Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Babeth,

Héél snel nog eventjes extra melden, dat het niet een echte poging is, maar eerder mij wat stimuleren en dan 2 (hopelijk) cryo's terugplaatsen. Dus hopelijk niet nog eens een keer met 19 follikels rondlopen, maar op een iets lichtere natuurlijke manier. We zien wel!

knuffel

Ellen

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

aha Ellen

helemaal helder! ik ben nu bezig voor onze 2de cryo-tp en ook deze eigen cyclus heb ik bijgestimuleerd, 5 dagen 150 Menopur. Dit omdat bij mij sinds de bevalling de cyclus veel langer is. Mocht ook in geheel eigen cyclus maar dit voelt nu toch echt beter!!

succes hoor!

liefs

Babeth

Geplaatst

He lieve meiden,

Babeth, wat heerlijk dat her bijna weer zo ver is meid!

Hier een beetje een vreemde dag. Vandaag zou ik uitgerekend zijn van ons meisje, zo raar. Deze hele week ben ik al raar aan het dromen. We gaan zo maar even langs bij haar plekje, even op een bankje zitten. Even nadenken over wat er allemaal afgelopen jaar is gebeurd, een bizar jaar waar in we het grootste geluk en het grootste verdriet hebben leren kennen. Phileine meisje, ik denk aan je, altijd!

Het verlangen naar een 2e kindje is zo groot, het zou wel heel veel geluk zijn als ik de eerst volgende poging zwanger ben! De eerste wachtweek zit erop! Nog 8 dagen te gaan!

Fijne zondag lieve meiden!

Kissie Mia

Geplaatst

Vriezen gefeliciteerd!!!!! wat leuk en misschien nog wel 2........:clap2:

De andere dames succes met wachten!!

Ik ga ook bijna mijn 2de wachtweek in..... pffffff..wat duurt het toch allemaal lang..........

Geplaatst

Hoi Mia,

wat een bijzondender dag vandaag voor jullie. Ik hoop dat ondanks het verdriet jullie een beetje kunnen genieten van deze zonnige dag.

Het zou mooi zijn als deze poging voor jullie opnieuw geluk brengt.

Sterkte Mia.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Gelukkig gaat het al een heel stuk beter hier, heb gisteren eindelijk m'n huishouden volledig kunnen doen, wel op het gemak maar het lukte. Vandaag hoop ik weer wat met me paardjes te kunnen doen, is afgelopen dagen niet veel van terecht gekomen. Is overigens wel een goede afleiding voor wat betreft de wachtweken. Aangezien ik iedere dag zelf de paarden moet verzorgen op een wei heb ik in ieder geval genoeg te doen. Nog niet te noemen het aantal huisdieren die ik de hele dag door hier verzorg.

@Violeta80: Ik weet uit ervaring met de IUI dat je lichaam iedere maand iets anders zegt, ik daar ook niet van uit. Pas als mijn ongi uitblijft en ik ooit een keer een positieve test in handen heb dan ga ik het pas een beetje geloven. Gezien de klachten de afgelopen week en de eerste poging icsi was het lastig om te onderscheiden welke klachten moet ik serieus nemen en welke horen nou eenmaal na een punctie. Ik heb de afgelopen jaren heel veel gelezen maar het is en blijft moeilijk om verhalen van andere te vergelijken met mezelf, juist omdat we allemaal zo anders reageren lichamelijk dan. Ik hoop dat je zelf snel meer zekerheid krijgt dat alles goed is en blijft gaan. Ik snap dat je onzeker bent, ik denk persoonlijk dat ik dat ook zou zijn hoor. Wanneer mag je gaan voor een echo?? Kan zijn dat deze vraag al eerder gesteld is maar het zijn zoveel dames met iedere een eigen situatie dat ik het nog ff niet kan bijhouden.

@Mia: Veel sterkte toegewenst vandaag. Als ik je onderschrift lees krijg ik er een brok van in m'n keel, woorden schieten te kort. Ik wens je veel succes toe met de resterende 8 wachtdagen en ik hoop van harte dat het een positief resultaat te weeg brengt.

@sharon76: Ook jij veel succes met de 2de wachtweek.

Geplaatst

Mia wat een bijzondere dag voor jullie. Het zonnetje schijnt al voor jullie meisje.

Heel veel sterkte vandaag!

Liefs Miekske

Geplaatst

Hoi Wish

Hoe is het met je meid?

Weet je al wanneer je gaat testen? Ik wens je iig alvast heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Lieve Mia,

heel veel sterkte met deze moeilijke dag!!! Ik weet zeker dat jullie meisje net zoveel aan jullie denkt als jullie aan haar, de zon schijnt praqchtig, dat is niet voor niets!!!

Zelf vond ik het erg vreemd om te bevatten...weer bezig zijn met een nieuw leven terwijl het zo anders had moeten zijn.

Meis, ik hoop van harte dat er op dit moment een mooi broertje of zusje voor Phileine aan het groeien is!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo dames,

Mia sterkte vandaag.

Hier op wd 9 af en toe kramp, maar ook veel pijn aan de rechterkant mss eierstok maar ik weet t niet. Zodra blaas vol raakt krijg ik buikpijn. Morgen bloed prikken ben benieuwd.

Hoe is t met de andere wachtende ook klachtjes??

Groetjes suus

Geplaatst

Oh ja, ik ga het oktoberwachtbankje niet halen.

Ben vrijdag en zaterdag weer op echo geweest (eigen ziekenhuis), toen werd de punctie in het Vu aangevraagd. Het Vu belde echter dat ze de punctie toch te vroeg vonden (grootste 1.7), daarop mocht ik vanochtend in het VU zelf voor een echo komen en nu gaan ze de punctie woensdag eindelijk doen !! Dat wordt dus begin november testen. Er lijken nu toch 5 folikels groot genoeg te worden, dus ze hoopt dat we er toch echt 2 a 3 eicellen aan over houden, dat klinkt goed !!!!

Meiden, veel succes allemaal. En sterkte !!!! Ik ben niet zo'n schrijver hier, lees wel aardig wat mee hoor.

Maar schuif nu door naar het novemberbankje en de 40+ ers.

liefs hope hope

Geplaatst

Hallo dames,

vandaag wd 9 (weer niet gelukt),

bloeding (menstruatie) paar uur geleden begonnen,

ik had een terugplaatsing van 2 cryo's in een natuurlijke cyclus

en zonder medicatie.

ik heb er nog 4 over, morgen ziekenhius bellen

Geplaatst

Hope Hope, succes op het novemberbankje! Fijn dat het er goed uitziet!

Suus, kan je morgen al een test doen dan? Spannend wat je allemaal voelt in je lijf he!

Marie, wat onwijs vervelend zeg. Hoeveel keer heb je al een terugplaatsing gehad?

Er was veel familie langs geweest bij ons meisje, er lagen heel wat bloemetjes met lieve kaartjes. Zo lief! Het was inderdaad een mooie dag vandaag. Wat een stralend weer.

Kissie Mia

Geplaatst

hallo dames

Mia, wat fijn dat Phileine bezocht is door familie, fijn voor haar maar ook vooral voor jullie, top van je familie meis!!!

Marie, wat ontzettend jammer dat het niet geluk is, wel fijn dat je er nog 6 hebt, ik hoop dat je snel door mag gaan, sterkte voor nu.

Hopehope, goede berichten, 5 follikels, mooi hoor! akvast veel succes voor woensdag

Suus, succes morgen, misschien dat ze ook alvast je hcg meten?? zou welk gaaf zijn.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Mia

Ik moet 3 bloed testen doen de eerste op 12 okt was om te kijken hoe de waardes zijn waren laag dus moet pregnyl bijspuiten. Begin goed zenuwachtig te worden haha lijkt wel of t anders voekt maar ja afwachten he.

Marie sterkte...

Geplaatst

Mia,

Ook ik wil je sterkte toe wensen!

Vanaf haar wolkje zal Phileine jullie in de gaten houden en alle emoties, liefdevolle gebaren en vooral jullie onvoorwaardelijke liefde voor haar kunnen zien en voelen!

Sterkte!

Geplaatst

Hallo meiden.

Ik zit ff in ee ndip het gevoel dat het goed zit is er nog maar geloof dat de zenuwe parten gaan spelen morgen alweer wd 8 trek het ff niet. sorry hoor als ik klaag maar voel me zo raar ben moe heb hoofdpijn ben het gewoon ff zat gelukkig was ik dit allemaal vergeten na 2,5 jaar want anders..... had ik het als nog gedaan.

Als ik dan het verdriet van andere hier lees zakt de moed me weer even in de schoenen.

Ik kan wel een potje janken alleen zijn de tranen er niet. Wat een zeur he?

Ik realiseer me gewoon dit het er nu erop of er onder is en ik wil positief blijven maar uit zelfbescherming denk ik dat het niet leukt. mijn man zegt dat ik positief moet blijven maar durf het niet.

vorige keren was het ook na de wacht dagen mis en daar ben ik bang voor.

Die wacht dagen zijn gewoon sloppend nog erger dan het spuiten

Zo nu stop ik met zeuren en ga gewoon weer door met leven en adem halen.

Vind wel ff dat ik mijn man een pluim moet geven hoe hij er weer voor me is

xxx

allemaal sterkte en ik duim voor de gene die dat nodig hebben en laat straks een traantje vloeien die weer een teleurstellign hebben te verwerken.

dikke knuffel allemaal

Geplaatst

Vandaag mijn officiele bloedtest. Het is dat ik ook nog op ontstekingswaardes moet laten prikken, anders weet ik niet of ik nog wel gegaan zou zijn. Had ook weer geld gescheeld, erg he hoe je gaat denken als het uit eigen zak moet komen.

Straks dus de echte klap in ons gezicht..................................

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden