Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja hoor,we zijn zo ver! :)

Vandaag tp gehad van 1 top embryo (zeg ik maar met trots) van mij eerste IVF!

Heel spannend nu wachten!!! Ik heb nog 4 in de vriezer :)

Violeta: 23 september tp van 1 emmie,5 oktober testen

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Yes! Het oktober wachtbankje is geopend. Ik hoop er eind volgende week ook bij te komen. Succes in deze wachtweken Violetta80!!!

Groetjes Vriezen.

Posted

Okay meiden, Oktober alweer in zicht. Nou ik kom er maar bij zitten, al heb ik een maandje geen hormonen en gefrunnik aan m'n lijf. We hopen bij m'n volgende cycles ongeveer te kunnen starten met medicatie en IVF.

Wat een mooi resultaat Violeta, plaatsen ze bij jullie int ziekenhuis ook maar 1 Embryo terug? Waar ik heen hoop te gaan (Rotterdam-Erasmus) doen ze standaart 1 de 2de keer ook 1 en een evt. 3de keer 2.

Hoe heb je de punctie ervaren?

k hoop volgende week meer te weten wanneer wij mogen beginnen.

liefs en alvast:wav:

Posted

Hey Violeta

Geweldig dat je een topembryootje teruggeplaatst hebt gekregen en dan nog 4 cryootjes in de vriezer.

Ik hoop dat deze eerste IVF je alle geluk zal brengen en dat je 5 oktober een positieve uitslag zult hebben.

Ik zal ook later op dit wachtbankje plaats gaan nemen, maar dat wordt pas eind oktober.

Ik wens je heel veel succes met die "slopende" wachtweken. Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Posted

Hi Violetta

Ik kom je snel in gezelschap houden. Morgen punctie en maandag TP. (ook van mijn eerste IVF).

Spannend..

groet, dorien

Posted

Hey Violeta,

ik zat ook al met je op wachtbankje september en nu ben je de eerste van oktober! Spannend weer he? Morgen worden ook mijn embryootjes ontdooid en hopelijk zaterdag een TP, dan mag ik op 7 oktober testen. Nou succes alvast voor die verschrikkelijke wachtweken en hopelijk mogen we vanaf nu allemaal groen worden!

Posted

Ik ben door omstandigheden in oktober uitgekomen ik mag 1 okt. testen, zal deze keer niet actief op het banje gaan zitten.

Voor de meiden die er al wel op zitten heel veel succes, op naar groen.

Posted

Meiden, als alles goed gaat, kom ik jullie vanaf zondag of maandag (tp) vergezellen hier!! Oktober moet nog groener worden als september!!!!!!!

Posted

Hoi allemaal,

Ik zie helaas wat meiden die nogmaals plaats mogen nemen op het ow zo ellendige wachtbankje.

Ook ik mag (als de cryo's goed ontdooien) weer gaan wachten.

Voor diegene die al plaats hebben genomen, heel veel toi, toi, toi!

Ik weet nog niet of dat ik mijn naam in het lijstje zal gaan vermelden.

Dat zo vaak rood maken van mijn naam is niet prettig om te doen of laten doen......

Posted

Wauw wat begint deze topic lekker positief!!!!Meiden we gaan voor groen!Dank jullie wel voor de leuke wens berichten!

Sylvie kan me voorstellen dat je je naam niet op het lijstje wil zetten!Ik hoop dat je stkaks op 1 oktober toch met een groen gekleurde naam de maand opent!!!!Veel succes!!!

Wish we zaten samen bij wie start in augustus,nu zijn we weer!Wie weet staks zitten we in uitgerekend in ..... :) Ik ben heel positief ingesteld en ik hoop dat ik iedereen "besmet" mijn positieve bui :)

Sneenara,Doortej,Vriezen kom op meiden komen maar snel dan zit ik niet alleen :)Veel succes jullie straks met tp

Daniella hey wat leuk ja gaat eind september cryootjes krijgen.....weet jij all hoe veel worden tp of ligt eerst aan hoe ze gaan ontdooien?

Trijnie ik hoop dat je ook snel mag beginen!Ze plaatse 1 omdat ik nog "jong ben" onder 36 jaar en medishe verleden,goede eitjes,goede zaad doen ze 1. De punctie viel echt mee.Ik was heel erg bang voor.Ik kan niet tegen pijn.Zelf met bloedprikken en voel ik pijn(soms met eiersprong schreew ik van de pijn),zo erg dus.Ik was heel negatief ingesteld dat er iets pijnlijk zal zijn,en het was het ook,maar wel te doen

T.K. jij ok binnekort beginen,spannend

Iedereen heel veel succes!!!!! We gaan voor GROEN!!!

:goodluck: allemaal :)

Groetjes, Violeta

Posted

Violetta, Ik mag aanmelden als ik ongesteld ben..

Voordat ik mag beginnen met prikken duurd het nog 5 weken Pfffff..

Erg lang.. Als je eenmaal begint met prikken denk ik dat de tijd wel gaat maar nu ben ik maar aan het wachten en niks doen.. Daar baal ik van...

Posted
Hoi allemaal,

Ik zie helaas wat meiden die nogmaals plaats mogen nemen op het ow zo ellendige wachtbankje.

Dat zo vaak rood maken van mijn naam is niet prettig om te doen of laten doen......

Hi wish,

Ik begrijp dat je niet vrolijk wordt van dat rood maken. Toch heel veel succes gewenst met het terugplaatsen van je cryo('s). Hopelijk kun je dan later alsnog groen aansluiten op het bankje.

Liefs Dorien

Posted

Hoi allemaal! ik heb net mijn TP gehad van een cryo, de eerste was meteen goed ontdooid. 7 oktober bloedprikken.

Succes allemaal!!!

Posted

Hallo oktober dames,

Ik hoop jullie vanaf maandag te mogen vergezellen. Morgen punctie en maandag als 't goed gaat een tp..... spannend weer.....

Succes allemaal en op naar GROEN!!

Liefs,

Lot

Posted

T.K ja als je niks doet gaat de tijd wel langzam. eenmaals begint met prieken gaat het wel,maar wachten....pff....Ik hoop voor je dat de tijd snel doorgaat :)

Sylvie heel veel succes!

Jaatje veel succes met wachten!

Lot succes morgen met de punctie!Ik hoop dat er pijnloos is!

Posted

Meiden,

Voor iedereen die op dit wachtbankje komt te zitten, gooi ik hem er even in::wav::wav::wav:

Dat dit bankje maar heeeeeel mooi herfstgroen mag worden :)

Posted

Hey Oktober Ladies,

Allemaal heel veel succes met prikken/puncties/terugplaatsing/testen etc etc.

Waarschijnlijk kom ik hier ook terecht, als de cryo's goed ontdooien, alleen weet ik ook niet of ik actief ga deelnemen.

Ik zal dit topic wel blijven lezen. Maar ik ben nogal depri geworden na mijn september wachtbankje.

Vol hoop en toch een grote teleurstelling. Wel hebben o.a. jullie lieve woorden me sterk gehouden, maar toch!

Ik gooi hem erin voor iedereen, go go go groen oktober :wav:

Liefs,

MBM

Posted
Hoi allemaal,

Hoi Wish,

september is al een goede cryo maand en die trend zet zich door naar oktober.

Als ik dit eerder had geweten had ik ook gewacht tot september/oktober :-)

Succes.

Posted

hallo dames

ik heb vandaag ook mijn cryo tp van twee emmies gehad....ook ik lees alleen mee,en wil niet in het lijstje worden vermeld

ik mag 7 oktober testen,en we hopen op veeeel groen

liefs janine

Posted

Dank je wel voor jullie aardige reacties, doet me goed!

De cryo's doen het inderdaad goed in september en dat wil ik zeker ook door gaan zetten in oktober.

Er worden deze maand ook weer wat cryo tp verwacht.

Net als alle voorgaande pogingen willen wij er weer 2 terug laten plaatsen.

Jullie ook allemaal heel veel succes!

Posted

Lieve mensen,

Ik wil iedereen op het wachtbankje van oktober heel veel sterkte en geluk wensen en duim voor een heel groen bankje ! Jullie verdienen het stuk voor stuk !

Liefs,

Jeanine

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use