Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dat kan heel goed. Ik wil best een poging wagen voor Eslief nog een keer. Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Met al die gependeld raak ik oook nu benieuwd. Hahah zou jet misschien voor mij ook willen doen ? Ben wel benieuwd naar het geslacht en wat t zegt Hahah
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@johanna wellicht wij tegen die tijd ook aangezien het nu simpel is met een bloedtest:) ook het hele icsi vonden wij vee te ver gaan..en zie me nu.. als het tege zit doen we al poging 8😂

Geplaatst
@johanna wellicht wij tegen die tijd ook aangezien het nu simpel is met een bloedtest:) ook het hele icsi vonden wij vee te ver gaan..en zie me nu.. als het tege zit doen we al poging 8😂

Hahaha, stom hè? Zo zie je maar wat principes waard zijn

Ik wil ook geen vlokkentest, veel te riskant.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

klopt ik ook niet en vruchtwaterpunctie ook niet..maar dit is vrij simpel dus als het zover mag komen gaan wij hem vast ook doen en denk voor die prijs over de grens zodat we het geslacht wel weten😂

Geplaatst
klopt ik ook niet en vruchtwaterpunctie ook niet..maar dit is vrij simpel dus als het zover mag komen gaan wij hem vast ook doen en denk voor die prijs over de grens zodat we het geslacht wel weten😂

Ja! Ik twijfel ook wel hoor. Maar voor ons is dat ook meteen 3 uur enkele reis. 8 weken later weet je het ook. Kijken wel even weekendje weg?

Geplaatst
hey eslief wist niet dat je al zo ver in he4 traject zit ? heb je ook een grens van tot hoeveel pogingen je wilt gaan ? liefs
Geplaatst
Ja! Ik twijfel ook wel hoor. Maar voor ons is dat ook meteen 3 uur enkele reis. 8 weken later weet je het ook. Kijken wel even weekendje weg?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
hebben jullie enig idee wat de kosten in belgie bedragen van de kop test ?
Geplaatst

we hebben een dochter die na 5 pogingen gelukt is..en nu dus als deze mislukt (wat ik denk) de derde icsi.. wij geven het alleen dit jaar nog en dan stoppen we

Geplaatst

@judy volgens mij is de prijs precies hetzelfde alleen in belgie is de wet zo dat je het geslacht wel kan weten en in nl is dat nog verbode ofzo

Geplaatst
@judy volgens mij is de prijs precies hetzelfde alleen in belgie is de wet zo dat je het geslacht wel kan weten en in nl is dat nog verbode ofzo
maar nu word de nip test hier grotendeels vergoed toch ? en als je naar België gaat mag je denk ik de volle mep betalen?
Geplaatst

nee in nl alleen vergoed als je een verhoogd risico hebt..bij een normale zwangerschap en nipt betaal je zelf.. de combinatietest word via de gyn soms wel vergoed en aangeboden

Geplaatst
nee in nl alleen vergoed als je een verhoogd risico hebt..bij een normale zwangerschap en nipt betaal je zelf.. de combinatietest word via de gyn soms wel vergoed en aangeboden
Oh ik hoorde er tweeen weken geleden wat over op het nieuws dat het per april voor iedereen kon .en dat er dan alleen een eigen bedrage was van 175 euro .
Geplaatst

owhjaah dat bedoel ik;) de eigen bijdrage en volgens mij is die in belgie hetzelfde..maar ik heb het net nagevraagd en hoor het vast straks aangezien mijn vriendin hem 2 weken terug in belgie heeft laten doen en keurig eergister een bericht had met geslacht en een gezond kindje

Geplaatst
owhjaah dat bedoel ik;) de eigen bijdrage en volgens mij is die in belgie hetzelfde..maar ik heb het net nagevraagd en hoor het vast straks aangezien mijn vriendin hem 2 weken terug in belgie heeft laten doen en keurig eergister een bericht had met geslacht en een gezond kindje
Oké ben benieuwd anders is het overwegen wel waard even een uurtje langer te reizen mocht het zover komen en.we beslissen het toch te doen
Geplaatst
poeh wilhelmina heeft gelijk..ze betaalde 500 zonder geslacht en 600 met..
ja zo iets dacht ik al .dan doen we het wel lekker in nl 400 euro extra om die paar weken eerder het geslach't te weten gast me wat ver .uiteindelijk is het belangrijkste als het maar gezond is en is zowel een jongen als een meisje super welkom !
Geplaatst
Jahoor Miranda. Je mag je foto sturen naar mijn mail of prive hier Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
. Oké Prima ! Ik ga ff fotootje opzoeken dan mail ik hem naar jouw thanks
Geplaatst
Jahoor Miranda. Je mag je foto sturen naar mijn mail of prive hier Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
. Heb je een mailtje gestuurd ben benieuwd 😊
Geplaatst
ja precies dat zou ik ook niet doen hoor dat vind ik zonde..gebruik ik wel om kleertjes te kope

Wow!! Nou, in nl dus!

Geplaatst
Jahoor Miranda. Je mag je foto sturen naar mijn mail of prive hier

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Zou je voor mij ook willen pendelen? Of wordt het we heel veel?!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden