Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maar ik weet niet of ik het dan nog de moed heb nogmaals te testen. Ik heb nu al het gevoel het is toch over... Stom he? Ik ben de hele middag in mijn hoofd dus al bezig met onze volgende poging. Niet best. Toch zegt mijn gevoel me gewoon dat het niet gelukt is. Wat is dat toch? Ik zou mezelf zo graag eens van het tegenovergestelde overtuigen:) Maar genoeg van mij: hoe is het bij jou? Nog een testje gedaan? Of morgen eerst weer?

Maar....? Morgenochtend sta je toch weer?
Geplaatst

claus wat lekker, er lekker op uit met wat meiden, heerlijk! hopelijk ook een zonnetje erbij, beter!

happinez, logisch dat je zo onzeker bent! dat hebben we allemaal. en het is nog vroeg dus het kan echt nog alle kanten op!

misa lekker een donkerwordend streepje, echt super he. hoe voelt dat? ook nog wel onzeker denk ik? heb je het zhs al gebeld?

Ik heb ook het zhs gebeld. Ik moet een maand overslaan. Dat had ik niet verwacht! Ik heb 14 maart dus een punctie gehad, maar nu in april wil ik een cryo tp. Maar mag dus niet! Lichaam moet herstellen. Snap ik niet want met een tp gebeurt er niet zoveel toch! Mag pas half mei! Pffff. Echt niet tof. Ik ben totaal geen geduldig type.

Ja ook ik vind het erg rustig op dit bankje. Vind ik eerlijk gezegd altijd zo jammer. In het begin leeft iedereen nog met elkaar mee, maar voor de meiden die pas aan het eind van de maand de spanning hebben, blijft er haast niemand meer over. Begrijpelijk hoor, dat bv meiden die niet zw zijn en erg teleurgesteld zijn zich even terug trekken. en meiden die wel zw zijn zich misschien ook niet op zn plek voelen ofzo? Maar niet zo leuk voor de meiden die er nu nog midden in zitten.Gelukkig zijn er nog een paar over. Fijne avond meiden!

Geplaatst

Ooh Armanda, dat is zeker niet tof. Het is al erg genoeg dat het mislukt is en dan ook weer wachten. We wachten toch al lang genoeg????

Ik voel me totaal niet zwanger hoor, sterker nog heb net mn maandverband ingepakt want kan zijn dat ik daar opgesteld word....

Maar als dat zo is, wil ik meteen doorgaan hoor pfffff

Morgenochtend de testen halen en maandag weten jullie het :)

Oja, en nu maar hopen dat de ING storing is opgelost want ik kon net niet pinnen dus ook geen geld opnemen :(

Nou dat wordt me wat, kijken kijken en niet kopen LOL

Geplaatst

he meiden,

Ik ben dr ook nog hoor. Even iets minder actief.

Happinez, heb je getest? dag 6 vandaag? Het kan nog alle kanten op maar dat weet je....Oh wat spannend! hoe voel je je verder?

En Misa een licht positieve test. you go girl. Nu hopen dat hij donkerder wordt... fingers crossed!

Noes, punctie is in zicht! Laten we hopen dat het de laatste is. Zie je er tegenop? Verder geen lich klachten van de hormoontjes?

Armanda, ik heb vorige keer ook moeten wachten na een mislukte verse poging. Ik baalde ook enorm. Wat nou herstellen? tsss hahaha... En op het moment dat ik door kon waren ze dicht met kerst. Al met al zaten er 3 mnd tussen, pfff. Maar probeer toch even bij te komen, ff die hormonen dr uit! Enne wat betreft die cryo's.... je hebt er twee, probeer erop te vertrouwen!

Ik mag me bijna aanmelden voor het april bankje. Gisteren eisprong gehad, als één van onze laatste twee cryo's ontdooit dan hebben we as zondag de terugplaatsing. Owww ik hoop het zo, duimen jullie met me mee please?! ohja en de brief van Gent is binnen, afspraak staat gepland op 31 mei. Nu maar hopen dat ICSI III geen feit hoeft te worden.

Bah en dat koude weer. Ben zo toe aan het voorjaar. Kom maar op met de lekkere weer vinden jullie ook niet?

Geplaatst

Claus vergeet jou helemaal.....

Kon ook niet pinnen net en heb ook nooit contact geld op zak. dus tja dan kom je niet ver.

Jij mag dus ook al bijna testen? zo spannend. Veel plezier in Barcelona, zo'n leuke stad. Hoeist weer daar?

Geplaatst

Ik denk dat dat misschien een stukje zelfbescherming ook is, dan komt de klap misschien minder hard aan als je niet positief test.. Het is ook een vreselijk traject, je wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop.

Anders test je gewoon 'pas' weer op dag 10 of 12..

..

Geplaatst
Ik denk dat dat misschien een stukje zelfbescherming ook is, dan komt de klap misschien minder hard aan als je niet positief test.. Het is ook een vreselijk traject, je wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop.

Anders test je gewoon 'pas' weer op dag 10 of 12..

..

Dit bericht is voor hapinezz, mijn ipad had de pagina nog niet ververst dus ik zag de nieuwe berichten nog niet....

Geplaatst

Hoi meiden,

Armanda - wat balen zeg! Ik moest ook eens een maand overslaan ivm 'herstel' erg jammer. Maar wel fijn om even je lichaam hormoonvrij te hebben:) Lekker een sushi, wijntje en co genieten en dan weer met frisse moed er tegen aan:)

Claus - ach wat vreselijk met de ING verhaal, hoop voor je dat je nog wat 'cash' kan pakken voor Barcelona - anders maar de creditcard laten gloeien! Have fun

Clickstar - Wat geweldig zondag alweer de volgende tp gepland. Ik duim me rot voor je!! Hopelijk voor jou ook de laatste!

Misa - ja, dat is waarschijnlijk ook zo. Ik heb het maar geaccepteerd zoals het is. Over twee dagen (WD8) weer eens een testje doen en dan langzaam voorbereiden op Turkije;-)

Hier verder weinig nieuws. Lichte ongigevoel maar verder niets. Dat maakt het ook zo dubbel onwerkelijk...

Geplaatst

Claus, veel plezier in Barcelona, heerlijk even ertussen uit! Heb je nog wat verzonnen om geen wijn te hoeven drinken?? Ik had laatst ook een uitje met vriendinnen en normaal houd ik wel van een wijntje...gelukkig was ik al wat grieperig, dus dat had ik maar een beetje aangedikt...ze hebben het zo door anders!

Happinez, jammer van het witte testje, maar het is idd nog wel heel vroeg, misschien is het zich nog wel aan het innestelen, kan nog alle kanten op!! Ik hoop dat je nog iets gaat voelen. Bij de 1e ronde voelde ik ook pas iets op wd 9 en bij de cryo eigenlijk niets. Ik duim nog even verder voor je, het zou zo leuk zijn!!

Armanda, wat balen dat je moet wachten van het ziekenhuis, je wilt toch het liefste gelijk door. Alhoewel even "niet" ook wel fijn is, even normaal leven! Sterkte!!

Misa, echt super, een duidelijker 2e streepje!! Je geeft ons weer moed, gefeliciteerd!!!

Ik hoor morgen bij de echo wanneer de punctie is, zaterdag of zondag denk ik. Ik hoop zaterdag, dan morgen alweer pregnyl spuiten! Voel nu wel alsof de eierstokken een soort zware druiventrosjes zijn, haha en ik krijg weer van die dikke vochtbenen. Ik lijk wel zo'n Michelin-mannetje als ik mijn sokken uitdoe...:36_11_6:

Voor de rest weinig last van bijwerkingen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ohh Clickstar,ik vergeet jou nog bijna... Wat goed waarschijnlijk zondag al een cryo!! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen? Gezellig, kunnen we samen naar het april-bankje!! Ik ga voor je duimen (en voor mooi weer..) :myfignerscrossed:

Geplaatst

Dames dank je wel, ga morgen pas weg hoor:)

Heb gelukkig last van hooikoorst dus alle medicijnen vandaag opgehaald en in een pillendoosje gedaan.

Samen met de foliumzuur en vitamine tabletten lijk ik wel een junk, en met zoveel pillen kun je niet drinken he hahahha.

Wel jammer want daar wordt ik zo lekker lollig van :(

Ach ja het is voor een goed doel, mag wel vast een nipje van iemand.

Creditcard wilde ik juist niet meenemen, maar als ik morgen niet kan pinnen dan heeft mijn man pech :)

Dames, ik zal aan jullie denken hoor want de ww zijn mij veel te makkelijk gegaan vind ik zelf.

Hoop dat er meer groen komt op ons april bankje dus zet m op......

Geplaatst

Armanda, dat is balen maar ze zullen het wel met een goed reden doen moet je maar denken.. Dan heeft je lichaam de tijd om zich weer helemaal gereed te maken voor de volgende poging.. Al heb ik zelf ook het geduld van een eendagskuiken dus ik mag er niets van zeggen :laugh:

Noes, heerlijk dat je dit weekend waarschijnlijk alweer kan gaan broeden!! We gaan voor GROEN hier!!

En Clickstar, jij gaat zeker weten broeden vanaf dit weekend! Spannend hoor!! Ook GROEN he?!?!

Ik heb vanmorgen een CB test gedaan (zoals je ziet) maar ook een kv2x5 en die was niet donkerder dan die van gisteren.. Ik ben dus heel erg aan het twijfelen of het nu wel goed gaat met de groei, hij had toch veel donkerder moeten zijn? Ik heb wel erg vroeg getest (want al vanaf 5 uur wakker) maar toch.... Bij B.rando teste ik vandaag (wd10) ook pas licht positief dus dat klopt dan wel weer..

Is het echt zo dat de kv2x5 langer licht kunnen blijven? Volgens mij heb ik dat gelezen deze week (van jou Floor??)

..

[ATTACH=CONFIG]5209[/ATTACH]

Geplaatst

Misa, super een positieve CB!!! Dan ben je zeker zwanger!!! En het klopt hoor, de kv's blijven heel vaak gewoon heel licht, als er maar een streepje staat. Het is heel anders dan een positieve ovulatie-test, die zijn altijd knalroze.

gr Noes

Geplaatst

hey lieve dames,

wat is het nog spannend hier voor een aantal!

Ik heb nog wel mee gelezen, maar wilde wat afstand nemen nadat ik ongi werd. Net als jou Armanda, moet ik dus ook een maand overslaan. Denk dat dat standaard is na een verse poging? Met een tp van een cryo mag je geloof ik wel de maand er na door als er geen wachtlijst is. En ik hou ook echt niet van wachten, dus even wat afstand gedaan. Naar de sauna gegaan, wijntjes gedronken en nu gebben we dinsdag onze telefonische evaluatie. Ik verwacht rond 18 april mn ongi, dus dan hoo p ik dat we ons aan mogen melden voor een cryo. Ontzettend blij dat we er nog 6 hebben!

Happinez, hopelijk ben je nog te vroeg meid! we duimen voor een positieve test.

Noes en Clickstar, fijn dat jullie wel al gelijk verder kunnen! Hopelijk brengt april meer geluk!

Geplaatst

oh, te snel geplaatst! Maar jullie gaan al lekker rap weer in ieder geval Noes en Clickstar! Spannend weer...

Misa, gefeliciteerd met je positieve test. Hcg verdubbeld geloof ik pas in 2 dagen, dus dan zou je er een dag tussen moeten laten en dan zie je misschien wel verschil in dikte/ kleur?

Claus, ook voor jou nog erg spannend dus! Succes nog even, ben benieuwd! Maandag toch?

voor de meiden die ik vergeten ben, sorry, maar ook voor jullie dikke knuffel!

Geplaatst

He Ink, je bent er weer! Jammer dat je ook een maandje moet wachten. Door mijn leeftijd (40) ga ik liever zo snel mogelijk door en bij het M.CK hebben ze gelukkig geen wachtlijsten.

Happinez, heb je vandaag nog durven testen?

Ik kom net terug van de echo: er waren 4 a5 follikels links en 3 rechts, zien er goed uit alleen moeten ze nog een paar daagjes doorgroeien. De grootste was 20mm en de rest rond de 13-19 mm. Dus zondag weer een fm meting en ze verwacht de punctie dinsdag. Helaas nog 3 dagen menopur. Ik begin nu steeds meer vocht vast te houden....(michelin-vrouwtje) Maar goed, punctie toch in zicht!

Claus, veel plezier in zonnig Barca!!!

gr

Noes

Geplaatst

Ink, balen dat je een maand moet wachten, is volgens mij inderdaad standaard na een verse poging! Hopelijk mag je de volgende cyclus door met jullie cryo.

Na twee maanden te moeten wachten mag ik deze cyclus eindelijk weer mee doen, 11 april de echo.

Geplaatst

Hoi meiden,

Misa - je bent toch echt zwanger volgens mij:) Ik heb ook gelezen/gehoord dat je hcg om de twee dagen verdubbelt, dus laat maar een dagje pauze met testen dan wordt misschien al donkerder. Mijn duimen draaien voor je!!

Ink - leuk dat je er weer bent. Balen dit wachten, he? Maar je bent er bijna weer en hey 6 cryo's, dus dat zou vast goed komen met je:) Nog even genieten van de dingen die straks weer niet meer mogen! Lekker naar de sauna - heerlijk.

Noes - het blijft nog spannend bij je. Ze laten je wel lange doorgaan nu nog? Bij mij hebben ze altijd bij rond de 18/19mm de punctie ingepland. Maar goed er zitten dus ook nog kleintjes van 13mm bij, die willen ze zeker ook mee hebben:) Dus meid nog even volhouden. Jammer dat je zo vocht vasthoudt, dat had ik ook heel erg bij mijn tweede poging. Maar dat is straks weer weg.

Claus - lekker in Barcelona;) genieten!

Clickstar - nog eventjes dan mag je ook weer broeden. Hou je het wachten nog een beetje vol tot zondag? Is zo spannend altijd, he?

Chloe? Lees jij nog mee? Hoe gaat het met je? Je zou ook al bij moeten kunnen testen, toch? Hou je het nog een beetje vol?

Hier vandaag geen nieuwe test gedaan. Misschien morgen of zaterdag. Ik dacht als wd 6 nog echt te vroeg was, dan kan ik beter nu 2 dagen wachten. Maar mijn hoop is er wel nihil. Ik voel helemaal niets, absoluut niets. Geen schijn van iets;( Maar goed nog zijn de wonderen de wereld niet uit.

Geplaatst

Melis - wat leuk en spannend. Dus volgende week gaat het weer beginnen! Ik duim voor je!!!

Ink, balen dat je een maand moet wachten, is volgens mij inderdaad standaard na een verse poging! Hopelijk mag je de volgende cyclus door met jullie cryo.

Na twee maanden te moeten wachten mag ik deze cyclus eindelijk weer mee doen, 11 april de echo.

Geplaatst

Noes, dat is een mooi begin, als die kleinere nog even goed mee gaan doen heb je een hele mooie punctie. Dus eind volgende week ben je ook aan het broeden :laugh:

Ink, moet jij ook al wachten? Je hebt wel even lekker kunnen genieten van wijn en sauna haha. En 6 cryo's!! Dat is veel!

Melis, volgende week weer back in business! Spannend?

Hapinez, dag 6 is ook wel vroeg hoor... Dag 8 is al vroeg... Maar als collega-vroegtester mag ik niets zeggen :pinch:

...

Geplaatst

Meiden, ik lees hier nog steeds mee hoor en leef ook nog steeds met iedereen mee. Maar heb niet zoveel te zeggen. Ik vind het zo lullig aangezien ik als een van de weinigen van het maartbankje een positieve test had....

Degenen die nu nog kans maken, ik duim voor jullie dat het bankje heel groen mag eindigen. En alle andere dames, heel veel succes bij de volgende poging!

Geplaatst

Hallo allemaal, ik ben nieuw lid, ik heb a.s. dinsdag na een tijd van veel ellende, verdriet en ziekte eindelijk de lang verwachte terugplaatsing, ik zal dus naast jullie zitten op het spannendste bankje ooit! Heel veel succes en sterkte allemaal. :duimen draaien:

Geplaatst

Ik heb even het lijstje naar voren gehaald. Vul aan waar nodig en graag met veel groen dames :laugh:

Het is inderdaad een onwijs spannend bankje!

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Happinez

Armanda

Sannemiek

Noes73

Fleur1

Misa

Echo’s

Happinez: 19 maart (BMS meting)

Bianca en Eef78: 25 maart (1e echo: kijken of er een hartje klopt)

Punctie:

ClauS 22 maart

Terugplaatsing:

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Ink: 10 maart

Noes73: 15 maart

Armanda: 17 maart

Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit)

Misa: 25 maart

ClauS: 25 maart

Happinez: 28 maart (cryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart :(

Bianca 9 maart :D

Nienna 9/10 maart :(

Eef78 10/11 maart :D

Esly 12 maart :(

Clickstar 17 maart :(

Fleur1978 18 maart :(

Ink 25 maart :(

Noes73 27 maart :(

Lisa1805 26 maart :D

Armanda 31 maart

Misa 1 april :laugh:

ClauS 9 april

Happinez 11 april

Chloe

...

Geplaatst

Welkom Cochanel!

wat shit zeg, dat het zo'n zware route is he

maar fijn dat er een tp is!

als ik jou was zou ik naar het April wachtbankje gaan

hier is het juist steeds rustiger omdat maart voorbij is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden