Ga naar inhoud

Wachtbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden, vrees dat het bij ons ook deze keer weer is mislukt......zojuist bij het afvegen beetje rozige afscheiding....zo begon de ongi bij de 1e poging ook......echt ontzettend klote.....!!! Ben nu vooral heel boos (waarom lukt het niet!!?), het verdriet komt straks wel denk ik.......ga na de lunch lekker naar huis....heb even geen zin meer om te werken......

Liefs, San

Geplaatst

jeetje San wat ontzettend klote!. Die boosheid herken ik wel. Hier ook nog erg verdrietig. Blijven wel positief maar valt soms niet mee.

Sterkte meid!

Groetjes Debbie.

Geplaatst

hey San, je weet het nooit hoor, ik had precies hetzelfde.....en was toch zwanger...dus ja afwachten of t wel doorzet..

Sterkte meis.

gr.sab

Geplaatst

Debbie.. jeetje meis.. echt balen! Heel veel sterkte voor jou en je mannetje..

San.. Voor jou ook zwaar ***... Wees maar boos.. mag best wel.. lekker thuis hangen en alles over je heen laten komen. Jullie daar ook veel sterkte.

Nicole.. Hoe gaat het met je? Tijdje niet gezien hier. Hoop dat ze alle 2 nog lekker warm zitten..

Mariek.. hoe is het met je??

Geplaatst

hallo dames, wat een groote teleursteling voor jullie allemaal,

heel veel sterkte met het verwerken, het doet heel veel pijn.

het gaat niet zo goed met dit bankje.

groetjes nicole

Geplaatst

san ik hoop dat het niet is wat je denk dat het is,

heel veel sterkte.

mariek, hoe gaat het met jouw?

ik heb last van buik pijn het is net als ik ong. moet worden maar daar is het nog tevroeg voor, heb het ziekenhuis gebelt maar ik kan alleen maar wachten,

heb ook last van hoofdpijn vandaag, het gaat niet zo goed hier met de dames, ik hoop dat het weer beter gaat met de rest.

groetjes nicole

Geplaatst

Deb, wat onwijs balen zeg!! Damn. Heel veel sterkte, meid.

Wat een hoop negatieve berichten, he....dit kan toch niet zo door blijven gaan?! Hoop echt dat we binnenkort GOED nieuws te horen krijgen...

He San, it ain't over till it's over (blijven zeggen, he!) En maar duimen dat Sab gelijk heeft.... mijn werd ook verteld dat een lichte bloeding nog niet wil zeggen dat je niet zwanger bent....

Met mij gaat het zozo... heb al 2 nachten niet goed geslapen. Vannacht heel erg warm en benauwd, vandaag hoofdpijn, moe en chaggie. Heb vannacht gedroomd dat ik ongi was.... nare droom. bah. Vandaag dus beetje uit mijn doen. Laatste week op de wachtbank, he... begrijp nu wat jullie bedoelen dat dit de zwaarste week is...

Nicole, had een paar dagen geleden ook dat soort buikpijn. Heel even maar, toen trok het weer weg. Voelde inderdaad hetzelfde als ongi worden.

Geplaatst

Hey meiden, thanx voor jullie lieve woorden maar de ongi zet volgens mij vandaag door......helder rood......dussss.....poging 2 is toch echt officieël niet gelukt......we hebben nog geen idee hoeveel cryo's we hebben van deze poging (de brief kan ieder moment komen) dus we hopen daar dan maar het beste van....hopelijk hebben we dan snel weer een tp van 1 of 2 cryo emmies. Dat was namelijk wel de afspraak met de gyn....als deze poging ook zou mislukken konden we bij de volgende poging een tp van 2 emmies, maar dan moeten we natuurlijk wel een aantal goede cryo's hebben, als er maar 1 goed ontdooid kun je natuurlijk niets anders......straks maar t ziekenhuis gaan bellen voor een nieuwe afspraak....

Mariek, gaat t bij jou allemaal nog goed? En met jou Nicole?

Debbie en Maatje, weten jullie al wat meer? Hoe gaat het met jullie?

Liefs, San

Geplaatst

oh nee, San!!!! Wat ontzettend balen!!! :sad11: Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat er een paar mooie cryo's bijzitten, meid!

Nicole, hoe gaat het met jou vandaag??

Ik heb vanmiddag contact gehad met mijn gyn. We gaan zaterdagochtend namelijk een weekje op wintersport. Stond al heel lang gepland. En mijn testdatum is dus eigenlijk de maandag daarop. Nu mag ik vrijdag al langs komen voor de kwalitatieve test. Spannend...ben zo benieuwd...

Geplaatst

Hier heeft de ongi ook doorgezet vandaag. Morgen ziekenhuis bellen. Hoop eerst eens van die griep af te komen.

Gr Debbie.

Geplaatst

....ben een beetje verdoofd.... wat een slecht nieuws vandaag allemaal... San en nu jij ook al Debbie. En dan dat nieuws van Jootje... vreselijk. Om moedeloos van te worden!!!!! Heel veel sterkte en heel veel beterschap, Debbie!!! Dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Op het wachtbankje, met twee teruggeplaatste eitjes, tot 2o maart!

Vorige poging (de derde) was er een beetje innesteling geweest dus dacht toen dat het gelukt was. De symptomen van toen (veel plassen, zoete trek en snachts onrustig) heb ik nu (nog?) niet...

Geplaatst

Hey dames...

Vanmiddag de ovulatie testen in het ziekenhuis opgehaald en daar moeten we voorlopig 6 dagen mee aan de slag. Zodra er 2 strepen komen moeten we de dag erop het ziekenhuis bellen en als het goed is komt er dan 3 dagen later een tp van 1 cryo..

Nicole.. hoe gaat het daar met je??? Alles nog goed??

Mariek.. Hoe gaat het? Slaap je al wat beter?? Nog een paar dagen en dan ben je er al... Vol houden he! Lekker op wintersport gaan en je gedachten verzetten...

San.. Balen dat het toch is doorgezet. Ik hoop dat je snel een brief krijgt over het hoe en wat. Anders kun je toch gewoon het ziekenhuis bellen? Ze kunnen dan in de PC kijken wat de stand is?? Wij hebben ook nog geen brief gehad, maar hoorden gisteren van de assistent dat er 2 ingevroren zijn.

Debbie.. Hoe is het met de griep? Lekker op de bank hangen en je laten verwennen door je mannetje..

Embyootje.. Welkom hier en heel veel succes! Je staat bij het lijstje.

Het lijstje is erg kort:

Mariek: 1e ICSI, punctie 1-3, TP 4-3, Testdag 17-3

Embryootje: Poging ?, punctie ?, TP ?, Testdag 20-3

Nicole: Laatste poging, punctie 3-3, TP 6-3, Testdag 21-3

Ben ik iemand vergeten??

Geplaatst

Thanx meiden, doet me goed. Moet misschien idd gewoon even bellen, dat wachten op de cryo's duurt (ook al) weer lang....we hopen dat we daar ook nog een poging mee kunnen doen...anders komt poging 3 (de laatste voorlopig) wel heel dichtbij.....om verder te kunnen met de ICSI moet ik over gaan stappen naar een andere verzekeraar (als dat lukt) en dat kan dan maar weer eens per jaar toch?? Mariek, Embryootje en Nicole, maak ons heel blij en kom met een aantal positieve testen!!! T gaat de afgelopen maand niet zo heel lekker......

Spannend Maatje! Misschien een tp van een cryo, super!!

De duimpjes gaan voor jullie allemaal!

Liefs, San

Geplaatst

hallo allemaal,

het voelt niet goed maar ik kan alleen maar wachten, nu nog een week.

de vorige keer werd ik ook ong. 2 week na de punctie en dat is maandag, ik hoop het niet. mariek ik lig ook veel te draaien en te zweten en te dromen in bed word er gek van, en hoofdpijn hed ik ook al 3 dagen last van.

san balen voor jouw dat het toch nog door is gaan zetten,

heel veel sterkte met verwerken. weet je al hoeveel cryo er zijn?

maartje, debbie heel veel liefde en dikke knuffels van nicole en ook voor de rest die ik vergeten ben.

Geplaatst
Mariek, Embryootje en Nicole, maak ons heel blij en kom met een aantal positieve testen!!! T gaat de afgelopen maand niet zo heel lekker......

De duimpjes gaan voor jullie allemaal!

Liefs, San

He San, ik hoop ZO dat ik aan je verzoek kan voldoen!!! Morgen de test... begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Voel ook ineens vanalles, allemaal ongi krampjes, buikpijn... arghhhh.....

Geplaatst

Mogge meiden...

Hoe gaat het hier??? Wij zijn inmiddels druk aan de ovu testen geslagen en ik hoop dat er toch wel binnen nu en 4 dagen 2 streepjes komen zodat we een afspraak kunnen maken voor onze eskimo.

Allereerst natuurlijk Mariek: En en en?? De duimen draaien hier voor je!

Nicole.. Hoe gaat het? Heb je een beetje geslapen? Dikke knuffel voor jullie daar!

San.. Heb je het ziekenhuis nog gebeld en konden ze je wat vertellen over de cryo's??

Iedereen die ik vergeten ben, veel succes...

Geplaatst

Hey meiden, t gaat hier wel weer hoor.....heb alles er lekker uitgegooid bij m'n vriendinnen.....als ik die niet had.......hub ziet het gelukkig ook weer zitten, hij heeft er weer een behoorlijke dreun van gekregen.....

Mariek, je moet niet voor mij positief testen, maar voor jezelf!!! Hihi!! K zei ook al tegen m'n zusje dat ik hoopte dat niemand dit zou mee hoeven maken (een negatieve test), vandaar......ik gun iedereen gewoon een + of 2 ||......Hoe gaat'ie vandaag? Heb je al getest?

Maatje, ook weer een gedoe he, die LH testen.....k vondt dat minstens net zo spannend als bij een 'verse' poging....en heerlijk dat je geen hormonen in je lijf hoeft te pompen.....voelt toch stukken beter als je het op eigen kracht moet doen....

Nicole, balen dat je zo slecht slaapt...komt t door de spanningen van de ww??

Debbie en Embryootje, hoe gaat het met jullie?

Liefs, San

Geplaatst

Ow, heb trouwens nog niet gebeld......vanmiddag maar even doen denk.....k help een aantal weken vrienden van ons in hun restaurant, vandaar....t is werken tot 5 uur, naar t restaurant en weer verder.....beetje druk......aan de zaak veel zieken....pffff.....kom eigenlijk nergens aan toe.....maarrrr......ben vanmiddag lekker vrij dus dan moet t zeker gaan lukken...ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

He meiden,

Vandaag getest.... negatief :sad:

Morgen een weekje op wintersport... komt nu wel heeeeel goed uit... lekker afleiding en omringd zijn door vrienden... Ga zo naar huis, alle motivatie om door te gaan met werk is even verdwenen.

Tot over een week.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Mariek: Hier ook nog even veel sterkte van mij... Ik hoop dat de wintersport je een beetje op kan beuren.

:mountainClimb:

Groetjes van Maatje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden