Ga naar inhoud

Tv-tips

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik weet zeker dat mijn geheugetest dan volgend jaar 5 is...hahahahahahahah...ik zal er eens naar kijken...want volgens mij is laura ook zo`n gooise vrouw fan...of heb ik het mis laura????????

• Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaaaaah, Gooiseche Vrouwen haha.

Ben er zelf ook één, dus kom maar op.

Helaas niet kunnen kijken door vakantie, maar zondag ben ik weer aan de buis gekluisterd hoor.

Heb ook een zwak voor Het Blok....

Vanavond weer gezien. Jammer dat dat ene stel eruit is, door het overlijden van zijn vader...

Geplaatst

ohhhhhhh....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...zie nou wel.....nou ik ga zondag ook maar eens kijken dan...zal jheroen leuk vinden...hahahahhahaha

Geplaatst

Sab kijkt ook altijd het blok volgens mij.

Ik zit daar eigenlijk niet zo in, of wel ik kijk het eigenlijk nooit.

Ook nog kijkers hier van As the world turns?

Geplaatst

Hahhahah Joos jij denkt vast dat ik een of andere tv-addict ben haha.

Maar ik moet zeggen dat ik echt weinig tv kijk, heb er gewoon niet zo veel tijd voor of maak er niet zo veel tijd voor (komt omdat ik ook veel tijd hier doorbreng denk ik zo hahahaha).

Alles kort ff op een rijtje :ATWT , CSI, Shark, Gooische Vrouwen.

Nou dat valt best mee volgens mij wat ik volg hahaha!!!!:toothy4:

Geplaatst

haha als jij atwt schrijft snap ik niet eens waar het over gaat... ik heb ns getennist met meisjes en die zeiden dan heb jij As nog gezien? huh, wablief?

ik vind soms dat ik teveel tv kijk, dus probeer zo min mogelijk verslaafd aan series te worden, haha. ik vind t nog steeds leuk om naar friends te kijken en soms andere sitcoms (seinfeld), verder die opvoedprogramma's, vind ik op de een of andere manier helemaal geweldig. Ook die babyman.

Verder niet zo veel, ik merk dat ik graag naar 'gezellige' tv kijk, zoals mooi weer de leeuw of de lama's.

het is nu weer afgelopen geloof ik, maar in mijn verlof was er overdag (tijdens flestijd) vaak 'escape to the country' op bbc. helemaal geweldig vond ik dat! lekker huizen kijken, en dan niet met geneuzel ertussen zoals bij tvmakelaar. en die engelse huizen zijn zo raar en anders. heel leuk.

ook het roer om trouwens. heerlijk als mensen dan in zo'n modderpoel zitten en in een paar dagen olijven moeten plukken. Leuk.

En dan natuurlijk...voetbal en tennis en schaatsen...

Nog best veel he. Is wel goed dat ik me niet te veel inlaat met allerlei nieuwe series...;)

Lis

Geplaatst

hehe eindelijk iemand die net als ik ook niet kijkt naar de buurvrouwen van laura...hahahahahahah

maar lis jij kijkt inderdaad aardig tv!

en dan ook nog naar voetbal......nee niks voor mij...maar schaatsen wel......heerlijk!

Geplaatst

MMMMMM ik heb gisteren een paar vragen meegedaan aan de geheugentest,nou wat een muts ben ik zeg( Zullen het de hormonen zijn) maar ik kon de kortetermijn nog niet onthouden:sad:

Voetballen is ook 1 van mijn favoriet,maar niet alles hoor !!

Manuela

Geplaatst

hahahaha...die manuela.....jij hebt nog een smoes...je bent zwanger!!!!!!!

heb je hem niet afgemaakt de test??????????

Jammer!

En ook al voetballen...hahahahahaha...volgens mij ben jij op het moment zelf een voetbal..hahahahahha....grapje hoor...hahahahaha

Geplaatst

nee voetbal heel soms mar ik ga ook voor het schaatsen en lekker olympische spelen..uren sprot kijken, wat ben ik dan moe zeg.....

Ik kijk op de avonden dat remko werken is en ik ds thuis aleen zit als die 2 in bedje liggen gaarg net 5

Greys anatomy( nu niet erop) gooische..., wat about Brian...net hell's kitchen met Gordon ramsey..Trouwens ik ben verslaafd aan kookprogramma's

Op de BBC zijn er altijd heel veel..heerlijk met die Ainsley (grote zwarte man)

Cynthia

Geplaatst

Ja,Cyntia Dat hebben wij ook heel vaak gekeken

Raddy staddy cook !!!!! (zal wel verkeerd zijn geschreven maar we snappen elkaar) toch ????

Het was meer de favo van Emil (mijn man) die is hier de beste kok in huis en doet dat ook graag.

Manuela

O,José,nee ik heb het niet afgekeken,Ik ben net een klein blaag,als ik niet kan winnen dan doe ik niet meer mee !!!!!

Geplaatst

pfew, gelukkig ben ik niet de enige hahaha. Maaaaar ik heb wel de meeste tijd van iedereen dus ik mag ook veel volgen hahahah

Geplaatst

Ik ben trouwens desperate housewifes vergeten......

Vind ik ook erg leuk.

En sport volgen we hier ook.

M.n. voetbal, vind ik ook leuk.

Hubbie vindt bijna alle sporten geweldig.

Kijkt dan eerst de tour de france, daarna wimbledon en dan ook nog eens dat autorace gedoe en dan nog voetbal, atletiek,enz enz enz.

Je snap wel dat ik daar wel eens moe van wordt haha :thmbdn:

Geplaatst

Haha die Joos; je moet wel een beetje opde hoogte blijven hoor haha.

Dat gaat over een arts in het ziekenhuis.

is erg eigenwijs.

Ik heb het 1x gezien. Niet helemaal mijn ding.

Valt je mee he dat ik het niet kijk hahaha.

Geplaatst

oh dit kan ik echt niet bijhouden hooe beau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en jij kijkt niet.......zooooooooooooooooo!!!!!!!

hahahahahaha

Geplaatst

Hahahahhaha die Joos ik val best mee he hahahhaa.

Mijn vraag aan jou is dan; wat kijk jij WEL!

Behalve CSI hahaha.

Ben benieuwd!

Geplaatst

wat ik kijk.....csi meestal...weet ik kijk nooit echt vast naar iets......maar millennium vind ik erg leuk....die heb ik 3 seizoenen thuis dus kan ik kijken wannneer ik maar wil!

Jeetje ik moet er echt even over nadenken...het journaal!

En praatprogramma`s vind ik altijd wel leuk!

tegenwoordig nijntje hahahahah

ik kom hier nog op terug beau!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden