdag behalve smorgens. in de avond valt ze meestal tussen 9 en 10 in slaap. ik maak haar dan echt om 23 u wakker anders komt ze snachts. ik zou toch proberen om hem overdag proberen wakker te houden. niet de hele tijd maar met stapjes. gewoon wakker maken voor de voedingen . dan blijven ze daarna nog wel eens wakker.

moet weg ze wil spelen haha

groetjes silvia

Geplaatst

Hey meiden,

hier heb ik dinsdag moeten gaan voor 3 vaccins voor ons Bo, ocharme ons Bo'tje! Ons Bo drinkt 4a5keer 210cc. Ze woog dinsdag 5.030kg en 55cm lang. Vanavond mag ik op controle bij de gyn , eens kijken of alles in orde is :-) of het Pcos de strijd heeft neergelegd of niet.

Zalig hier bij te lezen hoe iedereen het stelt!!!

Ben tevreden dat het beter gaat met Puck!

liefs Joke

Geplaatst

Nog even wat fotootjes van onze kleine superman :clap2:

Foto-RXQ8DFRD-D.jpg

Foto-CAQQHU6V-D.jpg

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Een echte bink Nienke!!

Karin ... persoonlijk heb ik Milou nog nooit wakker gemaakt voor een flesje. Gewoon laten komen wanneer hij honger heeft zou ik zeggen, jouw zoontje is nu nog zo jong, die kan je nog geen ritme leren. Wees blij als het wat langer duurt dan 3 uur toch? Wel kans dat je hem dan binnenkort wat meer voeding moet geven en dan uiteindelijk op een fles minder uitkomt ... fijn toch!

Ik ga Milou straks voor het eerst wakker maken voor een nachtvoeding, dit omdat ze anders haar doorslaap-slaap nu al gaat doen.

Wel veel toestanden bij iedereen met het slapen en eten.

Nic .. dat van Loic klinkt wel heel lastig.

Joke .. hoe was het bij de gyn?

Wij geven Milou trouwens ook nog steeds Infacol. Ik vind het fijn spul.

Fotootjes van Milou.

dscf7912.jpg s0167898.jpg dscf7915.jpg

Geplaatst

Valt wel mee hoor, alleen is ie nogal onvoorspelbaar (heeft ie van mij ben ik bang;-) want vandaag is ie weer de hele dag wakker... dus hopelijk belooft dat een goede nacht. Wij maken hem ook nooit meer zelf wakker en wachten gewoon tot ie komt voor een flesje, een ritme volgt wel een keer.....

Wat een mooie foto's, een stoere Julian en Milou ziet er bijzonder tevreden uit!

Ik doe ook mee:

Foto-RR7W8SGI-D.jpg

Nic

Geplaatst

Hoi hoi

Milou en Tijger zien er echt schatjes uit !!!

Gisterenavond moest ik dus naar de gyn ,mjah een ontgoocheling he hier , de PCOS is terug , mijn eierstokken zitten weeral volledig gevuld met eitjes ... Een ontgoocheling dat echt dat het misschien ging weg zijn ... we wetn nu ook als we een 2e schatje willen het weer via ICSI zal moeten gaan ...

Joke

Geplaatst

Tijger Loic is idd een schatje! Hoe is het gegaan vannacht Nic?

Ik denk ook dat je die hele jonge baby's nog geen ritme kan leren.

Het enige wat ik wel probeerde met Milou, als ze echt te vroeg kwam (minder dan 3 uur ertussen), nog even rekken. Maar verder wel voeden op verzoek.

Alleen sinds ze doorslaapt wil ik wat ingrijpen, zodat ze 's nachts doorslaapt en niet begin van de avond.

Maar gisteravond werd ze alsnog uit zichzelf wakker om 22.45. Het geven van de fles ging niet zo goed (ze sliep na de helft, maar ik bleef proberen dat ze de rest opdronk, met als gevolg dat ze bijna de hele fles weer uitspuugde). Maar ze sliep toch tot 5.00u. En kwam daarna weer om 9.00u.

Aww Joke, wat een tegenvaller. Heb je van PCOS ook last in het dagelijks leven? Of dat verder niet, maar belemmert het "alleen" het zwanger worden?

Geplaatst

Net terug van het CB: meneer doet het erg goed, hij is nu ruim 4700 gram en 56 cm! Zowel van het spugen als het onregelmatig slapen maakte ze geen punt, het teruggeven van voeding is fysiologisch bepaald (afsluiting tussen slokdarm en maag functioneert bij baby's nog niet) en 's nachts niet slapen is weliswaar onhandig maar volgens haar niet op te lossen door hem overdag wakker te maken, zijn blijkbaar zelfs hele studies naar gedaan....... uiteindelijk bepalen ze toch grotendeels zelf hoeveel en wanneer ze slapen. Accepteren dus en zorgen dat je je eigen slaap op andere momenten een beetje inhaalt. Is vandaag wel een goede dag voor met alweer die regen!

Nic

Geplaatst

hoi hoi

zo zie je maar weer elke baby is anders. heb het bij anna-lisa zo gedaan omdat er geen regelmaat meer inzat. veel huilen onrustig. de1e keer liet ze er 5 uur tussen dan weer 2 of 3. met ook het gevolg dat ze 's nachts niet sliep daarom maak ik haar overdag elke 4 uur wakker. en bij haar werkt dat . ze is veel rustiger , liever. het spugen bleef wel bij haar daarom krijgt ze nu nutriton. en dat werkt perfect. ik hoef haar trouwens nu niet meer wakker te maken overdag ze weet nu zelf wanneer ze voeding krijgt.

morgen gaan we 1 weekje weg ben benieuwd hoe dat gaat.

groetjes silvia

Geplaatst

Wat een mooie kindjes op de foto!!

Nic; wauw! Loïc is goed gegroeid zeg! Goed om te weten dat accepteren de enige 'oplossing' is. Niet de fijnste oplossing natuurlijk, maar dan hoeven we ons iig niet af te vragen wat we moeten doen/'verkeerd' doen! En je hebt gelijk; goed slaapweer vandaag! Lukt dat jou wel om overdag te slapen met je andere zoontje? Of gaat die ook slapen 's middags?

Annelies; sorry, ik noemde je gisteren Annemarie! Oorzaak = slaapgebrek?? ;-) Ik zou Thijs graag wat meer voeding geven, en dat mocht ook eigenlijk al vanaf dat de kraamzorg weg ging (7 x 110 cc) maar hij drinkt het niet op. Ik heb toen gebeld met de zorglijn van Careyn en zij vertelde mij dat hij gezien zijn gewicht genoeg heeft aan 7 x 80/85 cc (ze drinken 15% van hun lichaamsgewicht). Dat was vorige week en nu maken we flessen van 120 cc (4 schepjes voeding) en kijken we hoe ver hij komt. Hij drinkt nu vaak 100 cc, soms minder. Vannacht was hij een paar keer niet te troosten en windde flink. Wij gaan vandaag ook starten met Infacol. Helpt dat snel?

Nienke: Jouw Julian wordt al een echte klein man! Het maakt echt een heel verschil die 4 weken tussen Thijs en Julian! Mooi ventje hoor! En nog even over onze kleding; ik pas ook alleen mijn zwangerschapsspijkerbroeken nog maar. De weegschaal was positief, maar mijn figuur blijkbaar nog niet... Is het vloeien inmiddels wel over?

Joke; lijkt me zo zielig die prikjes!! Hoe was het bij de gyn?? Ik heb ook PCOS. Heb jij er al over nagedacht welke anticonceptie je gaat gebruiken (àls je dat gaat gebruiken)?

Geplaatst

hoi hoi

ik durf het bijna niet te zeggen maar zelfs mijn oude kleren voor de zwangerschap worden nu te groot. moet wel zeggen dat ik heel veel wandel. en geen tijd meer heb om te snoepen haha. beginnen die van jullie ook al een beetje te brabbelen,geluidjes maken?

het is zo schattig.

ga morgen weg heel veel succes kom volgende week weer spieken.

groetjes silvia

Geplaatst

Wat een leuke babies hebben we toch allemaal gekregen!! En wat een grappig gezicht, M_ilou in haar "dwangbuisje".

Wat fijn Silvia, dat je lekker afvalt!! Bij mij gaat het ook wel gestaag hoor, maar ik moet er toch echt wel wat voor doen.

@Karin, wij vonden Julian nu ook echt met de dag groeien, dus dat scheelt inderdaad best veel die 4 weken. Over vier weken nog een foto's naast elkaar van Julian nu en Thijs dan :-)

Vloeien is nog steeds niet gestopt. Julian is nu precies 7 weken..

Gisteren een buikkramp hel, vandaag begonnen met meerdere keren druppels te geven en Julian heeft nu voor het eerst sinds dagen heel rustig zijn fles leeg gedronken (anders begon hij op de helft al heel wild te doen vanwege de pijn in zijn buik) en ligt hij nu heel rustig te slapen. hehe.... Hopelijk blijft het zo. Het is niet over, maar wel veel beter hanteerbaar.

Lfs,

Nienke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden