Ga naar inhoud

Februari 2008

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is Milan toch een lekker ventje!

Enne, een punthoofd kan ik er niet in zien hoor! Alleen een lekker bulletje

Groetjes Laura

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh wat een scheetjes allemaal.

Sab maak eens een foto van die slee aan de zijkant...ik zie hem niet zo goed.....solly....hahahahah

maar je meisje zie ik wel hoor...en wat is ze toch een heerlijke meid en wat een mooie ogen heeft ze toch!

Len is zo lief zo...en wat vertederend zo met zo`n knuffel...ik snap je helemaal amanda.

Ebbe is echt zo`n scheetje en wat kijk ie inderdaad liefffffffffffffffffffffff lis.

Wat een lol heeft ebbe in de box....hahahahaha

En dan luca in de hondemand....wat leukkkkk...angela...ik hou er wel van als kindjes opgroeien met dieren...is zo goed voor ze(zegt men).hahahahahhaha

Roos wat een stoere bink is het toch...en wat leuk die sneeuwfoto...inderdaad een leuke jas die houtje touwtjes jas........en roos....wat was het antwoord en wat is de datum meis?????????????????????????????

Zo ik zal ook weer eens een foto plaatsen ...zal strakjes ff kijken!

Geplaatst

wat schetig Milan met zijn mutsje op! En Ebbe aan tafel en in de box, mooi mannetje hoor Lis. hij kijkt ook een beetje ondeugend hahaha

Geplaatst

wat een scheet roos! en zo eigenwijs met dat jasje en mutsje! en lekker veel haar al! (alhoewel niet zo veel als zn papa...)

hier nog meer foto's van ebbe, we hebben weer even flink gefotografeerd... sorry dat ik het hele topic volpleb!

Foto-X6NWV376.jpg

ebbe is al heel muzikaal...

Foto-4ZM4BUZ8.jpg

en kan verleidelijk kijken tijdens het drinken

Foto-QOHFPEOR.jpg

klap ns in je handjes...

Foto-VTXOV7ZH.jpg

snap t nou ns, ik heb echt een kies hoor!

genoeg wel weer he, sorry hoor, ik ben natuurlijk gewoon heel trots op mn vent...

nu jullie weer he!

lis

Geplaatst

Lief hoor Lis!!!

Daar mag je trots op zijn, op zijn geweldig kereltje.

Volgens mij is het al een hele charmeur, dat wordt wat later hahaha.

Geplaatst

Lis, laat maar komen die foto's, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Wat een heerlijk ventje is Ebbe!! Ik vind die laatste foto echt heel schattig, met dat vingertje in zijn mond, zo onschuldig kijken..

Wat worden jullie kids ook al groot hé?

Ook al dreumesjes...

Kom maar op met die foto's!!!

Geplaatst

Oh lis wat een heerlijk jongetje heb je toch...zo lief!!!!!!!!!!!!

En geeft niks...je mag trots zijn en je zet maar lekker foto1s erop...krijgen we weer een lach op onze snoeten...hahahahahah

Lief hoor!

Geplaatst

Lis, je mag met recht trots zijn op jullie manneke hoor!!!

't is dat ik vaak op andere laptop zit, waarop ik geen foto's heb, anders had ik ook veel geplaatst.

Geplaatst

ahhhh Lis wat een dotje is Ebbe toch, echt een lekker manneke hoor! Wes maar goed trots.

Cynnnnnnn: wat een leuke foto van je stel!!!! Enig zeg. ziet er gezellig uit hoor zo, wat leuk dat ze die stoelen hebben bij opa en oma. Lekkere koppies en ik vind ze zo op elkaar lijken ook!!

Geplaatst

Foto-DQJ8CJQN.jpg

Kijk ik kan nu mijn verjaardag vieren...hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahahahahaha....vandaag had ze het door!

Foto-OY4EG3OV.jpg

Lekker t.v kijken!

Foto-IVLP4PEM.jpg

Dit vind ik zo leuk, kinderstoel midden in de kamer schuiven en er dan onder gaan zitten!

Foto-KL3IKTTP.jpg

Lekker drinken!

Foto-7V6FJRRC.jpg

Lekker buiten spelen met het mooie weer!

Zo dat was het weer...leuk hè!

Ze word alweer zo groot.

Geplaatst

Fijne stoelen hé Cynt, mijn ouders hebben die ook! Ik vind hem ideaal!

Leuke foto's!! Die twee kijken ook altijd vrolijk!! Heerlijk.

Anne-Meya onder de kinderstoel hahaha, leuk!! En hiep hiep hoera.. leuk!!! Dat heb ik Len ook proberen te leren, maar helaas..

Wat worden ze snel groot hé?

Zal binnenkort ook weer wat foto's maken.

Geplaatst

leukkkkkkkk Joos en wat een mooie avatar weer!! Lekker wijffie is het ook die Anne-Meya zeg!

En dat staan zeg, pffff. Carolijn is de enige met de meeting die nog lekker blijft zitten hahaha, wel makkelijk hoor hihi.

Wij hebben zaterdag een fotosessie, ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn, eerst nog even shoppen voor haar hahaha.

xxx

Geplaatst

Cyn; wat heb je toch 2 schatjes van kinderen! Ik vind ze, net als Sab, ook op elkaar lijken!

Die stoelen zien er goed uit!

Joos; wat een leuke foto's weer! Het gaat inderdaad hard hè?

Je avatar vind ik erg mooi.

Heerlijk grietje heb je!

Geplaatst

ja Joos, ik ben jaloers op je avatar!!!!!

Als ik zo een close-up foto zou proberen te maken van Len heeft hij allang 3x de camera gesloopt.............................w8

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden