Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@amf dag 5 is precies rond de innesteling die vind meestal plaats als de embryo tussen de 5 en 9 dagen is. dus klinkt eigenlijk super positief laat maar komen die innesteling

Geplaatst
@amf dag 5 is precies rond de innesteling die vind meestal plaats als de embryo tussen de 5 en 9 dagen is. dus klinkt eigenlijk super positief laat maar komen die innesteling

Thx stelt me weer gerust

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja maar ik had een verse tp dus dan heb je wat ik begrepen heb 1 maand wachttijd en ik moet sowieso wachten want mijn hcg moet onder de 5 zijn.Hoe hoog was jou hcg dan?Ik kan drie miskramen gewoon geen toeval meer noemen met 4 ,6 en 8 weken tis net of me lichaam ze afstoot.En moet je trouwens de begin dag van dit bloed van deze miskraam als menstruatie zien?[/quoteDe eerste meting 30 dacht ik en de tweede 5 .Dag later 0 .Mijne was indd een cryo dus geen ervaring met verse .Mijn verse poging eindigde in een bbz dus dat is weer een heel ander verhaal. Voordat toen mijn hcg weer op nul was was ik ruim 1.5 maand verder en een chemokuur. Toen was mijn hcg ook al 890.

Ik vind het klote dat de mijne zo langszaam daalt, 9 hcg ofzo in 2 dagen, ik wil der vanaf.

Ik vind het zo raar, ik heb niks verloren haast, of zie je niks je moet toch iets verliezen lijkt mij? bloeden is bijna over...

Ik hoop niet dat ik straks nog gecuretteerd kan worden ofzo..

Ik zit zo te denken he, het kan toch niet al 3 x het vruchtje zijn geweest dat niet goed is... ik geloof dat gewoon niet...

Geplaatst

Omdat het nog zo vroege zwangerschap is verlies je vaak niks .

Gewoon bloed had ik ook.je moet maar zo bedenken dit gebeurt in dit stadium heel vaak alleen omdat wij er mee bezig zijn via ivf weten we al dat we zwanger zijn geweest dan . Heel veel vrouwen die er niet zo mee bezig op deze manier weten dan niet eens dat ze zwanger zijn en zien het dan gewoon voor hun menstruatie aan.

Dus dikke kans dat het hier bij blijft hoor .

Wel naar dat je een wachtmaand hebt kan me voorstellen dat je gewoon door wilt .

Geplaatst

@eslief, ben het met je eens dat het niet gelukt, maar mijn man wil er nog niet aan. Dus afgesproken morgenvroeg nog een keer te testen.

Ja was echt een kutbankje om hey maar zo te zeggen. Heel bijzonder en hoop ik nooit meer mee te maken. Ik ben wel blij dat ik meteen door mag, mits het past voor de vakantie. Gek dat dat bij jullie niet mag butterfly en poekie. Al scheelt het bij jou butterfly dt je na een verse tp toch een rustmaand hebt. Hopelijk krjjg je wel weer een beetje de kracht en positiviteit terug. Voor nu mag je je natuurlijk gewoon klote voelen. Hou hoop, want er ligt ook nog een mooie creo te wachten.

Poekie, jammer dat je moet wachten, maar even lekker van je vakantie genieten zonder af te wachten oid is ook fijn. en dan ben je helemaak uitgerust en ready voor de volgende cryo. Hoop zo voor je dat dat het is. En niet ivf 3 nodig is.

@miranda, dit bankje doen we snel vergeten. Wij willen het nu toch onnatuurlijk blijven doem, wang zover als nu hebben we het nog nooit gebracht. Dus wellicht is dat net de meducatie die daar helpend in is. Dus zou het zeker ook eens proberen.

Had eigenlijk eerst bedacht de volgende weer natuurlijk met ustrogan te doen, omdat die medicatie echt vervelend zijn. Moe, misselijk, snachts niet goed doorslapen. Maar ja allemaal voor over als het helpt.

Yvvje en amf hopelijk voor jullie een beter resultaat. En als het dan niet zo mab zijn, iig gewoon duidelijkheid

Iig allemaal bedankt voor hey meeleven, meedenken en steun. Heel fijn! Knuffel

Geplaatst

@pini ik snap je man die staan er anders in he en kijken niet zoals wij kijken..en weet je dat dagke is prima.. ik vind het zo rot voor je het wa sje zo gegunt.. is het eindelijk gelukt krijg je dit

Geplaatst
@eslief, ben het met je eens dat het niet gelukt, maar mijn man wil er nog niet aan. Dus afgesproken morgenvroeg nog een keer te testen. Ja was echt een kutbankje om hey maar zo te zeggen. Heel bijzonder en hoop ik nooit meer mee te maken. Ik ben wel blij dat ik meteen door mag, mits het past voor de vakantie. Gek dat dat bij jullie niet mag butterfly en poekie. Al scheelt het bij jou butterfly dt je na een verse tp toch een rustmaand hebt. Hopelijk krjjg je wel weer een beetje de kracht en positiviteit terug. Voor nu mag je je natuurlijk gewoon klote voelen. Hou hoop, want er ligt ook nog een mooie creo te wachten.Poekie, jammer dat je moet wachten, maar even lekker van je vakantie genieten zonder af te wachten oid is ook fijn. en dan ben je helemaak uitgerust en ready voor de volgende cryo. Hoop zo voor je dat dat het is. En niet ivf 3 nodig is.@miranda, dit bankje doen we snel vergeten. Wij willen het nu toch onnatuurlijk blijven doem, wang zover als nu hebben we het nog nooit gebracht. Dus wellicht is dat net de meducatie die daar helpend in is. Dus zou het zeker ook eens proberen.Had eigenlijk eerst bedacht de volgende weer natuurlijk met ustrogan te doen, omdat die medicatie echt vervelend zijn. Moe, misselijk, snachts niet goed doorslapen. Maar ja allemaal voor over als het helpt.Yvvje en amf hopelijk voor jullie een beter resultaat. En als het dan niet zo mab zijn, iig gewoon duidelijkheidIig allemaal bedankt voor hey meeleven, meedenken en steun. Heel fijn! Knuffel
Ja idd echt een klote bankje hoop voor de andere meiden dat ze het nog een beetje groen maken Hoewel ik t poeki butterfly en jouw het natuurlijk ook gunde dat t dit keer raak zou zijn. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis met m'n arts dus ik ga het aankaarten om deze maand een keer te proberen om het in een gestimuleerde cyclus te doen kijken of idd dat dat net even het duwtje geef om zwanger te worden .. ik wil alles een keer geprobeerd hebben( ben niet zo fan van gestimuleerde cyclus moet al zoveel troep in je lijf ) maar Jah we gaan t zien @ butterfly Je hebt altijd na een verse tp een verplichte rustmaand ... sterkte en geef de moed niet op en hope dat de volgende cryo poging raak gaat zijn geld ook voor jouw poeki ❤️ @ amf het kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest had ik ook bij mijn dochtertje op dag 5 en 6 daarna was t ook gestopt dus niet teveel druk maken lieverd komt goed 🙌🏾
Geplaatst
Ja idd echt een klote bankje hoop voor de andere meiden dat ze het nog een beetje groen maken Hoewel ik t poeki butterfly en jouw het natuurlijk ook gunde dat t dit keer raak zou zijn. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis met m'n arts dus ik ga het aankaarten om deze maand een keer te proberen om het in een gestimuleerde cyclus te doen kijken of idd dat dat net even het duwtje geef om zwanger te worden .. ik wil alles een keer geprobeerd hebben( ben niet zo fan van gestimuleerde cyclus moet al zoveel troep in je lijf ) maar Jah we gaan t zien @ butterfly Je hebt altijd na een verse tp een verplichte rustmaand ... sterkte en geef de moed niet op en hope dat de volgende cryo poging raak gaat zijn geld ook voor jouw poeki ❤️ @ amf het kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest had ik ook bij mijn dochtertje op dag 5 en 6 daarna was t ook gestopt dus niet teveel druk maken lieverd komt goed

Thx stelt me gerust ik heb het bij mijn dochtertje niet gehad dus schrok al even dacht is toch te vroeg voor menstruatie nu

We wachten gewoon nog verder

Geplaatst

Tnx meiden. Lief dat jullie allemaal zo meeleven.

Ik vind het wel heel bijzonder dat we alledrie hetzelfde hadden.. ik doe meestal niet mee aan rages... in mei werd iedereen zwanger, maar toen deed ik ook niet mee aan die rage 🤣

Nee vervelend butterfly en pino, ik had het jullie echt gegund. Zelf vind ik het fijn uit de onzekerheid te zijn en ook even rust te kunnen nemen. Lekker ff weg uit het hele traject. Heerlijk. Morgen nog ff bloedprikken en dan even een paar weekjes rust en lekker samen met vriendlief genieten. Het is goed zo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
@pini ik snap je man die staan er anders in he en kijken niet zoals wij kijken..en weet je dat dagke is prima.. ik vind het zo rot voor je het wa sje zo gegunt.. is het eindelijk gelukt krijg je dit

Dank je, lief!

Ja de mannen moeten maar toekijken en afgaan op wij zeggen en denken te voelen. het enigste tastbare zijn de zwangerschapstesten. Maar goed het iets wat we samen doen. En als hem die ene dag rust geeft, dan doen we dat.

Was liever gewoon ongesteld geworden vandaag....

Maar goed, ga er vanuit dat morgenvroeg weer niet zwanger is... en dan kunnen we dit na 5 lange dagen afsluiten.

Geplaatst

Ik lees af en toe mee

Maar leef met jullie alle drie mee, maar wil zelf niet in de negatieve sfeer komen vandaar dat ik niet eerder heb geregeerd

Ik denk aan jullie en wens jullie veel sterkte om het weer een plekje te geven en hopelijk kunnen jullie snel door meiden dikke knuffel en

Geplaatst
Tnx meiden. Lief dat jullie allemaal zo meeleven.

Ik vind het wel heel bijzonder dat we alledrie hetzelfde hadden.. ik doe meestal niet mee aan rages... in mei werd iedereen zwanger, maar toen deed ik ook niet mee aan die rage 藍

Nee vervelend butterfly en pino, ik had het jullie echt gegund. Zelf vind ik het fijn uit de onzekerheid te zijn en ook even rust te kunnen nemen. Lekker ff weg uit het hele traject. Heerlijk. Morgen nog ff bloedprikken en dan even een paar weekjes rust en lekker samen met vriendlief genieten. Het is goed zo.

Haha, nee in mei deed ik ook al niet mee. Dus poekie, mss lopen wij wel hetzelfde pad ;-). Pino/poekie ;-). Als je een kat hebt en poekie heet, dan zou dat zomaar kunnen 😂. Mijn kat heet iig pino dus ;-).

Maar vreemd was het wel. Aan de andere kant gaf het wel steun aan elkaar. Maar dit gan we zo niet nog een keer doen dames.

Het was jou ook gegund!! 😙

Geplaatst
Ik lees af en toe mee

Maar leef met jullie alle drie mee, maar wil zelf niet in de negatieve sfeer komen vandaar dat ik niet eerder heb geregeerd

Ik denk aan jullie en wens jullie veel sterkte om het weer een plekje te geven en hopelijk kunnen jullie snel door meiden dikke knuffel en

Precies amf, nieuwe dames op het wachtbankje en hopelijk met meer succes!!🍀🍀

En wij gaan weer met positieve moed door naar de volgende ronde.

Geplaatst
Haha, nee in mei deed ik ook al niet mee. Dus poekie, mss lopen wij wel hetzelfde pad ;-). Pino/poekie ;-). Als je een kat hebt en poekie heet, dan zou dat zomaar kunnen 😂. Mijn kat heet iig pino dus ;-).

Maar vreemd was het wel. Aan de andere kant gaf het wel steun aan elkaar. Maar dit gan we zo niet nog een keer doen dames.

Het was jou ook gegund!! 😙

Ja ik wilde dus niet schrijven dat het me wel steunde, maar dat was wel zo. Gek bankje. Yvje en amf... maken jullie het bankje maar mooi. Ik ga voor die van augustus.

Trouwens ik heb het al eerder gezegd pino, maar voor mij was het al heel fijn dat ik weet dat het kan innestelen, zo ver zijn we nog niet geweest.

En nee... mijn katten heten geen van allen poekie dus dat hebben we dan toch anders :-)

Geplaatst

Pino, butterfly en Poekie....pff wat een heftige dagen voor jullie.

waar deze ervaringen nu weer goed voor moeten zijn...

amf...wat spannend, maar veelbelovend! Ik had het een maand geleden ook. En dat bleek bingo.

Geplaatst

Stand van zaken: (ff omhoog halen van pagina 4 )

Butterfly: nog 1 cryo, zwangerschap niet doorgezet van 1e verse ivf.

Yvje1977: 3-7 terugplaatsing gehad cryo, hierna geen cryo,s, testdatum 17-7

Christel81: stop iui, start icsi, eigen poging mislukt

Poekie: zwangerschap niet doorgezet, rustmaand, nog 1 cryo

Pino: nog 4 cryo,s, zwangerschap niet doorgezet, bij menstruatie door naar volgende cryotp

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s

Minima: 3-7 start progynova voor cryotp, 14 bms meting

Amf: 2 juli punctie gehad, 11 eitjes 10 bevrucht, 5juli tp gehad

Yamila: stimulatiefase ivf, 10-7 laatste pil

Eatpraylove: start 29-6

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloog

Eslief: zwanger, 19-7 1e echo

Mariag: ivf 11-7 1e echo in stimulatiefase.

Sfa:?

Mar;?

Geplaatst
Ik lees af en toe mee

Bij mij is er ook nog hoop...ben sinds gisterenavond veel misselijk...met momenten rillerig...en regelmatig steekjes in mijn buik

Hoop echt dat dit volgend weekend bevestigd wordt met een duidelijke positieve test... Voor nu is het geen leuk bankje om op te zitten 😯

Geplaatst
Bij mij is er ook nog hoop...ben sinds gisterenavond veel misselijk...met momenten rillerig...en regelmatig steekjes in mijn buik

Hoop echt dat dit volgend weekend bevestigd wordt met een duidelijke positieve test... Voor nu is het geen leuk bankje om op te zitten

O spannend!!!! Duimen draaien

Nee daarom las ik wel vluchtig mee maar had nog niet gereageerd wilde niet in negatieve voor mezelf komen

Spannende dagen komen er aan voor ons beide

Geplaatst
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. We zijn net begonnen aan ons eerste ivf-traject. Na 3,5 jaar behandelingen die helaas niet tot een zwangerschap geleid hebben. Morgen de echo van dag 10.

Erg spannend allemaal. Waarschijnlijk op de 15de de punctie. Daar zie ik erg tegenop 

Welkom en succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden