Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen!

Ink - nee toch meid! Balen! Heel veel sterkte en een dikke digi knuffel.

Claus - wat een leuk verhaal:))) van je man. Leuk dat hij zo 'meedenkt' ! Lief.

Armanda - hoe is het met de pijn? Voel je al wat beter?

lisa - spannend hoor! Wie weet heb je een heel 'sneel en slimme koe' die het echt red een haas te vangen:)! Ik duim voor je.

Hier alles goed gegaan gisteren. BMS keurig op 7.5 - heb ik volgens mij altijd (????):) Dus de tp kan er komen! Maar we moeten wel nog tot donderdag volgende week wachten. Dus de 28e om 15:45u hopelijk onze eskimootje terug. brrrr nu wordt het weer een lange week. En ik vind het heel sneu dat ik weer 'de laatste' op het lijstje ben, dus helaas hier 'alleen' volhouden....

Ik heb het lijstje aangepast:

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78 (IVF)

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Happinez: +/- 24 maart (cryo)

anda: 17 maart (als de bevruchting goed lukt!)

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart

Ink 25 maart

Noes73 27 maart

Armanda 31 maart

Sannemiek 31 maart

Happinez 11 april

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een grappig verhaal Claus, haha, die man van jou!

Ja, ik heb idd alle icsi's in NL gedaan. de eerst bij Erasmus en de andere 4 bij mck.

Ink, neeeeeee, shit!!

Happinez wat fijn dat je bms goed is. Kan ook maar zo ineens anders zijn hoor, maar dat is gelukkig in orde bij jou! Goeie start!

Ik heb toch nog wel wat pijn hoor, van de pu. Dat is toch niet normaal. Het is nu een week geleden.

Bij het inbrengen van de bollen (flamoessnoepjes noem ik ze, hahaaa) doet die inbrenghuls pijn aan het uiteinde.

Het zal er gewoon nog beschadigd zijn :(

Heb vandaag de hele dag cursus dus kan eigenlijk niet het mck bellen want ik kan toch niet langskomen vandaag...

Morgen een weekend met de familie weg. Wel zin in. Behalve dat het op zal vallen dat ik geen wijntje drink (of de hele avond aan 1 wijntje sip, dat doe ik wel altijd) enzo.

Geplaatst

Hallo allemaal, hier ook niet zulk goed nieuws: gisteravond wat bruinverlies gehad en vanmorgen weer wat meer. Het is helaas pas wd 6 na de tp van de cryo. Duss ik ben bang dat ik nu al ongesteld ga worden! Balen weer.

En dan ben ik ook nog eens snipverkouden! Ik denk dat ik maar lekker mijn bedje opzoek!

Ink, ook veel sterkte!

Gr Noes

Geplaatst

Noes73: nee niet nog meer ellende :(

Ik word ik echt verdrietig van...

Noes & Ink, lieverds ik heb echt met jullie te doen hoor. Bah wat naar allemaal..

Gewoon huilen, schoppen, vloeken hoor hou je vooral niet in want dit is echt vreselijk wat wij moeten doorstaan baahhhhh

:3some:

Geplaatst

Ink, neeeee! Gadver en dan ook nog op je werk zitten. Wat een ellende.... Sterkte meis!

Noes, ik hoop dat het bij bruinverlies blijft. Want dag 6 zou toch ook kunnen duiden op een innesteling? Ik hou nog hoop voor je hoor!

Maar verder is maart nou nog niet echt een lekker positief groen bankje.... zucht....

Degene die nog kans maken, heel veel succes! En iedereen die er al af is gevallen, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Geplaatst

Noes - nee toch... Maar zoals eef ook al zegt het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn op wd 6. Dus ik blijf voor je duimen!!! Sterkte meid.

Geplaatst

Happinez Het lijstje wat je gepakt hebt, was niet de laatste

kan iemand de laatste plakken? Ik zit op mn phone...

noes, het kan nog alle kanten op hoor!

ik heb 3 wkn bruin bloed gehad toen ik zw was. Het begon ong rond dag 8.

ik was er van overtuigd dat ik ongie werd, maar heb toen een prachtig dochtertje gekregen!

hoop er ook op bij jou!!

Geplaatst

Noes owww vreselijk dat bruine bloedverlies en dan ook nog de onzekerheid. Maar het kan heel goed zoals de andere meiden aangeven innesteling zijn. Ik duim voor je!

Weet je al wanneer je gaat testen?

Geplaatst

Thanks meiden. Op mn werk moeten doen of er niets aan de hand was, maar thuis heb ik ff flink zitten janken! Ben erg blij met de afleiding van onze kleine vent die hier vrolijk verder hobbelt, want dat zorgt er wel voor dat ik er niet in blijf hangen en weer door ga. Heb dan ook het zh al gebeld en 9 april telefonische nabespreking en ik hoop dan te horen of ik gelijk verder kan met de cryo of dat er nog een wachtlijst is. Wil het liefst deze maand al door, maar schijnt dat je een rustmaand er tussen moet...

Noes, ik ga voor je duimen meid,want zolang het niet echt doorzetbkan het alle kanten nog op. Ik had de vorige keer ook 2 weken bruin en donkerrood bloedverlies, maar toch bleef ons ventje toen plakken! Nu bij mij geen twijfel mogelijk, want maandverband vol met stolsels...

Voor alle andere meiden dikke knuffel. Even geen puf verder te reageren...

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve woorden! Helaas is het wel wal meer geworden met kleine stolseltjes. Als dit nog innestelingsbloed is dan moet het wel een monstertje zijn...http://www.ivfmoeders.nl/images/smilies/Stout/devil.gif!!

Dus ik heb alvast weer de medicijnen besteld en het MCK gebeld, ik moet gelijk vandaag weer beginnen met de Decapeptyl....dat is even omschakelen. Zo zit je nog te wachten wanneer je eindelijk een keer kan testen en het volgende moment zit je al in de 2e IVF poging. Ik heb vanmiddag nog wel even een testje gedaan (dat moet) en die was natuurlijk wit. Maar, toen ik er later nog op keek zag ik toch een heeeeeeeeeeel vaag lijntje....pfff, het is toch om gek te worden! Misschien is de koorts me naar het hoofd gestegen.... Nou, voor de zekerheid morgenochtend nog even een testje doen. Dan zou het wd 7 zijn.

Ink, sterkte ermee en idd de tranen laten lopen!

Armanda, Ze hebben jou toch wel flink te pakken gehad met die punctie!! Hopen dat het snel geneest nu.

Happinez, Fijn dat je er helemaal "klaar"voor bent, wel lang wachten tot volgende week!

Groetjes van een hoestende, snotterende, niezende en een beetje ijlende Noes:bubbles:

Geplaatst

Ach ink en noes, wat ontzettend balen. Veel sterkte en dan maar weer verder bij de volgende poging. Succes meiden.

Hier is nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik kon me alleen vanochtend echt niet meer bedwingen en heb maar een zw.test gedaan. Helaas wit... Nu zal ik er morgen nog 1 voor de vorm doen samen met mijn man, maar ik denk dat het toch echt niet gelukt is (de kans was ook wel heel klein).

Geplaatst
Dank jullie wel voor de lieve woorden! Helaas is het wel wal meer geworden met kleine stolseltjes. Als dit nog innestelingsbloed is dan moet het wel een monstertje zijn...http://www.ivfmoeders.nl/images/smilies/Stout/devil.gif!!

Dus ik heb alvast weer de medicijnen besteld en het MCK gebeld, ik moet gelijk vandaag weer beginnen met de Decapeptyl....dat is even omschakelen. Zo zit je nog te wachten wanneer je eindelijk een keer kan testen en het volgende moment zit je al in de 2e IVF poging. Ik heb vanmiddag nog wel even een testje gedaan (dat moet) en die was natuurlijk wit. Maar, toen ik er later nog op keek zag ik toch een heeeeeeeeeeel vaag lijntje....pfff, het is toch om gek te worden! Misschien is de koorts me naar het hoofd gestegen.... Nou, voor de zekerheid morgenochtend nog even een testje doen. Dan zou het wd 7 zijn.

Ink, sterkte ermee en idd de tranen laten lopen!

Armanda, Ze hebben jou toch wel flink te pakken gehad met die punctie!! Hopen dat het snel geneest nu.

Happinez, Fijn dat je er helemaal "klaar"voor bent, wel lang wachten tot volgende week!

Groetjes van een hoestende, snotterende, niezende en een beetje ijlende Noes:bubbles:

Noes, hoe is het nu? Weer een streepje? Laat je even wat weten bij de vroegtesters? Ik heb zo'n gevoel dat het toch innesteling kan zijn. Ik had ook met een cryo vanaf WD 6 bloedverlies én een positeve test. Is uiteindelijk een miskraam geworden, maar dat zegt niks....

Geplaatst

Ok, meiden... Ik ben gek aan het worden... Ik dacht net laat ik toch nog maar even die test er eens bij nemen en er naar kijken. Je leest wel vaker dat mensen ineens nog iets zien. Nou zie ik ineens als ik heel goed kijk een heel vaag licht roze streepje. Is dit altijd bij zwangerschapstesten? Nou ja, ik probeer het morgen nog maar een keer. Ik ga straks wel die testen van het kruidvat halen die schijnen gevoeliger te zijn. Deze was van de apotheek. Ik moest het toch even kwijt.

Geplaatst

Helaas, hier vanmorgen een omo-witte test (kv) en de ongesteldheid wordt steeds meer. Dus verder met de deca en morgen al de Menopur. Zo zit je gelijk weer in de nieuwe ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Lisa, ik ken de test van de apotheek niet, dus het zou een indroogstreepje kunnen zijn. Van de Kruidvat 2v5 weet ik dat 'ie ook echt wit blijft als er geen hcg is, en als er wel hcg is, kan 'ie heel licht roze zijn. Succes, ik zal voor je duimen.

Gr. Noes

Geplaatst

Claus, sterkte vandaag met de punctie, ik hoop dat je net zo weinig voelt als ik (niets) en dat de opbrengst goed is!! :goodluck:

Geplaatst

Noes, wat balen dus toch echt geen innestelingsbloeding.....

En je mag gelijk door? Jeetje, wat een omschakeling gelijk! Sterkte met het verwerken van het mislukken van deze poging en dan ook maar gelijk heel veel succes met de nieuwe poging!

Lisa, dat is natuurlijk weer zenuwslopend. Nu weten we natuurlijk allemaal dat je eigenlijk na een bepaalde tijd niet meer op die zwangerschapstest mag kijken. Maar ja, dat doe je allemaal natuurlijk stiekem toch. Vandaag even die KV testen kopen en hopelijk verschijnt er morgen gewoon weer een streepje!

Claus, succes bij de punctie! Hopelijk levert het een goede opbrengst op.

Geplaatst

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Armanda 31 maart

Sannemiek 31 maart

Happinez 11 april

Geplaatst

Dames het was een ramp :(

Ik kreeg mijn roesje en was bijna meteen slaperig. Om 08.30u werd ik opgehaald en naar de behandel kamer gebracht.

Op de echo nog steeds 8 grote en een aantal kleintjes. Maaarrrrrrr het prikken was een ellende, door die stoot met de naald lifte ik uit automatisme steeds mn kont

en kon de gyn er niet goed bij. 5 grote aangeprikt, en de rest zat ver achter en ze kon er maar niet bij en ze stopte ermee om geen schade te veroorzaken.

Weet je ze zegt ontspannen, maar het deed vreselijk pijn dus natuurlijke reactie dat ik omhoog schoot.

Ik zei ook tis goed zo, want ik voelde ondanks de roes wel de pijn en die was NIET fijn.....

Na de punctie ben ik naar t toilet geweest en terwijl ik naar de behandelkamer liep ( zelfde ruimte hoor 3 stappen ) ging ik van mn stokje hoorde ik achteraf van mijn man.

Tja daar lag ik dan LOL

In Zwolle hebben ze geconstateerd dat er maar 3 eicellen zijn terwijl mijn man super goed heeft gedaan. 80 miljoen waarvan 60 miljoen uitstekende.

Nou om eerlijk te zijn ben ik zwaar teleurgesteld in me zelf want het moet nog blijken als ze alle 3 bevrucht worden....

Maandag tp als er bevruchting heeft plaats gevonden.

Ik ga mn teleurstelling verwerken in bed en mn deken over mn kop.

Fijn weekend allemaal....

Geplaatst

Ach Claus, wat ontzettend vervelend! Maar teleurgesteld zijn in jezelf is natuurlijk absoluut niet nodig! Dat er uiteindelijk slechts 3 eicellen zijn, daar kun jij toch niets maar dan ook helemaal niets aan doen?

Gelukkig dat de zwemmers van je man in grote getale aanwezig zijn en nog van goede kwaliteit ook. Dus nu duimen dat ze misschien wel alle 3 bevrucht zijn en dat er gewoon een hele mooie kan worden terug geplaatst! Wanneer hoor je of de bevruchtingen zijn gelukt en wanneer er een tp zal zijn?

Voor nu, doe het lekker rustig aan en laat je maar even goed verwennen....

Geplaatst

Claus, ik ben het helemaal eens met eef. Dat is toch helemaal nergens voor nodig om teleurgesteld te zijn in jezelf. Ik vind dat je heel trots op jezelf mag zijn dat je dit hele traject doorstaat. Ik merk dat mensen vaak wel met je meeleven, maar dat ze niet echt kunnen beseffen hoe zwaar en heftig zo'n traject voor je is. Ik vind echt dat je heel trots op jezelf mag zijn. Wij zijn allemaal kanjers dat we dit doorstaan en dit staat echt los van de uitkomst.

Verder zijn 60milj zwemmers veel. Ik zou willen dat wij zulke aantallen hadden, dus de bevruchting moet lukken meis. Succes!

Geplaatst

Noes heel veel sterkte met het verwerken van de mislukte poging.

Claus wees trots op jezelf dat je dit hebt gedaan. En probeer goede moed te houden dat er goede bevruchtingen zijn. Komt tot rust en probeer alles even te verwerken. Het is niet niks om dit mee te maken.

Geplaatst

Ach Noes, dus jouw poging helaas ook mislukt? Getsie... Bleh, dit bankje is tot nog toe echt geen leuk lente groen voorjaarsbankje! Zal het misschien aan het weer liggen? Want die past bij mijn stemming...

Claus, vervelend dat het je zo tegen viel! Kan me je gevoel wel een beetje voorstellen. Zo was ik gisteren hevig teleurgesteld dat mijn lijf geen goed bedje heeft gemaakt voor zo'n mooi embryootje. Maar nu kan ik weer beter relativeren en besef ik me ook wel dat we er niets aan kunnen doen, maar ja, gevoel en verstand komen niet altijd overeen hé? Wees lief voor jezelf en op naar mooie bevruchtingen! Wanneer hoor je meer?

Hier echt heeeel erg ongesteld! Zo erg ben ik het normaal echt niet! Zou het door alle hormoontroep zo erg zijn?

Verder heb ik nu al geen zin meer om te wachten tot 9 april. M'n zus zei daarop optimistisch "nou, dan gaat het deze maand toch gewoon spontaan gebeuren?"... Euh... Kansen zijn zeer klein met de zwemmers van manlief, maar aan de andere kant schijnt het zaad van de man eind van de winter / begin van het voorjaar op z'n best te zijn, dus wie weet haha, gokje wagen kan altijd :-)... Niet dat ik me daarop ga verlekkeren hoor, want geloof er niet zo in...

Geplaatst

Hoi meiden, hier nog niet veel wijzer. Ik heb inmiddels zo'n kruidvat 2v5 test gedaan. Binnen twee-drie minuten kwam er een heeeeeeel licht roze streepje. Ik dat aan m'n man laten zien. Zegt hij: "tja, dat is zo licht daar heb je haast een vergrootglas voor nodig. Wacht nou gewoon tot dinsdag dan heb je een bloedtest van het zkhs". Dus ja, ik wacht het inderdaad maar gewoon af tot dinsdag. Ik maak mezelf op deze manier alleen maar gek, wel/geen streepje.. En de uitslag van de bloedtest is meteen duidelijk. Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Morguhhh allemaal....

Bedankt voor alle positieve reacties en geloof me het helpt ECHT hoor, ben daarom erg dankbaar dat ik hier deel uit mag maken.

We werden net gebeld door het ziekenhuis en er zijn 2 bevruchtingen :)

Maandagmiddag worden ze allebei teruggeplaatst. Wel jammer dat ze niet alle 3 bevrucht zijn, want dwz maar 1 poging voor ivf 1...

Verder voel ik me goed hoor en klein beetje last maar niets byzonders hoor. 2x aspirine gehad en toen waren de krampjes ook over.

Dit is mijn verwen weekend en daar ga ik lekker van genieten, eten ,drinken filmpjes kijken alles in bed LOL

Geplaatst

Claus, wauw, super 2 bevruchtingen!! Ook daar moet je maar geluk mee hebben dat het lukt. Ga je ze alle twee laten terugplaatsen? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik dit keer ook voor 2 ga.

zo, nu kun je weer met een gerust gevoel onder de wol kruipen en nog een beetje bijkomen.

Ink, dit is wel een heel rood bankje helaas, dan moeten de laatste er maar een mooi groen randje aan geven. Ik ben alweer druk met de deca en vandaag mag ik met Menopur 300 ie beginnen. Dan was de puregon pen toch wel wat makkelijker! Maarja, ook hierop moet bezuinigd worden, dus dan maar dit....:rolleyes2: Binnenkort maar weer door naar het april bankje...

Lisa: sterkte meid ik hoop dat je het lukt om niet te testen... (het zou mij niet lukken, veels te nieuwsgierig...)

gr Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden