Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chloe en Esther, welkom hier!

Armanda, het blijft vreselijk al die onzekerheid en hoop... Ik voelde me zowel bij B.rando als bij de mislukte cryo zo machteloos, omdat je er zoveel in hebt zitten aan emotie, tijd en energie wil je gewoon zo graag dat het lukt! Ik vind het enorm sterk van je dat je toch positief kijkt en (natuurlijk!) blij bent met je dochter maar je mag ook gewoon balen. Hier mag alles :laugh:

..

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chloe , Esther, welkom. H-Ik wens jullie heel veel succes en hope dat we 'samen' de rottige wd een beetje door komen:) Hoe voelen jullie zich?

Armanda - Nogmaals sterkte meid. Het is heel zwaar - we doen er zoveel moeite voor en dan altijd maar weer deze teleurstellingen... Geniet maar lekker van je klein meisje en hopelijk kan ze je een beetje opvrolijken. Straks ga je weer met frisse moed voor je cryo!

Hoe is het met de andere dames? Alle aan het genieten van het mooie paasweekend:) Goes zo - afleiding kunnen we wel goed gebruiken deze dagen. Hier op wd 2 nog alles helemaal rustig. Niet dat ik dat anders verwachten zou, maar ja:)

Geplaatst

Thxmeiden

we gaan uiteindelijk allemaal door hetzelfde heen he

alleen sommigen met goede en sommige met slechte afloop.

Ben nu ook echt ongie a h worden

nou toe maar dan. Dan heb ik dat tenminste ook weer gehad

Nou, fijne paasdgn meiden!

precies, lkkr afleiding en leuke dingen doen

wij hbbn onze weekendpleegmeiden hier (10 en 11 jaar). Gezellie! X

oh ja

iemand mag me gerust rood maken hoor

kan ik niet vanaf mn phone

Geplaatst

Hier gaat het goed hoor, beetje rustig hier vandaag he? :laugh:

Ik denk dat ik morgen toch maar de eerste test ga doen (ben een vroegtester..). Misschien hebben we heel veel geluk en kan mijn vriend met een goed gevoel weg, hij is vanaf dinsdag 2 weken weg voor z'n werk.

Hoe is het bij jullie Armanda?

..

Geplaatst

Jazeker :laugh: ik heb even copy/paste gedaan uit het 'vroegtesters' forum:

Ik heb getest.... En ik zie duidelijk eem tweede streepje, vaag maar duidelijk aanwezig :laugh:

Hij is net zo donker/licht als afgelopen donderdag toen ik teste op pregnyl... Help Floor! Dat kan toch geen pregnyl meer zijn?? Ik heb trouwens de test gedaan, weg gelegd en ben weer gaan slapen dus ik heb geen idee hoe snel de streep kwam... Stom he? Maakt dat uit??

Geplaatst

Misa zeg - wat spannend?!!! Ik kan even niet bij het lijste - op welke dag zit je nu? En was het een verse of cryo? Jeetje ik duim voor je!! Ook niet makkelijk voor je dat je vriend nu 2 weken weg moet, kan ik me voorstellen.

Armanda - fijn dat je een beetje afleiding hebt gezellig met je weekendpleegmeiden:)!

Hoe is het met de anderen?

Hier een nare nacht achter de rug! Om 4u werd ik wakker en vanaf daar heb ik ook niet meer echt diep geslapen. De hele tijd ongikrampen in mijn buik :( Wordt er niet rustig van. Het voelt echt alsof het straks gaat doorbreken. Nu wordt het langzaam minder. Vreemd is dat. Ook heb ik het gevoel dat de litinus (bollen) nu helemaal niet meer 'binnen' blijven - heb een ontzettend uitvloei van dit r*tspul - sorry niet zo leuk onderwerp:) herkent dat iemand van jullie??? Ik heb er wel altijdf wat last van die bollen, maar zo niet.

Geplaatst

Hier nogmaal weer het lijstje - Amanda, ik heb het voor je aangepast...

Misa / Chloe - wanneer mogen jullie officieel testen? Misschien kan je het lijstje zelf nog aanvullen:)?

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Misa

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Misa: 25 maart

ClauS: 25 maart

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Lisa1805 26 maart :D

Armanda 31 maart

ClauS 9 april

Happinez 11 april

Misa

Chloe

Geplaatst
Misa zeg - wat spannend?!!! Ik kan even niet bij het lijste - op welke dag zit je nu? En was het een verse of cryo? Jeetje ik duim voor je!! Ook niet makkelijk voor je dat je vriend nu 2 weken weg moet, kan ik me voorstellen.

Armanda - fijn dat je een beetje afleiding hebt gezellig met je weekendpleegmeiden:)!

Hoe is het met de anderen?

Hier een nare nacht achter de rug! Om 4u werd ik wakker en vanaf daar heb ik ook niet meer echt diep geslapen. De hele tijd ongikrampen in mijn buik :( Wordt er niet rustig van. Het voelt echt alsof het straks gaat doorbreken. Nu wordt het langzaam minder. Vreemd is dat. Ook heb ik het gevoel dat de litinus (bollen) nu helemaal niet meer 'binnen' blijven - heb een ontzettend uitvloei van dit r*tspul - sorry niet zo leuk onderwerp:) herkent dat iemand van jullie??? Ik heb er wel altijdf wat last van die bollen, maar zo niet.

Dat van die bollen herken ik!! Zijn nu ook moeilijker in te brengen lijkt het, moeilijker op hun plek te krijgen zeg maar :pinch:

Ik zit nu op wd7, dag van de tp niet meegerekend. Dus ik ga morgenochtend weer testen om te kijken of t donkerder is. Of vanavond als ik niet teveel drink vandaag haha.

Die krampen kunnen ook nesteling zijn Hapinezz, maar dat weet je ;-)

Hoe gaat het met de rest??

Geplaatst

Hoi hoi,

is er nog iemand op dit wachtbankje:)? Het is wel erg rustig geworden.... Misa, Claus, Chloe - hoe gaat het bij jullie?

Hier een echte dip dag vandaag - altijd hetzelfde... Ca. op de helft van de WW krijg ik het gevoel dat het niet gelukt is. Ik voel niets en denk dan ook dat het dat alweer was... Ik weet dat hoeft niets te betekenen maar toch.. sorry voor de egoverhaal:)

Geplaatst

He happinez, je doet je naam geen eer aan vandaag.. :-) ??!! Ik kan het wel begrijpen zo op wd5, al een aantal dagen aan het wachten en nog te vroeg om te testen, je gaat alleen maar twijfelen!! Maar het mooie is: je hebt een 8-cellige veilig aan boord en het kan nog alle kanten op! Spannend hoor! Wanneer ga je voor het eerst testen?

Misa, spannend, je hebt al echt een licht streepje!! Ben benieuwd wat het morgen gaat worden.

Ikzelf heb vandaag mijn 2e echo/fm meting gehad. Links was er een grote en 3 iets kleinere, en rechts een aantal kleinere follikels. Het ging de goede kant op zei ze, Ik mag donderdag weer terugkomen en dan of een dagje later wordt alweer de punctie gepland. Dat wordt dus zaterdag of zondag. Ik merk dat ik het toch weer spannender ga vinden. Gelukkig heb ik weinig last van de medicijnen. Alhoewel, ik moest gister bijna huilen bij de beren-film van de EO.... haha!!

Sterkte met al dat wachten!!

Liefs, Noes

Geplaatst
haha

zie net dat we blijkbaar tegelijk gepost hebben:)

Haha, great minds.... :laugh:

Nog ff volhouden vrouw! Je weet best dat in de 2e week de verschijnselen (die door de hormonen/medicijnen/punctie/tp werden veroorzaakt) langzaamaan verdwijnen... Al neemt dat niet weg dat dit super frustrerend is! Straks test je gewoon positief en ga je op het 12-weken bankje zitten stressen :happy:

Spannend Noes! Het goede begin is er! Straks zit jij ook fijn mee te broeden!!

Hoe gaat het met de rest???

Geplaatst

Dank jullie ;-) idd vandaag niet echt happinez:-))). Maar we blijven ervoor gaan. Ik dacht zelf eraan morgen alvast een eerste testje te wagen😳 weet dat is nog erg vroeg, maar wie weet. Anders overmorgen.

Geplaatst

Hallieeee hallooooo we zijn op de helft :alright:

Nou, ik pieker er niet over om vroeg te testen hoor hahahah.

Ik haal de testen donderdagmiddag vlak voordat ik vertrek zodat ik maandagochtend wel kan testen....

Wil mijn dagen in Barcelona niet verpesten, mocht het niet gelukt zijn.

Geplaatst
Dank jullie ;-) idd vandaag niet echt happinez:-))). Maar we blijven ervoor gaan. Ik dacht zelf eraan morgen alvast een eerste testje te wagen weet dat is nog erg vroeg, maar wie weet. Anders overmorgen.

Een echte vroegtester! En? Al iets zichtbaar??

Geplaatst
Hallieeee hallooooo we zijn op de helft :alright:

Nou, ik pieker er niet over om vroeg te testen hoor hahahah.

Ik haal de testen donderdagmiddag vlak voordat ik vertrek zodat ik maandagochtend wel kan testen....

Wil mijn dagen in Barcelona niet verpesten, mocht het niet gelukt zijn.

Groot gelijk heb je! Barcelona, heerlijk!! Lekker lang weekend weg met zijn tweetjes? (of 3tjes...)

..

Geplaatst

Misa: ik ga met de Ladies Circle een dames society club zeg maar. Dus alleen maar girl talk hahahaha

Mijn man en ik komen elkaar op Schiphol tegen, want hij komt van een zakenreis en we hebben 2 tieners thuis :)

Dus zo inpakkennnnn......

Geplaatst
Misa: ik ga met de Ladies Circle een dames society club zeg maar. Dus alleen maar girl talk hahahaha

Mijn man en ik komen elkaar op Schiphol tegen, want hij komt van een zakenreis en we hebben 2 tieners thuis :)

Gezelligheid ten top dus :laugh:

Have fun en tot volgende week!

..

Geplaatst

Wow, dat wordt zeker gezellig:) Geniet ervan!!!

Geplaatst
heb idd een testje gedaan, maar ....wit, straal wit, helemaal wit, witter dan wit...

Morgen weer? Of wacht je een dagje? Zegt niets he zo vroeg!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden