Ga naar inhoud

Miss Daantje hoort er vanaf 13-4 ook bij...

Aanbevolen Berichten

• Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel Cindy (ik neem aan dat je mij bedoelt ipv Diana hihihi) en Diana!!!

Ja, het komt nu weer erg dichtbij, ik kan op dit moment bijna nergens anders meer aan denken! :drunken_smilie:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Oh my god, het houdt gewoon niet op met regenen hier! Lijkt wel herfst, gelukkig wordt het binnen een paar dagen beter! Eindelijk een beetje zomer hier!

Tis echt erg met mij vandaag, kan aan niks anders meer denken dan aan de spuit die er vanavond ingaat (alsof het fijn is...not), ik heb 'm zelfs al uit de verpakking gehaald terwijl hij er waarschijnlijk pas rond 21.00 of 22.00 uur ingaat. :shootme:

Dank je Hildever! Ik hoop het ook! :icon_colors:

Liefs, Daantje

Gast marianne
Geplaatst

Hoi Daantje,

Succes met de eerste spuit. En dan op naar een geslaagde poging!!

Ik zet vanavond mijn laatste spuit. En dan op naar de punctie van woensdag.

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

hey daantje, de eerste is erg he!

valt daarna gewoon reuze mee maar het is gewoon weer even spannend!

veel succes met spuiten!

en veel succes met de behandeling!

Geplaatst

heej daantje,

En hoe is het gegaan?

De eerste prik is altijd het moeilijkst. Ik weet nu ondertussen dat ik 20 september weer mijn eerste spuit mag gaan zetten. Ik zie er niet tegenop. het duurt alleen nog zo lang!!

hopen bij jou op een goede afloop, en ik ga wanneer de tp achter de rug is voor je duimen.(als ik vanaf nu al ga duimen krijg ik vast last van vermoeide duimen) :)

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Daantje,

Ik hoop dat je eerste spuit er soepeltjes in is gegaan en dat de rest van de behandeling ook soepel verloopt.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Wat lief van jullie dat jullie zo meeleven! :blob3:

De eerste 2 spuiten zitten er inmiddels (weer) in, de eerste viel mee (behalve dat ik de vloeistof altijd zo vind branden) maar gisteren deed het toch wel pijn.

Het rare is, ik word niet sjachie van de behandeling maar eerder vrolijk met af en toe wat uit-mijn-slof-schieterig hihihi, nóg aanhankelijker naar mijn vriendje toe dan ik al ben en natuurlijk wel een stuk emotioneler en wat moe. Het lijkt net of ik een soort van high ben ofzo...:icon_geek:

Ik heb zelfs een foto gemaakt van de eerste spuit die Randy erin zet. Staat op mijn site als jullie het willen zien: http://losa.babysite.nl/

Ik wil niet zeggen dat ik het een makkie vind hoor, integendeel het is gewoon een zware behandeling maar de bijwerkingen vallen me enigszins mee. En ik was er zooooo bang voor in het begin!

Dees wat een lieve foto, je avatar!

Ik wens jou veel succes toe vanaf 20 september!

Ik snap helemaal dat je zo ongeduldig bent, dat was ik ook toen ik de poging op 29 april moest afbreken nog voor de punctie. Ik wilde het liefst meteen de volgende dag verder met poging 2 hahaha!

Zorg dat je ook wat duimen overhoudt voor jezelf he?! :icon_biggrin:

Marianne, raar he, jij je laatste spuit, ik mijn eerste!

Ik duim voor je vandaag meis! Succes! :yeswink-1:

Yvonne, Cindy en Draakje: THANX!!!

Yvonne, ik wens jou ook veel succes met de terugplaatsing van vandaag!

Cindy, ik duim door voor jou tot je hier de goede uitslag komt melden!

Liefs, Daantje

Geplaatst

He Daantje,

Heel veel succes de komende tijd met spuiten! Een soort van high lijkt me helemaal niet verkeerd :icon_biggrin:

Geplaatst
He Daantje,

Heel veel succes de komende tijd met spuiten! Een soort van high lijkt me helemaal niet verkeerd :icon_biggrin:

Peace girl!!! :icon_biggrin:

Geplaatst

Hoi Daantje en Yvonne,

Good luck met het prikken Daantje (het wendt wel hoor).

Yvonne, suc6 met de tp. Hoeveel gaan er terug?

LIefs

Gast marianne
Geplaatst

Zo, de punctie weer achter de rug. Kreeg vooraf een infuusnaaldje. Moest helaas 2x geprikt worden. Maar uiteindelijk gelukt. Kreeg vlak voor de punctie een pijnstillend middel Rapifen ingespoten. Heel erg draaierig in het hoofd. En weinig van de punctie gevoeld. Alleen 1 prikje. Dus dat viel 100% mee.

Ik vond het infuusprikken erger dan de punctie.

Eerlijk gezegd niet meegekregen hoeveel follikels zijn aangeprikt. Maar we hebben uiteindelijk 2 eicellen. Waarvan 1 goed rijp en da andere iets minder. We gaan voor ICSI, want het zaad was twijfelachtig voor ivf. Dit was ook afgesproken.

Heb de laborant heel veel succes toegewenst! Vrijdag horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden. En wanneer de evt. terugplaatsing kan plaatsvinden.

Gezien de oogst van 2 houden we met van alles rekening. Maar het zijn er wel 2!

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Otjes en Annemie, dank jullie wel!!! :icescream:

Meiden dit geloven jullie toch niet zeg...

En wij maar moeite doen, wat zit de wereld toch scheef in elkaar! :hmh:

Liefs, Daantje

'Dronken Polen gooien baby uit raam'

Een baby die in Warschau werd gevonden en die later overleed is van de tweede verdieping uit een raam gegooid. De politie gaat uit van moord.

(Novum/AP) - Een baby die door de Poolse politie op een stoep in Warschau werd gevonden en die later overleed is waarschijnlijk van de tweede verdieping uit een raam gegooid. Dat maakte de politie dinsdag bekend.

De baby, een meisje, werd maandagnacht gevonden in een ruige buurt in Warschau en door de politie naar het ziekenhuis gebracht, waar het kind al gauw overleed.

De politie concludeerde dat de baby uit het raam van een appartement was gegooid, maar de bewoners weigerden de politie binnen te laten. Met behulp van de brandweer wisten agenten de woning via het balkon toch binnen te dringen. Daar werd een 34-jarige vrouw aangetroffen die klaarblijkelijk kort tevoren was bevallen. Haar moeder en haar echtgenoot waren ook in het appartement. Alledrie verkeerden in kennelijke staat van dronkenschap. De 34-jarige werd naar het ziekenhuis gebracht, de twee anderen werden in hechtenis genomen.

De dood van de baby wordt door de politie behandeld als een moordzaak. Wie de baby uit het raam heeft gegooid, was niet direct bekend.

Geplaatst

bah, wat een verschrikkelijke mensen heb je toch op de wereld!

ik ben half / half gelovig en snap god dus niet...

waarom geeft hij zo'n mensen een kind en die gooien het uit het raam, dat doe je toch niet!

ik hoop dat ze de doodstraf krijgen voor zoiets, sorry, maar hier kan ik niet tegen!

Geplaatst

Dank je Draakje!

Op 1 augustus heb ik de uitgangsecho.

Zal het gelijk maar even bij mijn handtekening zetten.

Zelf ben ik tegen de doodstraf, dat wens ik niemand toe. Ik ben ook wel gelovig op mijn eigen manier en denk dus niet dat God verantwoordelijk is voor wat de mensheid zichzelf aandoet.

De mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

God heeft je het leven geschonken en daar moet je zelf wat van maken.

Maar goed, da's mijn persoonlijke mening. :icon_biggrin:

Liefs, Daantje

Geplaatst

hey daantje,

tuurlijk wens ik het ook niemand toe!

ben zelf half/half gelovig en mijn mannetje is indonesies, dus daar zit het geloof er heel goed in, maar waarom doet zo iemand een babytje zoiets aan?

een baby kan zich niet weren!

erg vind ik dat!

je word er alleen erg verdrietig van als je leest wat mensen zo'n klein hummeltje kunnen aan doen... kan dat gewoon niet geloven!

Geplaatst

Hoi Daantje,

Succes met spuiten!!!jeetje zeg verschrikkelijk bericht bah!!En wij allemaal maar moeite doen en voor sommige meiden valt de droom helemaal in duigen en zulke mensen gooien hun baby uit hun raam...

Oh ik kan daar zo kwaad om worden he?!!!

Wat is de wereld toch oneerlijk....

xxxxxxxxx gwenn:sunny:

Geplaatst

Hoi Daantje, ben een paar dagen niet geweest, hopelijk gaat het nog goed. Veel succes weer. Ben eens benieuwd naar de uitgangsecho.

Liefs Cindy

Geplaatst

Even weer een update van moi (van mijn site):

Goedemorgen, middag, avond altemaal!

Inmiddels op dag 9 van het spuiten beland, gaat erg snel moet ik zeggen.

Over 3 dagen is het alweer tijd voor de uitgangsecho en krijgen we oa. te horen wanneer we de Puregon erbij mogen prikken.

Mijn buik begint wederom te lijken op een speldenkussen of op het spelletje 'ezeltje prik'.

Tis nu al zoeken naar een plekje op mijn buik waar Randy nog niet geprikt heeft (ik heb nou eenmaal niet zo heel veel buikvet ).

Ik moet helaas wel zeggen dat ik deze keer meer last heb van boze, kattige, ongeduldige en sjacherijnige buien dan tijdens de eerste (afgebroken) poging.

Zit een stuk minder lekker in mijn vel en voel me behalve heel moe ook flink prut!

Alleen de huilbuien zijn een stuk minder, ze blijven vaak steken in mijn keel, waarschijnlijk dat ik me daardoor wat minder voel. Als ik niet kan huilen terwijl ik wel voel dat het hoog zit ga ik me altijd slecht voelen, het moet er bij mij altijd uit! Echt irri hoor!

Voel me naar Randy toe ook de hele tijd dubbel, dan weer heel lief en aanhankelijk en even later kan ik hem wel schieten! Zielig hoor voor hem maar gelukkig heeft hij heel veel begrip voor me (zelfs meer dan de eerste keer!) en is hij de meeste tijd heel lief en geduldig met me. Kus kus kus! I LOVE YOUUUUUUU!!!

Liefs, Daantje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden