Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja idd apart... en stom... hoe is jet met jou yvje?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nog een week te gaan...kan er verder weinig over zeggen...het kan nog alle kanten op

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nog een week te gaan...kan er verder weinig over zeggen...het kan nog alle kanten op

Ja dat is ook zo. Gewoon blijven hopen :'l

Geplaatst

Wat een onzekerheid meiden. 😞 Er is wel wat gebeurt inderdaad anders geeft de test dit niet aan. Maar dat het niet knalt op die moment is wel zorgwekkend. Hoop dat ik t mis heb.

Geplaatst

Net ziekenhuis gebeld. En zij doen niet aan bloedtesten omdat die eigenlijk net zoveel zeggen als deze testen. Ja ik ben zwanger, maar de kans is aanwezig dat het geen goed doorlopende zwangerschap is.

Als ik nu bloed laag prikken geeft hij nu een waarde aan en dan is het nog steeds van belang dat deze opbouwt, en dat weet je pas een week later.

De zwangerschapstest zal ik de komende week op moeten bouwen. Blijft die zo licht is de kans groot dat het geen goede zwangerschap is.

Morgen afspraak maken, over 3 weken echo. Tenzij ik al eerder ga menstrueren.

Geplaatst

Oh meiden wat naar zeg poeki bij jou lijkthet wel of de test van vandaag wat donkerder is hoor .

En pino hoeveel tijd zat ertussen je testen? Er staat een tijd van 48 tot 70 uur voor het verdubbelen van je hcg dus misschien is het bij jou wel 70 uur en lopen ze daarom niet op .een deze dagen zou hij wel duidelijker moeten gaan worden dan .Ik hoop het zo voor jullie.

Ik weet wat het is ik heb ook zulke vage testen gehad . Waarvan het alle twee de leren een andere kant op ging dus je kan er nog niet echt wat van zeggen .wel is het zo dat als je nu na een dag of twee nog geen verschil ziet het er niet zo goed uit ziet . Vingers crossed.

Geplaatst

Hcg verdubbelt elke 48 tot 72 uur. Dus als je maandag bloed afneemt en deze is ik zeg maar wat 100 dan is hij drie dagen later zeker hoger dus meer zekerheid. Gewoon eisen en anders de huisarts

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

De testen op de foto zijn alle 3 van vandaag. Dan zie je dus al gewoon verschil tussen streepje van zelfde testjes/ zelfde urine.

Maar goed, gek om van te voren. En ons voorbereiden dat het niet goed gaat. Al wil ik positief blijven. Mijn man weigerg te geloven dat het mis gaat.

Verpleegkundige gaf aan pas woensdab weer te testen. Klinkt heel zinnig. Maar denk niet dat ik dat kan.

Mbt bloedprikken... moet ik even over nadenken. Maar denk dat je bij de huisarts niet meteen een antwoord krijgt.

Geplaatst

En waarom pas over 3 weken echo? Als het goed zit kun je met 6 weken al een hartje zien . Begrijpen ze niet in hoeveel stress je zit hierom..

Geplaatst
En waarom pas over 3 weken echo? Als het goed zit kun je met 6 weken al een hartje zien . Begrijpen ze niet in hoeveel stress je zit hierom..

Altijd 7 weken. Geen idee.

Kan nu ook gewoon even niet meer nadenken, alleen maar huilen.

Enigste positieve wat ik er eruit kan halen. Is een positieve test, en er zit wel iets va verandering in. Woensdag en donderdag was heg negatief. Vrijdag twijfelachtig

gisteren en vanochtend een licht streepje.

Hopelijk maak ik gewokn laat hcg aan.

Ben ook vooral boos. Heb je na 4 jaar evoor het eerst een positieve test in handen, krij je dit. We worden wel heel erg op de proef gesteld. Waarom? 😠

Geplaatst

Je moet meer eisen pino . Hun hoeven niet in die onzekerheid te zitten gewoon je mond open doen en je niet onder de tafel laten lullen. Ze verdienen al zat aan ons. Anders huisarts vragen die onzekerheid is killing . Ik begrijp het , hier t zelfde .

En word nog voorschot gezet dat mijn waarse geen zwangerschap aan geeft (hcg49) triest toch .

Houdt Moed. Ik snap de kv test ook niet die geeft met tien zo licht aan terwijl cb 1 tot 2 aangeeft

Test je in de ochtend en drink je minimaal 8 uur niet meer?

Geplaatst
Je moet meer eisen pino . Hun hoeven niet in die onzekerheid te zitten gewoon je mond open doen en je niet onder de tafel laten lullen. Ze verdienen al zat aan ons. Anders huisarts vragen die onzekerheid is killing . Ik begrijp het , hier t zelfde .

En word nog voorschot gezet dat mijn waarse geen zwangerschap aan geeft (hcg49) triest toch .

Houdt Moed. Ik snap de kv test ook niet die geeft met tien zo licht aan terwijl cb 1 tot 2 aangeeft

Test je in de ochtend en drink je minimaal 8 uur niet meer?

Ja bij jou is het ook allemaal erg verwarrend. Maar hcg 49 is toch prima nu?

Wat bedoel je mey voorschot gezet? En wat gaan ze je morgen vertellen/ doen?

Ik gad 8uur niet meer gedronken, moet snachts wel altijd meerdere malen plassen. Nu ook 2x.

Geplaatst
Voorschot moet voorschut zijn

Haha, hoezo werd je voor schut gezet?

Geplaatst

Ik bedoelde met voorschot voorschut zo ontkende eigenlijk mijn prille begin....

Morgen ga ik bellen er is al een melding gemaakt . Ik wil een bloedtest om te zien of het oploopt die laat ik dan dinsdag doen. Als het oploopt dan weet ik iig dat er nog iets is of dat goed is is een ander verhaal. Maar je put overal hoop uit nu.

Verder sowieso afspraak maken zullen hun wel aangeven.

Dat plassen tussendoor kan het ook zijn . Probeer het even minimaal 6 uur op te houden en dan te testen

Geplaatst

Kijk of het een doorgaande zwangerschap is met al dat bloed das wat anders.. maar niet mijn vrucht ontkennen die wel degelijk is/was ingenesteld anders geen hcg natuurlik! Kom nou!.

Geplaatst

@butterfly hopelijk goed nieuws morgen dat de hcg flink is gestegen!

Via huisarts had ik ook bloedgeprikt maar was voor mijn eigen kosten he, en duurde ook een paar dagen ipv ziekenhuis die je dezelfde dag nog antw geeft

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Yamila ik had gisteren hcg geprikt die dus 49 was....

Morgen moet ik bellen sowieso om de uitslag door te geven en er zou een melding van gisteren aan hun doorgegeven worden

Ik wil zelf graag komende week nog een hcg test om te zien of het stijgt of niet ik wil wat duidelijkheid . Is dat echt zo dat het bij de huisarts dagen duurt ? Want ben bang dat het zh moeilijk gaat doen

Geplaatst
Hoe hoog was jouw hcg toen

Mijn hcg was 40 op mn nod en op de testdag zelf maar 11.

Ja want bij de huisarts sturen ze het eerst naar het lab, en daarna stuurt het lab de info door naar de huisarts.

Soms krijgt je zelfs geen hcg score te horen alleen Niet zwanger.

Heel vervelend en dat ook op jou eigen kosten.

Hey ziekenhuis zou dat idd onnodig vinden maar in jou geval van bloeding moeten ze dat wel doen.

Je wil ook weten waar je aan toe bent, en of je al een afspr kan maken met je verloskundige voor echo of niet etc

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Stel he dat dit niet goed gaat... dan heb ik er al 3 gehad... is dat wel normaal!?

Ok met die andere was ik 10 jaar jonger... en kreeg er toen 1 met 6 weken en 1 met 8 weken. Is dit dan niet iets wat blijft gebeuren, vruchtje nestelt in maar word afgestoten...

Geplaatst

Ja het kan ook gewoon domme pech zijn.

Ik heb zelf ook een bbz en een miskraam gehad maar nu inmiddels 12.5 week zwanger

Een collega van mij ging het bij het innesteling mis elke keer en zei bleek bepaalde celle niet aan te maken geloof dat het pk cellen zijn hier kwamen ze helaas pas in Spanje bij onderzoeken achter no heeft het nooit verder onderzocht.

Daar geven ze je dan voor de tp een infuus met eiwitten geloof ik en na de tp n9g een keer bij 70 procent van de gevallen gaat het dan wel goed.

Dus misschien toch eens op je strepen gaan staan voor verder onderzoek voordat i4 straks door al je pogingen bent

Geplaatst

Ja judy dat ken ik dat verhaal over die cellen . Die infusen worden volgens mij niet in nl gedaan ..België wel en ze zijn niet heel onschuldig heb ik begrepen kwa bijwerkingen .

En nl word daar weer spastisch over gedaan .. wij lopen zwaar achter volgens mij.

Domme pech geloof ik niet meer zo in.

Ik heb ook allergieën ( netelroos ) heeftbnet anti histamine te maken.. triggert je imuum systeem .. en je immuunsysteem werkt dan overactief en dat kan ook nadelig werken op een innesteling ...je overactieve immuunsysteem valt dan alles aan.

Als dit weer verkeerd afloopt als ik duidelijkheid hebstrakd ga ik het zeker aankaarten

Geplaatst

Nadat ik twee dagen nergens last van had begin ik nu weer last te krijgen van buikpijn. Ik vermoed dat mijn menstruatie er aan komt. Vervelend, maar dan zijn we in ieder geval uit die onzekerheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden