Ga naar inhoud

Wachtbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi mariek, balen voor je, ik hoop dat je even goed een fijn vakantie heb,

laat je maar lekker verwennen door iedereen, heel veel sterkte.

hoi embryootje hoe gaat het met jouw?

ik ben behoorlijk zenuwachtig aan het worden.

groetjes nicole

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedenmorgen dames!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Embryootje en Nicole.. gaat alles nog goed???

Wij hebben nog steeds geen 2 strepen op de test, dus ik denk dat we er vanmiddag 3 testen bij moeten halen bij de apotheek.

Ik hoop dat er toch wel eerdaags 2 strepen staan en dat we mogen proberen om hier weer op de wachtbank te komen zitten..

San.. heb je nog gebeld???

Groetjes van Maatje

Geplaatst

Hey meiden, lekker weekend gehad? Heb idd gebeld....woensdag 9 april om 11.30 hebben we een afspraak met de gyn voor de evaluatie van deze poging en wanneer we voor de cryo's gaan. De assistente heeft nog even in mijn dossier gekeken maar de brief van het EMC was nog niet binnen. Ze krijgen die normaal gezien zo'n 3 weken na de punctie, dus ze verwacht hem deze week.....spannend...!!

Nicole en Embryootje, hoe gaat het bij jullie?

Liefs, San

Geplaatst

hallo allemaal,

hier gaat het niet goed, ben zondag ong. geworden, kan er niet goed mee omgaan, mijn schoon zus en schoon broer hebben zondag ook een dochter gekregen, ben blij voor hun maar het doet toch ook heel veel pijn.

we hebben nog een cryo maar ik ben bang dat die dan weer niet goed ontdooid, we nemen naar even tijd voor ons zelf en de dochter, tot we er aan toe zijn voor de cryo ik voel me zo verloren maar ik moet toch verder.

succes iedereen ik zal nog wel af en toe nog lang komen, maar nu eerst rust.

groetjes nicole:tearyeyed::tearyeyed:

Geplaatst

Ooh meid toch wat klote voor je:cry2:...... Ik begrijp hoe je je voelt...het is allemaal zo oneerlijk en jullie hebben het zo verdient. Laat je emoties maar gaan Nicole.....je hebt reden om even de spanning van je af te gooien. Keep the faith....al is dat moeilijk, maar sie cryo kan echt nog een goede kans zijn! Ik heb de 13e ook een terugplaatsing gehad van onze laatste cryo......deze was prima door het ontdooien heen gekomen.

Neem de tijd voor jezelf en hopelijk heb je veel steun van je partner.:hug:Linda,

Geplaatst

Lieve , Nicole,

Wat vreselijk jammer dat je ongi bent geworden, en dat op de dag dat je nog tante bent geworden ook nog.

Ik wens je alle sterkte van de wereld om weer wat tot jezelf te komen samen met je gezin.

Liefs lentezon

Geplaatst

Goedemorgen Dames,

Nicole, jeetje meissie.... Neem inderdaad je rust even lekker met het gezinnetje en wij denken hier allemaal aan je!

Embryootje, hoe gaat het met jou? Tijdje niets van je gehoord..

Hier is er verder weinig nieuws.

Nog steeds geen 2 strepen op de ovu test.

Wordt er een beetje moedeloos van zo ondertussen.

Vanavond weer een nieuwe poging..

Geplaatst

Hey Nicole, wat een teleurstelling meid.....neem idd even de tijd om dit te verwerken, t is niet niks hoor! Wil je heel veel sterkte wensen, dikke knuffel!

Maatje, nog steeds geen positieve LH test....balen zeg.....wanneer had je je eisprong moeten hebben? Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?

Liefs, San

Geplaatst

Tjonge Nicole, wat een moeilijke zondag is het voor jou geweest!!!

Heel veel sterkte, en wie weet is deze cryo een bikkel!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden! Maatje, heb je al een positieve LH test? Zou fijn zijn als je een tp van de cryo's krijgt rond pasen....

Wij hebben gisteren de brief van het EMC gehad. Helaas....geen cryo's......k had er toch wel een beetje op gehoopt, we hadden dit keer toch 10 bevruchte eitjes......kleine tegenslag weer dus......9 April kunnen we weer bij de gyn terecht voor een volgende afspraak en dan hopelijk zsm weer door met de volgende poging en dan dit keer een tp van 2 emmies....

Nicole, hoe gaat het met je? En Debbie?

Liefs, San

Geplaatst

sjesus nicole, wat erg voor jullie!

had zo gehoopt dat deze poging het werd voor jullie!

veel sterkte gewenst en ik hoop dat je cryo goed ontdooit!

Geplaatst

Goedemiddag allemaal!

Hoe gaat het hier??

Nicole.. hoe is het daar??

Embryootje? Waar ben je?

San.. jeetje meid.. Had zo voor je gehoopt dat er een mooie cryo voor je bij zat.. dikke knuffel in ieder geval en ik ga heel hard voor je duimen dat je 3e ICSI een hele goede gaat worden.

Hier nog steeds geen nieuws... zit nu inmiddels op 13 dagen en er is nog steeds heen LH piek te vinden.

Vanavond nog maar een poging en anders morgen misschien morgen maar even het ziekenhuis bellen?

Ik hoop dat het dus een weekend tp gaat worden, scheelt weer een dagje vrij nemen en ik kan dan heerlijk rustig aan doen..

Nou, fijne avond voor iedereen!

Geplaatst

He San... dat zal een teleurstelling zijn geweest, geen cryo's ondanks 10 bevruchtte eitjes.... dan hoop je toch dat er een paar tussen zitten. Hele dikke knuffel!

Maatje, al nieuws??

Geplaatst

Ja t was echt een behoorlijke domper, we hadden er eigenlijk wel op gerekend...de vorige keer wel een cryo en dit keer helemaal niets.....om me heen raken steeds meer mensen zwanger en dan komt keer op keer de onvermijdelijke 'wanneer gaan jullie beginnen' vraag....pfff....heb echt even een flinke dip gehad van de week.....de laatste poging MOET wel lukken.....

Wel lekker dat jij 7 cryo's hebt zeg! Daar moet je toch wel een mooie tp van kunnen hebben toch?

Maatje, sommige van die ziekenhuismutsen moeten echt nog even terug naar school. Begrijp best dat het voor hen allemaal logisch is, t is voor hen nu eenmaal dagelijkse kost.....maar t zou fijn zijn als ze zo nu en dan iets meer uitleg zouden geven! Voor ons is het immers allemaal nieuw! K had dat de eerste poging ook heel sterk, heel veel dingen moet je echt nadrukkelijk navragen. We duimen iig voor een tp van je cryo meid!

Hoe gaat t met de andere meiden?

Fijne paasdagen allemaal!

Knuffel, San

Geplaatst

He San,

lees nu net dat je helaas geen cryos, wat een ontzettende domper..

kan me voorstellen dat je er wel op had gehoopt deze keer.

Wat een teleurstelling weer voor je...

Neem maar even goed de tijd om alles een plekje weer te geven, weer op te krabbelen en dan maar weer verder gaan.

Moed houden he!!

Eens komt ook jouw tijd meid!

liefs kim

Geplaatst

Goedenavond dames,

Hoe gaat het hier?

Wij hebben weer een ovu test gedaan en deze gaf weer een lichte streep aan..

Vanmorgen nog eens naar de test gekeken en toen waren beide strepen donker blauw..

Vanmorgen maar gelijk het nummer gebeld van het ziekenhuis en gevraagd hoe en wat.

We moesten dus gelijk langs komen aangezien we na 6 dagen nog steeds een nega test hadden..

In het ziekenhuis konden we tussen de puncties door en hebben we een echo gehad.

Mijn BMS was nog dun, en er kunnen nu 2 opties zijn..

1) Mijn ei is al geweest en de test heeft hem niet opgepikt

2) Mijn ei is erg laat en we hebben nog een kans

We moeten nu donderdag terug om een nieuwe echo te maken en dan weten we wat meer.

Waarschijnlijk zullen we dus tot de volgende cyclus moeten wachten en Pregnyl moeten gaan prikken voor de cryo tp.

Heel gedoe dus weer op 1e paasdag..

We hadden zo gehoopt dat we met deze cyclus mee konden, maar ik zit nu al op dag 16, dus ik denk dat we hem gemist hebben.

San...super vervelend idd dat ze in het ziekenhuis zo met mensen om gaan. Het is voor ons allemaal nieuw en daar houden ze geen rekening mee. Voor hun is het allemaal lopende band werk. Gaat het weer wat beter met je??

Kim.. hoe gaat het met je???

Ik wens iedereen fijne pasen!

Groetjes van Maatje

Geplaatst

Hey meiden, het gaat wel weer goed hier hoor...we hebben de teleurstellingen weer een plaatsje kunnen geven. Na heeeeele lange gesprekken ook besloten om alvast de adoptieprocedure te starten. Het duurt immers zo lang voordat je daadwerkelijk in het voortraject zit. Ons verlangen naar kinderen is zo groot, we kunnen ons ook geen leven zonder kinderen voorstellen.....ik hoor zo vaak : 'Jij bent nou echt een geboren moeder' en dan breek ik soms van binnen...we kunnen een kindje zoveel bieden...! Natuurlijk gaan we straks met goede moed de laatste poging aan, maar mocht die niet lukken....hebben we eigenlijk al besloten om dan te proberen een kindje te adopteren.....ook als er wel een zwangerschap uit voorkomt weet ik niet of ik daarna weer zoveel behandelingen kan en wil ondergaan, en zal adoptie alsnog een optie zijn om een tweede kindje te krijgen...

Misschien klinkt dit voor jullie heel nuchter, maar er is heel veel nadenken, slapeloze nachten en huilen aan vooraf gegaan......we weten ook dat ook adoptie helemaal niet zo vanzelfsprekend is als het lijkt. Dat er een lang proces van afscheid en verdriet aan vooraf gaat. Afscheid en verdriet omdat het kindje niet uit mijn buik komt.....dat er geen periode van zwangerschap, echo's en dikke buiken aan vooraf gaat.....en afscheid en verdriet van het adoptiekindje dat alles wat hem of haar vertrouwt is achter moet laten........dat het ook daarna allemaal niet vanzelf gaat, maar de liefde voor kinderen zit zo diep.....we weten dat we het samen allemaal aan kunnen...we hebben al zoveel stormen samen doorstaan....ooit zullen er kindjes ons papa en mama noemen, en aan die gedacht hou ik vast als ik het allemaal even niet meer zie zitten.....

Dikke knuffel, San

Geplaatst

Hey San!!

Blij om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.

Ik hoop voor jullie dat de laatste poging een hele mooie vruchtbare zal gaan worden en ook dat de adoptie procedure een beetje voorspoedig mag gaan verlopen.

Jullie verdienen het helemaal.

En hier kun je alles kwijt, we zijn er altijd voor je als je je hart wilt luchten!!

Dikke knuffel van maatje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden