Ga naar inhoud

Na hoeveel dagen test je positief na cryos tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben benieuwd na hoeveel dagen je positief test na een cryos terug plaatsing dat is toch wel anders dan een verse terugplaatsing..

En wat is jullie ervaring na cryo tp? Op welke wachtdag testte jullie positief bij de cryos?

En hadden jullie 1of 2 terug laten plaatsen?

Geplaatst

Heej Saantje,

Bij een cryo poging heb ik op wd 9 positief getest, maar helaas werd de test lichter en op wd 14 werd ik ongi.

Die keer erna heb ik netjes (met heel veel moeite) gewacht tot de dag dat echt mocht testen en deze werd meteen knal positief. Dat was wd 14.

Die cryo heet nu Bram en is alweer 2 maanden oud!

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi, zie handtekening op profiel. Ik teste 7 dagen na tp van 2 (ruim) 5 dagen oude cryo's licht positief. Dag erna een best dikke streep al. Toen wist ik zeker dat het niet meer van de pregnyl was. Ben zwanger van 1 uiteindelij, ik denk van de emmy die het verst was (blastocyst), had 2 dhen na tp kort licht bruine afscheiding, 4 dagen erna gevoelige tepels, dag 5 kakte dat in. Maar dag 6 zag ik toen toch al een heeeeeeel licht streepie (realiseer ik me nu opeeens). Maar die vertrouwde ik nog voor geen meter!

Hoever zit jij nu? Toi toi toi.

Geplaatst

Ik teste op WD 8 positief na een TP van 2 embryo's in volledig natuurlijke cyclus. Ook geen Pregnyl. Ik bleek zwanger te zijn van twee kindjes. Mijn embryo's waren 4 dagen oud bij de TP.

Geplaatst

Ik testte op wd 8 positief van twee cryo's in mijn natuurlijke cyclus. De embryo was 3 dagen oud toen ze ingevroren waren. Bleek uiteindelijk zwanger van 1. Overigens was mijn hcg op wd 15 3 x zo hoog dan bij mijn vorige zwangerschap (tp vers)

Succes!

Geplaatst

Ik heb gisterenavond op wd 9 een kv-test (2 voor 5) gedaan en die gaf duidelijk positief aan.

Ik heb 4 maart de tp gehad van een cryo van 4 à 5 dagen oud.

Veeeeel te vroeg natuurlijk, ik weet dat het niet slim is maar ik kon me niet meer inhouden....

Geplaatst

Testr, Thanks voor je reactie. Dat doe me goed!!!

Zie dat je nog een maandje of 3 'moet' voor je je kleine kunt vasthouden. Het is zoooo speciaal! Ik wens je een goed afloop van je zwangerschap en een goede bevalling!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag WD 9 (via een bloedtest in het ziekenhuis) positief getest na een cryo terugplaatsing met 10.000 EH Pregnyl. Bij mijn 1e zwangerschap hetzelfde alleen zonder pregnyl. Het cryo was 3 of 4 (weet het niet helemaal zeker) dagen oud.

Liefs Mama van Roos

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag WD 9 (via een bloedtest in het ziekenhuis) positief getest na een cryo terugplaatsing met 10.000 EH Pregnyl. Bij mijn 1e zwangerschap hetzelfde alleen zonder pregnyl. Het cryo was 3 of 4 (weet het niet helemaal zeker) dagen oud.

Liefs Mama van Roos

sooodas nog eens geweldig nieuws !!van harte gefeliciteerd...

had je ook symptomen voor dat je testte ?? zo ja welke?

ik heb vorige weekdinsdag 2 cryos laten terugplaatsen zonder hormonen...

ben zoooooozenuwachtig.....heb wel steken in me onderbuik rechts trektna me lies...

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst

Hi dames die hier lezen! Zouden jullie ook mijn poll die staat bij het wachtbankje ('eerste keer positief na cryo') willen invullen? Ik ben zo benieuwd!

Liefs,

Floortje

Geplaatst

Hoi Babii,

Kijk, dat is nog eens goed om te weten! Dank voor je reactie. Ik heb in oudere posts wel dames gelezen die al op wd 5 na een cryo positief hebben getest, maar dat was dan meestal wel een tweeling! Morgen is het voor mij wd 5, dus waarschijnlijk barst de gekte dan volledig los voor de komende week ;-)

Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Groetjes,

Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden