Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misa - nee toch meid! Dat kan toch niet waar zijn. Wat k... Heel dikke knuffel voor je. Echt niet eerlijk.

Clickstar - Volhouden !!! Broeden , volhouden , broeden:)))!!! Mijn duimen draaien door!

Noes , Lindaah: Wat goed nieuws dames! Mooie resultaten en morgen dan lekker gaan broeden! Heel veel succes en op naar 9 maanden zwanger zijn:)

Ik heb vandaag mijn afspraak met de huisarts gehad. Alles prima, hij wil met ons meewerken aan de voorbereiding voor Turkije:) Happy! Vanochtend heb ik dan ook (eindelijk) weer de Nederlandse dame van H.uma.n F.irs.t (HF) aan de telefoon gehad. We hebben nu alles uitgebreid besproken en besloten dat we Turkije een kans willen geven. Zo spannend nu daar het echt wordt! Manlief heeft vandaag al bloed laten prikken - ik moet op de derde dag van mijn volgende ongi - voor de arts in Turkije. HF zoek stelt voor ons nu de behandelplan en het reisschema op. Dat doen ze aan de hand van ons gewenste datum in juni - ja, je zleest goed:) wij mochten aangeven wanneer we willen en niet wanneer het bij hun kan. Daarnaast wil ik graag nog een inschatting van hun over een p.ipelle behandeling die ik eventueel voorafgaand in NL nog wil ondergaan. Hierover bevraagd zij nu de Turkse arts en koppelt dat aan ons terug. Zodra zij alles gepland en ingeroosterd heeft vragen we officieel nog een keer de kostentoestemming van onze verzekeraar en dan kunnen we in juni beginnen:)! We willen graag het verkorte traject bij hun volgen, dat betekend dat we 10 ipv 17 dagen naar Istanbul vliegen en de eerste 6 dagen hier alvast met de stimulatie (prikken) beginnen. Hiervoor werken zij met 2 echopraktijken in NL samen waar ik dan op dag 1 en 5 voor een echo moet. Op dag 6 vliegen we dan naar Turkije en op dag 7 hebben we daar de eerste consult/onderzoek in het ZH.

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Misa... wat balen zeg!!!!!!

Noes en Lindaah heel veel succes morgen met de TP en lekker broeden...

Clickstar hou vol met broeden... ik duim voor je...

Happinez: Wat mooi dat het allemaal zo geregeld wordt met Turkije.... En wat wordt dat netjes geregeld he.... Wij hebben er ook wel naar gekeken.

Succes allemaal....

Geplaatst

Misa, wat een domper...... Vreselijk balen! Heel veel sterkte!

Noes en Linda, bij jullie allebei mooi nieuws zeg!

Happinez, wat goed dat dat allemaal zo keurig wordt geregeld in Turkije zeg! Spannend.

Geplaatst

MISA neeee shit joh! Dat verwacht je toch ook nie!

ik heb het in dec ook gehad so I know how you feel... Shit joh!!!

Noes dat is super! Een tp v twee, beter!

happinez you go girl!

Geplaatst

he meiden!

Lisselotje, hoeist met jou??? lukt het met afvallen? ben benieuwd.

Happinez, Turkije ziet er goed geregeld uit. spannend en zo snel al!

Lindaah en Noes kunnen gaan broeden vanaf vandaag las ik net op het april bankje.

Hoeist met de rest? Nog iets leuks te melden?

Hier wd 5.... nog 7 te gaan. Spannund!

Geplaatst

hey clickstar - en hoe voel je je? Zo spannend! Ik duim verder heel hard voor je!

Hier vandaag ongi doorgebroken... Gelukkig vandaag en niet morgen - ik heb een zwaar trainingsweekend en met buikpijn is dat altijd minder leuk:) Maandag bloed laten prikken voor de papieren voor Turkije!!

Geplaatst

Happinez... Nee he

turkije klinkt goed maar het was liever niet nodig geweest... :-(

wanneer ga je naar Turkije dan? Hoe weet je precies wanneer te vertrekken als je met je eerste ingiedag weer moet prikken enzo? Ik ben heel benieuwd hoe het je daar vergaat!!!!

dikke knuff en succes met je trainingweekend!

Geplaatst

He Clickstar en de rest,

Met mij gaat het wel goed. Ik heb nu hulp van een voedingsdeskundige en van het ziekenhuis zelf. Dus hopelijk gaat het nu lukken. Ik vind het wel moeilijk, want je wilt het nu zo graag en juist dan gaat het voor je gevoel te langzaam.

Maar we houden hoop en we gaan ervoor. Dus hopelijk binnen een paar maanden beginnen.

Ik hou jullie allemaal in de gaten hier op het forum. Lees ook af en toe mee in april en ook in mei lees en schrijf ik af en toe mee.

Ik hoop dat jullie allemaal heel snel de bankjes groen mogen maken....

Happinez, hopelijk kan turkije jullie geluk compleet maken.....

Geplaatst

Happinez, Turkije klinkt inderdaad goed geregeld! Spannend wel!

Clickstar, hoe gaat tie? Begint de testdrang al te komen?

Lisselotje, lijkt me ook erg moeilijk om er elke dag wel zo aan te moeten werken, maar dat je nog niet mag starten!

Ik ben vandaag al weer ongesteld geworden, dus morgen aanmelden voor de cryo...

Is eerder dan verwacht, dus voor een deel zit ik ook nog in het april bankje, maar schrijf gewoon verder in mei...

Geplaatst

Ink, goed om te lezen! Gaan we ervoor om weer samen in een uitgerekend topic te gaan schrijven??

Ik heb gisteren de Pregnyl gespoten en a.s. donderdag gaan ze onze cryo ontdooien :D:D Als alles goed gaat, is a.s. vrijdag de teruglpaatsing!

Geplaatst

Melis - nu nog een paar dagen!!! Duimen!

Armanda - het is heel mooi geregelt mbt de datum. Wij mochten aangeven wanneer we willen en nu berekent zij het precize datum wanneer we met de pil moeten beginnen om alles precies te kunnen timen. Ik zal jullie op de hoogte houden:)

Ink - dapper van je dat je direct verder gaat! Ik duim voor je dat jullie cryo blijven wil!!! Heel veel succes.

Ben heel moe van de training dit weekend, dus ga nu voldaan naar bed:)

Geplaatst

Melis, jaaaa, eindelijk is er dan een tp in zicht voor je! Spannend!

Ik denk dat ik een tp heb rond jouw testdatum, dus zitten we inderdaad toch weer rond dezelfde tijd! Op naar uitgerekend in jan/ feb 2014!!! Haha, optimistisch he?

Volgende week dinsdag 1e echo...

Geplaatst

Hoi hoi, druk, druk druk... sorry! Wat een gehaast...

Moeten we dit wachtbankje misschien gaan afsluiten? Heb ht gevoel dat niet meer zoveel dames hier zijn? Iedereen is natuurlijk al weer verder getrokken:) Of naar de 12-weken of naar de volgende maand. Ik zit zelf in zo'n wachtruimte tot ik precies weet wanneer we starten met de nieuwe/derde poging, dussss

Hoe gaat het hier ?

Clickstar??? Hoe is het met je? Heb je al een testje gedaan? Oh ben zo benieuwd.

Geplaatst

Mijn testdatum zal zo rond 27/28 april zijn gok ik, mits er een tp zal zijn natuurlijk!

Ben wel erg moe en heb pijnlijke borsten van de Pregnyl.

Ik ga/blijf je volgen Ink!

Wachtbankje van april 2013 is zo massaal, ik schrijf er niet mee..

Geplaatst

Melis, als je niet meeschrijft op april waar moet ik je dan volgen?? Ik wil natuurlijk wel weten of je cryo tp gelukt is straks!! Heel veel succes in ieder geval en ik spoor je vast wel ergens op hoor.

Ink, jij dus alweer ongi. Op zich kun je nu lekker snel verder met de cryo natuurlijk. Ook voor jou duim ik dat het nu raak is hoor. Dan kunnen Melis en jij lekker op hetzelfde bankje gaan zitten kletsen. Gezellig!

Geplaatst

Eef, wat lief van je! Ik volg jou ook, net als Ink, omdat ik met jullie toch het meeste heb van het wachtbankje maart. We 'kennen' elkaar tenslotte al een tijdje. Ik schrijf eigenlijk alleen bij Bomen die Bomen en af en toe een verdwaald berichtje.

Hoe voel je je? Echt super dat je meteen zwanger bent geraakt, ben zo blij voor je/jullie. Hoe gaat het met Y?

Nog 3 dagen geduld en dan weet ik of onze cryo goed ontdooit is!!

Geplaatst

hey meiden,

Bankje hier is idd wel stil ah worden he? ik schrijf zo nu en dan mee in april. maar daar is het zo druk....

spannend Melis je cryo tp. en je hebt dr vijf? wow dat is echt super. ontdooien gaat bij mij elke keer goed, alleen dat innestelen wil maar niet lukken, zucht! er zijn nu maar liefst 3 vd 4 cryo's door de ontdooiing heen gekomen. ik duim voor je. en Ink jij ook door voor de cryo's! de eerste echo is weer in zicht. met zes cryo's moet het toch ook wel lukken zou je bijna denken?!

Eef jij lkkr zwanger aan het zijn? hoe voel je je?

Happinez jij gaat door naar het mei bankje? derde poging dan voor jou. meid wat is het toch killing allemaal!

oke hier alles zn gangetje, wd 9. druk met werk, afspraken en sporten. voel me goed en ben blij dat het ein-de-lijk een soort van voorjaar is. geen klachten. nouja heb ze wel maar uit ervaring weet ik dat je lichaam je echt voor de gek kan houden in die helse wachtweken.

anyway... normaal onzettende testdrang en nu totaal niet omdat ik gefocust ben op ICSI III. kan natuurlijk een testje wagen maar iets in me zegt nee niet doen, wacht tot vrijdag. dus ik ga jullie ook nog even in spanning houden hahaha.

nou meiden zet m op! ben trots op jullie allemaal. enne ik ga zo nu dan de wachtbankjes af dus zal jullie daar tzt in het groen tegen komen?!

Geplaatst

Clickstar, WD9 alweer?! Jemig, gaat snel zeg! Knap dat je nog geen test doet en wacht tot vrijdag! Hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt vrijdag, ik zal voor je duimen!!

Geplaatst

Clickstar - WD 9 jeetje jij bent dapper dat je de testdrang in bedwang kunt houden:) Ik duim heel hard voor je, wie weet, juist omdat je helemaal geen drang hebt zou het zo maar kunnen zijn dat het goed zit!

Wij gaan misschien verder op de mei wachtbank, maar ik wacht nu nog even de definitieve terugkoppeling van Turkije af, dan weet ik precies de planning:0 oh, zo soannend allemaal. Lijkt nu bijna een 'avontuur' te worden. Had ik nooit van mezelf verwacht dat ik zelfs naar het buitenland zou gaan hiervoor:)

Geplaatst

he Clickstar,

Wat super dat je nog geen testdrang heb.

Maar morgen is het zover, nog even volhouden... Ik duim heel erg voor je dat jij eindelijk groen mag worden...

Succes nog even en hopelijk lezen wij morgen hoe het is gegaan met testen..

Geplaatst

Whoops vergeten om hier te reageren....

Maar voor degene die het nog niet weten mijn test was hartstikke NEG!

Ik schuif door naar het meibankje als onze laatste cryo goed ontdooit..... En dan wordt G.ent een feit!

Meiden hou vol! Jullie zijn allemaal sterk! Ik wens iedereen veel geluk. Hoop jullie in volgende ronde in het groen tegen te komen!

Geplaatst

Clickstar klotezooi joh!Nou schuif idd dan bij mij en de anderen aan in mei!

We gaan dat stomme wachtbankje lente groen toveren met zn allen, moet gewoon!!!

Geplaatst

Ach clickstar, wat een teleurstelling. Het is gewoon niet eerlijk. Fijn dat je direct weer doorgaat en vooral positief blijven - wie weet is Gent helemaal niet nodig:)!!! Sterkte meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden