Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Clickstar, mooi nieuws! Nu lekker broeden inderdaad....

Noes, sterkte met de punctie. Hopelijk heeft het een mooi resultaat!

Happinez, wat ontzettend balen zo'n omo-witte test..... Knap dat je alweer vooruit kunt kijken hoor!

Melis en Ink, ik ga jullie proberen te volgen op het april en/of mei-bankje hoor!

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eef, hoe voel je je? Last van kwaaltjes? Hoe is het met Yente?

Ink, zou leuk zijn ja ;-) Succes met de evaluatie, ik duim dat jullie deze cyclus mogen starten!!

Geplaatst

Hallo meiden, Punctie ging weer goed, de opbrengst is 5 eitjes. zaadjes waren ook goed dus nu hopen op bevruchtingen! Als het meezit worden er vrijdag 2 teruggeplaatst. Ik hoor donderdag morgen of het gelukt is, spannend weer!!!

Claus, gaat het een beetje met je?

Happinez, wat balen weer een witte test! Sterkte meid. Goed dat je alweer vooruit kijkt naar de beste opties, succes!

Clickstar, nog lekker aan het broeden? Goed warmhouden he?!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes73: wauwww das een mooie opbrengst nu nog ff in spanning hoeveel er bevrucht worden.

Maar dat komt vast ook wel goed...

Met mij gaat het prima hoor, baal alleen van het wachten pfffff

Geplaatst

Noes, fijn vd goede punctie! Lekker rusten nu en op naar een mooie tp!

Happinez, had jouw berichtje net gemist zie ik nu. Wat balen zeg, maar knap dat je al positief verder kan kijken!

Ik zou tussen 10 en 11 gebeld worden, dus zat er helemaal klaar voor, werd ik niet gebeld?! Ik daarheen gebeld en werd zojuist gebeld - ze had me niet te pakken kunnen krijgen? Maar goed, het fijne nieuws is dat er geen wachtlijst is voor de cryo's en dat we dus bij het aanbreken van mn ongi over anderhalve week ofzo, ons gelijk wer aan mogen mleden- jopeie!

Geplaatst

Wouw Ink wat fijn dat je gelijk door mag gaan! bij ons ontdooien de cryo's elke keer goed dus hoop dat dat bij jou ook zo mag zijn....

Noes zie je ook voorbij komen bij het april bankje. wat fijn dat de punctie goed is gegaan. nu bijkomen, hopelijk niet al teveel pijn? en dan wordt je as donderdag gebeld?! ik duim voor je!

Happinez, hoe issie????

hier alles rustig.... wd 2 dus we moeten nog ff volhouden!!! eerste wk gaat altijd wel maar die tweede week.....blegh!

Geplaatst

Ink, dat is goed nieuws, gefeliciteerd!

Zitten we waarschijnlijk alsnog samen op het wachtbankje en hoop ik ook in een uitgerekend topic! :-))

Geplaatst

Noes - wat mooi dat je die punctie weer goed achter je gebracht hebt! Gefeliciteerd. Nu ff nog wachten op een mooie bevruchting. Spannend

Ink - gefeliciteerd ! Je mag door. Mooi zo. Nu maar snel ongi worden...

Clickstar. Wd 2 heb je alweer bijna achter je:) Volhouden meid.

Dank jullie meiden voor jullie woorden. Ik voel me redelijk. Het voelt alleen zo erg dubbel dat je de medicatie nog door moet blijven slikken, omdat we officieel eerst donderdag mogen testen... balen

Ik wens allen wachtenden heel veel succes!!!!

Geplaatst

Happinez, wat ontzettend balen toch vrouw! En heel frustrerend en dubbel dat je die medi nog moet gebruiken. Waar gaan jullie de volgende icsi doen in t buitenland of weten jullie dat nog niet?

Ink, wat fijn dat jullie gelijk door mogen! Spannend weer en flink duimen!

Noes, wat goed zo'n punctie! Wanneer heb je de tp?

Clickstar, ff volhouden hoor! Of ben je ook een vroegtester? ;)

ClauS, je geduld wordt flink op de proef gesteld... Bah, balen is dat maar hopelijk is t de volgende gewoon goed!

..

Geplaatst

Ja, we willen graag naar Turkije. Nu nog even wat meer serieuze info verzamelen. Morgen weer bellen met de instantie hier in NL om alles op een rijtje te zetten.

Erg spannend.

Happinez, wat ontzettend balen toch vrouw! En heel frustrerend en dubbel dat je die medi nog moet gebruiken. Waar gaan jullie de volgende icsi doen in t buitenland of weten jullie dat nog niet?

Ink, wat fijn dat jullie gelijk door mogen! Spannend weer en flink duimen!

Noes, wat goed zo'n punctie! Wanneer heb je de tp?

Clickstar, ff volhouden hoor! Of ben je ook een vroegtester? ;)

ClauS, je geduld wordt flink op de proef gesteld... Bah, balen is dat maar hopelijk is t de volgende gewoon goed!

..

Geplaatst

@ Happinez, ik heb ook op de site gelezen over Turkije, het ziet er allemaal goed uit. En goed geregeld met contacten in Nederland.

Morgenochtend hoor ik of er bevruchtingen zijn geweest en dan zal vrijdagmorgen de terugplaatsing zijn. Spannend dus weer. Ik heb gelukkig heel weinig last van de punctie, bijna geen bloedverlies en ook geen steekjes in de "druiventrossen" zoals de vorige keer! Vandaag maar weer lekker naar buiten wat met mijn paardje doen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Zo, veel gebeurt ondertussen! HAPPINEZ, fijn idee, tijdens een vakantie in Turkije! LIjkt mij heerlijk! Shit mijn enter doet het steeds niet op deze site. Flink irri. Komt dus alles achter elkaar. Was vergeten waarom ik alleen nog vanaf mijn telefoon hierop ging. Dan maar met hoofdletters jullie namen. NOES ik hoop met je me op een goede tp vrijdag!! Zou zoooo fijn zijn he! Daar doe je het gewoon voor. Maaaar dan moet ie het natuurlijk wel goed gaan doen he, duim met je mee! CLAUS hoe is tie nu, nu je thuis bent? Heb je al tijd voor jezelf gehad of ben je gelijk weer met alledaagse dingen bezig. Dat helpt soms om het verdriet iets te pareren maar het komt altijd wel :-( CLICKSTAR hmm nog even volhouden, jij zit in het begin van de ww. Over een paar dagen wordt het vast wat zwaarder want dan wil je het gewoon weten en dan voel je vanalles... Been there, done that, en met mij alle meiden van dit bankje so we understand big time! EEF fijn dat het goed met je gaat joh, heerlijk dat je zwanger bent! INK jij kan dus gewoon bij je volgende ongie weer door? Ik moet wachten tot mijn ongie die ong 1 mei zal komen, en dan zal ik vermoedelijk rond 14 mei een ovulatie hebben dus als de mini goed ontdooit, dan heb ik ongeveer dan pas een tp. Duurt voor mij nog eeeeeuuuuwen. Thx trouwens meiden, die mij bemoedigen met wachten. Ik hoop dat het het wachten waard is.... Nou ik ga douchen en aankleden, lui ochtendje, haha

Geplaatst

Noes, fijn dat de punctie is meegevallen. En nu in spanning tot morgenochtend.... Vind ik altijd zo vreselijk. Ik duim dat er mooie bevruchtingen bij zitten!

Ink, goed nieuws dat je door mag zeg!

Geplaatst
Hallo meiden, Punctie ging weer goed, de opbrengst is 5 eitjes. zaadjes waren ook goed dus nu hopen op bevruchtingen! Als het meezit worden er vrijdag 2 teruggeplaatst. Ik hoor donderdag morgen of het gelukt is, spannend weer!!!

@Noes mag ik vragen waarom er bij jou 2 worden teruggeplaatst?

Dat is toch veranderd naar 1 per keer?

Geplaatst

Omdat ik boven de 38 ben (in feb 40 geworden) mag ik kiezen of ik 1 of 2 embryo's laat terugplaatsen. De eerste poging hebben we voor gekozen en nu dus voor 2. Als er tenminste genoeg bevrucht worden.

Gaat het al wat beter met je? Ik moet zeggen dat ik er nu eigenlijk niets meer van merk. De vorige keer voelde ik het een paar dagen.

Nu maar weer verder duimen voor morgen! :gekruiste vingers 3

Geplaatst
Omdat ik boven de 38 ben (in feb 40 geworden) mag ik kiezen of ik 1 of 2 embryo's laat terugplaatsen. De eerste poging hebben we voor gekozen en nu dus voor 2. Als er tenminste genoeg bevrucht worden.

Gaat het al wat beter met je? Ik moet zeggen dat ik er nu eigenlijk niets meer van merk. De vorige keer voelde ik het een paar dagen.

Nu maar weer verder duimen voor morgen! :gekruiste vingers 3

Oh oke ja dan zou ik ook voor kiezen als dat kan dan he.

Ik voel me prima buik is nog wel wat hard en gezwollen maar voor de rest :toppie:

Op naar morgen hihi

Geplaatst

Ben van de bankjes gevallen. Vanmorgen een cb gedaan omdat ik graag de 3-4weken wilde zien maar er stond 'niet zwanger'. Ik schrok me wezenloos want had nergens last van.

Gebeld met de afdeling in ziekenhuis en ik zou bloed komen prikken maar daarna had ik, toen ik naar t toilet ging, een beetje bruin bloedverlies. Ik hoef geen bloed meer te prikken en moet even afwachten tot t helemaal is doorgezet. Maandag moet ik weer bellen voor vervolgafspraak. We hebben 1 cryo dus zullen in mei 'pas' door mogen daarmee omdat dit een verse poging was...

ik kom dus bij je op t mei-bankje ClauS.

Dames hier, nog heel veel geluk!! Ik hoop nog steeds op veel groen hier!

..

Geplaatst

Oh Misa, wat ontzettend k** !!! Het zag er allemaal zo goed uit!! Oh wat erg is dat toch! Sterkte meid, zet de sluizen maar open.

Digitale knuffel van Noes

Geplaatst

We zij net (eindelijk...) door het ziekenhuis gebeld: van de 5 eitjes zijn er 4 bevrucht!!! Ik was zo bang dat het niet goed gegaan was. Morgenochtend om 11:15 is de terugplaatsing van 2 emmy's.

Lindaah, heb jij al iets gehoord?

Gr

Noes

Geplaatst

NEEEEE Misa, wat lees ik nu? wat ontzettend kl*te dit! wat moet je teleurgesteld en verdrietig zijn, bah bah bah. een hele *dikke knuffel* voor jou. En hou ons op de hoogte he? (is die test wel goed dan???) Meid sterkte!!!

... Noes gefeliciteerd zeg, 4 bevruchtingen. wouw! en dan hoor je morgen ook of er cryo's zijn he?

Lindaah, hoeist bij jou gegaan??? vertel vertel vertel!

Happinez jij bent dus plannen ah maken voor Turkije. Ben erg benieuwd dus zal je topic in de gaten houden.... Hoeist verder metje?

Armanda suc6 met wachten. Ik vond dat in dec vorig jr ook zo niet leuk. en nu hopen op een goede ontdooiing(en). mag je ze beide laten terugplaatsen?

meiden, bankje wordt hier rustiger, ik schrijf vooral mee op het april bankje.

hier alles rustig. vandaag wd 4. dus tja.....

Moet eerlijk zeggen dat ik eerst totaal geen vertrouwen meer had in die cryo's en nu dat klopje cellen in mn buik zit hoop ik toch weer zo dat hij blijft plakken. Wordt zo moe van die onzekerheid. herkenbaar he?

Geplaatst

@ClickSTAR.....Morgen om 10.45 de terugplaatsing.

Er zijn van de 8 eitjes er 6 bevrucht.....dus ben helemaal happy.

Hoor dan ook meteen of er nog emmy's over zijn om in te vriezen.

Phoe en ik heb zoveel geduld he........NIET dus.

Zit de klok vooruit te kijken naar morgen......dan gaan we ook stoppen met roken dus dubbel feest hahaha.

Manlief is ook super blij.......is trots op me dat ik zo goed me best heb gedaan....de schat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden