Ga naar inhoud

Miss Daantje hoort er vanaf 13-4 ook bij...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Draakje, wat grappig, je mannetje Indonesisch! Ik ben Indisch :toothy2:

Gwenn, dank je meis!

En ja, de wereld is helaas mega oneerlijk!

Cindy, wat maak je me nu? Ben je ongi geworden???:sad11:

Jeetje, dat was echt niet de afspraak hoor! Ik baal ontzettend hiervan!

Heel veel sterkte meis!

Liefs, Daantje

• Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Daantje!

Vervelend he, die bijwerkingen van de deca. Je weet dat je je niet normaal gedraagd, maar je kunt er toch niets aan doen. Bij mij verdwenen alle bijwerkingen een dag nadat ik met de Puregon ben begonnen, dus misschien is dat bij jou ook zo! Dan hoef je nog maar een paar dagen, als je tenminste al ongi bent geworden. Sterkte er nog even mee!

Geplaatst

hey daantje, nog even en je krijgt je uitgangsecho!

vanaf dan gaat het snel!

die hormonen maken je inderdaad stapelgek!

je beschrijft het precies: ik kon mijn mannetje dan ook vaker schieten maar had hem dan harder nodig dan normaal!

raar is dat dan he!

ik wens je veel succes 1 augustus!

zet hem op!

Geplaatst

Hoi Daantje, shit van die buien, ik had dat ook, maar ik was niet lief tegen Luc, kon hem steeds wel wringen terwijl hij eigenlijk niets fout deed. haha, nu zijn we dan ook wel weer verliefd, haha. Na de eerste Puregon spuit sloeg het bij mij inderdaad ook meteen om.

Veel succes en nog even doorbijten.

Liefs Cindy

Geplaatst

hoi daantje,

veel succes morgen met je uitgangsecho!

hoop dat het positief is en dat jullie met de volgende stap kunnen beginnen!

Geplaatst

Hi Daantje,

succes met je decapeptyl buien.. ze zijn over zodra de eerste puregon erin gaat hoor!

En met de behandeling natuurlijk, morgen uitgangsecho en dan hopenlijk snel met het "echte werk" beginnen!

Groetjes,

Pien

Geplaatst

Dank jullie voor jullie lieve en begripvolle berichtjes (als ervaringsdeskundigen :icon_geek:)!!!

Pien, dank je ook voor je berichtje op mijn site! :yeswink-1:

Ik heb trouwens eergisteren net voor ik ongesteld werd de oogjes uit mijn hoofdje gehuild dus voel me nu wel wat opgeluchter!

Hier weer een update van vandaag van mijn site:

Vandaag hebben ook we de uitgangsecho gehad mbt IVF en het zag er best hoopvol uit!

De 2 endometriose-cysten zijn op dit moment kleiner geworden en er waren zowel op de rechter- als linkereierstok 5 follikels te zien, dus 10 in totaal. Vanaf morgen begin ik dan met het spuiten van Puregon erbij waardoor de eitjes hopenlijk gestimuleerd worden en er misschien zelfs meer bij gaan komen.

Dus vanaf die dag 2 prikjes per keer!

Op 8 augustus krijg ik de 2e echo, de follikelmeting eigenlijk. Aan de hand daarvan zullen we zien hoeveel eitjes er voldoende gestimuleerd zijn, hoe groot ze zijn en kunnen ze aan de hand van die uitkomst bepalen wanneer de punctie kan gaan plaatsvinden!

Het is dus even doorbijten en hopen op een goede uitslag volgende week vrijdag!

Duim duim duim, hoop hoop hoop, bid bid bid!!!

Veel liefs, Daantje en Randy

Geplaatst

goed zeggg! een goed vooruitzicht in iedergeval..

veel suc6 met de volgende fm en hopen dat je mooie veel eitjes hebt!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Daantje,

Ziet er goed uit! Op naar de volgende spannende echo.

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Dank jullie allemaal voor jullie positieve berichtjes! :toothy4:

En Dees, dank je voor je berichtje op mijn site!

Maar het was nog maar een uitgangsecho he en die 10 follikels zijn van mijn eigen cyclus, dus ik weet niet of je ze al echt mee kan tellen. In mijn eigen natuurlijke cyclus zou er dan 1 van tot ontwikkeling komen.

We wachten af! :whistling_girl:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Hoi Daantje, maar ik had ook 7 follikels natuurlijk en uiteindelijk had ik wel 13 eicellen, dus waarschijnlijk gaat het bij jou ook wel goed komen hoor.

Groetjes

Geplaatst

hoi daantje,

goed zeg! al 10 follikels!

nu gaat het echt vlug en over een paar dagen heb je al de eerste fm meting en dan komt de punctie al dichterbij!

ik wens je veel succes!

en laat er iets moois uitkomen!

Geplaatst

Dank je Cindy en Draakje!

Nou, dan zal ik op dit moment maar proberen iets positiever uit te kijken naar de follikelmeting van as. vrijdag! :icon_shaking2:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Dank je Draakje, lief van je!

Even een niet zo posi update van mijn site: :unsure:

De echo is achter de rug en ik heb het gevoel dat we het weer niet gaan redden deze keer maar van Randy en mijn mamsje mag ik niet gaan wanhopen...

Met flink veel positieve energie ging ik op weg naar het ziekenhuis waar ik Randy bij de ingang zou ontmoeten. Hij had poli die ochtend en kon zich makkelijk even onttrekken aan zijn verantwoordelijkheden.

Hij liep lachend op me af en hand in hand liepen we naar de afdeling Gynaecologie waar we al snel werden opgeroepen.

De echo werd uitgevoerd door een niet zo aardige gynaecoloog en hij bracht ook nog eens niet al te positief nieuws. Dubbele pret eeehhh prut dus!

Ik had opeens 5 endometriosecysten, ik geloof 3 rechts en 2 links of andersom en er was op dit moment maar 1 follikel te zien! Niet echt wat je noemt een rijke oogst dus. Hoe er bij de vorige echo 10 eitjes te zien waren is me nu een raadsel. :dontknow:

Het kan zijn dat ze door de endo niet te zien zijn of de arts-assistent heeft het gewoon door gebrek aan ervaring niet goed gezien. Helaas worden er door de Puregon niet alleen follikels gestimuleerd en kan de endo ook gaan groeien!

Voorlopig mag ik nog even doorgaan met spuiten en maandag weer komen opdraven voor een echo en bloed prikken. Uitstel van executie?

Het enige wat we op dit moment kunnen doen is hopen, duimen en bidden dat er dan meer follikels te zien zijn en dat de endo zich een beetje koest houdt.

Liefs, Daantje Nogal Teleurgesteld :bye2:

Geplaatst

Hey Daantje,

Wat een onzekerheid allemaal weer. Kan me goed voorstellen dat je je nu teleurgesteld voelt. En wat kunnen sommige artsen ook aardig zijn. Ze zullen zelf daar maar eens in die stoel volledig overgeleverd liggen, en moeten voelen hoe onzeker je je voelt. Wat een spanning zal je hebben voor de echo van komende maandag!

Heel veel sterkte het weekend, en hopelijk heb je maandag goed nieuws.

Liefs, Marianne.

Geplaatst

Dank je Marianne, lieve woorden! :female:

Voor jou is het ook megaspannend! Over 2 daagjes testen!

Superveel suc6 meis! Ik hoop dat het raak is!

Liefs, Daantje

Geplaatst

Tjonge, kan me het koude douche gevoel wel enorm voorstellen zeg! Wat balen! Maar... waar zijn die andere follikels dan allemaal gebleven? Want 5 en 1 is volgens mij nog 6. Dan missen er nog 4 blaasjes!

Ik hoop maar dat deze arts juist wat minder deskundig was!

Sterkte voor de komende tijd!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

nee toch daantje!

niet echt positief nieuws.. maar kop op. het gaat goedkomen deze keer hoor!! duim duim duim..

tot snel. en hopen bij de 2de fm op beter nieuws!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Daantje,

Wat een rot nieuws zeg! Hopelijk heeft die man niet goed uit z'n doppen gekeken en is er toch a.s. maandag goed nieuws voor je.

Ik ga in iedergeval duimen voor je!!

Toi toi toi

Elena

Geplaatst

Hildever, Dees en Tsjoender, dank jullie voor jullie berichtjes en voor het feit dat jullie blijven duimen!

Als ik heel eerlijk ben heb ik er geen geloof meer in en krijg ik maandag vast te horen dat ik (wéér) de poging zal moeten afbreken en eerst (wéér) geopereerd moet worden aan de endometriose.

Ik weet dat je positief moet blijven en ik ben ook een zeer opgewekt persoon van nature maar soms is het wel even zwaar en op dit moment denk ik dat het krijgen van een kindje niet is weggelegd voor ons...:getmecoat:

Nou ja, gelukkig is het bijna maandag, kom maar op met die echo en de uitslag!

Let's get it over with!

Liefs, Daantje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden