Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Happinez, Gelukkig maar, dat ziet er goed uit! Dat ze gewoon niet even 's ochtends bellen dat het goed is (of fout) Nu zit je alleen maar te wachten!! Succes vanmiddag, en lachen he?!!

gr Noes

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
hoi meiden,

het is inmiddels bijna 13u - ik heb gelukkig tot nu nog geen telefoontje van het zh dus langzaam kan ik ietsjes ontspannen. Als ze nu niet meer bellen, dan rijden we om 14.30u hier weg om ons klein eskimootje op te halen.

Hapinez, zitten we weer samen op een wachtbankje :-) Goed nieuws zeg, over een half uur gaan jullie jullie kindje ophalen :laugh: Heerlijk meebroeden straks!!

Bianca en Eef, gefeliciteerd!! Hopelijk volgen we jullie allemaal!

Lisa; wauw!! Het kan dus echt! Super hoor!

Armanda, probeer nog even vol te houden vrouw. Al begrijp ik je angst en onzekerheid heel goed :knuf:

Sannemiek, wat verschrikkelijk balen! Heel veel sterkte!

Liselotje, goed nieuws zeg! Binnen no time ben je ook aan het mee broeden :laugh:

ClauS, hoe gaat het wachten?

hier gaat t goed, vanmorgen een test gedaan om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf is. Maar gezien het streepje dat tevoorschijn kwam, zit dat er nog in... Gisteren had ik no nergens last van maar vandaag ben ik wat misselijk.. Stomme pregnyl en bollen haha.

Geplaatst

Dames, ik vergeet soms dat ik in de ww zit hahahahah

Mijn man belt s'middags altijd om te vragen, en dan denk ik ooh jaa. Maar dat komt omdat ik heel druk ben, bewust gepland zo.

Ik ben echt een keukenprinses, en daar maken mijn vriendinnen gretig gebruik van. Dus vanaf morgen t/m maandag koken voor feestjes/etentjes.

Van 50-150 personen, en zelfs een heuse candy table erbij. Dus net klaar met werken en ook alle boodschappen voor morgen vast gehaald.

Nu ff bij lezen :)

Geplaatst

Oja, is het erg als je de bollen er niet op tijd in hebt zeg maar?

Ik heb ze 2 dagen na elkaar ipv 15.00u pas om 17.00u in kunnen doen, omdat ik onderweg was en niet in een vieze wc van een pompstation wilde gaan "proppen"

De laatste deed ik dan ook 2u later.

Misa: heb jij ook last van koppijn? Dat is verder het enige waar ik nu last van heb om eerlijk te zijn.

Geplaatst

Yep-:) we hebben ons ijsbeertje in bord;-)! 8-cellig ingevroren en vanochtend ook 8-cellig weer eruit gekomen. Nu lekker filmpje halen en met ze drieën genieten op de bank. Manlief is vrij en we maken er een knusse avond van. Eigenlijk had ik moeten werken maar heb mijn afspraak verzet. Ben door al de spanning vandaag doodmoe.

Claus- ik heb ook soms ivm onderweg zijn de bollen wat later genomen. Ik denk niet dat het dramatisch is.

Geplaatst
Oja, is het erg als je de bollen er niet op tijd in hebt zeg maar?

Ik heb ze 2 dagen na elkaar ipv 15.00u pas om 17.00u in kunnen doen, omdat ik onderweg was en niet in een vieze wc van een pompstation wilde gaan "proppen"

De laatste deed ik dan ook 2u later.

Misa: heb jij ook last van koppijn? Dat is verder het enige waar ik nu last van heb om eerlijk te zijn.

Nee, dat is volgens mij niet erg. Ik doe dat ook niet volgens de klok maar wel rond dezelfde tijd. Het is niet zoals de pregnyl gelukkig haha.

hoofdpijn heb ik met vlagen een klein beetje. Ben ook erg moe in de middag en steekjes en druk ter hoogte van mijn schaambeen. Mijn buik rommelt er ook vrolijk op los haha, met bijbehorende plopjes en al..

Hapinez, wat een mooie uitkomst! Hij is helemaal goed ontdooit! Groot gelijk dat jullie heerlijk cocoonen met zijn 3en vanavond :-)

Geplaatst

Owww Happinez, wat fijn! Happy4you! nu lkkr bijkomen....

Misa vanochtend getest?welke wd zit je nu? spannend, enne misselijk? irritant dat dat bijwerkingen kunnen zijn he?! en dat je die bollen dr wat later heb ingepropt maakt niet uit, dat heb ik een keer nagevraagd bij onze kliniek

goh ClauS lkkr bezig. prima die afleiding. hoe voel jij je? wann mag je officieel testen, je staat vlgsmij niet op het lijstje. of kijk ik scheel?!

lisselotje, wat fijn dat je mag starten, hopelijk kom nu ook snel in de ww! spannend en nog even vechten tegen die laatste kilo's, het gaat je lukken!

Armanda, hoeist met jou? nog getest vandaag?

hier morgen weer de eerste echo. is dan dag cyclus dag 12. meestal heb ik mn eisprong rond de 18de dag. maar deed net een ovulatietest en bammmm bijna positief, huh hoe kan dat nou weer?!wat kan een lichaam je toch verassen he?! morgen maar weer even de echo afwachten en hopelijk snel weer die verdomde ww in.

ohja heb een afspraak gepland in Gent ervan uit gaande dat we ICSI III nodig hebben. kunnen eind mei terecht dus dan zullen we wel door onze twee laatste cryo's heen zijn. misschien ben ik ongeduldig, maar ach...

Geplaatst

Happinez nou lekker joh, die zit! :D

claus ik doe zo vaak die bollen op andere tijden. Ik kom vaak gewoon niet uit

Hoofdpijn? Ik ook, onwijs!! Heb bij vlagen echt migraine zelfs. En mag geen meds nemen nu in de ww dus is flink irri

ik heb me vanochtend in kunnen houden en heb niet getest. Ben trots op mezelf dat ik snel de wc doorspoelde, haha

maar morgen wel hoor :)

Geplaatst

ClickSTAR, ik zit op wd3. Maar ik teste alleen om te kijken of ik nog pregnyl in m'n lijf heb, dan test je ook positief. Nou, de pregnyl zit er nog haha. Zal morgen of zaterdag misschien uit mijn lijf zijn, ik heb vorige week woensdag 10.000 eenheden moeten prikken..

Morgen weer spannend voor jou!! Maar begrijp ik nou dat je eerst nog 2 cryo's hebt??

Geplaatst

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Misa

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Misa: 25 maart

ClauS: 25 maart

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Lisa1805 26 maart :D

Armanda 31 maart

ClauS 9 april

Happinez 11 april

Geplaatst

Armanda, vanaf het vroegtesters bankje ook al gedaan maar ook vanaf hier; dikke knuffel voro jou! Wat een sh*tzooi :-(

Hier zijn vandaag alle 'symptomen' weg, behalve af en toe een steekje als ik hoest. Maar kan kloppen aangezien ik vanmorgen bij de test zag dat ik bijna geen hcg meer in mijn lijf heb van de pregnyl .. En we gaan door met wachten...

..

Geplaatst

Lieve dames graag meld ik me ook aan bij het wachtbankje, ik zit de eerste ronde IVF en ik heb endometriose. 22 maart is de TP geweest van 1 toppertje. Ik had 11 eitjes waarvan maar 2 bevrucht, terwijl mijn man normaliter superzaad heeft.

Het zou liggen aan de koorts die hij een week voor de punctie had, daardoor waren zn zwemmers op de punctie nog high van de PCM en Citrosan. Maar goed we hopen op een pos test, terwijl ik me ook heel goed besef dat de eerste niet

altijd de laatste poging is. Ik leef met jullie mee, omdat ik precies weet hope het voelt ik kom mn dagen niet door.

Het blijft maar door mn hoofd spoken.....hadden jullie een week na de TP al ergens last van. Ikzelf heb een beetje zeurende onderbuik, veel slijmverlies door de Lutiness(utrogestan Bollen) en de hele dag van opstaan tot naar bed gwn moe, brandende ogen. Ik wil me nergens op focussen en ik twijfel eraan om op zondag dag 10 na TP toch een test te wagen......wat vinden jullie

Geplaatst

@ Amanda,...er zijn nooit genoeg woorden om je beter te laten voelen, maar ik leef met je mee meis.

@Happinez, inderdaad flink lachen tijdens de TP en daarna lekker liggen, ik lag met de PC autocorrectie blunders te lezen daar ga je wel helemaal los van haha.

@ bianca, Gefeliciteerd!!!!!

@ clickstar zo zie je maar dat je lichaam het toch echt wel zelf bepaalt!

@ claus lekker he dat drukke, ik heb gelukkig morgen en overmorgen ook een overvolle agenda!

Geplaatst

Oh nee, armanda, wat super vervelend voor je. Sterkte.

Welkom, chloe, ik ken het helemaal wat jij beschrijft bij alles wat je voelt hang je er een betekenis aan. Succes met het wachten en de eerste keer heeft even veel kans als alle andere keren he! ;-)

Geplaatst

Armanda, dat is zeker geen Goede vrijdag nee! Wat ontzettend balen en dat je nu even geen vertrouwen in je cryo's hebt is logisch hoor. Maar echt, het kan! Mijn dochter is ook uit een cryo geboren, terwijl 4 verse pogingen en een eerdere cryo niet gelukt waren. Ik had er toen ook helemaal geen vertrouwen in, maar dan opeens kan het dus toch! Maar voor nu eerst sterkte met het verwerken van deze klap...

Geplaatst

Armanda, Wat ontzettend balen dat je weer een witte test hebt! Ik kan me de teleurstelling voorstellen. Maar je hebt nog een klein kansje, de test was de vorige keer toch ook laat-positief bij jou? Sterkte!

Chloe, Welkom! Spannend voor je. Ik zou gewoon een testje wagen (bv de kruidvat 2 voor 5 euro) goed en niet duur. Maar je moet je er zelf wel goed bij voelen. Ik ben nogal nieuwsgierig van aard...

Ik heb zelf vandaag weer de eerste echo gehad om het aantal follikels te zien/meten. Het waren er ongeveer 4 aan iedere kant, dus ik ben tevreden. Nu dinsdag de 2e echo. En vandaag gaf de arts aan omdat ik zo snel ongesteld ben geworden bij de cryo, ook dan de utrogestan bollen moet gaan gebruiken, om de evt ongesteldheid uit te stellen... Waarom doen ze dat niet gelijk, vraag ik me af? Baadt het niet dan schaadt het niet!!

gr Noes

Geplaatst

Hoi iedereen.

Ik zit nog niet lang op dit forum maar helaas al wel lang in de MMM.....

Graag wilde ik iedereen heel veel succes wensen!!!

Ik hoop dat al die eigenwijze emmy''s lekker in jullie buikje willen blijven plakken.

25 april hebben wij weer een gesprek in het ziekenhuis over het starten van ivf4.

Lieve groetjes Esther xx

Geplaatst

Klopt Noes, maar de kans is nu zo goed als nihil want ik heb net een testje gedaan en toch echt nergens een strepie te bekennen (wd13). Als ik morgen nog niet ongie ben zal ik heust wel weer testen maar daarna moet het maar s afgelopen zijn toch?!

Wel echt shit hoor, want doordat ik totaal niet ongie ben, lijkt t wel of ik zw zou kunnen zijn. Stom gedoe. Alle pijn voor niets (men wat had ik dit keer een moeite met prikken -veel blauwe plekken, en wat een hel was de punctie en de hele wk erna).

Maar ben dankbaar met mijn meissie die nu op mijn schoot ligt (ze is 16 mnd). Even warme melk en weer terug naar bed.

Geplaatst

Oh, wat balen Armanda! Verdorie, je bent er idd zo mee bezig: prikken, medicijnen, echo's en als het dan ook nog pijn doet, dan wil je er wel wat moois voor terug! Het is gewoon een grote teleurstelling, zo'n witte test! Gelukkig heb je de kleine om nog een klein beetje te kunnen relativeren, maar het blijft vervelend. Sterkte meid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden