Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

ik kom van het oktober wachtbankje, de 1e ICSI poging is niet gelukt. Nu weer begonnen met slikken van de pil voor 2e ICSI behandeling. Op 15 december begin ik weer met spuiten van decapeptyl en op 27 december is de uitgangsecho dus daarna zal ik op het wachtbankje van januari 2012 terechtkomen.

• Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi, ik kom straks hopelijk ook op het januari-bankje. Ik kom van het megagroene november-bankje, wat voor mij helaas rood werd (vroege mk). 29 november heb ik de uitgangsecho, de week erna verwacht ik mijn menstruatie en mag ik direct beginnen. Punctie zal ergens half/eind december zijn. Bij deze spreek ik met mezelf af niet meer vroeg te testen, want eerst positieve testen, die steeds lichter worden is echt killing. Doe ik niet meer dus, ik zit netjes mijn tijd uit.

Limburgsemeid, succes! We gaan voor :goodnews:!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Helaas moet ik me ook op dit bankje melden..

Nadat ik half Oktober ongesteld werd, heb ik me aangemeld voor weer een terugplaatsing. Helaas kreeg ik een dag later een telefoontje dat ze lab-technisch helemaal vol zaten die maand. Ik zou dus een maand moeten wachten maar kreeg wel de garantie om de maand erop te mogen starten.

Nou, jullie raden het misschien al, toen ik vorige week weer ongesteld werd en me had aangemeld kreeg ik wederom een telefoontje dat ze vol zaten en dat ik een maand moest wachten.. Ook deze keer met een garantie dat ik volgende maand ECHT aan de beurt ben.. Moet nu verplicht 5 weken aan de pil tot 15 December en hopelijk mogen we dan wel echt starten.. Maar goed, de garanties van het ziekenhuis zeggen kennelijk niks, dus heb er niet al te veel vertrouwen meer in :( Voel me steeds meer en meer een nummertje worden daar en dat is niet goed. Om die reden hebben we maandag een intake bij een ander ziekenhuis, puur voor de informatie.. Of we daadwerkelijk over gaan weten we nog niet.. Eerst maar eens zien hoe alles gaat :)

Ik wil in elk geval iedereen heel veel succes wensen en ik hoop dat we met zn alleen het nieuwe jaar mooi groen mogen beginnen!

Geplaatst

hallo ik kom mij ook af en toe melden omdat ik ook een cryo tp hopelijk krijg in jan/febr 2012.

Ikzelf heb op 28 september jl een missed abortion gehad en op 10 oktober een curretage.

Nu ga ik vol vertrouwen en hoop hopen voor het nieuwe jaar. Heb een hoop verdriet gehad over mijn 1e gelukte mislukte zwangerschap.

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi Meiden,

Ook ik kom op het Januari bankje.

Vorige maand is onze 3e en laatste poging 2 dagen voor de punctie in overleg met het ziekenhuis afgebroken.

Ik had maar 3 eitjes terwijl ik normaal 9 eitjes heb.

Ik was echt verdrietig maar gelukkig mogen wij op 2 januari alweer starten en 23 januari staat de punctie ingepland.

Helaas is dit onze laatste kans hierna stoppen wij.

Geplaatst

Ik heb alvast een lijstje gemaakt

Ik zag alleen bij limburgsemeid data staan vandaar dat ik haar erop heb gezet

Start Prikken :av-2:

15 december Limburgsemeid

2 januari Essieislief

Uitgangsecho en 1e FM :toothy4:

27 december Limburgsemeid

9-Januari Essieislief uitgangsecho

Punctie datum :icon_flower:

23 Januari Essieislief

Testdatum :gekruiste vingers 2

10 februari Essieislief

Geplaatst

Hoi dames!

Even niet op het forum geweest en dat was wel ff lekker..

Morgen slik ik de laatste pil en dan hoop ik gauw ongesteld te worden! Wss in het weekend de uitgangsecho, maar als ik een precieze datum heb, zet ik het wel ff in het lijstje.. Hoe is het hier met iedereen?

Nog een halve maand en dan is ons bankje aan de beurt! Vind het hier overigens nog erg rustig! Hopelijk is dat een goed teken :)

Geplaatst

29 december Faye

2 januari Essieislief

9-Januari Essieislief uitgangsecho

23 Januari Essieislief

Testdatum gekruiste%20vingers%202.gif

10 februari Essieislief

Ik sluit me ook graag aan! Maandag onze cryo tp helaas niet gelukt maar ik mocht vandaag me meteen alweer melden bij het VU. Morgen weer starten met de pil (ik blijf het dubbel vinden..........ik? De pil? :)) 29-12 weer de eerste deca zetten.

Geplaatst

Hoi, ben hier een tijd niet geweest. Heb inmiddels 1 ivf achter de rug voor een brusje. Onze cryo poging afgekopen maand is mislukt - drie cryo's niet goed ontdooid grmmm. Ben nu aan de primolut 10 dagen drie pilken en vandaag de eerste Deca gezet. De vrijdag voor kerst heb ik een echo (23e).

Geplaatst

Hey meiden,

Hier nog iemand die verwacht op het wachtbankje van januari terecht te komen. Mijn eerstvolgende menstruatie mag ik op de eerste dag de decapeptyl gaan zetten. Onze laatste poging om te kijken of ons mooie, lieve wondermeisje, nog een broertje of zusje mag krijgen. Voor mij is het allemaal nieuw, maar moet me op de 2e dag al melden voor een echo en dan wrs. ook al beginnen met de Gonal-F? Maar goed.... dat hoor ik dan wel... maar verwacht rond 4 januari ongesteld te worden (tenminste, als mijn lijf nu weer gewoon gaat doen)....

Succes allemaal!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Ohh spannend Limburgsemeid! Ging de Deca er een beetje makkelijk in?

Faye, zie dat jij ook in de Vu zit? Daar hebben ze liever dat je de medicatie 's avonds neemt. Als je 'ochtends prikt en je moet bijvoorbeeld komen voor een FM, dan kunnen ze eventueel de dosis voor die dag niet meer aanpassen. Dit is tenminste wat men mij heeft verteld.

Wat hebben jullie trouwens lang over jullie mannetje gedaan! Hopelijk gaat het voor een brusje een stuk sneller! Succes in elk geval :)

Hildever, ook welkom hier! Spannend hoor, voor een brusje gaan!

Otjes, volgens mij zijn wij elkaar al op meerdere bankjes tegen gekomen :( Heel veel succes met deze nieuwe ronde!

Ik heb gisteren de laatste pil ingenomen! Joepiee! Nu hoop ik dat mn menstruatie morgen zal komen.. Ben benieuwd!

Geplaatst

Hallo allemaal,

De deca ging vanmorgen er makkelijk in.

@Faye, ik spuit inderdaad 's ochtends de deca , dit is toen zo gezegd in het AZM. Puregon die ik over een paar weken ook moet gaan spuiten moet ik ook 's morgens doen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Volgens mij mag ik ook hier op het bankje plaatsnemen voor de IVF (als ik verkeerd zit schop me er maar weer af ;-) ).

Gisteravond, de 14e dus ben ik begonnen met Lucrin. De pil slik ik door tot de 17e.

24 december ga ik starten met GonalF en dan 2 januari mag ik me melden voor een echo. Dan krijgen we te horen of ik nog door moet gaan met spuiten.

Ik hoop van wel, hoop dat de punctie na 4 januari is, want dat is de verjaardag van mijn meisje

Erg spannend allemaal

Geplaatst

Hey Dames,

ik mag me ook eindelijk weer melden naar een half jaar rust te hebben gehad na een miskraam van onze 3de ICSI poging. 26-12 gaan we de eerste spuit weer zetten, tevens onze laatste 4de betaalde poging....Succes allemaal,spannende tijd!

Geplaatst

Welkom dames! Dat dit maar een mooi groen begin van 2012 mag gaan worden!

Hier vandaag eindelijk ongesteld geworden. Heb me gelijk aangemeld, dus morgen wordt ik gebeld en krijg ik deze keer hopelijk wél goed nieuws!

Hoe is het met de andere meiden hier ?

Geplaatst

Met mij is alles goed, ben sinds een paar dagen weer aan de deca en heb tot nu toe nergens last van. Hopelijk is er voor iedereen volgend jaar positief nieuws. Dat het maar een flink groen bankje mag worden.

Geplaatst

Fijn dat je geen last hebt van de bijwerkingen Limburgsemeid!

Hier supersupersuper zenuwachtig.. Ben zo bang voor t telefoontje van vanmiddag! Tijdens dit telefoontje in Oktober zeiden ze dat ze vol zaten en we een verplichte maand rust moesten met de garantie dat we de maand erop wel mochten beginnen. Tijdens ditzelfde telefoontje in November zeiden ze weer hetzelfde en wederom met die garantie.. maja, kennelijk betekent een garantie daar niet erg veel, dus ben erg bang dat wij vanmiddag weer ditzelfde te horen krijgen!

Maar goed, ze hebben me nu zelf 5 weken aan de pil gezet om me om de drukte heen te kunnen ''plannen'' en als het goed is hebben ze een plekje voor me gereserveerd.. Misschien moet ik me daar dan maar aan vast houden...

Geplaatst

19 december Liminous

29 december Faye

2 januari Essieislief

19 december Liminous, uitgangsecho

26 december Liminous, 1e FM

9 Januari Essieislief, uitgangsecho

23 Januari Essieislief

Terugplaatsing :happydance:

1 januari Liminous, 1 cryo

Testdatum gekruiste%20vingers%202.gif

13 januari Liminous

10 februari Essieislief

JAAAAAAAAAAAAAAAA we mogen eindelijk weer verder!!!

Morgenochtend de uitgangsecho en recepten mee.. Morgenavond weer beginnen met spuiten en dan volgende week Maandag de 1e FM.. Hopelijk dan ook net als de laatste keer, die avond Pregnyl spuiten en 6 dagen later de tp! (datums wel onder voorbehoud, dit is uitgaande van de vorige keer)

Geplaatst

Wauw Liminous! Lekker dat je weer mag beginnen!!!

Ik vind het wel een raar idee dat jullie allemaal al druk aan het spuiten zijn, ik pas in januari begin, maar wel op hetzelfde wachtbankje zit (wrs.). Ik hoop ook op een fantastische start van het fertiliteitsjaar 2012!

Groetjessssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden