Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfff, kon natuurlijk voor geen meter slapen. Pas om 0.30 naar bed en moest om 2.30 alweer plassen, best veel. Toch vast getest en het is een lichte plus! Te licht om te juichen, maar we hebben hoop! Zaterdagochtend weer testen maar. Ik hoop dat deze plas niet geconcentreerd genoeg was. Nog een dagje spanning dus!bbfd3e9eda35f006509a70115369ca9b.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Alvast een voorzichtige proficiat Johanna! Hopelijk morgen een donkerdere test.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst
Pfff, kon natuurlijk voor geen meter slapen. Pas om 0.30 naar bed en moest om 2.30 alweer plassen, best veel. Toch vast getest en het is een lichte plus! Te licht om te juichen, maar we hebben hoop! Zaterdagochtend weer testen maar. Ik hoop dat deze plas niet geconcentreerd genoeg was. Nog een dagje spanning dus!bbfd3e9eda35f006509a70115369ca9b.jpgVerstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
jeeej voorzichtig gefeliciteerd. inderdaad zaterdag even met ochtendurine opnieuw .had je een verse of een cryo tp ? kruisje is igg wel duidelijk :) zou wat zijn nr 5 op het bankje !
Geplaatst
Oh Okee ja volgens freya zaterdag 5 weken maar ik weet t denk ik pas zeker bij de echo? Mijn cryo was ook op dag 6 teruggeplaatst. Wanneer mag jij voor de echo want jij mag al lekker eerder! Ik heb erge pijn aan mijn borsten en tepels, wil t liefst geen bh aan, ben ook moe en heb nog soms een beetje steekjes onderin mn buik, begin volgensmij al een beetje bandenpijn te voelen. Trekkerig gevoel aan de zijkanten onderin. Maar het kan ook van mn darmen zijn, verder is mn buik erg opgezet. Lijkt wel alsof ik al 14 weken zwanger ben hahahah maar ik klaag niet! 😍
jaa ik mag dinsdag maar dan zullen ze ws de zwangerschap'stijd nog niet kunnen bepalen het enige wat er dan nog te zien is is een vruchtzakje nog te vroeg voor een kloppend hartje enzo.we hadden 4 mei de terugplaatsing min 6 dagen van de cryo kom ik vandaag op 5 weken uit .maargoed we kunnen er ook een dagje naast zitten als mini maar lekker blijft zitten in onze belly.
Geplaatst
jeeej voorzichtig gefeliciteerd. inderdaad zaterdag even met ochtendurine opnieuw .had je een verse of een cryo tp ? kruisje is igg wel duidelijk :) zou wat zijn nr 5 op het bankje !

Verse tp eerste icsi traject. Ik durf het nog niet te geloven... We houden hoop. Temp ook nog steeds 37,2 nu. Nou, het zou zeker wat zijn!

Geplaatst
Alvast een voorzichtige proficiat Johanna! Hopelijk morgen een donkerdere test.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Dankjewel! Ja hoop ik ook!

Geplaatst
jaa ik mag dinsdag maar dan zullen ze ws de zwangerschap'stijd nog niet kunnen bepalen het enige wat er dan nog te zien is is een vruchtzakje nog te vroeg voor een kloppend hartje enzo.we hadden 4 mei de terugplaatsing min 6 dagen van de cryo kom ik vandaag op 5 weken uit .maargoed we kunnen er ook een dagje naast zitten als mini maar lekker blijft zitten in onze belly.

En op de juiste plek! Duim vooor je verder!

Geplaatst
Pfff, kon natuurlijk voor geen meter slapen. Pas om 0.30 naar bed en moest om 2.30 alweer plassen, best veel. Toch vast getest en het is een lichte plus! Te licht om te juichen, maar we hebben hoop! Zaterdagochtend weer testen maar. Ik hoop dat deze plas niet geconcentreerd genoeg was. Nog een dagje spanning dus!bbfd3e9eda35f006509a70115369ca9b.jpg

Ik vind hem best duidelijk Johanna, komt volgens mij ook door de soort zw-test. Denk als je die goedkope van het kruidvat doet dat hij veel duidelijker is. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Geplaatst
Pfff, kon natuurlijk voor geen meter slapen. Pas om 0.30 naar bed en moest om 2.30 alweer plassen, best veel. Toch vast getest en het is een lichte plus! Te licht om te juichen, maar we hebben hoop! Zaterdagochtend weer testen maar. Ik hoop dat deze plas niet geconcentreerd genoeg was. Nog een dagje spanning dus!bbfd3e9eda35f006509a70115369ca9b.jpgVerstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Johanna wat spannend!! Ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor!!😄Gisteren afspraak gehad met gynaecoloog. We gaan starten met iui in gestimuleerde cyclus dus straks 2 eitjes ipv 1. Iets meer kans. Mocht mijn vriend nu genoeg zaadjes hebben dan doen we hier 3 pogingen van. Zo niet dan gaan we meteen over naar ivf/icsi. Ik ben wel tevreden met deze uitkomst. Ik weet tenminste waar ik aan toe ben. Verder was de cyste hetzelfde gebleven en ben ik nogmaals geprikt op tsh. Deze wil nog wel eens net te hoog zitten. Ik heb de spuiten al in de koelkast liggen. Dus nu weer spannend komende maand!
Geplaatst
Johanna wat spannend!! Ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor!!😄Gisteren afspraak gehad met gynaecoloog. We gaan starten met iui in gestimuleerde cyclus dus straks 2 eitjes ipv 1. Iets meer kans. Mocht mijn vriend nu genoeg zaadjes hebben dan doen we hier 3 pogingen van. Zo niet dan gaan we meteen over naar ivf/icsi. Ik ben wel tevreden met deze uitkomst. Ik weet tenminste waar ik aan toe ben. Verder was de cyste hetzelfde gebleven en ben ik nogmaals geprikt op tsh. Deze wil nog wel eens net te hoog zitten. Ik heb de spuiten al in de koelkast liggen. Dus nu weer spannend komende maand!

Oh! Wat een fijne uitkomst en blij dat ze je serieus hebben genomen. Zo klinkt het althans! Ik ga voor je duimen!

Geplaatst

Ik kon het niet laten. Om 8.30 een etos vroege detectietest gedaan. En ja hoor, weer een streepje! Ik ga vandaag een clearblue test halen en pas echt juichen als maandag de bloedtest positief terug komt. Maar ben hier al wel heel blij mee!

Ik hoop het zo!! c684e0e9e3f3197a22bcaa43b9c96653.jpg

Geplaatst

Wat super!! Komt ook omdat je het niet met ochtend urine hebt gedaan denk ik.

Duimen dat het goed gaat! Vooralsnog gefeliciteerd 🎉

Geplaatst

Johanna een voorzichtige gefeliciteerd!! Hopelijk maandag een mooie hcg!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Goeie morgen@Johanna wauw Gefeliciteeerd !!!! 🎉🎉🎉Ik zie het kruisje hoor tis wel licht maar t is een kruis en die andere daar zie ik ook een streep dus denk dat je lekker zwanger bent Meis Gefeliciteerd🙌🏾 Wanneer mocht je officieel testen?? Welke Wachtdag zit je nu na de tp of punctie ?
Geplaatst
Goeie morgen@Johanna wauw Gefeliciteeerd !!!! 🎉🎉🎉Ik zie het kruisje hoor tis wel licht maar t is een kruis en die andere daar zie ik ook een streep dus denk dat je lekker zwanger bent Meis Gefeliciteerd🙌🏾 Wanneer mocht je officieel testen?? Welke Wachtdag zit je nu na de tp of punctie ?

Verse tp, vandaag dag 13 na de punctie. Dus ik hoop maandag met de bloedtest goed nieuws!

Geplaatst

wow.. dames heb weer heel wat gemist..

yvje.. welkom en heel veel succes...

sas25.. oh dat over je borsten komt me egt bekent voor, die van mij doen af en toe ook zo zeer..

judy1990.. al die dingen zijn voor een goed doel moeten wemaar denken:)

en idd ben soms ook zo moe vooral als we effe een middage weg gaa daara moet ik effe op de bank ploffen

en ohh dat overgeven is vervelend, me moeder gaf me het advies om smorgens voorzichtig op te staan en dan

kopje thee en beschuitje.. miss helpt het heb ook gehoord dat gember moet helpen..

johanna82..ohh wow.. ziet er wel super uit.. ik had diie test ook en staat in de beschrijving wel ook al is het een

licht kruisje een kruis is een kruis, want diie an ons was eers ook heel licht..

dus voorzichtig een felicitatie en zou toch super zijn als je nr 5 zou worden :)

christel82.. oh super dat je gewoon duidelijkheid heb nu over welk traject je gaat doorlopen.. heel veel succes

Geplaatst
Mijn menstruatie was eerder, meestal 3,5 dus in die zin niet helemaal een verassing. Had ook ustogan gebruikt, dus ook lastig te zeggen wanneer mijn menstruatie begon omdat ik woensdag al wat bruine afscheiding had (sorry), maar vrijdag pas echt doorbrak. Maar die ustrogan houdt de menstruatie ook tegen. Daarom is het ook lastig te zeggen wanneer precies mij eisprong is en de tp. Maar dinsdag (dag 9)staat de 1e echo gepland. Vanuit daar verder kijken. Hoop vooral dat alles goed is. 13e dag zoals bij jou is bij mij mijn ei ws al weg.Ik doe het dus in de natuurlijk cyclus met ustrogan. Bij ons in het zkh is het eigenlijk natuurlijk cyclus zonder medicatie of onnatuurlijk cyclus met hormonen die eisprong stilliggen en alleen baarmoederwand stimuleren(weet zo niet welke) en ustrogan. Maar ik zo min mogelijk rotzooi in mijn lijf, maar gezien met ietswat korte cyclus wilde ik wel graag de ustrogan. Dat was geen probleem.Doe jij het helemaal in de natuurlijke cyclus?
Ow dat is idd dan een verrassing dat ie eerder gekomen was. Ja en die Utrogestan houdt het idd tegen . Ik heb in april een verse tp gehad waarbij ik wel denuteigestan hebt gebruikt maar toen ik ermee stopte brak Mn ongi vrijwel direct 1 dagje later als normaal zeg maar .. gelukkig maar want je hoort soms dat het je cyclus overhoop. Gelukkig was dit niet t geval.Maar ik die de cryo tp ook in mijn natuurlijke cyclus ik spuit wel Ovitrelle meestal op Cyclusdag 12 of 13 en dan heb ik op Cyclusdag 18 meestal dan mn cryo tp. Maar nu heb ik zon last van lage rugpijn en ongiklachten ben vandaag 2 dagen te laat volgens mn app. Wat klopt maar ik hou zelf rekening ermee dat ik tussen de 18e en 20e ongi zou worden dua hoop dat t vanavond of morge doorgekomen is zodat ik weer verder kan ben nog nooit zo enthousiast geweest om ongi te worden Hahah Dan lopen wij zon beetje gelijk straks met de wachtweken zal schelen met een weekje denk ik of aantal dagen
Geplaatst
Ja je hebt gelijk! 😍 Vandaag 5 weken jeeejj!! Ik kan echt niet wachtten op onze eerste echo! 😊❤️👶🏻 Laat t me weten dinsdag! Wat ze allemaal konden zien ☺️
Geplaatst

Wauw fantastisch nieuws Johanna! Gefeliciteerd hoop op een mooie hcg! 🍀🎈🎈🎈

Geplaatst
Wauw fantastisch nieuws Johanna! Gefeliciteerd hoop op een mooie hcg! 🍀🎈🎈🎈

Dankjewel! Ben er helemaal emotioneel van! maandag de bloedtestuitslag, dan durf ik echt te juichen. Heb voor morgenochtend een clearblue digital test gehaald. Als die positief is, durf ik er wat meer in te geloven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden