Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Cochanel! Wat fijn dat je nu een terugplaatsing hebt gehad, en heel spannend natuurlijk! Ik ga voor je duimen! Er is nog veels te weinig groen op dit bankje.. :gekruiste vingers 1

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis, fijn dat je nu wel echt weer back in de race bent! Ik hoop rond 18 april ongesteld te worden en dan door te mogen als het niet druk is in het zh. Aanstaande dinsdag eens vragen hoe het er momenteel voor staat met de wachtlijst. Dan eind april hopelijk een tp, dus als deze wel wilt blijven plakken, lopen we toch nog weer gelijk op haha, positive thinking ;-)!!!

Happinez, vandaag nog getest? Slopend zeg, maar als ik het zo lees, heb je weinig hoop nog?

Cochonal, welkom op dit rode bankje. Maar je valt voor een groot deel in april en hopelijk is die groener!

Noes, dus nog even verdr spuiten? Vervelend, maar hopelijk is het resultaat er dan ook wel beter op: ik moest laatste x ook 2 of 3 dagen langer spuiten en dit x betere bevruchtingen, dsu hopelijk gaat dit hem nu echt worden!Eef en Bianca, hebben jullie het anderen al verteld? al aan het genieten?

Lisa en Lisette, hoe gaat het met jullie?

Clickstar, dit weekend een tp begrijp ik, of nie? Spannende 2 ww weer!!!

Geplaatst

hey meiden,

Noes, ik hoop zo dat je met jou naar het april bankje mag gaan. Voor jou bijna de punctie he?!

Amanda, balen dat je zo lang moet w8ten. kan dr ook nog wel bij. hopelijk toch even lkkr bijkomen?!

Ink, wouw die 6 cryo's. Hopelijk kan jij ook weer snel aan de slag. worden ze in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst?

Happinez, hoe issie met jou??? nog getest?? vandaag wd 9 toch??? dat je niets voelt hoeft natuulijk niets te betekenen. maar ik zou zeggen kom maar op met die klachten. Ik zou het zo leuk voor je vinden als het raak is!

Hey Misa wat super die positieve testen. Te gek, mag ik je feliciteren! Hoe voel je je?

Eef, het gaat met jou dus ook goed? wanneer heb je je eerste echo?!

Melis, jij gaat nu ook voor een cryo deze mnd???

Cochanel, welkom! succes dinsdag. het het je aller eerste terugplaatsing?

Wij worden morgen voor elf uur gebeld of één van onze laatste twee cryo's de ontdooing heeft overleeft. Zo spannend. Moet zeggen dat ik nu niet echt heel erg mee bezig ben. Maar ik denk dat ik morgen heel vroeg wakker word en dat de spanning dan toch wel weer oploopt. Van de vier zijn er nu twee goed ontdooit. dus theoretisch gezien kan het zo zijn dat we met lege handen staan morgen. blegh moet ik nog maar even niet aan denken hoor.

nou meiden, mn neefje van 10 mnd is hiervan. Phoe, wat een drukte als je geen kinderen gewend bent, hahha LOL

Geplaatst

Hoi Ink, Ik hoop het voor je! Je hebt toch nog 2 cryo's? 2x kans dus!! Ik moet morgenochtend weer heen voor de fm-meting. De verwachting is morgenavond pregnyl spuiten en dan dinsdagmorgen de punctie. Ik hoop het in ieder geval wel. Ik ben het spuiten nu wel een beetje zat. (ben een beetje opgeblazen door het vocht...)

Spannend voor je, ik ga weer duimen!! en dan groen in april.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ik ga de meeste meiden gewoon op het april of meibankje volgen hoor!!

Clickstar, heb de eerste echo al gehad. Hartje klopte toen goed. Aanstaande vrijdag de tweede echo, hopelijk gaat alles dan nog steeds goed. Toch wel weer erg spannend eerlijk gezegd.

Geplaatst

Clickstar, dank je natuurlijk mag je me feliciteren :laugh:

Eef, wat fijn; alweer de 2e echo voor de boeg! Daar kijk je zeker wel naar uit?

Armanda en Ink, heel veel succes voor jullie beiden dames!! Dat het mei-bankje maar veeeeel groener mag worden met jullie als start :gekruiste vingers 4

Cochanel, hoe gaat het broeden?

Noes, hoe gaat het met jou?

..

Geplaatst

Nou onze 3de cryo is door de ontdooiing heen gekomen! Vanmiddag de terugplaatsing gehad. SMILE!

Ik stap over naar het april bankje. Zal iedereen hier nog wel blijven volgen.

Happinez, hoe gaat het met je?? Nog getest??

Noes ook voor jou een spannende wk. Hoop je op het april bankje weer tegen te komen!

Eef tuurlijk heb je je eerste echo gehad, was er even niet bij met mn hoofd. idd spannend weer een tweede echo, suc6 vrijdag!

Ink, ik hoop dat het ontdooiien bij jullie ook zo gaat als bij ons! En dan moet er bij jullie toch uiteindelijk een winnaar bij zitten toch?!

Geplaatst
Nou onze 3de cryo is door de ontdooiing heen gekomen! Vanmiddag de terugplaatsing gehad. SMILE!

Ik stap over naar het april bankje. Zal iedereen hier nog wel blijven volgen.

Happinez, hoe gaat het met je?? Nog getest??

Noes ook voor jou een spannende wk. Hoop je op het april bankje weer tegen te komen!

Eef tuurlijk heb je je eerste echo gehad, was er even niet bij met mn hoofd. idd spannend weer een tweede echo, suc6 vrijdag!

Ink, ik hoop dat het ontdooiien bij jullie ook zo gaat als bij ons! En dan moet er bij jullie toch uiteindelijk een winnaar bij zitten toch?!

Gefeliciteerd! Nu lekker broeden! Ik zie je wel op het aprilbankje verschijnen :laugh:

..

Geplaatst

Clickstar, super, gefeliciteerd!! Lekker broeden nu!!

Ik heb vandaag weer een fm meting gehad, ze waren goed gegroeid en nog meer bijgekomen, ik dacht 6 a 7 in totaal, maar volgens mijn vriend bleek dat aan een kant te zijn, aan de andere kant ook nog een paar !! Oeps, niet goed opgelet. Super dus, voor deze gedateerde broedkip :-) Vanavond mag ik pregnyl prikken en dinsdag morgen de punctie!! De dokter had al zin om te prikken, haha...!!

Geplaatst

Claus, wat ontzettend k** voor je dat je ongesteld bent geworden!! Dat is dus een dubbele kater vandaag. Sterkte en neem maar even lekker de tijd om het te verwerken.

Liefs, Noes

Geplaatst

joepie clickstar, lekker broeden nu en hopelijk over 2 weken een mooier resultaat!!!

Noes, ook bij jou ziet het er goed uit, mooi aantal! Succes morgen!

Happinez, nog nieuws?

Ik heb me vast voorbarig bij Claus aangemeld op het mei bankje die ze geopend heeft. Zij dus ook al niet groen in maart, wat een stom bankje deze maand zeg! Haha, nou ja, niet jullie dus, maar het resultaat zoveel rood! Bleh!

Morgen de telefonische evaluatie. Hopelijk kan ze me vertellen of het druk is/ of de kans groot is dat we straks weer door mogen! W

Deze maand wachten duurt aan ene kant lang, maar heb nu wel extra veel zin om weer te strten, dus toch wel goed geweest denk ik...

Geplaatst

Ink, ik hoop dat jullie komende cyclus verder mogen met jullie cryo's!

Ik blijf je in ieder geval trouw volgen vanaf het april-bankje ;-))

Geplaatst

Ik heb zoveel Pink Mojito's gedronken zaterdagavond en het lijkt wel alsof het eruit komt nu hahhahha

Ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest als nu !

Balen dat ik nu een maandje moet wachten en met t lange protocol, duurt t allemaal nog langer want je begint eerst met 3 weken pillen slikken pffff

Denk dat ik me ff ga verdiepen in Dusseldorf, wij wonen er met een uurtje vandaan ongeveer.

Wat vinden jullie van accupunctuur?

Ik blijf jullie volgen hoor op alle bankjes, volgend jaar komen we met alle baby's bij elkaar en gaan lekker Pink Mojito's drinken :5shotss:

Geplaatst
Ik heb zoveel Pink Mojito's gedronken zaterdagavond en het lijkt wel alsof het eruit komt nu hahhahha

Ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest als nu !

Balen dat ik nu een maandje moet wachten en met t lange protocol, duurt t allemaal nog langer want je begint eerst met 3 weken pillen slikken pffff

Denk dat ik me ff ga verdiepen in Dusseldorf, wij wonen er met een uurtje vandaan ongeveer.

Wat vinden jullie van accupunctuur?

Ik blijf jullie volgen hoor op alle bankjes, volgend jaar komen we met alle baby's bij elkaar en gaan lekker Pink Mojito's drinken :5shotss:

Goed plan ClauS! Ik ben voor!

Er zijn hier best een aantal dames die acupunctuur hebben gedaan icm ivf. Ik jaren terug ivm een zenuwpijn en mij heeft t prima geholpen.

..

Geplaatst

sorry dames, ik had gisteren een lang bericht getypt, maar die is blijkbaar niet geplaatst....

Even kort: ik heb gisteren getest en helaas.... geen nieuws, wit witter helemaal wit. Dus ik val van dit bankje:( Maar goed, het gaat vandaag alweer wat beter. We hebben het geaccepteerd en kijken nu heel actief naar voren. We bereiden ons nu voor op onze derde icsi en die gaan we dus in het buitenland doen als het goed is.

Clickstar: Gefeliciteerd meid!!!! Broeden en vasthouden.

Eef: Mooi - deze week al de tweede echo! Kan je het al een beetje meer geloven?

Noes : Spannend weer morgen de punctie. Hou je het nog een beetje vol? Heel veel succes en sterkte morgen!

Claus: Wat ontzettend balen. Goed dat je met moed vooruit kijkt! Wij oriënteren ook in het buitenland om alle kansen echt te benutten. Succes!! Goed plan met ze allen pink mojito gaan drinken:) Proost - troost:)

Geplaatst

Thanks Melis! Ik probeer jou ook te volgen, maar je was volgens mij ff in forumrust, of niet ;-)? Maar je gaat nu eindelijk lekker rap deze week hopelijk las ik? Fijn hoor, je hebt lang genoeg gewacht!!! Hopelijk straks samen op een uitgerekend in... topic verder schrijven ;-)...

Claus, ik heb accupunctuur gedaan voordat we in het hele traject zaten. Vond het wel rustgevend, dus dat was prettig, maar effect had het niet haha, maar niet zo vreemd gezien dat er na bleek dat de zwemmers van manlief hun werk nief doen :-)...

Geplaatst

Ink, klopt, ik schreef even niet. Ik vind wachtbankjss altijd erg massaal en omdat ik niet in een behandeling zit was er niet echt een topic waarbij ik kon meeschrijven.

Zou leuk zijn als we weer samen in een uitgerekend in... topic kunnen schrijven!

Zul je net zien dat we weer niet samen naar de 9 maanden beurs toe kunnen, iig niet zwanger dan. Wellicht wel net bevallen??

Geplaatst

Danore@ wat een mooi nieuws! Heel welkom nieuws ook! Het houdt de moed er voor mij in! Ik merk dat de verdrietige berichten van de meiden hier mij echt raken.... Ik voel gewoon persoonlijk met jullie mee.....

Van het ziekenhuis krijg ik als compensatie voor het per ongeluk weggooien van ons embryootje een soort van 4e poging, ik hoop alleen in ...naam dat dit nooit nodig hoeft te zijn.

ik ben gespannen emotioneel en blij, soort van stuiterbal effect voor de TP morgen...... Vreemd te merken dat ik nu al een soort van nesteldrang creër door voorraad boodschappen in huis te halen....

Pik hou de moed erin dat het ontdooien morgen goed zal gaan...... En hopelijk morgen met iets prachtigs in mijn buik thuis mag komen......

Lieve groet, cochanel

Geplaatst

Haha Melis, ja, dat hoop ik ook ja, dat we er dan met onze 2 kindjes heen mogen!

Maar voor nu eerst weer duimen en op naar een mooie tp!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden