Gast Geplaatst 20 Mei, 2017 Geplaatst 20 Mei, 2017 alles is positief..ijzer aangevuld..alle vitamines gechekt.. prachtig ontdooid en mooi door gaan delen..bms heel mooi.. utro bollen maken ne uitteraard hellemaal waus over 4 dagen zullen we het weten! Ik ga ook heel hard voor je duimen Met deze positieve energie van deze topic is het zelfs bijna overbodig en moet het ook bij jou gewoon goed gaan komen!! Quote
Johanna82 Geplaatst 20 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2017 Bij mij zei de pendel dat ik pas veel later zwanger zou worden. En mocht het geslacht niet bekend worden. Dus ik ben wel benieuwd wat er komende weken staat te gebeuren dan. Wij gaan de nipt test laten doen als we zo ver komen en dan weten we met 12 weken het geslacht ook. Dat het kind komt vind ik verrassing genoeg. Hoop dat de positieve glow doorzet! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 20 Mei, 2017 Geplaatst 20 Mei, 2017 spannend..volgens de pendel zouden wij geen kinderen meer krijgen dus we geloven er maar gewoon niet in Oo ook laten pendelen door magic women?? Bijna iedereen haha Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 20 Mei, 2017 Geplaatst 20 Mei, 2017 hahhaha nee er is al eens gependeld door iemand.. die wist niet dat we in het traject zaten dus was wel ff domper.. nu hoef ik niet meer zo nodig;) Quote
amf Geplaatst 20 Mei, 2017 Geplaatst 20 Mei, 2017 hahhaha nee er is al eens gependeld door iemand.. die wist niet dat we in het traject zaten dus was wel ff domper.. nu hoef ik niet meer zo nodig;) Oo maar misschien had die pendel het toen wel fout! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wilhelmina Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Bij mij zei de pendel dat ik pas veel later zwanger zou worden. En mocht het geslacht niet bekend worden. Dus ik ben wel benieuwd wat er komende weken staat te gebeuren dan. Wij gaan de nipt test laten doen als we zo ver komen en dan weten we met 12 weken het geslacht ook. Dat het kind komt vind ik verrassing genoeg. Hoop dat de positieve glow doorzet! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Als eerste, super gefeliciteerd!! Wat fantastisch dat het in 1 keer gelukt is Laten jullie de nipt in België doen?! Anders weet je het geslacht toch niet?! Quote
Johanna82 Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 Als eerste, super gefeliciteerd!! Wat fantastisch dat het in 1 keer gelukt is Laten jullie de nipt in België doen?! Anders weet je het geslacht toch niet?! Is dat zo? Zal het eens bespreken. Eerst de echo zwanger halen ;) Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
magicwoman Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 De eerste misselijkheid is gekomen. Ging vanmorgen zowat over mijn nek van de vanille lucht van de pap van mijn dochtertje Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote
Christel81 Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Is dat zo? Zal het eens bespreken. Eerst de echo zwanger halen ;)Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met TapatalkJeetje dames het is echt bijna niet bij te houden! johanna mooie test hoor!! En super gefeliciteerd!! Yamila hoe voel je je zo na de terugplaatsing? Maaike en eslief hopelijk zijn jullie de volgende met een positieve test! Miranda nog een paar weken en dan begint het wachten weer voor jou, spannend meid! Zwangere dames lekker genieten! Pino mijn lijf geeft echt aan dat het niet gelukt is dus stort ik mezelf in het avontuur der hormonen volgende week . Magic woman dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met vragen of je voor mij ook zou willen pendelen Quote
eslief Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 @johanna wat wilhelmina zegt klopt in nl hebben ze geen verginning om op zo een vroeg termijn het geslacht aan te vragen..ze doen dit dan dus ook niet. in belgie doen ze dit wel. Quote
Judy1990 Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 De eerste misselijkheid is gekomen. Ging vanmorgen zowat over mijn nek van de vanille lucht van de pap van mijn dochtertje Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalkik doe hier vrolijk in mee ben sochtends vooral erg misselijk als ik wat heb gegeten gaat het wel weer .ik heb alleen hele pijnlijke bovenbenen kan er niet van slapen alsof al mijn spieren constant zijn aangespannen heel gek .Afgelopen dagen egt mega veel geslapen nu voel ik me weet beetje bijgetankt. vanacht ook ruim 11 uur geslapen .drinken jullie eigelijk nog cafeïne ? Quote
Johanna82 Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 Sterkte meiden! Misselijkheid heb ik al jare, dan ben ik aan gewend. Ben wel wat licht in mn hoofd en heb nu juist ineens behoefte aan zwarte thee en cola. Ik drink geen koffie.echt zo vreemd, hihi Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
Johanna82 Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 @johanna wat wilhelmina zegt klopt in nl hebben ze geen verginning om op zo een vroeg termijn het geslacht aan te vragen..ze doen dit dan dus ook niet. in belgie doen ze dit wel. Dan moeten dus wat geduldiger zijn, hihi. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
Judy1990 Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 @johanna wat wilhelmina zegt klopt in nl hebben ze geen verginning om op zo een vroeg termijn het geslacht aan te vragen..ze doen dit dan dus ook niet. in belgie doen ze dit wel.ik twijfel nog heel erg of ik de nip test wil laten doen .weet niet of ik het aan zou kunnen als er wat mis is en dan de hele zwangerschap daar mee bezig zijn geeft ook stress . Quote
eslief Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 wij hebben ook geen testen gedaan omdat het kindje welkom was en we er geen meerwaarde aankopelde. wij vonden de uitgebreide guo met 20 weken genoeg Quote
eslief Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 ik vind het ook een hoop geld 175 euro de nipt Quote
Johanna82 Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 ik twijfel nog heel erg of ik de nip test wil laten doen .weet niet of ik het aan zou kunnen als er wat mis is en dan de hele zwangerschap daar mee bezig zijn geeft ook stress . Kan ik me voorstellen. Wij hebben besproken dat als het kind nooit zelfstandig zou kunnen leven (dus een handje missen is een ding, maar vooral echt niet voor zichzelf kunnen zorgen ooit,) dat we afbreken. Vinden we niet eerlijk voor het kind. Dat weet ik liever vroeger dan later dan. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 dat was ook hoe wij erin stonden maar puntje bij paaltje dat onze dochter misschien niet levenstvatbaar was wilde ik absoluut niet afbreken..geen haar op mijn hoofd. maar goed dat was wel anders anders dan zou ze na de bevalling overlijden.. zou het een "kasplantje" zijn dan zouden wij ook hetzelfde doen als jullie Quote
magicwoman Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Oo maar misschien had die pendel het toen wel fout! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dat kan heel goed. Ik wil best een poging wagen voor Eslief nog een keer. Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 @magicwoman lief van je maar ik sla maar over liever in onwetendheid Quote
magicwoman Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Haha is prima hoor Eslief Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote
magicwoman Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Jeetje dames het is echt bijna niet bij te houden! johanna mooie test hoor!! En super gefeliciteerd!! Yamila hoe voel je je zo na de terugplaatsing? Maaike en eslief hopelijk zijn jullie de volgende met een positieve test! Miranda nog een paar weken en dan begint het wachten weer voor jou, spannend meid! Zwangere dames lekker genieten! Pino mijn lijf geeft echt aan dat het niet gelukt is dus stort ik mezelf in het avontuur der hormonen volgende week . Magic woman dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met vragen of je voor mij ook zou willen pendelen Lees het nu pas heb een foto van jezelf nodig. Mag je sturen naar magicwoman182000@yahoo.com of hier prive Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote
magicwoman Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 ik twijfel nog heel erg of ik de nip test wil laten doen .weet niet of ik het aan zou kunnen als er wat mis is en dan de hele zwangerschap daar mee bezig zijn geeft ook stress . Wij hebben het wel gedaan en gaan het nu weer doen. We willen voorbereid zijn als er iets mis is. Is altijd wel spannend zo'n echo. Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Quote
Pino81 Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 @ Pino ik heb 31 mei echo voor de folikel meting en heb 5 of 6 juni mijn cryo tp mits hij goed ontdooid natuurlijk en jij? Ik heb dinsdag 1e echo, vanuit daar verder kijken. Omdat het bij nooit precies gelijk loopt en het in de natuurlijke cyclus is even afwachten wanneer eisprong is. Hoop vooral dat alles rustig is en we gewoon verder kunnen. Vind het best spannend. Quote
Johanna82 Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 dat was ook hoe wij erin stonden maar puntje bij paaltje dat onze dochter misschien niet levenstvatbaar was wilde ik absoluut niet afbreken..geen haar op mijn hoofd. maar goed dat was wel anders anders dan zou ze na de bevalling overlijden.. zou het een "kasplantje" zijn dan zouden wij ook hetzelfde doen als jullie Ik zou ook nooit aan ivf beginnen. Iets met proncipes en hoe dat verandert als je daadwerkelijk in de situatie zit. Maar wij kiezen dus wel vior de nipt. Met die info gaan we weer verder Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.