Ga naar inhoud

FSH veel te hoog!!

Gast Daan

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meid, begrijp dat je ff een maandje rustig aan gaat doen...t is ook een constante polonaise aan je lijf he?! Af en toe moet je daar even mee stoppen en jezelf weer opladen. Hoop dat je dat deze maand kan doen, en dat je daarna weer met volle moed voor een volgende poging gaat. Heel veel sterkte!

Knuff, San

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Daan ,

Ze moeten jou wel hebben zeg! maar ze krijgen je vast niet klein. Wat een ontzettende pech.

Ik hoop dat jullie thuis een beetje kunnen gaan opladen de komende maand en een beetje afstand van het forum voel je zelf ook erg goed aan.

Ik blijf hard voor je duimen ...op naar de volgende keer en dan een keertje alles goed!

liefs

lentezon

Geplaatst

He Daan,

wat ontzettend balen zeg dat deze 2e poging nog niet kan doorgaan, je leeft er toch naar toe om weer te mogen beginnen en dan heb je dit weer.. ik wens je in ieder geval veel sterkte met het wachten en wie weet is het wel even goed om even je gedachten ervan af te zetten en je lijf even rust te gunnen..

Geplaatst

Lief dat jullie zo meeleven.

Ik ga er vanuit dat de cyste wel weg gaat, ik hoop al de volgende menstruatie, maar maak me meer zorgen om mijn menstruatie, sinds ik het weet van die hoge fsh, maak ik mezelf echt een beetje gek. Nu was ik vrijdag ongi geworden en nu is het maandag en heb ik al bijna, (eigenlijk al helemaal geen bloed)niets meer.

Ik hoop dan dat dit komt door de stimulatie van dec en dat het weer allemaal op gang moet komen, maar dat zou nu toch wel weer zo moeten zijn...?

Als je eenmaal zoiets hoort dat dit wel een begin zou kunnen zijn van een vervroegde overgang, ga je op alles letten en vind ik het zo oneerlijk dat ik dit ook weer erbij heb.

Vind dit echt wel het slechtste nieuws tot nu toe, al de gebeurtenissen van verleden jaar ook, maar dit kan het zo abrupt laten eindigen, bij het andere slechte nieuws heb ik altijd nog veel hoop gehad en zo`n gevoel van het komt wel goed met ons.

Jullie herkennen het vast allemaal wel.

Gelukkig is mijn cyclus gewoon constant , maar al 2x maar 3 dgn (tot 4) ongi, dat vind ik dan weer zo zorgwekkend! Ik ben zowiezo nooit zo erg ongi.

Echt hoor ik pieker me suf, maar nu effe een maandje rust en ga wel elke week naar de acu en hopelijk volgende maand meer geluk.

Mijn vriend zegt net nog, ik dacht dat je wat minder op het forum zou gaan! haha beetje verslaafd ja, moet toch even weten hoe het met de anderen hier gaat.

Groetjes Daan.

Geplaatst

Ja dat is ook zo, maar mijn cyclus ik wel oke maar de ongi maar 3 dgn...

Misschien wel door die cyste?? weten jullie eigenlijk hoe dat werkt, gaat deze vanzelf weg, slinkt het?? ik heb zelf echt geen idee eigenlijk, heb wel steken in mijn eierestokken, let op alles natuurlijk en dat terwijl ik er zo min mogelijk mee bezig probeer te zijn.

Morgen weer naar de acu, daar boel ik met wel erg prettig bij in ieder geval.

Groeettt Daan.

• 5 maanden later...
Geplaatst

Hey meid,

was vannacht laat nog vanalles aan het opzoeken over FSH als ik u berichtje tegen kwam. En ben benieuwd of ze jou nog verder geholpen hebben. Ik word behandeld in Beglië, maar de dokters hebben het stilaan opgegeven. Heb 1 IVF gehad, met maximale dosis hormonen, had ik net 1 eicel... Mijn FSH ligt achter in de 20 gemiddeld, en ben dus ook in overgang... Ik lees soms dat er vrouwen zijn die dit niet kunnen begrijpen, omdat ze in de 30 zijn, wel ik begrijp er ook niets van, ben net 22 geworden, en hoor nu al dat ik wsl nooit kinderen zal hebben. :tearyeyed:

hopelijk lukt het jou nog wel! succes in elk geval

Geplaatst

Hoi Magali,

Ik heb je even een privebericht gestuurd.

Groetjes Daan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden