Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank eslief, ik had wel vaker een ander idee dat de sensitest zei. Maar ja werd steeds ongesteld, dus ja test klopte dan. Maar dit is nu wel heel vreemd. Waarom heb jij geen fan van sensitest?

Hoe is het met jou?

Dank butterfly!

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier steeds meer bloed . Vanmorgen test gedaan lopen niet meer op. Hij geeft t zelfde aan als gisteren. Dit is gewoon een miskraam die niet doorzet door die bollen want het bloed is meer als een menstruatie al sinds 2 dagen.

Vruchtje was ingenesteld maar heeft toch losgelaten ik snap niet waarom zo iets gebeurt . Dit is al mijn 3e miskraam heb er ook 2 gehad toen ik mijn eileiders nog had.

Dat de test niet goed oploopt zie ik dan ook als einde oefening ...

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Hier steeds meer bloed . Vanmorgen test gedaan lopen niet meer op. Hij geeft t zelfde aan als gisteren. Dit is gewoon een miskraam die niet doorzet door die bollen want het bloed is meer als een menstruatie al sinds 2 dagen.

Vruchtje was ingenesteld maar heeft toch losgelaten ik snap niet waarom zo iets gebeurt . Dit is al mijn 3e miskraam heb er ook 2 gehad toen ik mijn eileiders nog had.

Dat de test niet goed oploopt zie ik dan ook als einde oefening ...

He bah meis!!! Superbalen en superklote dat je je zo onzeker voelt. Ik ben geen ervaringsdeskundige dus durf nieg te zeggen of je hoop moet houden. Al blijft er hoop zolang de test positief blijft.

Sterkte meis!! Het is jou ook gegund😙

Geplaatst
Onderste is vandaag. In het echt zie je dat die of iets lichter is of t zelfde.

dbdba84ec528850cdf8e1f7aae6d5a6c.jpg

Ik zie ze als hetzelfde. In principe stijgt hcg per 48 uur, dus is niet vreemd als het hetzelfde is, ze zijn wel duidelijk.

Geplaatst
He bah meis!!! Superbalen en superklote dat je je zo onzeker voelt. Ik ben geen ervaringsdeskundige dus durf nieg te zeggen of je hoop moet houden. Al blijft er hoop zolang de test positief blijft.

Sterkte meis!! Het is jou ook gegund

Ja heb nog ijzer smaak in mijn mond ( dat is een zwangerschaps kwaaltje ... dus hcg is er nog denk dat er iets niet uit kan komen

Geplaatst

Ach Butterfly wat vervelend 😢 het was je ook zo gegund... Je lichaam stond er blijkbaar wel voor open, maar het embryo was blijkbaar niet sterk genoeg. Knuffel 💋

Geplaatst
Ja heb nog ijzer smaak in mijn mond ( dat is een zwangerschaps kwaaltje ... dus hcg is er nog denk dat er iets niet uit kan komen

Zegt je gevoel niet dat je wilt stoppen met de Ustro? Zelf had ik toen ook het idee dat die het proces vertraagde...

Geplaatst

@poekie voor jouw zwangerschapsduur is 26 netjes! als je rekend dat het verdubbeld in 24/36 uur klopt het wel precies met je test van woensdag wand dan is de emmu pas begonnen met hcg aanmaken rond maandag

@pino ik heb al vaker gezien dat de senistest niet oploopt of vals negatief geeft..heel vervelend! en bij lage hcg snap ik het nog maar jij hebt al meer als genoeg in je lichaam!

@butterfly shit dat ziet er inderdaad niet goed uit..maar als je gister meer gedronken hebt kan hij ook wat lichter uitslaan..ik duim nog steeds keihard voor je

hier gaat het goed dames.. iets stapje terug genomen van het forum kan mijn plekje ff niet vinden..was ik de vorige keer doodziek heb ik nu nagenoeg nergens last van..en dat maakt me best even onzeker.. geen bloedverlies etc. maar geen kwaaltjes is lastig. nog 11 dagen tot de echo

Geplaatst

Fijn te horen dat je nog wel zwanger bent! Elke zwangerschap is weer anders. Snap je onzekerheid. Hopelijk over 11 dagen en meer rust 🍀

Wel superverveld voor je dat je je zo onzeker voelt, terwijl je eigenlijk hoort te genieten nu. Dikke knuffel 😙

Geplaatst

Ik kan me voorstellen eslief dat je even wat minder op het forum hebt gezeten. Ik merk dat ik dat ook met vlagen heb. Zit je middenin een proces of vol in je zwangerschap heb je er heel veel aan. Ik merk dat ik in periodes er tussen ook minder naar het forum kijk. Fijn dat alles goed gaat.

Bedankt trouwens voor je bericht over hcg... fijn om te horen. Hoop dat je een mooie echo hebt binnenkort.

Omdat mn hcg nog zo laag ik twijfel ik wat nu te doen. Verloskundige bellen of gent of huisarts?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Ja heb nog ijzer smaak in mijn mond ( dat is een zwangerschaps kwaaltje ... dus hcg is er nog denk dat er iets niet uit kan komen Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Lieve butterfly ik zie de testen ook nog als hetzelfde. Ik kan je helaas ook geen advies geven maar wel veel sterkte wensen en hard voor je blijven duimen. Dikke knuffel!
Geplaatst
@poekie voor jouw zwangerschapsduur is 26 netjes! als je rekend dat het verdubbeld in 24/36 uur klopt het wel precies met je test van woensdag wand dan is de emmu pas begonnen met hcg aanmaken rond maandag@pino ik heb al vaker gezien dat de senistest niet oploopt of vals negatief geeft..heel vervelend! en bij lage hcg snap ik het nog maar jij hebt al meer als genoeg in je lichaam!@butterfly shit dat ziet er inderdaad niet goed uit..maar als je gister meer gedronken hebt kan hij ook wat lichter uitslaan..ik duim nog steeds keihard voor jehier gaat het goed dames.. iets stapje terug genomen van het forum kan mijn plekje ff niet vinden..was ik de vorige keer doodziek heb ik nu nagenoeg nergens last van..en dat maakt me best even onzeker.. geen bloedverlies etc. maar geen kwaaltjes is lastig. nog 11 dagen tot de echo
Eslief wat jammer dat je je zo onzeker voelt. Ik hoop dat je over 11 dagen een mooie echo krijgt!Pino en poekie van harte gefeliciteerd meiden!! Het is jullie gegund hoor!Yvje en amf jullie zijn next!! Hoe voelen jullie je? Ik weet in ieder geval dat ik nooit de sensitest moet bestellen 😉.
Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]6313[/ATTACH]

Wtf!!! :-)

Terwijl de sensiteset spierwit blijft.

Lekker in de war zijn we hier

Gefeliciteerd meid !!

Daar word je toch helemaal gek van de testen die wit blijven en de digitale 2x positief is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@butterlfy jammer dat het bloeden niet stopt en de test niet meer donkerder word. Bij mij was dat ook zo.. ook op cb digital was het positief.

Blijkbaar was er toch iets niet goed met de embryo chromosoom

Geplaatst

Goodmorning ladies...

Jeetje zeg wat een berichtjes allemaal .. t zijn er zoveel 😂

@ Poekie Gefeliciteerd 🎉 Dat klinkt goed hoor!!! 😘 hcg van 26 vergeleken met hoever je bent is dat Gewoon prima Lekker Positief blijven je bent en blijft zwanger ik duim mee voor je dat je zwanger bent en blijft 🙌🏾 ❤️

@ Pino Pino Pino wat een verwarrend verhaal maar als ik t zo hoor en zie ben je gewoon HARDSTIKKE ZWANGER gefeliciteerd 🎉🎉🎉want clearblue test zelden vals (mijn ervaring) dus gefeliciteerd lieverd hoop ook dat hij zij heerlijk 9 maandjes lang warmpjes erbij blijft zitten ❤️😘

@ Butterfly getsie zeg dat is altijd balen .... Ik hoop dat je alsnog zwanger bent en blijft .. de testen zijn naar mij mening hetzelfde maar hoeft niks te betekenen een streep is een streep Maar met je bloedingen en krampen en dat je aangeeft dat het heftig is denk ik wel helaas dat t niet goed zit zeg maar Maaar ik hoop dat je ondanks dat alles alsnog zwanger bent ...het is je zo gegund ff afwachten tot maandag dan heb je duidelijkheid Dikke knuff❤️

@ Yvje Spannend en slopend die stomme wachtweken 😒 Nog een weekje t eraan dus ik Joop dat t voor jouw ook goed nieuws zal zijn strakkies 😘

Eslief ja hinderlijk is dat he ... je kan van alles voelen maar ook helemaal niks Maar je bent nog zwanger en dat is t belangrijkste 💪🏾

Yamilla spannend ook voor jou .. gaat goed met prikken? @ Amf hoe gaat t met jouw en @ Christel ? Nu afwachten op volgende ronde

Misschien ben ik iemand vergeten ...sorry Het forum is ook Aan zoveel posts

Ik heb aanstaande dinsdag evaluatie van de afgelope periode en 14 Juli echo voor de folikelmeting en Drna ergens cryo Kan niet wachten 🤗

Geplaatst

@miranda ja echt superverwarrend! Om gek van te voren. Durf gewoon niet blij te zijn. Hoop zo dat het echt zo is, mag wel na 4 jaar.

Maar voor nu is het vooral heel spannend!!

Fijn dat jij ook weer bijna kan starten, na die verplichte rust. Heb je het ook even los kunnen laten in de tussentijd of duurde het wachten lang. Succes bij de volgende ronde🍀

Geplaatst
Goodmorning ladies...

Jeetje zeg wat een berichtjes allemaal .. t zijn er zoveel

@ Poekie Gefeliciteerd Dat klinkt goed hoor!!! hcg van 26 vergeleken met hoever je bent is dat Gewoon prima Lekker Positief blijven je bent en blijft zwanger ik duim mee voor je dat je zwanger bent en blijft ❤️

@ Pino Pino Pino wat een verwarrend verhaal maar als ik t zo hoor en zie ben je gewoon HARDSTIKKE ZWANGER gefeliciteerd want clearblue test zelden vals (mijn ervaring) dus gefeliciteerd lieverd hoop ook dat hij zij heerlijk 9 maandjes lang warmpjes erbij blijft zitten ❤️

@ Butterfly getsie zeg dat is altijd balen .... Ik hoop dat je alsnog zwanger bent en blijft .. de testen zijn naar mij mening hetzelfde maar hoeft niks te betekenen een streep is een streep Maar met je bloedingen en krampen en dat je aangeeft dat het heftig is denk ik wel helaas dat t niet goed zit zeg maar Maaar ik hoop dat je ondanks dat alles alsnog zwanger bent ...het is je zo gegund ff afwachten tot maandag dan heb je duidelijkheid Dikke knuff❤️

@ Yvje Spannend en slopend die stomme wachtweken Nog een weekje t eraan dus ik Joop dat t voor jouw ook goed nieuws zal zijn strakkies

Eslief ja hinderlijk is dat he ... je kan van alles voelen maar ook helemaal niks Maar je bent nog zwanger en dat is t belangrijkste

Yamilla spannend ook voor jou .. gaat goed met prikken? @ Amf hoe gaat t met jouw en @ Christel ? Nu afwachten op volgende ronde

Misschien ben ik iemand vergeten ...sorry Het forum is ook Aan zoveel posts

Ik heb aanstaande dinsdag evaluatie van de afgelope periode en 14 Juli echo voor de folikelmeting en Drna ergens cryo Kan niet wachten

Ik zit vandaag op wachtdag 3

Geplaatst

@eslief 19 de echo?? Jij een mooie echo en ik een mooie test

Geplaatst

Stand van zaken:

Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nog, licht positieve test, bloedverlies, zwanger??

Yvje1977: 3-7 terugplaatsing gehad cryo, hierna geen cryo,s, testdatum 17-7

Christel81: stop iui, start icsi, eigen poging mislukt

Poekie: 28-6 tp 6 daagse hatching blasocyste, nog 1 cryo, zwanger, positieve zwangerschapstest en bloedtest

Pino: nog 4 cryo,s, zwanger?? Negatieve sensitest, 2 positieve cb digital

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s

Minima: 3-7 start progynova voor cryotp

Amf: 2 juli punctie gehad, 11 eitjes 10 bevrucht, 5juli tp gehad

Yamila: 7 juli start stimuleren eitjes in nieuwe ivf ronde

Eatpraylove: start 29-6

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloog

Eslief: zwanger, 19-7 1e echo

Sfa:?

Mar;?

Geplaatst

Ik zit vandaag op wachtdag 5 en voel dat er links onderin mijn baarmoeder wat gaande is... Ben blij dat ik eindelijk wat activiteit voel en hoop volgende week de bevestiging te krijgen 😊

Geplaatst
Ik zit vandaag op wachtdag 5 en voel dat er links onderin mijn baarmoeder wat gaande is... Ben blij dat ik eindelijk wat activiteit voel en hoop volgende week de bevestiging te krijgen 😊

Spannend!!! Hopelijk is het een goed teken🍀🍀

Gebruik je nu nog medicatie wat voor de verwarring kan zorgen. Of is wat je voelt, ook echt wat je voelt.

Succes komende week!!

Geplaatst
Spannend!!! Hopelijk is het een goed teken

Gebruik je nu nog medicatie wat voor de verwarring kan zorgen. Of is wat je voelt, ook echt wat je voelt.

Succes komende week!!

Nou ik gebruik nog 2 x dgs Progynova en 3 x 2 Ustrogan. Van de Ustro ben ik 's avonds misselijk... Maar wat ik nu voel is niet vd medicatie en zit heel duidelijk op 1 en de zelfde plaats..Hoop dat het de innesteling is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden