Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik ben nog aan de decapeptyl,..volgende week woensdag mag ik gaan stimuleren met gonal f 225

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spannend weer! Ik ga voor je duimen🤞🏻

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
En na lang afwezig te zijn geweest ben ik weer terug. Voor diegene waarbij het in de tussentijd is gelukt...gefeliciteerd! Voor diegene die nog bezig zijn, succes en voor diegene die net als ik weer terug de molen ingaan...sterkte! Eind juli begin ik weer met de pil. 3-5 dgn voordat ik daarmee stop gaan ze 'scratching' (soort van reset vd baarmoeder' doen, iemand daar ervaring mee?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi Sharlee Welcome back ! Scratching heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar is wel ter sprake gekomen met Mn arts afgelopen dinsdag of dat een mogelijkheid zou kunnen zijn ...dat was zeker wel t geval maar rade dat voor nu af omdat ik in Mn 2e ivf poging zit Ook heb ik goeie verhalen van gehoord gelezen op t internet veel die daardoor zwanger zijn geraakt doorgaand ook dus Succes lieverd en hoop dat t raak gaat zijn voor je @ Pino ik heb eind juli waarschijnlijk de tp dua ben benieuwd❤️ Nog steeds geen rode duivels nouuu hoop dat je vet zwanger ben 😘
Geplaatst
Hi Sharlee Welcome back ! Scratching heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar is wel ter sprake gekomen met Mn arts afgelopen dinsdag of dat een mogelijkheid zou kunnen zijn ...dat was zeker wel t geval maar rade dat voor nu af omdat ik in Mn 2e ivf poging zit Ook heb ik goeie verhalen van gehoord gelezen op t internet veel die daardoor zwanger zijn geraakt doorgaand ook dus Succes lieverd en hoop dat t raak gaat zijn voor je @ Pino ik heb eind juli waarschijnlijk de tp dua ben benieuwd❤️ Nog steeds geen rode duivels nouuu hoop dat je vet zwanger ben

Ow dat klinkt goed. Dit is mn 3e poging. 1e 1 ei, 2e poging 6 eitjes waarvan 2 gelijktijdig zijn teruggezet en de andere 4 niet ingevroren konden worden. Ben ook al wat ouder dus misschien dat ze het me daarom nu toch aanbieden. Helaas pas in september op het wachtbankje, maar geduld is een schone zaak he. Wel weer fijn om in de molen te zitten:)

Geplaatst

Ben zojuist van het wachtbankje afgedonderd...test is witter dan wit 😓 Ik voel ook dat mijn menstruatie wil gaan doorbreken en om mijn lichaam de vrije loop te geven ga ik maar stoppen met de medicatie...

Geplaatst
Ben zojuist van het wachtbankje afgedonderd...test is witter dan wit Ik voel ook dat mijn menstruatie wil gaan doorbreken en om mijn lichaam de vrije loop te geven ga ik maar stoppen met de medicatie...

Oow nee wat een k** bankje is dit toch

Sterkte meid

Geplaatst
Ben zojuist van het wachtbankje afgedonderd...test is witter dan wit  Ik voel ook dat mijn menstruatie wil gaan doorbreken en om mijn lichaam de vrije loop te geven ga ik maar stoppen met de medicatie...

Nee, ik haat dit bankje. 😠

Wat superk**. Knuffel 😙

Geplaatst

Nu hehe, daar zijn de rode duivels dan. Blij mee voor nu dan. Dus ben helaas toch stiekem nieg kei zwanger miranda ;-). Maar zitten dan ws eind deze maand weer gezellig samen op het bankje.

Yvje, dan wet je dat het even kan duren als je stopt met de medicatie dat je menstruatie echt doorbreekt.. Had al de hele week in de ochtend het gevoel, maar kwam vannacht pas.

Nu dus weer starten met medicatie, dadeljk ziekenhuis bellen. Dan is 24-7 en 29-7 de terugplaatsing. Ervan uitgaande dat alles goed is. En dan kan de embryo heerlijk in ontspannen sfeer gaan nestelen, vertrekken een dag later op vakantie :-)

@amf bij jou al meer duidelijkheid?

Geplaatst
Nu hehe, daar zijn de rode duivels dan. Blij mee voor nu dan. Dus ben helaas toch stiekem nieg kei zwanger miranda ;-).

Yvje, dan wet je dat hey even kan duren als je stopt met de medicatie. Had al de hele week in de ochtend het gevoel, maar kwam vannacht pas.

Nu dus weer starten met medicatie, dadeljk ziekenhuis bellen. Dan is 24-7 en 29-7 de terugplaatsing. Ervan uitgaande dat alles goed is. En dan kan de embryo heerlijk in ontspannen sfeer gaan nestelen, vertrekken een dag later op vakantie :-)

Hier is het nu ook echt rood nog geen test gedaan ik wacht nog even denk dan zondag een test

Gister nog iemand op Facebook gesproken die werd ook gewoon ongesteld en echt zwanger.. dus houden nog ff moed haha maar weet zeker dat het over is geloof er niet zo in meer

Geplaatst

Wel lekker dat je dan de volgende dag op vakantie gaat heb je lekker hopelijk wat afleiding! En dat wordt vast een plakkertje!

Geplaatst
Hier is het nu ook echt rood nog geen test gedaan ik wacht nog even denk dan zondag een test

Gister nog iemand op Facebook gesproken die werd ook gewoon ongesteld en echt zwanger.. dus houden nog ff moed haha maar weet zeker dat het over is geloof er niet zo in meer

Klinkt idd minder hoopvol :-(, maar idd hopelijk bij jij die uitzondering die bloedverlies heeft en toch zwanger is. Hoop het zo voor je!!🍀

Knap dat je nohg niet test.

Gebruikte jij nou medicatie, die hier nog invloed op kunnen hebben?

Geplaatst
Nu hehe, daar zijn de rode duivels dan. Blij mee voor nu dan. Dus ben helaas toch stiekem nieg kei zwanger miranda ;-). Maar zitten dan ws eind deze maand weer gezellig samen op het bankje.

Yvje, dan wet je dat het even kan duren als je stopt met de medicatie dat je menstruatie echt doorbreekt.. Had al de hele week in de ochtend het gevoel, maar kwam vannacht pas.

Super dat je menstruatie toch nog op tijd gekomen is, ben blij voor je 😉

Geplaatst
Klinkt idd minder hoopvol :-(, maar idd hopelijk bij jij die uitzondering die bloedverlies heeft en toch zwanger is. Hoop het zo voor je!!

Knap dat je nohg niet test.

Gebruikte jij nou medicatie, die hier nog invloed op kunnen hebben?

Ik gebruik die bollen, met de eerste icsi poging werd ik ook gewoon ongesteld erdoor

Ja vandaag is het dag 9 denk zondag een test doen Eslief zei dan moet er wel wat te zien zijn mocht ik zwanger zijn maar ga er niet vanuit

Geplaatst
Ik gebruik die bollen, met de eerste icsi poging werd ik ook gewoon ongesteld erdoor

Ja vandaag is het dag 9 denk zondag een test doen Eslief zei dan moet er wel wat te zien zijn mocht ik zwanger zijn maar ga er niet vanuit

Ik werd idd ook de eerste keer en doorheen ongesteld.

Je zit nu in totaal op dag 9, of wachtdag 9 plus aantal dagen oude embryo. Want dan zou je vandaag of morgen een testje kunnen doen.

Geplaatst
Ik werd idd ook de eerste keer en doorheen ongesteld.

Je zit nu in totaal op dag 9, of wachtdag 9 plus aantal dagen oude embryo. Want dan zou je vandaag of morgen een testje kunnen doen.

Wachtdag 9 vandaag

Geplaatst

Ik zou ook proberen te wachten tot zondag..dan weet je tenminste waar je aan toe bent... ga toch nog heel hard voor je duimen!!

Geplaatst
Wachtdag 9 vandaag

Dan zou je het er al wel op kunnen wagen. Jou embryo was 3 dagen? Dan is die nu 12 dagen.

Al wacht ik tegenwoordig zelf gewoon tot dag 14.

Geplaatst
Dan zou je het er al wel op kunnen wagen. Jou embryo was 3 dagen? Dan is die nu 12 dagen.

Al wacht ik tegenwoordig zelf gewoon tot dag 14.

Ja klopt drie dagen oude embryo

Geplaatst
Ben zojuist van het wachtbankje afgedonderd...test is witter dan wit 😓 Ik voel ook dat mijn menstruatie wil gaan doorbreken en om mijn lichaam de vrije loop te geven ga ik maar stoppen met de medicatie...
Yvje wat een sh#t nieuws! Sterkte meid! Amf ik hoop dat je die uitzondering op de regel bent meid 🙏.Pino wat fijn dat je verder kan. En inderdaad op vakantie is wel een fijn rustig moment voor je embryo om in te nestelen.
Geplaatst

Nou heb er een hard hoofd in...

Hopelijk bij een cryo tp een andere arts bij deze arts drie keer gehad en alle drie mislukt.. en bij tp erg pijnlijk eendenbek andere arts voelde ik toen niks

Geplaatst

Pino fijn dat je ongesteld geworden bent. Kan je weer verder!

Amf ik deed 11 dagen na de tp een test met een embryo van 2 dagen oud en had toen een streepje met de kv test .

Zou je morgen kunnen testen wel met die kv test want die meet al vanaf 10 hcg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@amf wie had je? ik moet eerlijk zijn dat ik ook voorkeur van arts heb.... en ook echt afkeer heb van 1 man

Misschien de zelfde kamp elke tp deed bij hem zeer terwijl bij rutten nergens last van!

Geplaatst
Pino fijn dat je ongesteld geworden bent. Kan je weer verder!

Amf ik deed 11 dagen na de tp een test met een embryo van 2 dagen oud en had toen een streepje met de kv test .

Zou je morgen kunnen testen wel met die kv test want die meet al vanaf 10 hcg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Is schijnbaar wel een verschil tussen verse tp of cryo...bij verse zou je eerder kunnen testen

Geplaatst
Misschien de zelfde kamp elke tp deed bij hem zeer terwijl bij rutten nergens last van!

Ben wel benieuwd @eelief of je de zelfde bedoelt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden