Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hmm ja dat hoeft voor mij niet per se, maar het is wel een duidelijk signaal haha... nu is het nog zo vaag ofzo.

Vervelend, maar wel fijn om te horen dat jij het herkent! Misschien kom ik goed weg omdat jij veel meer hcg aanmaakt waarschijnlijk? Of valt dat wel mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mijn hcg was lager bij mn zoon int begin haha... Dus helaas zegt dat niks want misselijkheid is wel erger

Ja dat vage inderdaad... Ik heb dat soms nog hoor.. Dan weer echo en oh jah... Tis toch echt zo... Ik kijk echt uit naar t voelen moment..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik had ook veel kramp en steken poekie! Hoort er gewoon bij dus! Als dat weg is maak je je weer zorgen dat er niks gebeurt!

X

Hahaha ja daar was ik ook al bang voor. Steeds maar zorgen maken

Geplaatst

Ik kijk er ook naar uit om het te gaan voelen! Lijkt mij een fijne geruststelling!

Jee @ash wat een buik al! Ik had ook al snel een enorme buik. Inmiddels vind ik dat wel erg fijn

Geplaatst

Ja dames mijn buik. Het is letterlijk alleen mijn buik die zo hard groeit. Ik heb het woensdag aan mijn familie verteld. Die waren ontzettend blij. Kan ook niet wachten tot de volgende echo over 10 dagen alweer.

En oh ja, vandaag 12 weken

Geplaatst
Hahaha ja daar was ik ook al bang voor. Steeds maar zorgen maken

Herkenbaar hoor Poekie! Bij mij begon de gekkigheid ook gelijk bij 6 weken en als je dan even niks voelt dan ben je ook weer ongerust

Allemaal goede tekens! Over de helft van de meest spannende weken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja dames mijn buik. Het is letterlijk alleen mijn buik die zo hard groeit. Ik heb het woensdag aan mijn familie verteld. Die waren ontzettend blij. Kan ook niet wachten tot de volgende echo over 10 dagen alweer.

En oh ja, vandaag 12 weken

Wat heerlijk!!! gefeli

Ik vandaag 8

Geplaatst
Herkenbaar hoor Poekie! Bij mij begon de gekkigheid ook gelijk bij 6 weken en als je dan even niks voelt dan ben je ook weer ongerust

Allemaal goede tekens! Over de helft van de meest spannende weken

Hahah ik ben nu dus de hele dag berekend op ellende, maar voorlopig valt het mee hahaha. Ik voel genoeg, maar niks wat met misselijkheid te maken heeft gelukkig.

Geplaatst

Hee!

Weer een dagje verder. Wat tel je per dag zeg als je eenmaal zwanger bent. Vandaag 6+2. Ik vind het al heel wat.

Gelukkig is het kotsen nog weg gebleven. Merk wel dat mn relatie met eten wat moeizamer wordt. Ik heb honger, maar als ik aan eten denk dan heb ik nergens zin in.

Ook ben ik als ik ga sporten binnen de kortste keren bekaf... ik lijk wel een oud omaatje hahaha.

Buik laat zich ook af en toe voelen.. kramp. Dat vind ik wel spannend, maar ook wel een goed teken. Nog vijf dagen wachten tot de echo.

Ik was benieuwd wie van jullie ook utro heeft gebruikt en tot wanneer moesten jullie dat gebruiken?

Geplaatst
Hee!

Weer een dagje verder. Wat tel je per dag zeg als je eenmaal zwanger bent. Vandaag 6+2. Ik vind het al heel wat.

Gelukkig is het kotsen nog weg gebleven. Merk wel dat mn relatie met eten wat moeizamer wordt. Ik heb honger, maar als ik aan eten denk dan heb ik nergens zin in.

Ook ben ik als ik ga sporten binnen de kortste keren bekaf... ik lijk wel een oud omaatje hahaha.

Buik laat zich ook af en toe voelen.. kramp. Dat vind ik wel spannend, maar ook wel een goed teken. Nog vijf dagen wachten tot de echo.

Ik was benieuwd wie van jullie ook utro heeft gebruikt en tot wanneer moesten jullie dat gebruiken?

Maar wat een mijlpaal elke dag erbij toch!! En straks mogen ze wel wat langzamer..

En wees blij dat je niet misselijk bent.. Dat met eten heb ik ook gehad... Echt even op zoek gaan wat t is wat je zo graag wil... Bij mij sambal!

Ik had ook utro... Of crinone, die hoeft maar 1x per dag.. Ik moest dat gebruiken eigk tot 8 weken maar omdat t mis ging bij 1 echo tot 9..ik durfde niet te stoppen dus 10e week om en om gedaan, dag wel dag niet.. en toen gestopt..

Heb de arts maandag gevraagd... Maar mag vanaf volgende week weer zwemmen... Op dit moment doe ik niks aan sport... Alleen wandelen

Geplaatst
Maar wat een mijlpaal elke dag erbij toch!! En straks mogen ze wel wat langzamer..

En wees blij dat je niet misselijk bent.. Dat met eten heb ik ook gehad... Echt even op zoek gaan wat t is wat je zo graag wil... Bij mij sambal!

Ik had ook utro... Of crinone, die hoeft maar 1x per dag.. Ik moest dat gebruiken eigk tot 8 weken maar omdat t mis ging bij 1 echo tot 9..ik durfde niet te stoppen dus 10e week om en om gedaan, dag wel dag niet.. en toen gestopt..

Heb de arts maandag gevraagd... Maar mag vanaf volgende week weer zwemmen... Op dit moment doe ik niks aan sport... Alleen wandelen

Serieus? Sambal? Dat spoort toch ook niet

Ik moet bovenaan de trap al uithijgen haha. Wordt wat... ik moet zo meteen 2 uur gaan sporten. In combinatie met niet zoveel eten wordt het een uitdaging hihi.

Ik ben zeker ook blij dat ik niet misselijk ben hoor!

Ik snap dat je het moeilijk vond te stoppen met de medicatie. Dat vind ik eigenlijk ook wel, maar ik denk dat ik nog niet hoef te stoppen. Het is wel troep en vrijen komt er dan ook amper van. Wat dat betreft zal ik (en manlief!) De bollen niet missen

Geplaatst
Serieus? Sambal? Dat spoort toch ook niet

Ik moet bovenaan de trap al uithijgen haha. Wordt wat... ik moet zo meteen 2 uur gaan sporten. In combinatie met niet zoveel eten wordt het een uitdaging hihi.

Ik ben zeker ook blij dat ik niet misselijk ben hoor!

Ik snap dat je het moeilijk vond te stoppen met de medicatie. Dat vind ik eigenlijk ook wel, maar ik denk dat ik nog niet hoef te stoppen. Het is wel troep en vrijen komt er dan ook amper van. Wat dat betreft zal ik (en manlief!) De bollen niet missen

Haha nee en dat scheelt van die gel...smorgens erin... Savonds geen last meer van!

Geplaatst

Ik had een cryo tp in een natuurlijke cyclus dus ik heb daar geen ervaringen mee

Geplaatst
Ik had een cryo tp in een natuurlijke cyclus dus ik heb daar geen ervaringen mee

Bofferd!

Geplaatst

Jeetje ben vandaag in de prenatal geweest. Weer zo'n mijlpaal! Nooit gedacht dat ik daar ooit zou komen. Heb gewoon met tranen in mijn ogen rond gelopen en daarna in de auto even heel hard zitten brullen.

Maar... wel een mooi jurkje gescoord en een lief rompertje voor oma. ❤️

Geplaatst
Jeetje ben vandaag in de prenatal geweest. Weer zo'n mijlpaal! Nooit gedacht dat ik daar ooit zou komen. Heb gewoon met tranen in mijn ogen rond gelopen en daarna in de auto even heel hard zitten brullen.

Maar... wel een mooi jurkje gescoord en een lief rompertje voor oma.

Ohhhh geweldig!! Wat kan je dat al een fantastisch gevoel geven he... Ik durf nog niet

Ga denk ik als ik mn pakket mag halen.. Heb nu wat zwangerschap kleding via internet besteld..

Geplaatst

Hahaa ik heb vandaag ook sokjes en een rompjertje gekocht voor a.s. opa en oma. Cool he?

Geplaatst
Ja heel cool Poekie! Zo'n zin om het te geven! Hoe ga jij dat doen?

@danlon wat voor pakket ga je daar halen?

Blije doos.. Jij niet aangevraagd? Moet ophaalbon nog krijgen wss volgende maand

Geplaatst
De blije doos?? hoera! Ga gelijk even zoeken online..
Ohhh echt?? Hihi

Blije doos, ouders van nu box, kruidvat tas, babydump en na bevalling doos van jumbo...

Ik zou zeggen google op gratis babydozen... Dan vind je ze allemaal en ook als er andere dingen bij je in de buurt zitten.. Allemaal leuke cadeautjes hihi

Geplaatst

Maar... wel een mooi jurkje gescoord en een lief rompertje voor oma. ❤️

Haha wat zijn we toch rare wezens eigenlijk he Heerlijk Inge! Wat fijn. Gewoon in het 'normale' straatje hihi...

Ik had toevallig deze week een ' ik ❤️papa ' mutsje gekocht.

Echt super schattig.

Geplaatst

Hey dames, sinds gisteravond heb ik opeens rode vlekken op mn buik en rond mn tepel. Iemand die dit herkent?

Geplaatst
Ja heel cool Poekie! Zo'n zin om het te geven! Hoe ga jij dat doen?

@danlon wat voor pakket ga je daar halen?

Ik heb het rompertje, de sokjes en een zwangerschapstest in een schoenendoos gedaan. Daar een paar schoenen van mn vriend bovenop. Toen dichtgedaan en mn vriend heeft die aan mn ouders gegeven onder het mom van: kijk, ik heb nieuwe schoenen gekocht. Dat kan prima want dat gebeurt vaak genoeg dat we nieuwe kleren hebben en die aan mn ouders showen.

Mijn moeder keek eerst verbaasd naar de schoenen, want het waren oude schoenen. Toen heeft mn vriend even geholpen de schoenen eruit te halen. Die gezichten van mn ouders waren onbetaalbaar.

We gingen bij mn ouders eten, en gaven het net toen we wilden gaan eten (want het eten stonk verschrikkelijk en ik was bang dat ik geen hap door mn keel zou krijgen hahaha).

Hoe ga jij het geven of heb je dat al gedaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden