Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
alles is positief..ijzer aangevuld..alle vitamines gechekt.. prachtig ontdooid en mooi door gaan delen..bms heel mooi.. utro bollen maken ne uitteraard hellemaal waus😂 over 4 dagen zullen we het weten!

Ik ga ook heel hard voor je duimen 🍀🍀🍀 Met deze positieve energie van deze topic is het zelfs bijna overbodig en moet het ook bij jou gewoon goed gaan komen!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bij mij zei de pendel dat ik pas veel later zwanger zou worden. En mocht het geslacht niet bekend worden. Dus ik ben wel benieuwd wat er komende weken staat te gebeuren dan. Wij gaan de nipt test laten doen als we zo ver komen en dan weten we met 12 weken het geslacht ook. Dat het kind komt vind ik verrassing genoeg. Hoop dat de positieve glow doorzet!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
spannend..volgens de pendel zouden wij geen kinderen meer krijgen dus we geloven er maar gewoon niet in

Oo ook laten pendelen door magic women?? Bijna iedereen haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

hahhaha nee er is al eens gependeld door iemand.. die wist niet dat we in het traject zaten dus was wel ff domper.. nu hoef ik niet meer zo nodig;)

Geplaatst
hahhaha nee er is al eens gependeld door iemand.. die wist niet dat we in het traject zaten dus was wel ff domper.. nu hoef ik niet meer zo nodig;)

Oo maar misschien had die pendel het toen wel fout!

Geplaatst
Bij mij zei de pendel dat ik pas veel later zwanger zou worden. En mocht het geslacht niet bekend worden. Dus ik ben wel benieuwd wat er komende weken staat te gebeuren dan. Wij gaan de nipt test laten doen als we zo ver komen en dan weten we met 12 weken het geslacht ook. Dat het kind komt vind ik verrassing genoeg. Hoop dat de positieve glow doorzet!

Als eerste, super gefeliciteerd!! Wat fantastisch dat het in 1 keer gelukt is 😍

Laten jullie de nipt in België doen?! Anders weet je het geslacht toch niet?!

Geplaatst
Als eerste, super gefeliciteerd!! Wat fantastisch dat het in 1 keer gelukt is 😍

Laten jullie de nipt in België doen?! Anders weet je het geslacht toch niet?!

Is dat zo? Zal het eens bespreken. Eerst de echo zwanger halen ;)

Geplaatst

De eerste misselijkheid is gekomen. Ging vanmorgen zowat over mijn nek van de vanille lucht van de pap van mijn dochtertje 😣

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Is dat zo? Zal het eens bespreken. Eerst de echo zwanger halen ;)Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Jeetje dames het is echt bijna niet bij te houden! 😁 johanna mooie test hoor!! En super gefeliciteerd!! Yamila hoe voel je je zo na de terugplaatsing? Maaike en eslief hopelijk zijn jullie de volgende met een positieve test! Miranda nog een paar weken en dan begint het wachten weer voor jou, spannend meid! Zwangere dames lekker genieten! Pino mijn lijf geeft echt aan dat het niet gelukt is dus stort ik mezelf in het avontuur der hormonen volgende week 😉. Magic woman dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met vragen of je voor mij ook zou willen pendelen 😊
Geplaatst

@johanna wat wilhelmina zegt klopt in nl hebben ze geen verginning om op zo een vroeg termijn het geslacht aan te vragen..ze doen dit dan dus ook niet. in belgie doen ze dit wel.

Geplaatst
De eerste misselijkheid is gekomen. Ging vanmorgen zowat over mijn nek van de vanille lucht van de pap van mijn dochtertje 😣Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
ik doe hier vrolijk in mee ben sochtends vooral erg misselijk als ik wat heb gegeten gaat het wel weer .ik heb alleen hele pijnlijke bovenbenen kan er niet van slapen alsof al mijn spieren constant zijn aangespannen heel gek .Afgelopen dagen egt mega veel geslapen nu voel ik me weet beetje bijgetankt. vanacht ook ruim 11 uur geslapen .drinken jullie eigelijk nog cafeïne ?
Geplaatst

Sterkte meiden! Misselijkheid heb ik al jare, dan ben ik aan gewend. Ben wel wat licht in mn hoofd en heb nu juist ineens behoefte aan zwarte thee en cola. Ik drink geen koffie.echt zo vreemd, hihi

Geplaatst
@johanna wat wilhelmina zegt klopt in nl hebben ze geen verginning om op zo een vroeg termijn het geslacht aan te vragen..ze doen dit dan dus ook niet. in belgie doen ze dit wel.

Dan moeten dus wat geduldiger zijn, hihi.

Geplaatst
ik twijfel nog heel erg of ik de nip test wil laten doen .weet niet of ik het aan zou kunnen als er wat mis is en dan de hele zwangerschap daar mee bezig zijn geeft ook stress .
Geplaatst

wij hebben ook geen testen gedaan omdat het kindje welkom was en we er geen meerwaarde aankopelde. wij vonden de uitgebreide guo met 20 weken genoeg

Geplaatst
ik twijfel nog heel erg of ik de nip test wil laten doen .weet niet of ik het aan zou kunnen als er wat mis is en dan de hele zwangerschap daar mee bezig zijn geeft ook stress .

Kan ik me voorstellen. Wij hebben besproken dat als het kind nooit zelfstandig zou kunnen leven (dus een handje missen is een ding, maar vooral echt niet voor zichzelf kunnen zorgen ooit,) dat we afbreken. Vinden we niet eerlijk voor het kind. Dat weet ik liever vroeger dan later dan.

Geplaatst

dat was ook hoe wij erin stonden maar puntje bij paaltje dat onze dochter misschien niet levenstvatbaar was wilde ik absoluut niet afbreken..geen haar op mijn hoofd. maar goed dat was wel anders anders dan zou ze na de bevalling overlijden.. zou het een "kasplantje" zijn dan zouden wij ook hetzelfde doen als jullie

Geplaatst
Oo maar misschien had die pendel het toen wel fout!

Dat kan heel goed. Ik wil best een poging wagen voor Eslief nog een keer.

Geplaatst
Jeetje dames het is echt bijna niet bij te houden! 😁 johanna mooie test hoor!! En super gefeliciteerd!! Yamila hoe voel je je zo na de terugplaatsing? Maaike en eslief hopelijk zijn jullie de volgende met een positieve test! Miranda nog een paar weken en dan begint het wachten weer voor jou, spannend meid! Zwangere dames lekker genieten! Pino mijn lijf geeft echt aan dat het niet gelukt is dus stort ik mezelf in het avontuur der hormonen volgende week 😉. Magic woman dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met vragen of je voor mij ook zou willen pendelen 😊

Lees het nu pas heb een foto van jezelf nodig. Mag je sturen naar magicwoman182000@yahoo.com of hier prive

Geplaatst

Wij hebben het wel gedaan en gaan het nu weer doen. We willen voorbereid zijn als er iets mis is. Is altijd wel spannend zo'n echo.

Geplaatst

@ Pino ik heb 31 mei echo voor de folikel meting en heb 5 of 6 juni mijn cryo tp mits hij goed ontdooid natuurlijk en jij?

Ik heb dinsdag 1e echo, vanuit daar verder kijken. Omdat het bij nooit precies gelijk loopt en het in de natuurlijke cyclus is even afwachten wanneer eisprong is. Hoop vooral dat alles rustig is en we gewoon verder kunnen. Vind het best spannend.

Geplaatst
dat was ook hoe wij erin stonden maar puntje bij paaltje dat onze dochter misschien niet levenstvatbaar was wilde ik absoluut niet afbreken..geen haar op mijn hoofd. maar goed dat was wel anders anders dan zou ze na de bevalling overlijden.. zou het een "kasplantje" zijn dan zouden wij ook hetzelfde doen als jullie

Ik zou ook nooit aan ivf beginnen. Iets met proncipes en hoe dat verandert als je daadwerkelijk in de situatie zit. Maar wij kiezen dus wel vior de nipt. Met die info gaan we weer verder

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden