Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

APPLAUS VOOR JHEROEN EN JOOS!!

KLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLapklapklapklapklapklapklap

klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklap

Geplaatst

hahahahahah...heb je nou zere vingers roos...en de eer aan jheroen hoor....die heeft er een paar avonden voor opgegeven...hahahahha...maar met liefde!

Geplaatst

NOU WAT GEWELDIG MOOI !!!!!!

ECHT SUPER,Nu komen we hier helemaal niet meer weg !!

Jheroen,:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::toppie::toppie::toppie::toppie::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::coolthumb::coolthumb::coolthumb::coolthumb::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose:

Geplaatst

ooooooooh wat onzettend mooi zeg. kerstsfeer zit er al goed in.

ook erg leuk die kleur blauw met topics enzo.

:wav::wav::wav::wav:

ang

Geplaatst

he he na veel oefenen is het me dan gelukt om mijn hantekening aan te passen met een mooie kerstman.

Bedankt Beau,je bracht me op het idee,alleen wist ik niet hoe ik het moest doen.De twins liggen na een badje en flesje uitgeteld in bad dus ik had effe de tijd !!

Manuela

Geplaatst

:icon_santa: Hartstikke mooi ! :clap2::clap2::toppie::happy3:

Groeten, Floor

Geplaatst

Wauw Jheroen! Ik kom helemaal in de Kerststemming hoor! Hou je nog wel tijd voor vrouw en kind over? Ik vind het geweldig wat jullie hier allemaal doen hoor!

Corine

Geplaatst

Wauwwwwwwwww wat koel zeg jongens!!!! Oww ik ga het nu al missen als de site weer normaal is hahaa.

Echt superduper Joos en Jheroen!!!

Applaus voor jullie!!

Dikke kus Sab xx

Geplaatst

Ik blijf het echt leuk vinden zo deze lay-out!

Elke keer als ik dan op de site kom dan blijf ik het WAUW-gevoel houden!!!!!!!!!!!

Geplaatst

wij wel..is ons eerste jaar met anne-meya en in ons huis hier dus wij gaan vuurwerk afsteken....eerst kopen natuurlijk...hahha

Geplaatst

Hahahaha die Joos!

Vuurwerk is bij ons niemand zijn afdeling.

Vinden het wel mooi, maar vooral ik vind het ook wel eng om af te steken!

Dus we kijken wel mee, maar afsteken nee!

Geplaatst

onee vuurwerk, ik vind het zo eng... gelukkig hod Hans er ook niet van, bij ons geen vuurwerk. Gelukkig kunnen we "ver" kijken en is er genoeg moois te zien hier elk jaar. (Anders is het toch wel saai om twaalven..)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden