wannebemom Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Hoi allemaal Ik zal me ook even voorstellen Ik ben wannebemom 25 jaar oud Heb een dochter van 5 jaar oud spontaan gekomen Sinds 2006 zijn we er achter gekomen dat we spontaan nooit geen kinderen meer kunnen krijgen en alleen ivf ons nog kan helpen In 2007 zwanger geraakt door een cryo behandeling maar in aug 2007 bevallen van een zoontje die helaas 2uur na zijn geboorte overleden is Nu zijn we aan het wachten om te kunnen starten met een nieuwe ivf behandeling Als je nog meer vragen hebt dan stel ze gerust:icon_biggrin: Quote
Bianca Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Wat een verhaal meid... Waaraan is jullie zoontje overleden? Hoop zo dat jullie wens nog eens mag uitkomen! Sterkte! Bianca Quote
rosalie Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 hey, allereerst welkom op dit forum!! en gecondoleert met je zoontje meis wat erg.. was hij te vroeg geboren? ik hoop dat jullie nog een kans krijgen op een prachtig wondertje!! groetjes rosalie Quote
nicolas Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Hallo wannabemom, van harte welkom op het forum. heel veel succes met de ivf. Hopen dat het gaat lukken :occasion16: Quote
hildever Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Tjonge jonge... je hebt al heel wat voor de kiezen gehad! Succes met je volgende poging!!!! Groetjesssssssssssssss Quote
draakje Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 welkom op het forum en inderdaad gecondoleerd met je zoontje, verschrikkelijk zeg! veel succes met de ivf! Quote
Yvonne1 Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Ik wil je ook nog concoleren met je zoontje. Lijkt me echt verschrikkelijk dat je zoiets moet meemaken. Ik hoop dat een wondertje voor jullie de pijn kan verzachten. Yvonne Quote
wannebemom Geplaatst 14 Maart, 2008 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2008 thanks meiden voor het harte welkom! tja het is idd niet niks als je eindelijk na 3 jaar zwanger raakt en dan uiteindelijk je kind weg moet brengen.... gelukkig heeft onze dochter er ons door heen gesleept dat geeft wel een goede afleiding maar aan de andere kant ook moeilijker om je verdriet te verwerken... want je houd je toch groot tegenover je kind en omgeving.. vandaag ct scan gehad 25 maart uitslag en als die goed is kunnen we vanaf 4 april beginnen met spuiten krijg er wel weer zin in eigenlijk.. hopen dat voor ons nog een wondertje is weggelegt ook al zou die dan niet de plek van onze T.J in kunnen nemen. Quote
Laura Geplaatst 14 Maart, 2008 Geplaatst 14 Maart, 2008 Hoi W, Inderdaad vreselijk als je je kindje hebt moeten verliezen. Je zal zo'n 7 maanden zwanger zijn geweest? (april mk van helft tweeling en 5 mnd later je zoontje verloren...) Ik wens je heel veel succes bij je behandeling. Groetjes Laura Quote
Sab Geplaatst 18 Maart, 2008 Geplaatst 18 Maart, 2008 Wat een vreselijke voorgeschiedenis hebben jullie zeg bah, ik word er naar van. Hopelijk gaat alles dit keer goed. Het is al eerder gevraagd, maar waaraan zijn jullie kindjes overleden? Gr.Sab Quote
wannebemom Geplaatst 18 Maart, 2008 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2008 hoi 1 van de 2ling is een mk geworden in april met dik 7 wk en ons zoontje tygo is te vroeg geboren en het zh hier kon hem niet opvangen... is namelijk geen academisch zh net zoals leiden of utrecht helaas........ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.