Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he beua bij jou weer wat later hier nog steeds op 6.15 uur...behbehbeh

wij laten ze praten, mekkeren tot 7 uur hoor, niet eerder eruit dat trekt mama niet.

faas heeft het met fases maar wisselt af met Lieve, leuk zo'n tweeling...

meestal duurt het zo;n 2 weken totdat hij echt doodop is van alles..

In bed neen lukt ook niet lieve gaat alleen maar kruipen en kletsen hahahahaha

he tweeling ook al 1 jaar wat leuk!!

gr cynthia..op naar de 7 uur!!

Geplaatst

Beau wat lekker meis....ben heel blij voor je!

hier slecht beau 5:15...ik ga het opgeven...ik ben al blij dat ze tussendoor niet steeds meer wakker word...dus ik ben al een stapje verder.

Ik leg me er gewoon bij neer dat ze vanaf 5 uur kan komen.

Ga gewoon vroeg mijn bedje in maar.....hahahaha...nu dus!

Trusten.

Geplaatst

Poeh, wat een tijden bij jullie zeg!

Ik heb helaas geen tips. Volgens mij zijn die er ook niet echt bij van die eigenwijze draakjes van (bijna / ruim) 1 jaar.

Beau, wel goed om te horen dat er al iets vooruitgang in zit....

Geplaatst

inderdaad laura...eigenwijze draakjes....hahahahahahaha

ach joh...ik denk maar zo het kan altrijd erger...hahahaha....vanmorgen 4:45 hahahahah

Bij jou beau?

Geplaatst

je kunt je er idd het beste bij neerleggen,

komen ze dan later valt het alleen maar mee,

hier kwamen ze ook een tijd om 5.30.

nu soms zelfs om 8.00!!!!!!!!!

het zal wel zo`n periode zijn denk ik.

nu is het vaker 7 uur als half 6.

Geplaatst

jeeeeeetje, wat vroeg zeg................. 4.45u das echt nacht!!!!!!

Hoelaat leg je haar s'avonds dan in bed Joos?

En Beau, 6.15u en tevreden... knap hoor!! haha maar ik ben ook erg verwend.. Hoe laat gaan jou meiden naar bed s'avonds?

Hier is het ook vroeg.. voor mij dan... 7 uur.... al de hele week.. hopelijk een vlaag, een fase, een sprongetje of door het ziek zijn, whatever.. als het maar weer lekker 9 uur wordt...

Geplaatst

hahaahah.....amanda 7 uur.,...dat is uitslapen...hahahah

Rond 7 uur gaat ze naar bed amanda...later lukt echt niet.....ze valt dan eigenlijk bijna om!

Beau hoe is het met jou?

Geplaatst

En slaapt ze smiddags Joos?

Misschien kun je haar rond 4 uur in bed leggen, s'avonds wat later... (ik roep maar wat...)

Geplaatst

Ze slaapt als ze heel vroeg wakker is 2 keer per dag...maar niet zo heel lang hoor...soms maar een half uurtje.

Maar soms slaapt ze ook maar 1 keer echt.....en dan kan ik haar om 6 uur bijna niet wakker houden...is echt erg joh!

Geplaatst

jose gaat ze dan nog wel weer slapen nadat ze snachts (is echt geen ochtend...) wakker is geworden?

beau hoe is t bij jou?

Geplaatst

nee lis...dan is mevrouw wakker en gaat ze zingen en dan heel hard...hahahah.

En als ik niet kom dan word ze op een gegeven moment boos en heel en daarna heel verdrietig.....en ja daar kan ik dan weer niet tegen.

Geplaatst

oooooooooooh wat heftig zeg.

wij hebben t een klein tijdje gehad, maar dit is nog vroeger!

en daarna? tot hoe laat is ze dan wakker? ebbe gaat vaak om een uurtje of 9 alweer slapen als hij vroeg (uur of 6 half 7...) wakker is. ik hoop anne-meya ook? maar ik begrijp dan maar een uurtje vaak.. is ook niet de moeite om zelf even te pitten he. ik doe het heel soms als ik echt te moe ben dan ga ik om 9 uur ook even plat. lekker.

lis

Geplaatst

hahahaha zingen geweldig..

is wel gezellig wakker worden dan voor jullie.

Geplaatst

ja amanda maar niet als je nog moe bent...hahahahahahah

Lis ze slaapt dan om een uur of negen soms wel even maar echt niet de moeite om weer te gaan slapen.

Geplaatst

heftig hoor josé, ik hoop dat ze snel weer wat beter gaat slapen. t is een actief kindje he? op de een of andere manier vind ik t er een beetje bij passen dan, maar aan de andere kant heeft ze toch ook haar rust nodig! jammer dat t niet wat beter te sturen is, om 18:00 ga je zelf niet even een tukkie doen... maar sturen lukt hier ook niet hoor, hij slaapt wanneer hij moe is en eraan toe kan geven en eerder / later niet...

beau, hoe is het nu bij jullie? al wat later vanmorgen?

ik lag in een coma vanochtend dus ik hoorde ebbe niet eens... t kan best dat hij al even wakker was, maar om kwart over 7 stond hub met ebbe naast het bed dus t zal een uurtje of 7 zijn geweest. netjes hoor. daar ben ik wel tevreden mee, eerder vind ik echt moeilijk, doet ie af en toe...

Lis:icon_rr:

Geplaatst

Joos, hoe is het vannacht gegaan.

Meis, ben je niet stekker-af??

De meiden slapen bij ons 1x tussen de middag.

Willen ook geen 2 slaapjes meer.

Misschien kan je dat met Anne-Meya ook proberen?

Dan slaapt ze misschien 1,5 uur (hopenlijk) en kun je zelf ook nog even een tukkie doen.

Hier gaat het al beter. Gisteren 6.30 uur, vanmorgen 6.15 uur. (was eerst 5.15 uur maar gelukkig zakte ze weer af).

Sterkte Joos en ik hoop dat het beter gaat.

En meiden lief dat jullie er even naar vroegen. Dat vind ik nou zo leuk/lief!

Geplaatst

Als ik die verhalen van jullie lees, dan mag ik mijn handjes nog dichtknijpen zeg! Marissa slaapt 'snachts echt heel goed. Ze gaat tegen zes uur/half zeven op bed en slaapt dan zo'n 12 tot 13 uur. Ze wordt wel eens wakker 'savonds laat of 'snachts, huilt dan eventjes of eventjes een gil (dromen?), maar zolang we ons gezicht maar niet laten zien, slaapt ze direct weer verder. Als we wel naar haar toe gaan, is ze meteen klaarwakker. Dus we gaan nu pas naar haar toe als ze een tijdje wakker is en huilt, maar dat gebeurt eigenlijk nooit.

Overdag slaapt ze niet veel, sinds een week zijn we overgestapt naar 1 slaapje, want twee slaapjes overdag werkte niet meer. 'smorgens sliep ze dan van 10-10.30 en verder niet meer. Ik legde haar dan 'smiddags nog wel op bed, maar dan speelde ze alleen maar.

We proberen nu om haar om 12.00 uur op bed te leggen, en dan slaapt ze zo'n anderhalf uur.

Bianca

Geplaatst

Lekker hoor beau!

Ja die slaapjes die doet ze wanneer ze wil.....eerder op bed leggen heeft echt geen zin.

En als ik haar wakker probeer te houden dan valt ze toch in slaap..waar we ook zijn of wat we ook doen...hahahahah

Vanmorgen/Vannacht wakker om 1 uur half 3 en vanmorgen om 5:15.....goed hè.......:huh1:

Ach beau...ik denk er maar niet meer teveel bij na.......en ja vroeg naar bed sàvonds helpt wel...hahahah

Ze groeit ook zo hard...ik denk dat het daar mee te maken heeft.

En dan iedere dag heeft ze weer wat nieuws...vandaag ging ze in 1 keer koe zeggen en aanwijzen...en ja knikken.

Van de week ging ze de neus de mond en het oor aanwijzen (doet jheroen hoor)...en zo is ze de ghele dag bezig.

Lis ze is inderdaad druk...kletst en zing op haar manier de hele dag.

En ze heeft echt een hele j=harde stem.

Net bij de slager konden we elkaar niet verstaan...zo hard...hahahahahaah

Maar ze is wel een heel vrolijk kind.

Ik ga me er maar niet druk meer om maken maar......als ze het over een week of 2 nog heeft ga ik eens met haar naar de osteopaat.

Geplaatst

das heftig joos zo vaak wakker..

haal je haar er dan ook uit?

milan slaapt gelukkig nog aan 1 stuk door

alleen overdag veel minder slaapjes..

Geplaatst

Nee roos.....een aai en even goed leggen is meestal genoeg....en gaat ze weer slapen...maar ja ik moet er wel uit!

Ik zag net grote bulten achter in haar mondje...dus zouden het kiezen zijn?????????...ik weet het ook niet....gaat vast weer over voordat ze op kamers gaat hahahahaha

Geplaatst

Dat kan vast zo zijn Joos inderdaad van die kiezen!

En voor ze het huis uit is is het inderdaad wel over.....

Maar dan moeten ze ook nog stappen, dus dan lig je wakker tot 5 uur voor ze thuiskomen hahahahhaa.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden