Ga naar inhoud

arg, 3 maanden zoladex

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi sab,

lief dat je aan me denkt!

ik was vorige week met erg mooi weer in blijdorp. maar ik heb die dag ook wat werk gedaan,dus wist niet of het ging lukken, anders had ik het wel even laten weten.

leuk!

oh ja, verder gaat t ook goed! vooral savonds heb ik opvliegers. en ik geloof dat manlief me ook wel erg kattig vindt... maar verder gaat t wel. t komt behoorlijkj dichtbij, brrrr.

lis

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha, Lis kattig. Nou, dat zien we zondag 1 maart wel haha.

Alhoewel, dat is overdag.......

Maar goed, alle gekheid op een stokje, ik hoop dat het wel het effect heeft wat je nodig hebt om de boel rustig te krijgen voor een nieuwe poging. Nog 1 maandje toch nog?

Succes nog even, het aftellen kan beginnen.

Groetjes Laura

Geplaatst

haha, ja jullie zullen het wel zien.

ik heb een schema!!!

donderdag 27 maart ga ik de gonal F spuiten, eerste fm op 1 april. brrr, spannend he.

we konden ook een week eerder beginnen, maar dan is het nog paasweekend en dat vond ik zo stressvol om dan de hormonen mee te nemen en op tijd te zijn met spuiten etc. we hebben ook geen goeie koelbox ofzo. ik zou het wel een beetje eng vinden met zo'n koelelement en dan helemaal naar limburg rijden... (uitje met schoonfam)

dus...dan maar een weekje later.

ruim een maand dus nog, kan ik mooi met de foliumzuur beginnen (pfff, vind ik altijd zo optimistisch...)en acupunctuur doen.

gisteren de eerste gehad en ik heb echt de slaapziekte sindsdien. alsof ze een kraantje heeft open gezet. nou ja, morgen lekker uitrusten dan maar. of word ik een beetje ziek (ebbe is ook een beetje ziekjes)

en nu maar weer geduld...

lis

• 4 weken later...
Geplaatst

Lis, hoe is het met je? en met je hormonen? Gaat opschieten nu he??? ik vind het gewoon spannend weet je dat??? WHAAAAA!

Weet jij trouwens hoe dat gaat met een abonnement op Blijdorp? Moet ik naar de kassa met pasfoto's?? hihi, even off-topic hoor!

Geplaatst

mwahhhhh, ik begin wel een beetje de kriebels te krijgen. en gestress op mn werk, 1 collega vinnik nie zo leuk... bah, dat soort dingen gaan juist opspelen op dit soort momenten. ik merk dat ik niet relaxed ben en daar raak ik dan weer gestresst van... stom he...

wat de abonnementen betreft, ik zag laatst in zo'n krantje van blijdorp dat ze deze aan t veranderen zijn, nou ja alleen de passen dan. dat ze de foto er op gaan zetten ipv later erop plakken en dat je daar dan een foto moet laten maken. zoiets... dus hoe het precies in zn werking gaat weet ik ook niet. er staat op de site dat je bij de bezoekers service moest zijn en volgens mij was dat toen ik t kocht nog niet. maar zo verandert er altijd wat he...

misschien heb je iets aan deze link en anders moet je ze gewoon even bellen..

http://www.rotterdamzoo.nl/nl/praktische%20info/abonnementen/

en

http://www.rotterdamzoo.nl/?DocID=3767

Lief dat je aan me denkt!

lis

Geplaatst

thanks! ik heb even gebeld en er worden nu idd foto's gemaakt aan de kassa, goed he? denk dat we morgen even rijden.

Rottig dat je collega's niet leuk zijn ineens hihi. Gewoon slaan!!

Nog even volhouden hoor Lis!

ik denk aan je en bid voor je hihi

Geplaatst

ach lis het is maar een collega toch?

als ze een probleem heeft met jouw humeur of hormonen moet ze maar ander werk gaan zoeken vind ik hahahahahahh

Geplaatst

jullie zijn lief meiden...

pffff, ik vind het nu echt wel moeilijk worden. sorry hoor, ik moet even van me af klagen...

vanmorgen stond er een andere collega voor mn neus te zeggen dat we binnenkort toch echt wat meer clean desk moeten gaan werken (ik had wat spullen op hun overlegtafel laten liggen)... dus ik verontschuldigde me daarvoor en zei ook dat we ons best gingen doen. maar daar gilde ze doorheen: ja en jij hebt ook nog die extra tafel en die ligt ook altijd vol. dit bedoelde ze als grapje maar ze zei het door mijn verontschuldiging dus ik begon geirriteerd te raken (en had nog geen koffie op). dus ik zei dat die tafel door iedereen gebruikt werd en ik al heel vaak die zooi opruimde... maar dat zei ik al te kattig ofzo en toen deed ze alsof ik meteen al zo vervelend reageerde... terwijl ik vond dat ze me gewoon moest laten uitpraten... pfffff, wat een onzin he. we hebben t wel goed gemaakt hoor, maar waarom gaat dat zo terwijl we elkaar eigenlijk best wel leuk vinden???

stom he, ik voel me dan zo'n onmens, bah (daar heb ik nogal snel last van)

Toen zat ik dus met de tranen al erg hoog en las mn mail... met een uitnodiging voor een overleg over een nieuw project... haast, projectgroep, vaag... arggggggggggg, niet net in de poging!!!! toen had ik t dus even niet meer... ik heb een collega gevraagd dit over te nemen maar het vervelende is dat die al de hele tijd grote en drukke projecten heeft... maar als je 3 dagen werkt dan is dat erg lastig. dit ook: ik zou dan woensdag eerste overleg hebben en dan donderdag nog werken en dan pas de woensdag daarop weer (ivm fm een dag gewisseld) dan kans dat ik donderdag weer fm heb... dan kan ik dus ook niet de hele dag werken en al helemaal niet in amersfoort...

nou ja, sorry voor het gezeur, ik kan me er dan zo naar over voelen, zo schuldig. en dan ga ik twijfelen of ik het wel goed inschat.

zucht.

nou ja, nu weekend hoor, lekker eieren eten!

lis

Geplaatst

hmmm, lastig he, die vrouwentrekjes... Je verantwoordelijk voelen voor al die dingen!

Het zou zo makkelijk zijn als je het allemaal langs je heen kon laten glijden!!! En dan nu met die hormonen erbij lijkt het allemaal nog extra te blijven hangen!!!

Jouw tijd komt wel weer!!!! Je bent ook al met een heel ander, voor jou belangrijker project bezig. En je kan je nu eenmaal niet voor 2 dingen voor de volle 100% inzetten.

Maar ja, da's makkelijker gezegd dan gedaan!!!!

Sterkte....

Groetjesssssssssssssssssss

• 2 weken later...
Geplaatst

hoi sab,

ja wat een gedoe he...

t is sowieso een beetje te druk op mn werk en dan zo ver, dat is zo onflexibel! op zich is het wel te doen om 3 dagen wat langer te reizen, maar als er iets niet geod loopt loopt t allemaal in de soep. en een collega werkt heel veel over en nu is het bij elk wat groter project: dan moet nu iemand anders dat maar doen... terwijl ik nauwelijks kan overwerken natuurlijk...en er na donderdag altijd pas dinsdag weer ben... tja, dat gaat dan niet. geeft wel stress, maar nu heb ik wat dingen afgemaakt (omdat ik er pas woensdag weer ben) en dat geeft wel een goed gevoel. ik wil t een beetje van me af zetten. Morgen dus eerste fm en dan zien we wel weer...

maar ik heb nu een ander topic aangemaakt; ivf lis.

omdat t al helemaal echt begonnen is!!!!!

lis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden