Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
O spannend!!!! Duimen draaien

Nee daarom las ik wel vluchtig mee maar had nog niet gereageerd wilde niet in negatieve voor mezelf komen

Spannende dagen komen er aan voor ons beide

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Duim ook hard voor jou 🍀🍀🍀 jou bericht van vandaag klinkt in ieder geval erg hoopvol!!

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Bij mij is er ook nog hoop...ben sinds gisterenavond veel misselijk...met momenten rillerig...en regelmatig steekjes in mijn buik

Hoop echt dat dit volgend weekend bevestigd wordt met een duidelijke positieve test... Voor nu is het geen leuk bankje om op te zitten 

Klinkt positief dames, (amf en yvvje), hopelijk volgende week 2 knaltesten bij jullie!! 🍀🍀

Geplaatst
Klinkt positief dames, (amf en yvvje), hopelijk volgende week 2 knaltesten bij jullie!! 🍀🍀

Dat is lief!!

Geplaatst

Nu al meer roze hopelijk blijft het daarbij pff kan het dan nu al voorbij zijn na vijf dagen??

Geplaatst

@amf nee dat kan eigenlijk niet wand dat zou betekenen dat je een week voor je nod al ongesteld word. ik denk aan innesteling kan 2 a 3 dagen duren..maar misschien perongeluk ren adertje geraakt met de bollen inbrengen

Geplaatst
@amf nee dat kan eigenlijk niet wand dat zou betekenen dat je een week voor je nof al ongestelf word. ik denk aan innesteling kan 2 a 3 dagen duren..maar misschien perongeluk ren adertje geraakt met de bollen inbrengen

O echt kan dat zolang duren pff hoop dat het snel weg is maakt me zo onzeker dit

Geplaatst

Nee dat zal wel heel snel zijn . Dit is een innestelingsbloeding. Kan wel 2 a 3 dagen zijn. Kan bruin rosé en soms zelfs roodachtig zijn maar is prima te onderscheiden van een echt mensteuatie kwa hevigheid . Sterkte snap dat je je druk maakt maar is niet nodig als je de verhalen lees over innestelen en de bloeding die daar bij kan zijn,valt ook precies in deze dagen

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Hier geen druppel bloed meer.

Had eerder andersom verwacht , dalende hcg en dan pas bloed .

Pino hoe is het met jou

Je moet het zien dat het je menstruatie is geweest. Alleen met een andere soort kleur bloed erbij en stolsels

Geplaatst

Ik vind de volgorde bij mij raar. Eerste lichte test direct bloed. Test stijgt bloed blijft. Bloed stopt hcg daalt. Het lijkt me toch dat na daling van hcg en testen je pas bloed gaat krijgen . Waarom die stijging tijdens bloeden dat is toch raar ?

Geplaatst
Ik vind de volgorde bij mij raar. Eerste lichte test direct bloed. Test stijgt bloed blijft. Bloed stopt hcg daalt. Het lijkt me toch dat na daling van hcg en testen je pas bloed gaat krijgen . Waarom die stijging tijdens bloeden dat is toch raar ?

Ja heel raar..

Ik had vooral in het begin donkerbruin verlies en in de douche kwam 2 grote bloed stolsels naar beneden..

Sorry voor de ontsmakelijkheden

Geplaatst
Nu al meer roze hopelijk blijft het daarbij pff kan het dan nu al voorbij zijn na vijf dagen??

Denk idd ook innestelling, dat kan een paar dagen duren. Zolang het maar niet echt rood wordt. Maar snap dat het spannend is.

Hoop voor je dat het lekker aan het jnnestelen is en lekker blijft zitten 🍀

Geplaatst
Hier geen druppel bloed meer.

Had eerder andersom verwacht , dalende hcg en dan pas bloed .

Pino hoe is het met jou

Vanochtend zoals verwacht weer negatief getest. Nu wachten tot de menstruatie doorbreekt. Laat snel maar komen. Dat mag op zijn laatste op donderdag, anders kan de poging niet meer voor de vakantie. Dat is het voordeel van de gestimuleerde cyclus, dan weet je dag 17 terugplaatsing, mits bms goed is uiteraard.

Dus ben hoe stom het ook klinkt, op dit moment blij als de menstruatie komt, dan kunnen we verder.

Geplaatst

@pino shit.. je verwachte het al maar toch hoop je stiekem dat het op wonderlijke wijze er nog is..hopelijk komt het mooi door voor donderdag.

Geplaatst

Pff wn nog steeds bloed vraag me echt af of het nog goed komt

Geplaatst
Ow kak die bollen vanmiddag vergeten

Oohhh shittt... maar een keer vergetenis niet zo erg. Weet ik inmidels na al die gesprekken met het ziekenhuis de laatste dagen ;-).

Mmm dat bloeden, ik hoop zo voor je dt het de innestelling is. Wag vervelend dat je er zo van in de spanning zit. Het is zo al spannend genoeg. Ga voor je duimen 🍀🍀

@eslief las je bericht in de zwangergroep. Ook voor jou een dikke knuffel. Supervervelend dag je je zo onzeker voelt. Maar mijn vriendinnetje is 22 en voet nog steeds niks en je ziet eigenlijk nieg dat ze zwanger is. Maaf alles is goed. De ene zwangerschap is de andere niet. Hopelijk een mooie echo volgende week. 😙

Geplaatst
Vanochtend zoals verwacht weer negatief getest. Nu wachten tot de menstruatie doorbreekt. Laat snel maar komen. Dat mag op zijn laatste op donderdag, anders kan de poging niet meer voor de vakantie. Dat is het voordeel van de gestimuleerde cyclus, dan weet je dag 17 terugplaatsing, mits bms goed is uiteraard.

Dus ben hoe stom het ook klinkt, op dit moment blij als de menstruatie komt, dan kunnen we verder.

Na alles wat je de laatste dagen hebt moeten doorstaan is dit wel het minste wat je lichaam voor je kan doen...

Geplaatst
Pff wn nog steeds bloed vraag me echt af of het nog goed komt

Wat vervelend....wordt het steeds meer?

Geplaatst
Wat vervelend....wordt het steeds meer?

Nou ben weinig naar de wc geweest vandaag maar na het eten viel het mee maar net toch snel die bollen erin gedaan en was echt meer met afvegen pff moeilijk om nu ff positief te blijven

Geplaatst
Nou ben weinig naar de wc geweest vandaag maar na het eten viel het mee maar net toch snel die bollen erin gedaan en was echt meer met afvegen pff moeilijk om nu ff positief te blijven

[h=2]Innestelingsbloeding hoeveel bloed[/h]Bij een innestelingsbloeding verlies je lang niet zoveel bloed als bij een menstruatie. Bij elke vrouw is het anders, maar gemiddeld verlies je niet meer dan een paar druppels of een lichte bloeding dat nog op te vangen is met een inlegkruisje. De kleur van het bloed kan roze tot helderrood zijn. Oud bloed kleurt bruin. Sommige vrouwen verliezen ook wat roze of paarskleurig slijm.

[h=2]Innestelingsbloeding hoe lang[/h]Hoe lang een innestelingsbloeding duurt verschilt. Een innestelingsbloeding duurt minder lang dan een menstruatie. Het is vaak na 1 dag verdwenen, maar kan soms ook nog 2 tot 3 dagen aanblijven. Je ziet dan wel vaak de kleur veranderen van rood naar roze en vervolgens naar de bruine kleur van oud bloed.

Geplaatst
[h=2]Innestelingsbloeding hoeveel bloed[/h]Bij een innestelingsbloeding verlies je lang niet zoveel bloed als bij een menstruatie. Bij elke vrouw is het anders, maar gemiddeld verlies je niet meer dan een paar druppels of een lichte bloeding dat nog op te vangen is met een inlegkruisje. De kleur van het bloed kan roze tot helderrood zijn. Oud bloed kleurt bruin. Sommige vrouwen verliezen ook wat roze of paarskleurig slijm.

[h=2]Innestelingsbloeding hoe lang[/h]Hoe lang een innestelingsbloeding duurt verschilt. Een innestelingsbloeding duurt minder lang dan een menstruatie. Het is vaak na 1 dag verdwenen, maar kan soms ook nog 2 tot 3 dagen aanblijven. Je ziet dan wel vaak de kleur veranderen van rood naar roze en vervolgens naar de bruine kleur van oud bloed.

Het verschil per keer

Beetje bruin na het eten wel wat meer rood en net was het ook echt rood en met afvegen best veel

Misschien bel ik morgen even zh kijken wat hun zeggen en vragen of het al zo vroeg kan.. zal wel afgescheept worden ben ik bang voor

Hopelijk als ik morgen wakker word dat het gewoon gestopt is

Geplaatst

Hey nu niet het vertrouwen verliezen...daar is het nog steeds veelste vroeg voor!!! Het klinkt als heel minimaal dus kan echt nog wel passen bij innesteling...het gaat vanzelf stoppen...deal?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden