Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@amf maaike heeft ook veel bloedverlies gehad.. volgens mij deze keer en vorrige keer nog erger.. als je nu opeens bloed had dan zou ik idd denken dat het foute boel is..maar nu is het gewoon raar..misschiej toch een wondje bij de baarmoedermond die steeds weer open gaat door wrijving van de bollen..je maakt het super spannend! wanneer ga je testen?

Ja gewoon erg irritant dit hopelijk is dat het echt... ja weet nog niet heb vandaag twee testen gehaald bij kruidvat en had nog 1 sensitest liggen

Misschien wacht ik ook wel tot woensdag hoor dan is het ook echt zeker wel of niet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@amf heel slim hoor! als je vol kan houden zou ik ook wachten als je dat lukt.. ik voor een echo jijj voor een positest was de afspraak:)

Geplaatst
@amf heel slim hoor! als je vol kan houden zou ik ook wachten als je dat lukt.. ik voor een echo jijj voor een positest was de afspraak:)

Ja zou leuk wezen maar je zou toch zeggen dat het bloeden dan een keer moet stoppen na inbreng van de bollen?

Geplaatst

@amf juist als er een wondje zit wat elke keer probeerd te helen en je druk die bollen er weer in kan het weer open gaan.. krijgt dan geen tijd tot herstel..ik duim gewoon nog even veder maar snap hoe je er zelf over denkt..tis lasrig hoopvol te zijn met bloed

Geplaatst

@Yvje wat jammer meid pfff..

Het ging allemaal ook zo goed..

@Pino tja, toch fijn dat je nu eindelijk ongie geworden bent zodat je weer verder kan! Ik heb ook de 24ste echo fm gezellie

@minima dat is een mooie dikte 10mm, ik heb tot nu toe ook altijd 10mm gehad, ben benieuwd hoeveel er de 24ste is (echo fm).

Hopelijk dooit de cryo goed en heb je volgende week de tp! Spannend allemaal deze maand

Ik verwacht mijn verste tp ook eind juli als alles volgens boekje gaat..

@MariaG succes morgen met de punctie,..zo spannend die altijd..

Hopelijk een goede opbrengst

Geplaatst
@yfje wat lees ik nu? had er overheen gelezen..shit zeg

.zelfs geen tuurstreepje?

Nee zelfs dat niet 😯 Mijn man wilde toch dat ik die paar dagen nog afmaakt met medicatie omdat officiële testdatum 17-7 is.. die paar dagen maakt ook niet meer uit

In principe mogen we meteen door maar dat zou betekenen dat ik weer moet starten met de pil... Weet iemand van jullie dat..Progynova legt ook je eierstokken stil, dus is het dan niet mogelijk om vanuit hier gewoon de combi te maken met decapeptyl? Die vraag wil ik as maandag ook voor gaan leggen in het ziekenhuis...scheelt me een hoop tijd... Word er ook niet jonger op 😜

Geplaatst

he bah.. mannen denken anders en zitten niet op forums als ons;) die paar dagen maakt ook niet uit..shit zeg.. geen idee van de medicijnen ik heb zelg geen ervaring met de progynova

Geplaatst

@yamila, fijn dat jij ook weer een vooruitzicht hebt. :-). Wordt een gezellig bankje eind deze maand.

@yvje, geen idee, klinkt best logisch, dus zou de vraag zeker stellen. Dus alleen daarom al doorgaan met de medicatie. En is je man meteen blij. En wie weet maak je stiekem toch laat hcg aan.

Weet je mannen houden gewoon vast aan de dinhen ze te horen krjjgen. Meer kunnen ze ook niet. Alles gebeurd buiten hun om.

Geplaatst
Hallo ladies, morgen is de punctie. Mijn eierstokken zijn overgestimuleerd, maar de arts wil toch de punctie doen. Ze verwacht 13 eitjes.

Dit is mijn eerste wachtbankje, wat een achtbaan zeg hier.

Heel veel sterkte allemaal en Eslief, van harte gefeliciteerd!

Succes morgen!! 🍀

Geplaatst
Ja was een mooi wonder geweest...:-)Fijn dat jij ook weer verder kan en jij op het lijstje staat. Scheelt mss ook dat er mss een paar een maand niks doen ivm vakantie.Gezellig weer samen op het wachtbankje straks. Ik heb 24-7 echo en dan 29-7 tp. Mits bms op dag 14 dik genoeg is. Staat dus al vast, hebben even overlegt ivm onze vakantie 30-7.Dus jij zal ws een paar dagen later een tp hebben dan, als je fm goed is de 25e?Open de 29e gewoon een nieuw bankje hoor, deze wil ik niet meer op ;-). Of mss al eerder, zodat minima ook op een mooi fris, kansrijk bankje komt :-)
Ow lekker dat het al vast staat in verband met je vakantie ..ik denk dat als m'n folikel juiste grootte heeft dan denk ik 30 juli de tp of heel misschien 1 augustus Meestal moet ik bijna altijd dezelfde dag als dat ik de echo heb de pregnyl meteen in de avond zetten dus lekker een nieuw bankje openen 🙌🏾want dit bankje heeft helaas niet veel goeds gebracht
Geplaatst

@ amf nou hoop dat jij dit bankje nog stiekem groen maakt ...@ MariaG Succes lieverd en Welcome .. mooi aantal eitjes gaat helemaal goed komen hoop dat je ook meteen een verste tp krijgt 🙌🏾💪🏾❤️

Geplaatst
Ow lekker dat het al vast staat in verband met je vakantie ..ik denk dat als m'n folikel juiste grootte heeft dan denk ik 30 juli de tp of heel misschien 1 augustus Meestal moet ik bijna altijd dezelfde dag als dat ik de echo heb de pregnyl meteen in de avond zetten dus lekker een nieuw bankje openen want dit bankje heeft helaas niet veel goeds gebracht

Nee daarom open ik de 29e gewoon een nieuw bankje, als iemans anders het niet doet 😂. Desnoods openen we gewoon een juli 2.0. Waar hopelijk meer positiviteit is en goed nieuws.

Geplaatst
Nee daarom open ik de 29e gewoon een nieuw bankje, als iemans anders het niet doet 😂. Desnoods openen we gewoon een juli 2.0. Waar hopelijk meer positiviteit is en goed nieuws.
😂😂😂😂 idd Juli 2.0 En meer positiviteit 🙌🏾 Ook als we de tp hebben gehad .. geen twijfel gedachtes geen negativiteit en onzekerheid ( gaat nog heel moeilijk worden 🤣) geen broekloeren We worden zwanger wn blijven zwanger Ik heb mezelf wel voorgenomen om pas te testen op de officiële datum dat beloof wat
Geplaatst

Even een paar dagen afwezig geweest i.v.m. drukte op het werk. Nu lekker vakantie.

@yvje ik begrijp dat het niet gelukt is? Wat balen! Sterkte!

@amf ik lees dat jij nog steeds in onzekerheid zit. Wat ontzettend vervelend zeg. Ik vind vaak de onzekerheid het vervelendst. Het ene moment weet je zeker dat het niks wordt en het volgende moment ga je weer twijfelen. Ik hoop dat het voor jou allemaal goed komt en dat je het wachtbankje van juli nog een mooi positief resultaat kan geven.

Zelf moet ik dus nog even wachten omdat het ziekenhuis de vorige poging als miskraam beschouwd en ik daarom een wachtmaand heb. Vervelend want ik had wel gelijk door gewild, maar het heeft ook voordelen. We hadden moeilijk op vakantie gekund als we door moesten, maar nu zijn we lekker naar vakanties aan het kijken en hopen we nog even twee weken lekker naar de zon te gaan. Een leuke manier om de wachtmaand te vullen vind ik hahaha.

@pino jij bent je weer aan het klaarmaken voor de volgende tp? Fijn zeg dat je lekker door kan gaan! Ik duim voor je dat de volgende je kindje wordt.

@butterfly hoe is het met jou.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Even een paar dagen afwezig geweest i.v.m. drukte op het werk. Nu lekker vakantie.

@yvje ik begrijp dat het niet gelukt is? Wat balen! Sterkte!

@amf ik lees dat jij nog steeds in onzekerheid zit. Wat ontzettend vervelend zeg. Ik vind vaak de onzekerheid het vervelendst. Het ene moment weet je zeker dat het niks wordt en het volgende moment ga je weer twijfelen. Ik hoop dat het voor jou allemaal goed komt en dat je het wachtbankje van juli nog een mooi positief resultaat kan geven.

Zelf moet ik dus nog even wachten omdat het ziekenhuis de vorige poging als miskraam beschouwd en ik daarom een wachtmaand heb. Vervelend want ik had wel gelijk door gewild, maar het heeft ook voordelen. We hadden moeilijk op vakantie gekund als we door moesten, maar nu zijn we lekker naar vakanties aan het kijken en hopen we nog even twee weken lekker naar de zon te gaan. Een leuke manier om de wachtmaand te vullen vind ik hahaha.

@pino jij bent je weer aan het klaarmaken voor de volgende tp? Fijn zeg dat je lekker door kan gaan! Ik duim voor je dat de volgende je kindje wordt.

@butterfly hoe is het met jou.

Thx....testen blijven omo wit dus weet nu zeker dat het echt niet gelukt is...nu weten we wel meteen waar we aan toe zijn en is er geen sprake van onduidelijkheid..daardoor voelt het toch emotioneel minder zwaar.

Heerlijk dat jullie vakantie begonnen is.. Succes met het uitzoeken van een vakantie en geniet er samen van 😊

Geplaatst
Thx....testen blijven omo wit dus weet nu zeker dat het echt niet gelukt is...nu weten we wel meteen waar we aan toe zijn en is er geen sprake van onduidelijkheid..daardoor voelt het toch emotioneel minder zwaar.

Heerlijk dat jullie vakantie begonnen is.. Succes met het uitzoeken van een vakantie en geniet er samen van 😊

Ja hoe gek dat ook klinkt, ik heb ook liever duidelijkheid, zelfs als het resultaat negatief is. De onzekerheid vind ik echt het lastigste van het hele traject.

Dank je we hopen vandaag onze vakantie te boeken haha

Geplaatst

Maria, succes met de punctie vandaag!

Poekie geniet straks van jullie vakantie!

Amf: Hoe gaat het met jou?

Yfje: Wat een domper, zo jammer ... en we hadden nog zon goed gevoel erbij...dikke knuffel.

Pino wat fijn dat je door kan !

Geplaatst

@amf nog hetzelfde?

@yfje shit shit shit.. stom traject.. ik herken je gevoel wel..als het dan moet dan maar gewoon duidelijk

@pino fijn dat je gelijk door kan. als amf oon negatief afsluit is het tijd voor een nieuw groen bankje..

@poekie ff vervelend dat wachten maar wel goed om even een maand rust te pakken en samen lekker te genieten van je vakantie.. dan straks vol goede moed verder.. het is jammer dat er ergens niet goed ging..maar je hoort wel heel vaak dat een voorzet van een vroege miskraam zorg dat de poging erna alsnog lukt. Was bij onze dochter toen ook..eerst vroege miskraam en de maand erna raak..om het maar een beetje positief te maken:)

Geplaatst

@amf, ppffff houdt het wel spannend zeg! Hopelijk wordt het toch nog positief. Anders sluiten we dit bankje en openen we een juli 2.0 hoor met hopelijk meer positiviteit

@butterfly, hoe is het nou met jou?

@poekie, lekker vakantie. Even ziekenhuis en medicatieloos weg, heerlijk. Hopelijk krijg je iets moois gevonden. Alvast fijne vakantie!!

@yvje 😢. Kut zeg. Idd wel duidelijkheid, maar liever anders nieuws. Maar ivm je vraag aan het ziekenhuis ga je denk ik wel door met je medicatie?

Geplaatst
Amf ga je morgen testen?

Ja misschien wel moet dan wel wat te zien zijn toch dag 11 dan

Geplaatst
Ja misschien wel moet dan wel wat te zien zijn toch dag 11 dan

Spannend ik duim 🍀

Geplaatst

Helaas witter dan wit woensdag nog een keertje en dan zk bellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden