Seetje Geplaatst 5 December, 2007 Geplaatst 5 December, 2007 Kunnen jullie de kerstsite allemaal goed krijgen meiden! Als er iets is dan horen we het wel! :icon_santa: Quote
rosalie Geplaatst 5 December, 2007 Geplaatst 5 December, 2007 APPLAUS VOOR JHEROEN EN JOOS!! KLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLapklapklapklapklapklapklap klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklap Quote
Seetje Geplaatst 6 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 6 December, 2007 hahahahahah...heb je nou zere vingers roos...en de eer aan jheroen hoor....die heeft er een paar avonden voor opgegeven...hahahahha...maar met liefde! Quote
manuela Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 NOU WAT GEWELDIG MOOI !!!!!! ECHT SUPER,Nu komen we hier helemaal niet meer weg !! Jheroen,:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::toppie::toppie::toppie::toppie::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::coolthumb::coolthumb::coolthumb::coolthumb::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose::to_pick_ones_nose: Quote
beau Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 Ik vind het ook helemaal geweldig!!!!!!!!!! Raak helemaal al in de kerststemming! Quote
Angela Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 ooooooooh wat onzettend mooi zeg. kerstsfeer zit er al goed in. ook erg leuk die kleur blauw met topics enzo. :wav::wav::wav::wav: ang Quote
manuela Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 he he na veel oefenen is het me dan gelukt om mijn hantekening aan te passen met een mooie kerstman. Bedankt Beau,je bracht me op het idee,alleen wist ik niet hoe ik het moest doen.De twins liggen na een badje en flesje uitgeteld in bad dus ik had effe de tijd !! Manuela Quote
beau Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 Graag gedaan hoor Manuela! Leuke kerstman by the way! Quote
Gast Floor Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 :icon_santa: Hartstikke mooi ! :clap2::clap2::toppie::happy3: Groeten, Floor Quote
Dutches Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 Wauw Jheroen! Ik kom helemaal in de Kerststemming hoor! Hou je nog wel tijd voor vrouw en kind over? Ik vind het geweldig wat jullie hier allemaal doen hoor! Corine Quote
Sab Geplaatst 6 December, 2007 Geplaatst 6 December, 2007 Wauwwwwwwwww wat koel zeg jongens!!!! Oww ik ga het nu al missen als de site weer normaal is hahaa. Echt superduper Joos en Jheroen!!! Applaus voor jullie!! Dikke kus Sab xx Quote
eiger Geplaatst 7 December, 2007 Geplaatst 7 December, 2007 ook hier de dikverdiende complimenten hoor! super, J&J cynthia Quote
beau Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 Ik blijf het echt leuk vinden zo deze lay-out! Elke keer als ik dan op de site kom dan blijf ik het WAUW-gevoel houden!!!!!!!!!!! Quote
Seetje Geplaatst 8 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2007 hahahahahah...leuk hè beau...heb ik ook hoor.....ik krijg er een vrolijk gevoel van! Quote
rosalie Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 moeten jullie vaker doen.. thema's ofzo.. wacht maar tot de paashaas komt,hahahaha Quote
Seetje Geplaatst 8 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2007 hahahahaahahah...de paashaas....roos eerst de kerst maar door en oud en nieuw! Kopen jullie vuurwerk? Quote
rosalie Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 hahhaha ja!! nee wij kopen geen vuurwerk!! ik ben niet zo van het vuurwerk!! Quote
Seetje Geplaatst 8 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2007 wij wel..is ons eerste jaar met anne-meya en in ons huis hier dus wij gaan vuurwerk afsteken....eerst kopen natuurlijk...hahha Quote
rosalie Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 leuk!!! nee ik wil het niet eens afsteken!! hahahahaha Quote
Seetje Geplaatst 8 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2007 ik ook niet hoor...maar zoals beau het altijd zegt...dat is jheroen zijn afdeling...hahaha Quote
rosalie Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 ja maar dan gaat hij toch echt in zn eentje hoor,ahahhah Quote
beau Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 Hahahaha die Joos! Vuurwerk is bij ons niemand zijn afdeling. Vinden het wel mooi, maar vooral ik vind het ook wel eng om af te steken! Dus we kijken wel mee, maar afsteken nee! Quote
Seetje Geplaatst 8 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2007 nou ja, hebben jullie geen afdeling daarvoor.......hahahahahah Quote
Gast Amanda Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 onee vuurwerk, ik vind het zo eng... gelukkig hod Hans er ook niet van, bij ons geen vuurwerk. Gelukkig kunnen we "ver" kijken en is er genoeg moois te zien hier elk jaar. (Anders is het toch wel saai om twaalven..) Quote
beau Geplaatst 8 December, 2007 Geplaatst 8 December, 2007 Nee Joos daar hebben we geen afdeling voor want dat is toch Jheroens afdeling hahahahaha. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.