Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
wow wat goed Amalia! hopen dat het streepje elke dag donkerder word!
Ik hoop t ook dankjewel ben stiekem ergens wel blij nu hopen dat t zobijft
Geplaatst
wow wat goed Amalia! hopen dat het streepje elke dag donkerder word!
Ik hoop t ook tot nu toe wordt ie steeds donkerder hoop ook dat het sp blijft dankjewel
Geplaatst
Ik zit vandaag ook 10 dagen na terugplaatsing en ben sinds dag 7 aan het testen en wordt wel steeds donkerder. Hoop dat dit goed zit had ook een terugplaatsing van een perfecte 8 cellig embryo van a kwaliteit.Vanwege de menstruatiepijn had ik vandaag weer een test gedaan maar nu wacht ik officieel nog 3 dagen dan mag ikhet ziekenhuis bellen. Ik zou wel vandaag of morgen Onnie moeten worden

Voorzichtige proficiat, maar ziet er goed uit 😃

Geplaatst

Ja hoop t ook woensdag zit ik 14 dagen na de terugplaatsing maar vandaag zit ik 2 weken na punctie en zou dit weekend ongesteld moeten worden dus dat hij positief is en donkerder dan afgelopen dagen geeft me wel een beetje een goed gevoel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Dankjewel hoop dat het goed zit woensdag wordt er dan een vervolgafspraak gemaakt als het goed is

Geplaatst
Voorzichtige proficiat, maar ziet er goed uit

88ecb2ac3818ac1ddf81b5de3fa41ad5.jpg

Hij is uitgedroogd en ziet er nu zo uit dus ben wel best blij maar nu nog afwachten of het zo goed blijft

Geplaatst
Wauuw super meid vast voorzichtig gefelici

Teerd!

Hopen dat ze mooi op blijven lope. Zo zag de mijne er ook uit rond die tijd

Dankjewel hoop het ook

Geplaatst

@ Eslief oh wat fijn dat het destijds een doorgaande zwangerschap was 😊 Ik heb dinsdag de tp dua ik denk dat ik op wd 10 misschien een testje gaat wagen maar het liefst neem ik de afwachtende houding maar of dat gaat lukken tot de officiële testdatum dat is nog de vraag😂😂😂

@ Amalia ik ga je ook voorzichtig feliciteren ❤️want die test ziet er goed uit op wd 10 Ik duim mee dat t goed blijft gaan en dat je strakkies een mooie echo in handen hebt 🙌🏾 en vanaf dag 7 begon je al met testen? Is dit je verse poging of hoeveelste cryo?

Geplaatst
@ Eslief oh wat fijn dat het destijds een doorgaande zwangerschap was Ik heb dinsdag de tp dua ik denk dat ik op wd 10 misschien een testje gaat wagen maar het liefst neem ik de afwachtende houding maar of dat gaat lukken tot de officiële testdatum dat is nog de vraag

@ Amalia ik ga je ook voorzichtig feliciteren ❤️want die test ziet er goed uit op wd 10 Ik duim mee dat t goed blijft gaan en dat je strakkies een mooie echo in handen hebt en vanaf dag 7 begon je al met testen? Is dit je verse poging of hoeveelste cryo?

Een verse embryo van 3 dagen oud ik heb ook de testen nog vanaf dag 7 die was wel heel licht188029a46a4f24465799c0697e20eb1c.jpg

Dit was dag 7

3116f3589790f094b243608f636ef378.jpg

Dit was dag 8

Geplaatst

Heb 4 iui gehad allemaal mislukt en dit is de eerst ivf heb zelf wel 2 kinderen die gewoon natuurlijk zijn ontstaan

Geplaatst
Heb 4 iui gehad allemaal mislukt en dit is de eerst ivf heb zelf wel 2 kinderen die gewoon natuurlijk zijn ontstaanVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja op dag 7 heel licht Mr je ziet m wel zeg maar wn bij dag 8 iets beter maar die van 10 is mooi dus denk dat t wel goed zit meis🙂 Ow wat leuk 2 kinderen.. heb ook een kindje maar wel via IVF ...Eerste verse tp meteen raak ook destijds ☺️ Maar 2 kids via natuurlijke weg hoe is het gekomen dat je nu voor je derde kindje via ivf doet? Als ik te brutaal ben Forgwt i asked 😬
Geplaatst
Ja op dag 7 heel licht Mr je ziet m wel zeg maar wn bij dag 8 iets beter maar die van 10 is mooi dus denk dat t wel goed zit meis Ow wat leuk 2 kinderen.. heb ook een kindje maar wel via IVF ...Eerste verse tp meteen raak ook destijds Maar 2 kids via natuurlijke weg hoe is het gekomen dat je nu voor je derde kindje via ivf doet? Als ik te brutaal ben Forgwt i asked

Bij de eerste 2 heb ik er best lang over gedaan dus na de 2e wilde ik niet aan de pil beginnen omdat ik wist dat het lang zou duren bij mij en uiteindelijk is dat nu bijna 5 jaar ze zit nou op school en was wel toe aan een derde 🤣en aangezien ik na bijna 5 jaar niet zelf weer zwanger ben geworden ben ik via de huisarts doorverwezen enzo doende ben ik nu hier terecht gekomen... nee hoor helemaal niet brutaal ❤️

Geplaatst

Oowgelukkig ja dat is idd behoorlijk lang 5 jaar ... maar gelukkig is het meteen gelukt 🎉💪🏾 Gelijk bij de eerste verse tp. Mijn kleine gaat in aug beginne met school en was eigenlijk allang al toe aan een 2e maar helaas geen eileiders meer vandaar meteen ivf in de eerste instantie Ik hoop dat het deze maand raak gaat zijn 😊 We zullen t gaan zien Jij succes nog met het wachten tot officiële testdatum Hoewel t vroeg is maar aan je testen te zien Zit het goed loopt alleen maar op dus komt helemaal goed Op naar de 9 maanden ❤️ Truste alvast Ik ga lekker filmpje kijke met me man ... val waarschijnlijk in slaap 🤣🤣🤣Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Oowgelukkig ja dat is idd behoorlijk lang 5 jaar ... maar gelukkig is het meteen gelukt Gelijk bij de eerste verse tp. Mijn kleine gaat in aug beginne met school en was eigenlijk allang al toe aan een 2e maar helaas geen eileiders meer vandaar meteen ivf in de eerste instantie Ik hoop dat het deze maand raak gaat zijn We zullen t gaan zien Jij succes nog met het wachten tot officiële testdatum Hoewel t vroeg is maar aan je testen te zien Zit het goed loopt alleen maar op dus komt helemaal goed Op naar de 9 maanden ❤️ Truste alvast Ik ga lekker filmpje kijke met me man ... val waarschijnlijk in slaap 🤣🤣🤣Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dankjewel jij ook ja was ook gelijk in slaap gevallen jij ook succes ik hoop dat het ook weer gelijk raak zal zijn dit keer bij jouw. ❤️❤️❤️

Geplaatst
Dankjewel jij ook ja was ook gelijk in slaap gevallen jij ook succes ik hoop dat het ook weer gelijk raak zal zijn dit keer bij jouw. ❤️❤️❤️Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkHahah Ja dankjewel ❤️

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden