Ga naar inhoud

slaapproblemen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he cyn,

hier gaan we er altijd vanuit dat diego s`nachts wakker wordt kan het alleen maar meevallen,enhij slaapt over het algemeen wel vaak door hoor,maar soms ook nachten achter elkaar niet en daarna gaat het weer weken goed.

senna slaapt altijd goed dus dat scheelt,slaapt ook door het gehuil van diego heen,

liefs brenda.

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel brenda....hahahahahahahaah

Hier is het slapen ook steeds weer anders.......ik denk ook maar steeds...eens gaat het over...hahaha

• 2 weken later...
Geplaatst

Geen slaapproblemen hier hoor meiden, maar wel 2 meiden die overdag bar weinig slapen.

Ik had het ook al bij de kletstantes opgenoemd maar wilde het ook nog even hier opnoemen.

Onze meiden slapen overdag een uurtje ongeveer tussen de middag and that's it!

Ze slapen niet langer en als we ze later nog een keer in bed leggen slapen ze ook niet.

Hoe is dat bij jullie?

Ze gaan er rond half 8/8 uur uit (zijn dan al even wakker) en 's avonds rond 7 uur weer naar bed.

Slapen jullie kindjes langer?

Geplaatst

hoi beau,

hier zijn ze rond 6 uur wakker s`morgens,

tegen half 10 uurtje slapen en als je veel geluk hebt rond half 3 nog een uurtje,

en ook hier gaan ze rond zevenen naar bed,

dus echt veel slapen doen ze hier ook niet hoor.

liefs brenda

Geplaatst

Bo, onze Len sliep vanaf een maand of 8 ook nog maar een uurtje smiddags.

Wel van 20.00 tot 9.00u

Nu slaapt hij nog maar een half uur smiddags..

Soms wou ik ook dat hij meer sliep ,want met zo'n kleine die rondrent en overal aanzit krijg je niks gedaan...

Maar hij is heel lief en niet hangerig of huilerig, dus ik vind het prima zo.

Op het CB zeiden ze eens tegen mij, bij het eerste teken van moeheid, dus gapen, in de ogen wrijven, meteen in bed leggen.... nou dat werkt bij Len echt niet..

Als ze het verder goed volhouden zo, zou ik er niets aan veranderen.

Geplaatst

Bedankt meiden voor jullie reacties!

Ik wil er ook niks aan veranderen hoor Amanda maar vroeg me af hoe het bij anderen is!

Len slaapt ook niet veel inderdaad!

Maar ja wat je zegt als ze het volhouden dan is het prima.

Geplaatst

hey beau,

hier nog eentje die niet meer wil slapen

hou hem nu tot 12.30 uur wakker en dan slaapt hij tot 14.30 uur hoog uit

en dan pas weer om 19.30 uur naar bed!!

het slaapwondertje is klaar wakker!!

hahahhahah

Geplaatst

Ik heb ze trouwens met een flesje in bed gelegd net en toen hebben ze toch nog weer even een half uur geslapen.

Lekker voor ze! (en voor mij ook hahaha)

Heerlijk dat ze zelf kunnen drinken!

Geplaatst

he Beua,

Hier slapen ze best veel, anders zijn ze niet te genieten..

om 7.30/8 uur wakker

Dan meestal 45 min gemiddels rond 9.30/10.00

dan vanaf 12.30/13.00 tot meestal 15.00/15.30 (soms wel een een uurtje hoor...)

en dan of om 19.00 naar bed of slapen rond 18.00 een half uurtje en rond 19.30 naar bed

gemiddeld zo'n 3 uur per dag

Als ze maar niet jengelen toch.

xxxcyn

Geplaatst

Wat slapen ze nog lekker veel Cyn!

En is carnaval zo vroeg dit jaar?

Wanneer is het precies?

En hoe ga je ze verkleden dan, als wat?

Geplaatst

hier ook weinig slapen hoor! Ik probeer 's morgens nog wel en dan lukt het een half uurtje en heel soms langer. Kan ik lekker even poedelen onder de douche. 's Middags anderhalf tot 2 uur. Vanmorgen heeft ze niet geslapen en nu wordt ze dus al na anderhalf uur wakker en gaat echt niet meer slapen.....Moet dus verder.

Wel ligt ze er rond 18.30 a 19 u in en slaapt tot 7 u, dus dat is wel OK!

Corine

Geplaatst

mijn schoonbroerheeft een carnavals zaak

of hoe noem je dat???

die heeft het voor me meegenomen!!

ik ga ff eenn foto maken,dan kun je zien hoe het eruit ziet!!

Geplaatst

wat handig, heeft ie ook een online shop Roos?

ik moet ook nog een pakje voor Len..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden