Ga naar inhoud

Miss Daantje hoort er vanaf 13-4 ook bij...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Daan, shit zeg, maar gelukkig heb je er 4 dat is dan toch nog een beetje positief, probeer positief te blijven denken want wat je denkt dat krijg je ook. Laten we hopen dat het allemaal goed komt. Ik kom morgen nog even kijken. Veel sterkte met je herstel.

Liefs Cindy

• Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het zegt uiteindelijk allemaal niets de hoeveelheid. Het gaat om de kwaliteit. Ik had er 20 waarvan 15 bevrucht en daar bleven 8 goed van over, maar ik ben nog steeds niet zwanger.

Hoop voor je dat de bevruchting goed gaat en dat je snel op de wachtbank zit met als eindresultaat ZWANGER. Ik kom je gauw vergezellen op de wachtbank.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Tjeempie Yvonne, da's idd ook erg vervelend!

Ik hoop voor jou en iedereen op snel succes!

Dank jullie lieve Cindy, Dees en Hilde, ik probeer goede moed te houden tot morgen...:icon_bounce:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Lieve Miss Daantje,

4 eicellen dus uiteindelijk? Kan me voorstellen dat je op meer had gehoopt...er zaten immers zoveel blaasjes.

Ik herken wel wat in je verhaal. Ze hadden er bij mij 13 gevonden, terwijl er zo´n 50 waren aangeprikt. Ik dacht toen net na de punctie: is dat nou alles?! Later voelde ik me een beetje ondankbaar....13 is beter dan 1, maar realiseerde me dat dit soort gedachten en emoties blijkbaar horen bij het pittige traject.

Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en er bevruchting is opgetreden. Hou ons maar op de hoogte, oke?

liefs Purple

Geplaatst

hallo daantje,

4 is echt wel goed!

krijgen jullie morgen te horen over de tp?

ik wens jullie veel succes!

laat er iets moois uitkomen!

Geplaatst

Hey daan,

Vier is echt niet zo'n slechte score hoor!

Bij de punctie had ik maar 3 eitjes, waarvan er bij de bevruchting 2 niks deden, en eentje als 5 cellige is teruggeplaatst, en tja, die zit nog steeds:icon_biggrin:

Maar heb je de uitlsag van de bevruchting al gekregen? Ik duim voor je!

Liefs Diana

Geplaatst

3!!! Het zijn er 3!!!!

van de 4 eitjes zijn er 3 bevrucht!!!

Er is toch hoop in dit leven, weer een stap verder op de ivfladder!

Morgen is de terugplaatsing in nijmegen om 14.45 uur!!!

Duim duim duim, bid bid bid, hoop hoop hoop!!!

Dank jullie voor al jullie lieve berichtjes tot zover!

Liefs, daantje & randy

Geplaatst

Ohhhhh Miss Daantje!

Wat een supernieuws zeg. Een terugplaatsing en 3 van de 4 bevrucht. Dat is een mooie score dan. Gelukkig maar zeg. Onwijs spannend allemaal. Benieuwd hoe de terugplaatsing voor jullie is. En daarna mag je ook op het spannende wachtbankje. Zenuwslopend kan ik je vertellen! :doh:

Ik ga zeker duimen voor jullie!

liefs Purple

Geplaatst

Hoi Daantje,

De eindstreep is in zicht..... superrrrr 3 stks!!!!

Morgen heb je je terugplaatsing, geen stress en lekker genieten want je bent dan wel lekker zwanger!

Ikzelf hoor woensdag of er een bevruchting / terugplaatsing is. Ik ga ontzettend hard voor je duimen meis!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi Daan, super zeg, oh man wat ben ik blij voor je, hoop dat je dan ook 1 van die drie straks als jouw kindje mag laten geboren worden. Ga je er 1 of 2 terugplaatsen?

Succes morgen.

Liefs Cindy

Geplaatst

Tis idd superspannend!!!:bf_new:

Er worden er als het goed is 2 teruggeplaatst en 1 ingevroren maar we krijgen morgen pas te horen wat de kwaliteit is van de embryo's dus nog even geduld...poe poe, waar bestel ik 100 kilo geduld???:toothy4:

Tsjoender, voor jou ook een kilootje of 50 bestellen? Veel succes meis!

Liefs, Daantje

Geplaatst

Gefeliciteerd meid, wat spannend allemaal. Laat morgen gauw horen hoe de terugplaatsing is verlopen.

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis want vandaag was ik nog niet zo ver. Als ik morgen zo ver ben dan heb ik a.s. zondag de terugplaatsing. Dan zit jij er al een paar dagen op de wachtbank.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Heee Dani,

Doe maar die 50kg, kan het goed gebruiken.....:toothy4:

Maar jij loopt voorop, dus ik ga ontzettend voor je duimen dat er morgen daadwerkelijk 2 emmies teruggeplaatst gaan worden. Hoop dat ik je mag gaan vergezellen op het bankje, een dagje later.....

Toi toi toi!!

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

hallo daan en randy !!!!

heel veel succes bij de tp !!!!!! we hopen dat we jullie snel kunnen feliciteren....

houdt ons op de hoogte

groetjes

Geplaatst

He Daantje!

Toch nog een hele goede score hoor!

Duim voor je dat ze alle3 een hele goede kwaliteit hebben...

Veel succes ook vandaag met de tp, is toch een bijzonder moment..

liefs

Geplaatst

Hoi Daantje,

Je hebt al hele spannende tijden gehad. Maar zeker geen slecht resultaat! Hoe ging de terugplaatsing vandaag?

Heel veel sterkte de komende weken!

Groetjes, Marianne.

Geplaatst

Hallo Daantje,

Terwijl ik het laatste nieuws lees over je punctie heb jij je TP.

Ik duim voor je dat alles goed gaat, en succes op de wachtbank.

TOI TOI TOI.

En wat een mooie score 3 bevruchtingen toppie!!

Groetjes Claudia

Geplaatst

Hallo allemaal!

Wat zijn jullie toch lief! :color:

Er zitten idd 2 emmy's van A-kwaliteit (de hoogste kwaliteit noemde de arts het) in mijn buikje!!! :icescream:

De 3e was helaas niet goed genoeg om in te vriezen maar ik ben eigenlijk al heel blij met deze 2 toppertjes!

Wat een verschil met de punctie zeg, hier voel je werkelijk niets van!

Was wel heel blij dat mijn moeder en Randy er bij waren, heel speciaal moment...

Raar vind ik het dat ik nu alleen nog maar kan wachten nadat je zo lang druk bezig bent geweest. :misc_expressions-wh

Ik heb wel een vraagje: moet je de progestanbolletjes nou heel diep inbrengen?

Veel liefs, Daantje (die nog wacht op haar 100 kilo geduld bestelling :tongue1:)

Geplaatst

Hoi Dani,

Ik ga zo bellen, maar.... voor jou is het wachten aangebroken! Ik zend je heel veel positieve gedachten naar je toe en we gaan voor die 2 streepjes over 15 dagen.

Wanneer mag jij eigenlijk testen? Mij werd verteld dat ik pas over 18 dagen een test mag doen, mits ik vandaag een tp krijg. Da's wel een hele lange tijd.

We gaan duimen..........

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

Hey daantje,

Wat een goed nieuws van jou kant!

Lekker 2 mooie a kwaliteit emmy's. Dat ze zich maar heel erg thuis mogen voelen in je buikje, en daar heel lang nog gaan verblijven.

Succes met de vreselijke slopende en soms gekmakende wachtweken.

Liefs Diana

Geplaatst

Wauw, 2x A kwaliteit! Gaaf!!!

Ik duwde de progesteronbolletjes zo ver weg als ik kon, maar wist ook nooit of het ver genoeg was. Hihihi, gelukkig heb ik lange vingers! Ach, het zal wel opgenomen worden in het bloed, dacht ik altijd maar!

Heel veel succes met het wachten!!!!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden