Ga naar inhoud

BRI eindelijk op het beroemde bankje!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Succes Bri, gelukkig heb je lekker de Carnaval als afleiding.

Geplaatst

hallo meiden,

vandaag dinsdag 5 febr moet ik van het wachtbankje af.

heb vanacht het vruchtzakje gevonden.

helaas....

het verdriet is groot maar gelukkig hebben we nog 2 cryo's over.

gan nu even bijslapen.

ik spreek jullie snel,

succes aan iedereen die nog in de ww zit.

liefs bri

Geplaatst

Lieve Bri,

Ik lees net je verdrietige berichtje en echt heel veel sterkte meid...

Laat het bezinken samen met zijn 2 , er komt vast vanzelf en mettertijd weer nieuwe moed..er liggen nog 2 mooie cryo's op je te wachten ..

liefs lentezon

Geplaatst

hallo meiden,

heeeeeel veeeeel dank voor jullie lieve woorden.

het is echt goed om te weten dat mensen snappen wat je voelt ook al is dit het laatste gevoel wat je wil kennen..

vanochtend zkh gebeld en heb aspraak op 3 maart bij gyn moet dan 4 maart weer ongi worden en in die cycles worden de cryo's teruggeplaatst tenminste als ze goed ontdooien maar daar gaan we wel vanuit.

we gaan vanavond toch maar wel even carnavallen geeft goede afleiding en ik ga een lekkere boswandeling drinken.

volgende keer beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:hussy:

aan alle andere meiden sterkte!!

liefs bri

Geplaatst

Hee meid neem er maar nog een 2e lekker boswandeling bij hoor!! even je gedachten verzetten...Op naar de volgende cyclus, ik hoop echt dat deze cryo`s het gaan worden.

Liefs Daan.

Geplaatst

Bri,

Hoe gaat het nu met je?

Heb je in de tussentijd weer wat frisse moed bij elkaar kunnen verzamelen voor de volgende poging?

3 maart weer gesprek, tch?

Dat schiet alweer op.

Fijn weekend

Geplaatst

hallo arianne,

ja hoor het gaat hier alweer een stuk beter, huwelijk is een mooie afleiding,

komende week hebben we elke dag de buren over de vloer want in twente krijg je als bruidspaar een boog van groene takken met daarin witte papieren roosjes en dat wordt elke avond in stappen opgebouw met de nodige hapjes en drankjes....:hello2:

daarna trouwen en lekker de heleweek met hubbie en onze kids lekker skien!!

3 maart gesprek en 4 maart als het goed is ongi!!

hopelijk is de cyste dan weg en kunnen we een tp van de cryo's laten doen.

en heb eigenlijk weer wel goede hoop dat de cryo's goed ontdooien en dan zien we wel weer.

Moet zeggen dat jij je ook erg kranig houdt!!!

jammer dat je geen cryo's hebt maar gelukkig heb je nog 2 pogingen toch?

hopelijk hebben we de tweede poging meer geluk

wat en treurige berichten allemaal vind je niet!!

ik wilde ook afstand nemen van de site maar moet zeggen dat ik hier zoveel steun vind dat het me tot nu toe alleen maar geholpen heeft!!

dank daarvoor dames:icon_biggrin:

fijn weekend

liefs bri

Geplaatst

Hey Bri, wanneer trouw je volgende week?

Succes met de buren!!! Onze herinnering eraan: mijn lieve mannetje had beloofd 's avonds voor de bruiloft nog effe de wc te doen! Ik was er blij van... Ze zetten de boog daar de avond voor het trouwen. Gelukkig was de overbuuf zo vriendelijk de mensen om 23:00 uur mee te nemen naar haar huis. We hadden nog heel wat klusjes te doen (we lagen om 2:00 in bed).

Hihihi, en er woonden nog al wat ouderen in de buurt. Na het boog zetten lekker een pilsje met een jonge... En die oudjes konden het roer na die tijd niet meer zo recht houden.... Hahahah, het was een zwijnestal op het toilet! Was blij dat mn mannetje het heeft gepoetst!!!

Hoop dat jullie wat eerder in jullie nestje liggen!

Al vast een hele mooie dag gewenst. Hopelijk schijnt het zonnetje net zo lekker als vandaag!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Bri ..wat fijn dat je je eigen al weer wat lekkerder voelt...komt waarschijnlijk ook omdat de bruiloft in zicht is...spannend joh....ik hoop dat er op jouw trouwdag heel veel :sunny: is en dat het een supergave dag voor jullie gaat worden.....groetjes...

Geplaatst

Bri,

fijn dat het goed gaat en je hebt inderdaad wat moois om naar uit te kijken!

Ik kan eigenlijk ook nog geen afstand van het forum nemen.

Het Doet nog steeds goed om alle berichtjes te lezen.

Ik heb nog wel 4 cryo's.

Maar eerst alles tot rust laten komen en dan ff verder kijken.

Ik wens je alvast een hele mooie trouwdag en fijne vakantie!

Liefs:smiley_wedding:

Geplaatst

hallo meiden!!

hildelever,

we gaan vrijdag de 22e trouwen en de boog komt er de woensdag avond voor omdat we inderdaad de donderdag op tijd in bed willen liggen zodat we zonder alcohol wallen vrijdag het jawoord kunnen geven!!

vandaag hebben ze goen gehaald en zijn vanaf vanmiddag 14,30 uur tot een kwartier geleden bij ons geweest dus hubbie heeft er ook wel genoeg op hoor!!!!

Arianne,

sorry dat ik dacht dat jij geen cryo's meer had ik heb je waarschijnlijk verward met lentezon!!

goed joh nog 4!! dat zijn op onze respectable leeftijd nog twee pogingen!!:crapper:

heel fijn weekend allemaal

ik houd jullie op de hoogte!!

heel veel liefs bri

Geplaatst

Hahhhaa, Bri, wij hadden helemaal niets te zeggen over de boog zetten!

We zaten gauw nog effe chinees weg te kanen op de bank, voordat we aan onze nog vrij lange lijst klusjes zouden beginnen, en toen hoorden we buiten ineens allemaal getimmer enzo! Dus eh...... Maar, was op zich ook wel gezellig.

Alleen waren we de dag na de bruiloft echt helemaal kapot! We moesten er toen al weer op tijd uit. We waren in een hotelletje getrouwd en er waren meer mensen blijven slapen. Wij gingen pas rond 3 uur als laatsten naar boven. We hadden afgesproken om om 9U aan het ontbijt te zitten. En je raadt het al: we waren de eersten.

De dag na de bruiloft hebben we de trouwrapportage gemaakt, i.v.m. de locatie... en de volgende nacht, om 4 uur moesten we op weg naar Schiphol voor onze werk/huwelijksreis naar Egypte... Pffffffffffffffft... Maar... het was in één woord: GEWELDIG!!!!

Heel veel plezier vrijdag... Geniet met volle teugen! Dat kleine frummeltje komt vast nog wel!!!!!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

He Bri,

W e zetten onze hoop nu maar op de cryo's, he!

Las in de andere topic het verhaal over je bruiloft. Wat leuk dat jullie de kids laten 'meetekenen'.

En, jeetje, 4 kids bij elkaar! Zou toch geweldig zijn, de 5e van jullie samen!

Dat geldt voor ons ook. Ik heb een meisje van bija 9 uit vorige relatie. En al ziet ze mijn huidige viend echt als vader, het zou toch geweldig zijn om samen nog een kleintje te krijgen en een broertje en zusje voor onze dochter.

We blijven hopen op nog een wondertje.

Ik ga in ieder geval duimen voor prachtig weer op jullie dag!

Liefs en succes nog met de laatste voorbereidingen deze week

Geplaatst

Ah hier heb ik 'm gevonden: de 22e!!! Spannneeeennnnddddd! Alvast heel veel plezier gewenst en een heerlijke vakantie met z'n allen!

liefs Micky

Geplaatst

Hey Bri, ik wil je alvast een prachtige, stralend zonnige en liefdevolle bruiloft toewensen! Geniet er met volle teugen van, het is zo mooi! Geniet ook heerlijk van de vakantie, je hebt t verdient!!!

Liefs, San

Geplaatst

hallo meiden!!!

dank je wel voor de lieve woorden!!!!

ben razend druk zo de laatste dagen voor de trouwerij en reageer dus niet erg veel:cry2:

sorry!!

maar weet dat ik wel alles ff snel tussendoor lees!!!

Aan alle meiden op het ww succes maak die 25 % waar he!!

en arianne ja op naar onze cryo's, ik heb 3 maart net als lentezon mijn gesprek met de gyn, en als het goed is 4 maart ongi worden en dan hopelijk half maart terugplaatsing van 2 cryo's.

we gaan weer voor 2, mijn kids zijn al 12 en 15 en dus is het wel leuk dat ze met zijn 2en op kunnen groeien!!

zou erg leuk zijn ....:icon_rabbit:

we zien het wel eerste maar eens lekker feesten!!

dank allemaal,

tot snel,

liefs bri

Geplaatst

He Bri,

spannende laatste dagen!

Heb je het ja-woord al geoefend?

En daarna op voor de cryo's!

Wij schuiven een volgende poging ff op de lange baan.

Achteraf zijn we in een veel te hectische periode begonnen aan de poging. We dachten het er wel ff bij te kunnen doen.

Dan is het soms moeilijk om elkaars gevoelens te begrijpen.

Komt wel weer goed, maar eerst moet er rust komen zowel zakelijk als prive.

En ach, wat in het vat(vriezer) zit, verzuurt niet.

Ik hoop op een stralende dag vrijdag.

Geniet ervan!

Liefs

Geplaatst

Hey BRI! ( en alle andere meiden )

BIJNA!!!getrouwd!

Wat leuk dat alle kids er ook zo nauw bij betrokken zijn.

Het word ene warme leifdevolle bruiloft dat voel ik !

Nu strakjes de 2 cryo's nog warmpjes erbij!!! Zou een mooi wittebroodsweken kado zijn he.

Ik heb net mijn ovu rond 3 maart dus ja ik hobbel gewoon weer achter jouw aan. Mijn vriend en ik gaan samen eea evalueren na poging 2, indien nodig: hoe ver willen we gaan want mijn 1e poging is wel heeeeeeeeeeeeeel snel voorbij he. We hadden al gezged 1 poging zelf te gaan betalen, maar in dit tempo pleit ik voor meer pogingen dus.

Ook gaan we vragen of het misschien niet verstandig is er 2 te plaatsen. Maar goed misschien verhogen ze wel eea dat ik wel cryo's overhoud de volgende keer, ik bedoel 3 pogingne zal bij mij toch niet letterlijk 3 pogingen worden ???

We zullen zien!

Geniet van je bruiloft,

De rest ook veel sterkte want ik weet niet of jullie ook een ietswat dipje hebben? Ik moet echt weer gaan toeleven op een energieke 2e poging met hoop ..da' s nu ff weg hoor. Komt wel weer terug.

liefs van mij,

Lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden