Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Fingers crossed sharlee!! Ik heb vanmorgen bloed geprikt volgens protocol. Nou moet ik vrijdag weer gaan prikken omdat het hcg na een week ongesteld nog niet helemaal gezakt was . Embryo was dus wel degelijk ingenesteld geweest. Hcg was nu 16. Evaluatie gesprek was pas 6 oktober. Maar we kunnen die week daarna gelijk door voor echo voor tp zei ze.

Ai wat zonde dat hij/zij niet is blijven plakkenmaar goed te horen dat je alweer snel een tp kan krijgen! 🤞🏻🤞🏻

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@christel81 ja wij wel! Ik wacht dus ook af, maar dat zal wel niet aangezien het al die jaren niet lukt.. maar je weet het nooit

@sharlee ik zal het noteren! Ben je ongi geworden ?

@christel81 hopelijk blijft hij dan plakken! Hoeveel cryos heb jij nog?

Geplaatst
@christel81 ja wij wel! Ik wacht dus ook af, maar dat zal wel niet aangezien het al die jaren niet lukt.. maar je weet het nooit

@sharlee ik zal het noteren! Ben je ongi geworden ?

@christel81 hopelijk blijft hij dan plakken! Hoeveel cryos heb jij nog?

Nee nog niet, althans ik weet het niet omdat ik vanaf de scratching al bloedverlies heb. Daarom mrg een extra echo om de dikte van de baarmoederwand te bekijken. Mrg hoor ik wanneer ik mag gaan beginnen met de triptofem:) keep ya posted

Geplaatst
Nee nog niet, althans ik weet het niet omdat ik vanaf de scratching al bloedverlies heb. Daarom mrg een extra echo om de dikte van de baarmoederwand te bekijken. Mrg hoor ik wanneer ik mag gaan beginnen met de triptofem:) keep ya posted

Ohh spannend ! Succes ! Wat balen joh heletijd bloeden ik moet elk moment weer ongi worden en ben er nog niet uit of ik ga beginnen of toch het evaluatiegesprek afwacht. Ik zie het op de dag van mijn ongi wel..

Geplaatst
Ohh spannend ! Succes ! Wat balen joh heletijd bloeden ik moet elk moment weer ongi worden en ben er nog niet uit of ik ga beginnen of toch het evaluatiegesprek afwacht. Ik zie het op de dag van mijn ongi wel..

Als je gaat beginnen moet jij dan ook de pil van te voren of mag jij de korte versie doen? Hoeveel puncties heb jij al gehad?

Geplaatst
Als je gaat beginnen moet jij dan ook de pil van te voren of mag jij de korte versie doen? Hoeveel puncties heb jij al gehad?

1 punctie. Maar geen tp. Vorige keer lang protocol. Wil ook geen meno meer. Denk dat ik maar eerst het evaluatiegesprek afwacht. Wil eerst kijken hoe ik me daarna voel en anders ga ik naar Spanje

Geplaatst
1 punctie. Maar geen tp. Vorige keer lang protocol. Wil ook geen meno meer. Denk dat ik maar eerst het evaluatiegesprek afwacht. Wil eerst kijken hoe ik me daarna voel en anders ga ik naar Spanje

Ow jeetje, ja snap ik dat je het wil afwachten. Ik heb de eerste x triptofem en puregon gehad, had 4 follikels en 1 ei. Vorige x dus met menopur en toen 6 follikels en 4 eitjes waarvan twee bruikbaar en gelijktijdig zijn teruggeplaatst maar werd dus niks. Heb telkens niets in die vriezer, irritant. Wat voor mogelijkheden zijn er in spanje?

Geplaatst
Ow jeetje, ja snap ik dat je het wil afwachten. Ik heb de eerste x triptofem en puregon gehad, had 4 follikels en 1 ei. Vorige x dus met menopur en toen 6 follikels en 4 eitjes waarvan twee bruikbaar en gelijktijdig zijn teruggeplaatst maar werd dus niks. Heb telkens niets in die vriezer, irritant. Wat voor mogelijkheden zijn er in spanje?

Ik had 18 eieren waarvan 11 rijp. Uiteindelijk maar 3 bevruchtingen en op dag 5 een uur voor de tp alle 3 dood. Dus .. ja weinig vertrouwen erin.. bij Spanje kan je voor een slagingspercentage kiezen van 100% heb ik gehoord, dus ben daar nu aan het informeren.

Geplaatst
Ik had 18 eieren waarvan 11 rijp. Uiteindelijk maar 3 bevruchtingen en op dag 5 een uur voor de tp alle 3 dood. Dus .. ja weinig vertrouwen erin.. bij Spanje kan je voor een slagingspercentage kiezen van 100% heb ik gehoord, dus ben daar nu aan het informeren.

Jeetje joh! Wat een enorme teleurstelling!!! Spanje klinkt hoopvol, ben benieuwd ernaar.

Geplaatst

@lalautje Hooi, Wat een naar verhaal, heel vervelendHoe weet je dat ze 5 uur van te voren dood zijn gegaan?Ze kijken toch eerst 1 dag aan, dan hoor je hoeveel er bevrucht zijn en vervolgends kijken ze zodra ze gaan handelen voor de tp?Misschien heb ik dit fout dus ben erg benieuwd.Ik had trouwens 15eitjes, 3 bevruchting en er maar 1 overleefd.Bij ons vertelde ze dat het niks te maken had met de handelingen daar maar meer met het kwaliteit van het zaak / eicel. Geen idee als alles wat ik gehoord heb waar is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@lalautje Hooi, Wat een naar verhaal, heel vervelendHoe weet je dat ze 5 uur van te voren dood zijn gegaan?Ze kijken toch eerst 1 dag aan, dan hoor je hoeveel er bevrucht zijn en vervolgends kijken ze zodra ze gaan handelen voor de tp?Misschien heb ik dit fout dus ben erg benieuwd.Ik had trouwens 15eitjes, 3 bevruchting en er maar 1 overleefd.Bij ons vertelde ze dat het niks te maken had met de handelingen daar maar meer met het kwaliteit van het zaak / eicel. Geen idee als alles wat ik gehoord heb waar is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee 1 uur voor de tp. Een dag na de punctie kreeg ik idd het aantal bevruchtingen te horen. En ik had een 5 daagse tp gehad.. dus moest nog daarna 4 dagen afwachten.. als er iets zou gebeuren in de tussentijd zou ik gebeld worden. Maar ik was geen van die dagen gebeld. Op weg naar ziekenhuis op dag 5 werd ik gebeld met mededeling dat ze alle 3 het niet hadden overleefd.

Wat betreft Spanje geen idee, ik word nog gebeld door hen. Zal jullie op de hoogte houden

Geplaatst

Ik las het verkeerd. Ze kijken dus elke ochtend bij ons of de embryo's nog leven. Zo niet krijg je telefoon. En wij kregen dus op dag 5 pas tel

Geplaatst

Wanneer heb je gesprek jn het ziekenhuis?

Mss anders toch alvast met pil starten, mocht je toch hier verder gaan?

Anders moeg je weer een maand wachten. En wil je hier niet verder, dan stop je ermee.

@ff meedenken ;-).

Ik zal einde van de week ook ongesteld worden en dan kunnen we eindelijk weer verder:-)

Geplaatst

Klopt , ze kijken op dag 1 welke bevrucht zijn en deze volgen ze. Delen ze niet goed door of stoppen ze met delen, zal er geen tp zijn of ingevroren worden.

Dat heeft idd te maken met de kwaliteit. Dan kan okk de reden zijn waarom zwanger worden niet lukt, maar het kan gewoon ook een rinde minder zijn.

Geplaatst

Net terug uit zkh. Baarmoederslijmvlies is dun genoeg dus ga beginnen met stimuleren. 13e echo om te zien hoe de follikels zich ontwikkelen. Linker eierstok blijft een probleem, komt nauwelijks in beeld tijdens de echo ... irritant ook met de punctie, maar goed. Hopen dat er goede in de rechter zitten en dat de scratching heeft geholpen en dat het nu maar eens raak mag zijn.

Geplaatst
Net terug uit zkh. Baarmoederslijmvlies is dun genoeg dus ga beginnen met stimuleren. 13e echo om te zien hoe de follikels zich ontwikkelen. Linker eierstok blijft een probleem, komt nauwelijks in beeld tijdens de echo ... irritant ook met de punctie, maar goed. Hopen dat er goede in de rechter zitten en dat de scratching heeft geholpen en dat het nu maar eens raak mag zijn.

Spannend hoor! Fijn dat je mag beginnen met stimuleren.. ik duim met je mee ! Succes

Geplaatst
Spannend hoor! Fijn dat je mag beginnen met stimuleren.. ik duim met je mee ! Succes

Thnx! Laatste poging voor dit jr dus moet gewoon lukken:)

Geplaatst
Thnx! Laatste poging voor dit jr dus moet gewoon lukken:)

Hoeveel pogingen heb je gehad ? Deze gaat gewoon lukken !!

Geplaatst
Hoeveel pogingen heb je gehad ? Deze gaat gewoon lukken !!

2 ivf achter de rug, niks in de vriezer gehad dus dit is de laatste poging, zou mooi zijn als er minstens wat eitjes de vriezer in kunnen deze x. Zit beetje in tijdnood haha vlgd jr ben jr ben ik 42 dus tja geen vergoedingen meer dan.

Geplaatst
2 ivf achter de rug, niks in de vriezer gehad dus dit is de laatste poging, zou mooi zijn als er minstens wat eitjes de vriezer in kunnen deze x. Zit beetje in tijdnood haha vlgd jr ben jr ben ik 42 dus tja geen vergoedingen meer dan.

Och jeetje.. heftig zeg. Hopen op het beste dit x. Ik duim met je mee ! Succes

Geplaatst
Och jeetje.. heftig zeg. Hopen op het beste dit x. Ik duim met je mee ! Succes

komt vast ooit goed;) in welke fase zit jij?

Geplaatst
komt vast ooit goed;) in welke fase zit jij?

Ik doe Icsi en heb net mijn eerst tp gehad. Er liggen nog 2 embryo's in de vriezer. Maar hoop nartuulijk dat deze blijft zitten... vind het mega spannend!

Geplaatst
Ik doe Icsi en heb net mijn eerst tp gehad. Er liggen nog 2 embryo's in de vriezer. Maar hoop nartuulijk dat deze blijft zitten... vind het mega spannend!

Ow wauw echt spannend!!! Vind die wachtdagen altijd zo slopendhoeveelste dag zit je?

Geplaatst

Hai meiden. Houden we het allemaal nog een beetje vol?

Ik zag net blije berichten in het zwanger groepje van dames die ook net als ons op deze wachtbankjes hebben gezeten en het deed me goed dat te lezen!

Er is een kans en die is ons ook gegund!!

Iedereen veel succes en op naar goed nieuws voor deze maand

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden