Ga naar inhoud

Wie Start er in Oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Saratunis,

Ik wil jou veel succes wensen.

Het is idd erg duur. Maar voor een baby heb je het er wel voor over he..

2 embrio`s ik hoop ook dat het de eerste keer raak is.

Ik mag mezelf aanmelden als ik ongesteld ben dat is ook 4 oktober ofzo..

• 2 weken later...
Geplaatst

Het is mijn eerste keer.

Ik ben op mijn mensturatie aan het wachten.. Kan elk moment komen.

Dat je dan zo erg ongesteld wilt worden, normaal gesproken zeggen we bah.....

Sarahtunis; Wanneer mag jij beginnen... Wat voor behandeling heb je..

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Lianza,

Het prikken valt mij heel erg mee.

Ben nu volop aan het prikken met decapeptyl. Met de prikpen Puregon is het nog makkelijker.

Heel veel succes.

Groetjes Diane

Geplaatst

Hallo!

Ook wij zijn weer begonnen aan onze derde en dus tevens laatste icsi poging. Helaas hebben de vorige pogingen niet tot enig resultaat geleid. Ik vind het nu heel spannend omdat we weten dat het de laatste keer wordt. Ik had afgelopen woensdag een evaluatie in het zieknhuis en was toevallig op die morgen ook weer ongesteld worden. Dus niet te lullig en gelijk gevraagd of ik die avond met de pil kon beginnen. Hij vond het geen probleem. Omdat ik nogal wat bijwerkingen heb van die pil (laag libido gehalte en erg labiel) hoef ik maar 14 dgn microgynon te gebruiken en op de 11 pildag beginnen met lucrin. Heeft iemand dit wel eens meer meegemaakt? Ik ben benieuwd of dit nog verschil maakt met de 21 dagen pilschema. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat met ons en met jullie!

Hoe doen jullie trouwens elke keer je "geschiedenis "onder je bericht plaatsen? Ik krijg dit niet voor elkaar!

Groetjes Marloes

Geplaatst

Hoi Loes,

Welkom hier op dit bankje en veel succes.. Ik hoop dat je zwanger word van deze poging.

Ik weet niet hoe het met de pil enz werkt dus ik kan je hier geen informatie over geven.

Ik mocht aanmelden zodra ik ongesteld was en dag 21 van je cyclus mag ik beginnen met prikken...

Voor de geschiedenis in te vullen moet je naar jouw instellingen en dan handtekening wijzigen....

En wanneer mag je prikken???

Geplaatst

@loes, welkom hier, wat spannend zeg je laatste poging! Ik ben nu ook met het icsi traject bezig en slik ook eerst de pil.

Ik heb ook minder libido als ik de pil slik. Het slikken van de pil is er alleen maar voor dat ze alles zoveel mogelijk doordeweeks kunnen plannen, omdat in het lab daarvoor meer mensen nodig zijn dan bij IVF.

Ik prik decapeptyl om de ovulatie te onderdrukken en ga puregon prikken vanaf 29 okt. Vrijdag mag ik eindelijk met de pil stoppen.

Kom je op dit topic meekletsen? http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12806-Oktober-2010-wie-starten-er-in-oktober-2010&p=368034#post368034

daar zijn nog veel meer mensen te vinden die in oktober van start gegaan zijn.

Succes!

Geplaatst

Hoi Loes,

Welkom hier en spannend de laatste poging. Voor ons is het ook de allerlaatste poging.

Als je op je profiel gaat staan kun je bij instellingen (rechtsboven) en dan links bij handtekening wijzigen.

Heel veel succes met jullie laatste poging.

groetjes, Diane

Geplaatst

Hallo, allemaal,

dank jullie voor de reacties.

Ik ben vandaag, 10 minuten geleden om precies te zijn!!! begonnen met Lucrin. vandaag de 11e pildag, dus nog maar 3 te gaan hierna en dan ben ik er hopelijk voor een hele tijd vanaf. Het is allemaal weer net als eerst, maar toch blijf je benieuwd wat deze keer het resultaat zou zijn met het verkorten van de pilreeks. Het spuiten gaat me altid goed af, ben n.l verpleegkundige en heb in de zwangerschap van mijn zoontje diabetes gehad waardoor ik insuline moest spuiten. Ik heb trouwens wel twee jongens uit twee natuurlijke zwangerschappen. 7 en 5 jaar zijn ze nu. Ook dit is niet zonder slag of stoot gegeaan maargoed, toen kon t nog zonder verder medicatie maar alleen eisprong bepalingen waren toen voldoende. Helaas werkt het zaad van mijn echtgenoot niet meer mee door omstandigheden en kan het niet meer anders....we gaan er weer voor hoor! Iedereen die bezig is met de kuur en op het wachtbankje zit.....SUCCES!!!!bedankt trouwens voor de info over hoe ik mijn geschiedenis kan schrijven...ga het snel proberen!!

groetekes Loes

Geplaatst

Hallo Loes,

Spannend allemaal, zoals Roosie al vroeg, er is nog een topic voor die deze maand beginnen, daar ik het wat drukker dan hier. Klets je daar gezellig mee?

Guusje

Geplaatst

Wat spannend voor je Loes!

Morgenvroeg neem ik mijn laatste pil! En dan bijna beginnen met Decap spuiten :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hey dames

ik wil jullie allemaal succes wensen.

wij gaan ook weer beginnen morgen eerste fm spanned.

en dat we allemaal deze maand zwanger zijn zou mooi zijn toch.

liefs jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden