Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sorry heb even op apothekerssite gekeken en staat dat ovitrelle 6500 ie bevat dus dan kom ik opWoensdag 6500Do 3200Vr 1600ZA 800Zo 400Ma 200Di 100Wo 50Do 25Vr 12Het lichte streepje van vandaag zou dus nog van de ovitrelle kunnen zijn, welke test had je ? Even afwachten nog idd Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi nou heb er net een weer gedaan kon niet wachten en ik zie nu helemaal niks meer🙄 Zou ovitrellem nog kunnen zijn idd ik had de test van de action die early pregnancy 4 dagen eerder testen bedankt Lalautje voor je info blijven hopen nog 🍀🍀🍀
  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve meiden,Wat een rotte berichten Ivydrew en Sharlee. Spijt me heel erg dat te horen.Sharlee, ik ben niet heel erg op de hoogte van de lage AMH. Weet dat het dus wel shit nieuws is voor je. Ik hoop, ondanks dat je zegt uitbehandeld te zijn in NL, er toch opties zijn voor je in het buitenland.Eerst dit nieuws verwerken. Kan me voorstellen dat je super rot voelt en dat optimistisch blijven nu een enorme opgave gaat worden. Probeer de rust te vinden op je vakantie en alles een plekje te geven zodat je daarna met energie kan gaan zoeken naar je opties. Ik hoop heel erg voor jullie dat je wat gaat vinden. Sterkte lieverd!Ivydrew, ook dit is heel erg naar. Je hoopt er zoooo erg op en je werkt zo naar iets moois toe. De klap komt dan hard aan. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken dat het na een enorme telerustelling en heel veel verdriet die je nu voelt, het bij mij daarna langzaam omsloeg naar optimisme voor een nieuwe kans. Zodra je doormag ben je weer naar iets toe aan het werken en dat geeft hoop. En zoals de meiden zeiden, je bent wel zwanger geworden, dus dat is een goed teken. Ook jij heel veel sterkte!Luna05, ik heb ook vorige keer Ovitrelle 250 genomen. Mij werd aangeraden niet te testen voor de testdatum. Natuuuuuurlijk heb ik daar niet naar geluisterd en heb ik dat toch gedaan. Ik testte 7 dagen na mijn spuit negatief dus alles was er uit. Was de eerste test, dus het kan al eerder eruit zijn.. Dat weet ik niet. Ik hoop dat het je tests op blijven lopen! Succes met wachten!!
Hoi kitkat dank je wel ik hoop dat ik over een paar dagen goed nieuws heb idd het zou de ovitrelle kunnen zijn ik had 250 en zit nu op dag 11 na dus het ziu er uit moeten ik zie nu niks op het schermpje ff afwachten dan maar nog🤞🏻🍀🍀🍀🍀
Geplaatst
@luna succes! Ik hoop het zo voor je!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je ivydrew !! Ging jij nou een maand rust nemen enweer verder gaan ? Blijf hoop hebben 🍀👍🏼
Geplaatst
Hoi nou heb er net een weer gedaan kon niet wachten en ik zie nu helemaal niks meer Zou ovitrellem nog kunnen zijn idd ik had de test van de action die early pregnancy 4 dagen eerder testen bedankt Lalautje voor je info blijven hopen nog

Dan weet je in ieder geval dat jouw enzymen perfect werken

Hopelijk komt er straks weer een licht streepje die alsmaar dikker word ! 🤞

Welke datum heb je van het ziekenhuis gekregen om te testen of bloed te prikken ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Bibi schema

🦋Luna05: 23 okt tp6 nov td

🦋KitKat: 26 okt tp6 nov td

🦋Miranda13: 27okt tp..nov td

Pino81: 29 okt tp

Beebwish1982: 28 okt echo cryo

Menace: +-27 okt ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: rustmaand

Amf: rustmaand

Yamila: 1 nov start pil, 3 nov bloedprikken waardes

Sharlee: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: 1 nov evaluatiegesprek

Petsy85: rustmaand eind nov cryo tp

Cil: rustmaand

Christel81: 3 nov echo cryo

Ivydrew: rustmaand

Nicky78: zwangertd 12 okt

Chanty-81: ZWANGER td 14 okt

Yvje1977: ZWANGER td 26 okt

Evi.H: ZWANGER td 26 okt

Geplaatst

@pino81 moet je morgen eerst bellen of het doorgaat ? 🤞

@beebwish1982 succes vandaag! Hoop op goed nieuws🤞

@menace ? is het al zover ?

Geplaatst
Dan weet je in ieder geval dat jouw enzymen perfect werken Hopelijk komt er straks weer een licht streepje die alsmaar dikker word ! 🤞Welke datum heb je van het ziekenhuis gekregen om te testen of bloed te prikken ?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja zo moet ik het maar zien idd 6 november mag ik naar het ziekenhuis om te testen🤞🏻
Geplaatst

Eindelijk een ei gevonden nu 20 mm. Geen lh piek nog dus moet ik ovitrelle spuiten. Word vanmiddag gebeld met de details over hoe we verder gaan. 1 cryo maar helaas. Maar ja de vorige was er ook maar 1

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Eindelijk een ei gevonden nu 20 mm. Geen lh piek nog dus moet ik ovitrelle spuiten. Word vanmiddag gebeld met de details over hoe we verder gaan. 1 cryo maar helaas. Maar ja de vorige was er ook maar 1

Yes ! En je bms was ook goed? Bijna zover

Geplaatst

Woensdag was het 8 mm en nu 6.8 volgens haar. Ik zei al van dat kan niet kloppen maar daar zei ze verder niets op. Was prima voor een teruplastsing zei ze

Geplaatst
Ja zo moet ik het maar zien idd 6 november mag ik naar het ziekenhuis om te testen🤞🏻

Maar je zot nog maar op wd 5 toch dan ben je wel erg vroeg met testen dus kan nog alle kanten op!! Succes

Geplaatst

@beebwish1982 als zij dat zegt zou het vast zo zijn, anders zouden ze geen tp doen

Wij hebben trouwens ons nieuwe behandelplan.. 2-4-7 januari zaad stalen inleveren in Spanje. En dan van 13-24 januari moeten wij daar zijn voor de laatste echo punctie en terugplaatsing.. helaas konden ze zaadsamples niet in die dagen ingeleverd worden, dus bijna de hele maand januari zijn we in spanje. Ik moet in december met de pil beginnen, dus we hebben nu twee maanden ‘klustijd’ hopelijk maken die vitamines en dhea een verschil en kan ik jullie volgende maand verrassen

Dat lijkt me sterk na 5 jaar, but..... youneverknow

Geplaatst
Maar je zot nog maar op wd 5 toch dan ben je wel erg vroeg met testen dus kan nog alle kanten op!! SuccesVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja klopt ik wilde kijken of die ovitrelle nog in mijn lichaam was maar wist niet hoeveel dagen het in het lichaam verblijft daarom heb ik getest en vanmorgen dacht ik een streepje te zien maar toch wit schermpje dus ovitrelle is uit lichaam 👍🏼👍🏼🍀🍀bedankt
Geplaatst
Eindelijk een ei gevonden nu 20 mm. Geen lh piek nog dus moet ik ovitrelle spuiten. Word vanmiddag gebeld met de details over hoe we verder gaan. 1 cryo maar helaas. Maar ja de vorige was er ook maar 1 Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Oh successss zo spannend voor je hoop dat het allemaal goed verllopt voor je 🍀🍀🍀🤞🏻🤞🏻
Geplaatst

Ah wat spannend Luna05!

Ik mag vanavond om 22.00 uur ovitrelle prikken en dan vrijdag bellen . Hopelijk ontdooit het goed en hebben we dan ook vrijdag de terugplaatsing

Geplaatst
@pino81 moet je morgen eerst bellen of het doorgaat ? 爛

@beebwish1982 succes vandaag! Hoop op goed nieuws

@menace ? is het al zover ?

Nope bij ons bellen ze dan een dag van te voren, als het niet doorgaat.

Ze hebben gelukkig niet gebeld, dus morgen 11.30uur tp 😊🍀

@luna, spannend die laatste wachtdagen, hopelijk over een paar dagen (weer) een mooie streep.

@lalautje, fijn dat je je plan hebt, dan weet je waar je aan toe bent. En in de tussentijd... you never know. Zou toch een mooi wonder zijn 🍀

@beewish, hopelijk een goede ontdooiing en tp 🍀. Hoeveel heb je nog in de vriezer?

Geplaatst

@beebwish1982 fijn! Op naar vrijdag !

@pino81 oh dat is goed nieuws ! Morgen eindelijk de bieb ophalen ! Dikke sokken aan

Ja dat zou geweldig zijn. Wil er eigenlijk niet zo op hopen, omdat de nod dag steeds zo’n enorme teleurstelling is, maar stiekem hoop je er wel op natuurlijk

Geplaatst

@lalautje ja dat zou zo fantastisch nieuws zijn. En anders is een maandje in Spanje not So bad.

@pino oh wat goed nieuws! duim voor jullie.

Ik heb besloten om vanavond een wijntje te drinken! Moet toch kunnen? Niet lam worden uiteraard maar 2 wijntjes lijkt mij toch geen probleem in de rustmaand?

Geplaatst
@lalautje ja dat zou zo fantastisch nieuws zijn. En anders is een maandje in Spanje not So bad.

@pino oh wat goed nieuws! duim voor jullie.

Ik heb besloten om vanavond een wijntje te drinken! Moet toch kunnen? Niet lam worden uiteraard maar 2 wijntjes lijkt mij toch geen probleem in de rustmaand?

Ik zelf denk van niet, maar ben wel benieuwd hoe de rest hier over denkt, want ik heb ook zin in een wijntje, maar ik heb nu ongeveer Mn eisprong... ik doe dat dan altijd liever niet, maar op zich zou dat gewoon kunnen toch? Is ook goed voor de doorbloeding

Geplaatst
@beebwish1982 als zij dat zegt zou het vast zo zijn, anders zouden ze geen tp doen

Wij hebben trouwens ons nieuwe behandelplan.. 2-4-7 januari zaad stalen inleveren in Spanje. En dan van 13-24 januari moeten wij daar zijn voor de laatste echo punctie en terugplaatsing.. helaas konden ze zaadsamples niet in die dagen ingeleverd worden, dus bijna de hele maand januari zijn we in spanje. Ik moet in december met de pil beginnen, dus we hebben nu twee maanden ‘klustijd’ hopelijk maken die vitamines en dhea een verschil en kan ik jullie volgende maand verrassen

Dat lijkt me sterk na 5 jaar, but..... youneverknow

Na 5 jaar mag het nu onderhand wel eens he, ga zeker voor je duimen! Wa voor vitamines slik je en welke hoeveelheid dhea?

Geplaatst
Pino81 ik heb er maar 1 uit een icsi van 2012 en jij succes !

Thanks lalautje

thansk😙

Kijk die embryo ligt al even op jullie te wachten. Zou mooi zij als deze m wordt voor jullie 🍀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden