Ga naar inhoud

1e fm meting bri

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hmmmmmmmmmm, dan kan je op je eigen vrijgezellenfeestje misschien niet eens meer een glaasje meedrinken?

Nou, veel plezier met al die carnavalsvreugde in het vooruitzicht. Maar niet overal in het oosten wordt het zo heftig gevierd hoor! Hier niet zo... maar een paar dorpen verder op vieren ze het er volgens mij voor ons bij....hihihihihi

Groetjessssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Drukte genoeg, maar helaas is die drukte niet voldoende in de ww. Hier ben ik geen moment alleen in de laatste ww. Echt heel veel aanloop en ik ben veel weg, maar helaas lig ik er 's nachts van wakker en als ik slaap droom ik erover. Ja hoe erg kan het zijn.

Nou meid succes morgen met de tp en dan mag je zeer waarschijnlijk dinsdag 5 feb testen. Precies 1 weekje na mij. hihi. Duimen ga ik draaien voor je na 29 jan want nu draaien ze nog voor ons zelf

Geplaatst

hallo,

heb nog even contact gehad met enschede over wanneer ik mag testen.

toen kwam er een klein dompertje!! omdat ik pregnyl spuit mag ik pas na 17 dagen na tp testen omdat pregnyl zowiezo al het zwangerschaps hormoon aanmaakt zal de test daardoor positief zijn:doh:

hebben wij weer, heb as dinsdag de laatste injectie en dan moet ik nog 1,5 week wachten voor ik echt kan testen dus zondag de 10e febr.

en dat wijntje mis ik echt niet hoor ik heb het er graag voor over!!!

ben trouwens al vanaf dat ik met de micro ben begonnen gestopt met alcohol moet zeggen dat dat nog heel goed te doen is maar alle lekkere biefjes en carpaccio tja dat zal ik op bepaalde momenten echt missen.

vraag hoe moet je nou tellen in weken?

normaal begin je te tellen vanaf de 1e dag laatste menstruatie maar die is bij al zo lang geleden.

is het daqn nu zo dat bij de tp je begint te tellen vanal week 1.

wie is hier van op de hoogte het is toch leuk om vooruit te kijken wanneer je dan uitgerekend bent, ben zelf 31 oktober jarig dus het zou zomaar op mijn verjaardag dan kunnen zijn......

ik zie jullie morgen op het wachtbankje!!

groeten bri

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat van die Pregnyl klopt maar tijdens mijn 8 IUI behandelingen heb ik ook Pregnyl gespoten en heb ik na 8 dagen getest en toen was de test negatief dus volgens mij is de Pregnyl wel eerder weg, maar doen ze het gewoon just in case? Maar alle behandelingen schelen zo per ziekenhuis.

Hoeveel weken de zwangerschap is durf ik niet te weten. Ik denk 2 weken vanaf de eisprong. Want die is vaak na 2 weken? Maar je zult tijdens de 1ste echo (die is bij mij 5 weken nadat de test, dus 7 weken zwangerschap) wel meer over de uitgerekende datum horen. Maar laten we eerst maar eens zorgen dat het embryotje blijft zitten.

Het ene moment denk ik ja??????? en het andere moment denk ik nee het is niet gelukt. Nog 6 dagen. Ben ze echt aan het aftellen. hihi

Geplaatst

Op het moment dat er een emmy terug wordt geplaatst ben je al 2 weken zwanger...op het moment dat je mag testen en het is een positieve test, ben je dus 4 weken zwanger, althans dat is wel zo bij IVF......Dus hou me ff ten goede....toi toi ladies met wachten.............

Geplaatst

Hee Bri,

Ik zal aan je denken vanmiddag met de TP!!!!!!!!

suc6 he

Groetejs Daan.

Geplaatst

hoi Bri,

alles goed gegaan? succes hoor in de ww!!

je kan tellen 2 weken vanaf de punctie dat is dus gelijk ongeveer aan je eisprong..

cyn

Geplaatst
hoi Bri,

alles goed gegaan? succes hoor in de ww!!

je kan tellen 2 weken vanaf de punctie dat is dus gelijk ongeveer aan je eisprong..

cyn

Ik ga het nu echt eens vragen hoor morgen want bij 'ons'( Tilburg/ Breda )

hebben ze t over 20 dagen ( in de foldertjes dan ) ........? ?

Geplaatst
hallo,

toen kwam er een klein dompertje!! omdat ik pregnyl spuit mag ik pas na 17 dagen na tp testen omdat pregnyl zowiezo al het zwangerschaps hormoon aanmaakt zal de test daardoor positief zijn:doh:

Hai Bri, bij ons is het geloof ik ook maar liefst 20 dagen wachten idd omdta de testen zowiese positief zullen aan tonen...

lang hoor!

Geplaatst

hallo!!!

wat is het leven toch geweldig he dames, sorry voor mijn vrolijke bui Daan, ik wil jou heel veel sterkte wensen en alle goeds!!!

de techniek staat voor niets, tegen de punctie zag ik als een berg op maar de tp is een fluitje van een cent.

eitjes waren van uitstekende kwaliteit en het slijmvlies lekker dik!!

nu alleen nog "even "blijven zitten, het voelt enorm goed.

ben in een jubel stemming moet zeggen dat ik het idee van 2 kleintjes al op mijn netvlies heb staan!!!

moet echt even al mijn energie kwijt hoor dit is zo bijzonder.

we hebben zelfs een mooie foto meegekregen na de tp van onze 2 eitjes na de tp ze zitten gezellig met zijn twee daar en we hopen dat ze daar nog lekker 9 maanden blijven zitten.

de andere 2 eitjes daarvan was er een dezelfde kwaliteit ald de 2 die ik lekker bij me draag de andere iets minder maar ze zijn alle 2 ingevroren!!:hello2:

bij deze ga ik officieel op het wachtbankje zitten.

ik houd jullie op de hoogte.

groeten bri

Geplaatst

Goed nieuws Bri!!!!

Succes op het wachtbankje! Gaaf!!! Lekker dat je er zo goed onder voelt!

En wat gaaf dat je een foto kreeg!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Bri,

Wat een euforie!

Mag ook wel want het lijkt me ook erggg speciaal !

Ik hopp dat ze saampjes blijven plakken ...wat een bijzonder gevoel

zeg....

ik volg hopenlijk volgende week ergens...

Geplaatst

Hey meid,

Super dat je nu twee emmy's in je buikt hebt zitten.....we gaan weer voor 'wel lekker blijven plakken he?!' De duimpies draaien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden